Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.09.2009 19:58 - Меморандум на едно дете
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 1520 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image Не ме разглезвайте. Зная много добре, че не мога да получа всичко, което искам. Аз само ви изпитвам.
image Не се страхувайте да сте строги с мен. Аз го предпочитам. Това ще ми позволи да разбера къде ми е мястото.
image Не ме насилвайте. Това ще ме научи, че силата е всичко. Аз ще откликна по-лесно, ако ме убеждавате.
image Не бъдете непоследователни. Това ме обърква и ме кара да се измъквам по какъвто начин мога.
image Не ми обещавайте. Вие може да не сте в състояние да изпълните обещанието си. Това ще ме накара да не ви вярвам.
image Не се връзвайте на моите предизвикателства, когато ви кажа или направя нещо, което може да ви разстрои. След това аз ще се опитам да извоювам още по-големи "победи".
image Не се разстройвайте много, когато ви кажа "мразя ви". Аз не искам да кажа това, а само да ви накарам да съжалявате за онова, което сте ми сторили.
image Не ме карайте да се чувствам по-малък, отколкото съм. Аз ще го компенсирам, като започна да се държа като "важна клечка".
image Не вършете неща вместо мен, които мога да свърша сам. Това ще ме накара да се чувствам като бебе и мога да продължа да ви използвам.
image Не обръщайте голямо внимание на "лошите ми навици". Това само ще ме насърчи да продължавам.
image Не ме критикувайте пред други хора. Аз ще възприема по-добре, ако разговаряте с мен спокойно и насаме.
image Не се опитвайте да обсъждате моето поведение в разгара на кавгата. По някои причини слухът ми в този момент е нарушен, а способността ми за контактуване още повече. Правилно е нещата да са такива, каквито се изискват, но е по-добре да поговорим за това по-късно.
image Не се опитвайте да ме поучавате. Вие бихте се изненадали колко добре знам какво е добро и какво е лошо.
image Не ме карайте да чувствам грешките си като грехове. Аз трябва да се науча да правя грешки, без това да означава, че не съм добър.
image Не ме гълчете постоянно. Ако го правите ще се наложи да се правя на глух.
image Не искайте обяснение за лошото ми поведение. Понякога не знам защо съм се държал така.
image Не поставяйте твърде много на изпитание честността ми. Лесно мога да се изплаша и да ви излъжа.
image Не забравяйте, че обичам да експериментирам. По този начин се уча. Моля ви, изтърпявайте ме!
image Не ме предпазвайте от последиците. Аз имам нужда от опит.
image Не обръщайте голямо внимание на леките ми заболявания. Аз може би ще свикна да се радвам на неразположението си, ако това ми носи повече грижи.
image Не избягвайте отговорите на честните ми въпроси. Ако го правите, скоро ще разберете, че съм спрял(а) да ви питам и търся информация от някъде другаде.
image Не казвайте, че въпросите ми са "глупави" или "безсмислени". Ако постъпвате така, много скоро ще усетите, че го правя, за да се занимавате с мен.
image Никога не се представяйте за идеални и безгрешни. Ще ми бъде трудно да ви следвам.
image Не се притеснявайте, че прекарваме малко време заедно. Важното е как го прекарваме.
image Не позволявайте страховете ми да предизвикват безпокойството ви. Така ще се страхувам повече. Вдъхнете ми смелост.
image Не забравяйте, че не мога да се справя без вашето разбиране и насърчение. Макар и често заслужени, понякога забравяте похвалите и одобрението. Изглежда само гълченето не го забравяте.
image Отнасяйте се с мен, както се отнасяте към приятелите си и аз ще бъда също ваш приятел. Запомнете, че е по-лесно да се учите от модел, а не от критик.
  И още нещо - аз ви обичам много, моля ви обичайте ме и вие!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Сигурно ако имаше
17.09.2009 09:11
Меморандум на родителя щеше да гласи почти обратното. Защо се получава това разминаване между деца и родители, при положение, че всички сме били деца преди нашите. А сякаш сме от различни светове и ни е нужна специална настройка, за да навлезем отново, макар и половинчато, отново в детския свят?
цитирай
2. pontis - Сигурно, ако има блог, който да харесвам.
17.09.2009 09:55
Щеше да е твоя. Заблудена, извисена - душа.
цитирай
3. blagovestie - Жалко, че няма такъв блог
17.09.2009 10:21
(ако съдя по увода ти)
Иначе за мое съжаление не съм толкова извисена, а за твое - не съм заблудена ;)))

цитирай
4. pontis - Не, за радост или не
17.09.2009 11:04
си и двете- малко заблудена - ок. 30%, и много извисена- 70%. Затвори дебелата книга, отвори себе си към света. Стават почти 100% :)
цитирай
5. blagovestie - Не е ли предрасъдък
17.09.2009 11:07
да смяташ, че ако четеш Библията се затваряш за света?
Иначе благодаря за добрите думи :)))
цитирай
6. pontis - Добрите думи? Те са твои
17.09.2009 11:19
затова за ценни. Не искам чужди. Искам твоите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2899435
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди