Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.08.2010 16:07 - Парченце от пъзела на Бог (39)
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 6456 Коментари: 34 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Стар Завет:

 

Псалм 95:1-7

1. (По слав. 94) Елате, да запеем радостно на ГОСПОДА, да възкликнем към канарата на нашето спасение!

2. Да дойдем пред Него с благодарност, да възкликнем към Него с псалми!

3. Защото ГОСПОД е Бог велик и Цар велик над всички богове.

4. В ръката Му са дълбините на земята и Негови — планинските височини.

5. Негово е морето, защото Той го е направил, и Неговите ръце образуваха сушата.

6. Елате, да се поклоним и да се наведем, да коленичим пред ГОСПОДА, нашия Създател!

7. Защото Той е нашият Бог и ние сме народът на пасбището Му и овцете на ръката Му.


image

Нов завет

Йоан 10:11-18

11. Аз съм добрият пастир; добрият пастир дава живота Си за овцете.

12. Но който е наемник, а не овчар, и не е стопанин на овцете, вижда, че идва вълкът, и като оставя овцете, бяга, и вълкът ги разграбва и разпръсва;

13. защото е наемник и не го е грижа за овцете.

14. Аз съм добрият пастир и познавам Моите, и Моите познават Мен,

15. както Отец познава Мен и Аз познавам Отца; и Аз давам живота Си за овцете.

16. И други овце имам, които не са от тази кошара, и тях трябва да доведа; и те ще чуят гласа Ми и ще бъде едно стадо, с един пастир.

17. Затова Ме люби Отец, защото Аз давам живота Си, за да го взема пак.

18. Никой не Ми го отнема, а Аз от Себе Си го давам. Имам право да го дам и имам право пак да го взема. Тази заповед получих от Своя Отец.

 

Който има уши...

Бъдете благословени в името на Христос, приятели!



Тагове:   божие творение,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexiev63 - Матей 9-35:38
17.08.2010 18:16
35 Тогава Исус обикаляше всичките градове и села и поучаваше в синагогите им и проповядваше благовестието на царството; и изцеляваше всякаква болест и всякаква немощ.
36 А когато видя множествата, смили се за тях, защото бяха отрудени и пръснати като овце, които нямат пастир.
37 Тогава рече на учениците Си: Жетвата е изобилна, а работниците малко;
38 затова, молете се на Господаря на жетвата да изпрати работници на жетвата Си.
цитирай
2. анонимен - Не си сресала овцете
17.08.2010 21:43
Някак си не е естетично...
цитирай
3. dbi - Добър сеяч си !!! Продължавай ...
17.08.2010 23:01
Ако семената намерят добра почва, лошото ще изчезне.
Аз не вярвам.
цитирай
4. blagovestie - Алекс,
18.08.2010 07:27
благодаря за допълнението, приятелю!
Благословен ден на теб и домът ти! :)))
цитирай
5. blagovestie - Катана :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
18.08.2010 07:29
хлипайки от смях, едвам пиша този коментар и от сърце ти благодаря за него! :*

ПП: Всъщност в цитата има едно място, което казва, че Неговите овце познават гласа Му и Го следват. Исках образно да разчитат предимно на слуха си. Заслепени сме, лесно се отклоняваме, но Той намира начини да ни привлече...
цитирай
6. blagovestie - dbi,
18.08.2010 07:33
вярваш май :)))
Може да е неосъзнато или част от теб да се съпротивлява, но мисля, че си Го пуснал в сърцето си.
Не е нужно да следваш човешките начини за поклонение и изява на вярата, най-важно е твоето отношение и взаимоотношение с Него, а за тази цел нямаш нужда от нищо друго, освен от себе си и факта, че Го има :)))
Благословен ден, приятелче! Благодаря ти за това, което написа, за мен е... вдъхновяващо!
цитирай
7. blondstyle - blagovestie,
18.08.2010 08:11
отново си избрала един от най-красивите псалми. Защо ли Той е избрал овцата като метафора на божественото си послание? Защото овцете не се разбягват, дори ако нямат пастир, те следват някого - може да е заблудената овца, кривнала от пътя да си гризне от по-далечно храстче и нея биха следвали, само за да се запази стадото :)))
Хубав и благословен ден и на теб!
цитирай
8. ckarlet - Да, хубаво е да си припомним думите и ...
18.08.2010 08:13
Да, хубаво е да си припомним думите и започнем деня си с написаното от Новия завет, Люси!
Прекрасна сряда за всички!
цитирай
9. blagovestie - blondstyle,
18.08.2010 09:25
привет, миличка!
Чудесно тълкувание! Всъщност метафората е много дълбока... Може да бъде разглеждана от много ъгли.

Споменават се и козите, но те са обратното на овцете...

А самият Христос е Агнеца, благодарение на Който бива заплатена цената на нашия грях. Помниш ли от Стария Завет, когато Фараон държеше евреите и не ги пускаше, въпреки че Бог го поразяваше с различни бедствия? Последното наказание бе смърта на всички първородни, включително и сина на Фараон, чак тогава се пречупи сърцето му. За да избегнат същото евреите трябваше да се вслушат в Божия план, да заколят агне и да намажат праговете на вратите си с кръвта му, за да бъдат подминати домовете им. Така ги подмина смъртта...
цитирай
10. blagovestie - Здравей, Скарлетче,
18.08.2010 09:29
прекрасна сряда, любов и положителни емоции и през всичките ти останали дни, миличка! :))
цитирай
11. анонимен - Един възможен диалог
18.08.2010 12:17
blagovestie написа:
хлипайки от смях, едвам пиша този коментар и от сърце ти благодаря за него! :*

ПП: Всъщност в цитата има едно място, което казва, че Неговите овце познават гласа Му и Го следват. Исках образно да разчитат предимно на слуха си. Заслепени сме, лесно се отклоняваме, но Той намира начини да ни привлече...

Очевидно се оглеждат в нещо /огледало/
Овца1: Леле на какво приличаме, особено ти!
Овца2: Да бе, виж се и ти, рошла такава!
Овца1: Фризьорът ми е с едни кози, мамка му!
Овца2: Аз си имам фризьорка и ще отида днес. Шефа ще идва да ни поучава.
Овца1: Не мога да си дам кожухчето на непозната. Пък и предния път те беше направила на нищо.
Овца2: Ти беше на нищо! Аз си бях в крак с модата, пънк прическа и в зелено и оранжево. А ти? С плитки! Много си консервативна!
Овца1: Консервативна, ама онзи коч си падна по мене. Дори заекваше от страст.
Овца2: А мен ме водиха на дискотека...И после на бар...
Овца1: Хъм... Дискотека.. с кочове... Как изкарахте?
Овца2: Не помня точно, но се прибрах рошава...
Овца1: Много те клюкарят в стадото...
Овца2: Не ми пука особено. Скубли! Завиждат!
И все в този дух...
:-)
цитирай
12. blagovestie - АХАХАХАХА,
18.08.2010 12:22
Катана!!!
Как не те мързи, ве човек!
Страшно ме радваш, благодаря ти! :)))

ПП: Ако се развие сюжета направо е готов за латино-американо-турски сериал мисля ;)))
цитирай
13. анонимен - Горещо ми е
18.08.2010 12:24
blagovestie написа:
Катана!!!
Как не те мързи, ве човек!
Страшно ме радваш, благодаря ти! :)))

ПП: Ако се развие сюжета направо е готов за латино-американо-турски сериал мисля ;)))

имам много задачки и една муза клечи до мене. Хем ме успокоява хем ни забавлява...
цитирай
14. blagovestie - Прошепни й името
18.08.2010 12:26
на музата, pls, че не щъкам навсякъде последните дни :))))

ПП: Я си действай по задачите всъщност, те са много по-важни! :))))
цитирай
15. анонимен - Много ми са еднообразни задачките
18.08.2010 12:56
blagovestie написа:
на музата, pls, че не щъкам навсякъде последните дни :))))

ПП: Я си действай по задачите всъщност, те са много по-важни! :))))

и така поразтоварвам. Сега ще ти метна 2 вица.
Един човек си карал Харлито по калифорнийския плаж, когато изведнъж небесата се разтворили над него и с гърмящ глас Господ му проговорил:
"Защото цял живот си се стремял да си ми верен, ще изпълня едно твое желание."
Човекът спрял мотора си и казал:
"Издигни мост до Хавай, че да мога да карам дотам всеки път когато поискам."
Господ му отговорил:
" Желанието ти е материално, помисли за огромното предизвикателство на такъв тип начинание, за подпорите, които трябва да се се издигнат чак от дъното на Тихия океан и тоновете бетон и стомана, които ще са необходими! Това ще изчерпи много природни ресурси! Мога да го направя, но ми е трудно да приема стремежа ти за материални блага. Не бързай, помисли си и си пожелай нещо, което да е в полза на цялото човечество."
Човекът с Харлито помислил помислил и накрая казал:
" Господи, бих искал аз, а и всички други мъже да можем да разбираме жените; искам да знам какво чувства жената, какво си мисли, когато ме наказва с мълчание, когато плаче, какво всъщност има предвид, когато казва, че всичко е наред, и най-вече искам да знам как мога да направя една жена истински щастлива."
И Господ му отвърнал;
" С две или четири платна го искаш тоя мост?"
цитирай
16. анонимен - и втория
18.08.2010 12:57
Адам и Ева се разхождат из райската градина, към тях се спуска Бог и им казва:
Деца мои, имам за вас 2 подаръка, но вие ще решите как да ги разпределите… първия е пикане прав..
Адам се развикал до небесата, удрял си глават в близкото дърво, скачал и крещял, че той иска да пикае прав. Ева му отстъпила… Адам започнал да бяга из градината, радвал се, скачал, крещял, пикал на всичко подред. На дърветата, на цветята, на всяко насекомо поотделно и просто на земята!
Ева застанала до Бог и двамата мълчаливо наблюдавали това безумие. Накрая Ева не издържала и попитала: Господи мой, а какъв е втория подарък??
Бог промълвил: Мозък, Ева.. Мозък! Но ще се наложи и него да го дам на Адам, иначе ще опикае всичко.
цитирай
17. blagovestie - Харесаха ми и двата,
18.08.2010 13:04
ама много, толкова, че скачам, смея се и... така :))

Но на последния виц си пропуснал крайния ред, който гласи следното:
"Ева, ти и без това си имаш достатъчно..." :РРР
цитирай
18. анонимен - ама много, толкова, че скачам, смея ...
18.08.2010 13:27
blagovestie написа:
ама много, толкова, че скачам, смея се и... така :))

Но на последния виц си пропуснал крайния ред, който гласи следното:
"Ева, ти и без това си имаш достатъчно..." :РРР

Моля, без сексизъм, че ще ти метна и трети .....
Професор по медицина задава изпитен въпрос на студентка
Колежке, един от органите увеличава размера си до 12 пъти при намалено осветление. Знаете ли кой?
Мацето се изчервява...
Професорът я поглежда и казва. Органът е зеницата на окото, а това, за което си помислихте е женски блян
цитирай
19. blagovestie - Секс-изъма
18.08.2010 13:59
дойде от теб, моля-моля! :))))))))))))))))))))))))))))))))

Аз пък се чудя защо винаги го водят за блян, и то желан, ама си трая по въпроса ;)))

ПП: Хахаха, смея се, защото се сетих, че съм забранила анонимните коментари :РРР
цитирай
20. elinora - blagovestie,
18.08.2010 17:12
:)*
цитирай
21. анонимен - дойде от теб, моля-моля! :)))))...
18.08.2010 17:21
blagovestie написа:
дойде от теб, моля-моля! :))))))))))))))))))))))))))))))))

Аз пък се чудя защо винаги го водят за блян, и то желан, ама си трая по въпроса ;)))

ПП: Хахаха, смея се, защото се сетих, че съм забранила анонимните коментари :РРР

Блян е 12-кратното увеличение.... Иначе си е твърда /в някои случаи/ реалност...

Пак ли те сритах по трудовата дисциплина? :-)))))))))))))))
цитирай
22. henzelski - Люси,
19.08.2010 08:58
какво трябваше да си намажа, че да ме подмине смъртта...;))) :РР
цитирай
23. blagovestie - Ели,
19.08.2010 09:17
слънце златно, много ме зарадва, че намина :*

Весело да ти е!
цитирай
24. blagovestie - Катана,
19.08.2010 09:18
налага се човек и работа да свърши, освен да се размотава и да си дърдори ;)))
Макар и само понякога...

Усмихнат ден, приятелю! Че то може ли да не ти е такъв, ама и аз... :)))))
цитирай
25. blagovestie - Краси,
19.08.2010 09:21
този път тотално не се сещам. Приеми, че причината е не че съм недостатъчно умна, а че съм едва на едно кафе и само изгреви са ми в главата засега...
Освен Живот друго не ми хрумва...
Ама пък с това "намажа"... Спирам да гадая обаче, че ще стане мазало :)))))

По мед и масло да ти върви - от сърце ти пожелавам! :***
цитирай
26. анонимен - този път тотално не се сещам. При...
19.08.2010 10:42
blagovestie написа:
този път тотално не се сещам. Приеми, че причината е не че съм недостатъчно умна, а че съм едва на едно кафе и само изгреви са ми в главата засега...
Освен Живот друго не ми хрумва...
Ама пък с това "намажа"... Спирам да гадая обаче, че ще стане мазало :)))))

По мед и масло да ти върви - от сърце ти пожелавам! :***

Лю, този израз "само изгреви са ми в главата", много ме озадачи.
Значи... един съвет от патил мъж. Внимателно преброй слънцата. Ако са две, беж за бира. Ако са между три и пет, бира и шкембе, като в шкебето да има чесън и оцет, колкото можеш да носиш. Ако са над пет слънца.... как да ти кажа.. лягай си сама и не пипай нищо... Имай пред вид, че клатенето на земята не е от земетресения, а е вторичен ефект от причината за повишения брой изгреви. Залитането по стълбите и викането за помощ само ще влоши положението и ще нанесе дълбока травма на имиджа ти. Споменаваш мед и масло. Медицината нищо не казва по въпроса, относно влиянието на меда и маслото върху броя изгреви.
цитирай
27. blagovestie - Хахаха,
19.08.2010 12:33
Катана, а ако заместим всички изброени лечебни средства с айран, що-годе ще се получи най-близко до действителността :))))

ПП: Едно слънце - много изгреви... ;)))
цитирай
28. henzelski - Аааааааааа,
19.08.2010 12:34
трябва да си намажа прага на вратата с кръвта на Агнешка и смъртта ще ме подмине...;))) Тази широка усмивка е заради подминаването, че инак може да се върне и кво прайвам тогиз, Люсиииииии...;) :***
цитирай
29. blagovestie - Абе, Краси,
19.08.2010 13:45
и аз с моите метафори... ;)))

:***
цитирай
30. анонимен - Катана, а ако заместим всички из...
19.08.2010 17:56
blagovestie написа:
Катана, а ако заместим всички изброени лечебни средства с айран, що-годе ще се получи най-близко до действителността :))))

ПП: Едно слънце - много изгреви... ;)))

Не забравяй, че многото изгреви на едно слънце, може да се окажат "звезди покред бял ден".
ПП: След пет айрана, пак си трябва бира или шкембе или и двете. Тестванно е. Пък и в млякото няма мляко вече.
цитирай
31. blagovestie - Катана,
19.08.2010 19:29
а шкембе също обичам, забравих да спомена. Става ли само без бирата? Ве много горчи това, ве! :)))))

ПП: Чудно как от псалмите стигнахме до шкембето и бирата ;)) Това пътищата са неведоми направо...
цитирай
32. анонимен - а шкембе също обичам, забравих да ...
20.08.2010 01:10
blagovestie написа:
а шкембе също обичам, забравих да спомена. Става ли само без бирата? Ве много горчи това, ве! :)))))

ПП: Чудно как от псалмите стигнахме до шкембето и бирата ;)) Това пътищата са неведоми направо...

Много са си ведоми пътищата, даже. Шкембето и бирата да не сме ги измислили ние? Не, очевидно. Никъде не е писано "Махмурлук /пардон, изгреви/ да те споходят сутрин!!! Даже си има пример. Ной, като се е накъркал, какво е сторил Господ с този, дето се е подигравал на Ной? Наказал го е. А Ной? Ной се спасил, че и корабостроенето открил и животинките спасил. Абе...който пее зло не мисли. И истината си казва. Само да не се прекалява с изгревите... :-) Там е тайната.
цитирай
33. blagovestie - Виждам
20.08.2010 09:09
ескалиращите ти познания върху Словото и просто... така се хиля, че не мога да пиша.
Ей, човече, благодаря ти! :))))))))))))))))
Хубав и прохладен ден, приятелю! :)))
цитирай
34. анонимен - Бедна ти фантазията какво още знам
20.08.2010 11:02
blagovestie написа:
ескалиращите ти познания върху Словото и просто... така се хиля, че не мога да пиша.
Ей, човече, благодаря ти! :))))))))))))))))
Хубав и прохладен ден, приятелю! :)))

Мога да подпукам научноподплатените атеисти и с астрофизическата теория за съществуването на Бог. Преди време отпратих едно чукундурче да направи справка с материалите на трима астрофизици. Още мълчи. Или не може да смята или... не смее да каже, че математиката е занимание за тъпаци, глупаци и прочее стандартни заключения.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895751
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди