Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.06.2012 16:51 - Евхаристично...
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 7458 Коментари: 16 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 

 

Творецо на Вселената.
Всевишни и Всевластни.
Всемогъщи Вседържителю Всесилни.
На глътки животворно Слово Те приемам и отпивам.

Благодаря Ти,
че ме сътвори такава. Че ме приемаш без резерви.
Че ме познаваш. Че Те познавам.
Че позволи и вложи в мен зародиша на плодородието.
Че даде почвата. За думите и мислите.
Че отстраняваш плевелите в тайната градина.
Че ме подготвяш. Че ме екипираш. Непрестанно.
Дори когато възприемам твърде бавно.
Че ме изчакваш. И отново ме достигаш или изпреварваш.
До заедност.

Че ме съграждаш като храм.
От восък и от светлина,
когато паля се от Теб, Исусе,
със безпощадна вяра.

Благодаря,
че ме направи зЪрно.
Посяваш в плът,
а хиляди зърна ще произлязат от Духа в духа.
И гъста кръв
отмива и отнася всички грехове по пътя си.
До освещаване.
До разлюляване и сриване
на всички фалшиви и скалъпени представи.
До ново същество.

Защото няма нищо извън Истината,
която си заложил от Себе Си във мен,
за да я търся и намирам.
С всички сили. Винаги.
Когато се старая и успявам да Те следвам.
Само Теб.

Благодаря, че още ще ме учиш,
с търпение и благослов,
да мога да прониквам под ребрата, зад очите,
да съумявам със сърцето си
да опознавам и разбирам
и чуждите сърце и ум.
До неизказана, до неумираща любов.






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Завиждам ти
28.06.2012 17:15
на вярата, Люси!
цитирай
2. blagovestie - Дадена е за всички, които искат да я приемат, Краси!
28.06.2012 17:19
Безплатно и незаслужено. По благодат.

Нека ти бъде! :)
цитирай
3. анонимен - . . . КОГАТО БОГ ТЕ ПРИБЕРЕ ПРИ СЕБЕ СИ ...
28.06.2012 17:26
...КОГАТО БОГ ТЕ ПРИБЕРЕ ПРИ СЕБЕ СИ СА ДЛЪЖНИ ДА ТЕ КАНОНИЗИРАТ ЗА СВЕТИЦА!!!)))...ИЛИ ПОНЕ ДА ТИ ДАДЪТ ЧИН БОЖИЯ АНГЕЛОСТРОФНА ПОЕТЕСА)))...
...ХАЙДЕ СТИГА ЛЮБЕЗНОСТИ!!!...ДОЙДОХ,ЗА ДА ТЕ ЦЕЛУНА И НАПАРФЮМИРАМ С КАТРАН)))...
цитирай
4. blagovestie - Шегувай се ти, шегувай се :)))))))
28.06.2012 18:54
Виж, до светица няма да го докарам. Твърде съм грешна.
И на поетеса се съмнявам да успея. Неподредена съм, когато искам да изразя емоция...

Ала и катранът не е моя аромат. Жасмин е. А сега плюс липи и шипка :р
:*
цитирай
5. анонимен - . . . ЩЕ ИЗТЪРПЯ НЯКАК ТАЗИ НЕВЪЗМ...
28.06.2012 19:34
...ЩЕ ИЗТЪРПЯ НЯКАК ТАЗИ НЕВЪЗМОЖНА КОМБИНАЦИЯ ОТ ЖАСМИНИ,ЛИПИ И ШИПКИ...ДОКАТО ДОКОСВАМ ПОХОТЛИВО НЯКОЕ БЕЗРЕДНО НАСТРЪХНАЛО ОТ ВЪЗМУЩЕНИЕ ПЕРО ПО ТЕБ)))...
цитирай
6. jabalka - Със съществото нетленно в нас усетена! Позволих си , надявам се да не наруша хармонията в теб
28.06.2012 20:54
"...До неизказана, до неумираща любов."
цитирай
7. rustam - Лицемерка!
28.06.2012 21:09
Не те ли е срам да развяваш своето тщестлавие под лъжата "ново същество"

Ами че ти нямаш прошката и опрощението в сърцето ти, а завистта и злобата.Твоята писаница е грозен грях, защото е лъжа.
цитирай
8. osi4kata - Люска,
29.06.2012 03:52
ако не ти харесва в Рая (когато Му Дойде Времето) само ми свирни - веднага ще долетя на Метла от пъклото и ще те спася :)).

Бъди здрава и вярвай! Без значение е в Кого и в Какво.

Поздрав!
цитирай
9. анонимен - Ти нямаш приятели в този блог
29.06.2012 08:49
Хората са много лоши. Пази се Люси!
цитирай
10. blagovestie - Луци, половин блог ще те разбере ненапълно
29.06.2012 09:13
и бая перушина ще настръхне от възмущение :)
Провокатор си ти...
цитирай
11. blagovestie - Ябълке,
29.06.2012 09:14
благодаря ти!

Не само, че не наруши хармонията ми, ами я допълни. Защото именно това е: всички ние сме свързани и си влияем. Нашият избор (на всяка личност) е не дали, а КАК влияе.

Зарадва ме!
цитирай
12. blagovestie - Русти, коментарът ти е поредното доказателство, че се подвизаваш като учител,
29.06.2012 09:18
а не си се научил да четеш...
цитирай
13. blagovestie - Руми, и ти ме разсмя с глас :)))
29.06.2012 09:20
Но аз все се надявам, да сме на едно и също място, при това, на което се надявам за себе си :)))))


Поздрави и на теб, чаровна остроумнице!
цитирай
14. blagovestie - Анонимен, благодаря, разбирам, че е добронамерено към мен,
29.06.2012 09:27
но силно се надявам да не си прав/а...
цитирай
15. kleotemida - Благодаря!!!
29.06.2012 12:40
Хмммм, ако кажа великолепие, ще кажат, че се прехласвам и прекспонирам, ако кажа чудесно – може би ще попитат кое и къде му е чудото, ако кажа прелестно или прекрасно (творение) ще се засегнат почитателите на различните поетични класицизми и.... отиде та се не видя :))). Всъщност, няма да кажа нито един от тези епитети без зад него да стои думичката благодарност и тогава мисля, че нещата ще си дойдат на мястото и никой няма да се почувства засегнат или провокиран да сее литературно-критикарски мъдрости по посока на ползваните епитети ;) :)).
Но каквото и да кажа за написаното от теб, истината е, че (като изключим малката провокация в думите ми по-горе) :), когато четях благодарността ти към Бог изпитах (и все още изпитвам) истинска радост и дори щастие (защо и как, мисля, че само един вярващ може да разбере; а на останалите – невярващите - ще пожелая един ден да го изпитат ).
Мисля, че Святият Дух добре е поработил в теб! :)
За което благодаря – и на Него, и на теб!
цитирай
16. blagovestie - И аз благодаря на Него!
30.06.2012 10:29
И за теб :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2900403
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди