Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.09.2012 10:41 - "Аз (Господ Исус Христос) дойдох, за да имат живот и да го имат изобилно."
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 3499 Коментари: 17 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Йоан 10:10

Крадецът влиза само за да открадне, да убие (заколи*) и да погуби (изтреби*). Аз (Господ Исус Христос) дойдох, за да имат живот и да го имат изобилно.

                                     * според друг превод

Какво прави крадецът (Сатана)?

Първо открадва, т. е. взима чуждото. Това е глаголът във всички преводи.
Всичко е създадено от Господ и Му принадлежи. Сатана не може нищо да създаде, това е привилегия и присъщо единствено за Бог. Каквото и да има (придобие) Сатана – то е откраднато от Бог. Ние също сме Божии творения, Божии деца. Затова влизаме в интересите на Крадеца.

Второ: убива (заколя) = отнема живота, източва силите и кръвта...
Няма какво да пояснявам.

Но това не е всичко. Следва крайният етап. След взимането (изцеждането) на живота, а именно:

Да погуби (изтреби) – това е глобалното унищожение. След живота, който вече е обсебен и присвоен, ако личността не избере Христос и не бъде освободена, следва крайното унищожение.

Затова Господ Исус Христос идва в този свят, отказвайки се от славата и положението Си в Небето. За да плати за всеки, който повярва в Него и Го следва. Приемете Го днес. Не пропускайте благовремието.

Евреи 3:15
"Днес, ако чуете гласа Му, не закоравявайте сърцата си”

Филипяни 2:5-11
Имайте у себе си същото съзнание, което беше и у Христос Исус, Който, като беше в Божия образ, пак не сметна, че трябва твърдо да държи равенството с Бога, но се отказа от всичко, като взе на Себе Си образ на слуга и стана подобен на човеците; и като се намери в човешки образ, смири Себе Си и стана послушен до смърт, даже смърт на кръст. 
Затова и Бог Го превъзвиси и Му подари името, което е над всяко друго име,
така че в името на Исус да се поклони всяко коляно от небесните и земните, и подземните същества и всеки език да изповяда, че Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отца.

Йоан 10 гл.
bibliata.tv/watch_video.php






Гласувай:
8



1. анонимен - Фарисейка. По делата й ще я позна...
24.09.2012 13:28
Фарисейка. По делата й ще я познаете, не по думите.
цитирай
2. blagovestie - Kakvo
24.09.2012 14:59
znaesh ti za delata mi, bezlichni?
цитирай
3. анонимен - Достатъчно, многоНИКна.
24.09.2012 15:58
Достатъчно, многоНИКна.
цитирай
4. blagovestie - Хехех, че това не е тайна, сама съм го демонстрирала :)
24.09.2012 16:07
А какво общо има с поста ми? Или не е важно да четеш, а просто да плюеш ;)
цитирай
5. анонимен - Не.
25.09.2012 08:37
Правиш се на Мария Магдалена, а не си. Дори не различаваш истината от плюенето. Защото не ти изнася.
Характерно е за сектите да проповядват. Да "тълкуват" Евангелието на първично елементарно ниво. С войнстващ гняв, приписващи го на Бога.
Аре, живей си в заблудите!
цитирай
6. blagovestie - :)
25.09.2012 08:51
Хайде сега изтълкувай ти нещата

Кое не е вярно според теб в постинга ми?

Войнстващ гняв? И къде го видя?
Кое наричаш секта в случая?
Извинявай, ама ти въобще прочете ли написаното?

Да се правя на Мария Магдалена? Подозирам, че дори бъркаш коя е тя. Мен със сигурност бъркаш, ама нейсе...

Бог да те благослови!
цитирай
7. karaiany - Това е една от причините да не доп...
25.09.2012 09:13
Това е една от причините да не допускам анонимни. Сигурен съм , че е известен блогър - фарисей .
Аз дори не бих си правил труда да отговарям на подобни коментари.
Убедил съм се , че свободата не е лъжица за всеки. Нужен е растеж в реалното време . А до тогава анонимният е като крадеца в горния цитат на Йоан !
Хареса ми поста ти , Лу ! :)
цитирай
8. blagovestie - Здравей, Адри!
25.09.2012 15:27
Това за свободата ми хареса. Ужасно си прав. И не става въпрос само за жаждата на анонимните да оставят следи безогледно и където им падне, а по принцип! :))

Свободата е скъп лукс, който малцина могат да си позволят да понесат достойно.

Нека се изразяват. Започнат ли съвсем с простотиите - ще им окълцам правата ;)

Благодаря ти за гостито и за отношението, Адри! Нека Бог те благослови изобилно! :)

ПП: Нямаше ме известно време тук, само аз ли имам проблем с показването на коментари и уведомяването, или е поредния бъг?
цитирай
9. lightsaber123 - Ха-ха
30.09.2012 12:19
Християнски му глупости... :))))) Всички сте ми еднакви (насилници)
цитирай
10. blagovestie - :)
30.09.2012 15:15
Mislish li?...
цитирай
11. lightsaber123 - Определено
01.10.2012 18:06
мисля така. Върл враг съм на християнство, юдаизъм и ислям.
цитирай
12. blagovestie - Значи си се натъпкал с предразсъдъци и
01.10.2012 18:51
не мислиш...
цитирай
13. lightsaber123 - Не са предразсъдъци
03.10.2012 17:51
Лично съм пострадал, когато са ме кръстили насила, когато съм бил бебе. Насила, защото никой не ме изчакал да порастна и аз да реша.
цитирай
14. blagovestie - :))
04.10.2012 19:07
Не мисля, че това е проблем. Явно близките ти вярват в Бог, ако ще и фиктивно. Имаш един вид застраховка, но ако е без вяра - не важи, така че не си подпечатан за Господ, макар че... Както и да е, няма да ти натрапвам нищо.

ПП: Запитах се: много ли си огорчен и им се сърдиш. На родителите ти. Не за кръщенето. По принцип...
цитирай
15. lightsaber123 - Не съм огорчен от родителите си - напротив обичах ги
06.10.2012 09:20
а от тези, които са ги научили да правят това - за да мине всеки по реда си, така да се каже. С тази застраховка и този "печат на господ" бих направил нещо в тоалетната, но от благоприличие няма да го спомена. Аз не съм ги искал - натрапили са ми ги. Родителите ми също са били прецакани така, когато са били малки - може би не им е пукало, за разлика от мен.

И как да не е проблем? Насилието винаги е проблем. Това да те правят насила християнин, когато си бебе е същото като да те дрогират, когато си голям, ама така, че да си в безсъзнание и после да се изгаврят с теб.
цитирай
16. blagovestie - Ами, тогава приеми, че онова бебешко кръщене нищо не значи,
06.10.2012 09:37
защото си е така, след като отхвърляш Бог. Правиш избор сега. Никой не ти налага вяра. Тя е едно от малкото неща, които не могат да ти бъдат натрапени. Защото се ражда в сърцето. След като е била посята от Бог и я храниш. Т.е. не е камък - да го подхвърлиш в градината и той да стои. Така че... не това е проблемът ти ;)

ПП: обичаХ? Странно. Моите са починали. Още ги обичаМ...
цитирай
17. lightsaber123 - Вие май не ме разбрахте добре
07.10.2012 18:12
Как да вярвам в този бог, който е ужасно ревнив и несправедлив. Как да приема религия която е твърде лицемерна за мен. Съжалявам но не искам да бъда търговец. Ако правя добро - то е от сърце и по дълбоки вътрешни убеждения, а не защото ще получа някакви облаги в отвъдното например.

Един наболял напоследък въпрос: Браковете - дайте ми един цитат от библията ви - че хората трябва да се женят например. Това за мен е измишльотина на църквата, която винаги е вървяла от дясната страна на държавата и винаги е била в услуга на държавата. Като се започне от този изверг цар Борис, който е вкарал християнството в България с толкова много кръв за да извлече политически изгоди.

Благодаря - вярвайте си щом желаете - но без мен. Аз си оставам несъмнен и (ставащ все по опасен) враг на всичко християнско. Не се опитвайте да ме изкарате сектант, сатанист и т.н - защото не съм нито едно. Аз съм най-обикновен човек - просто виждам малко по-далеч от носа си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2896658
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди