Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.10.2012 10:01 - По повод постинг на Минчо Минчев
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 5212 Коментари: 9 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 
 
От няколко дни следя блога на Минчо Минчев и виждам как нещо се случва с този човек.
Преди няколко дни му написах коментар, но той го изтри и на лични ме призова да не се бъркам и да не пиша повече коментари в блога му, защото не разбирам.

Сутринта попаднах на негова объркана тема, която копирах, тъй като вече имам опит какво прави с темите си, след като се опомни или дойде на себе си (не пиша случайни думи)

Ето това бе темата му:

ДО ПОДВОДНИ

Автор: minchomin Категория: Лични дневници   image
Прочетен: 14 Коментари: 0 Гласове:

0
Последна промяна: 02:01

 ПОДВОДНИ, АКО ПРОДЪЛЖАВАШ В ТОЗИ ДУХ НА КОМЕНТАРИ, СЛЕДВАЩИЯ В КОМА ЩЕ БЪЩЕШ ТИ.

АЗ, ВАШИЯТ ТВОРЕЦ, ВИНАГИ С ВАС!
АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ
Амин, Така да бъди! ом!
Прието 0.2.ч. 26.10.2012 от Минчо Минчев

 

и му написах коментар:

06:29

Минчо, бъди свободен в името на Исус Христос, Божият Син, Който е единственият Път за спасение на човеците, за да стигнат до Отец! И нека Святия Дух те изпълни, прогонвайки всичко извън Него, за да познаеш истинския Отец! В името на Исус помолих, Отче святий, амин!

Сега поста е изтрит.
Не се заяждам лично с Минчо. Според мен той е един натоварен човек, който обаче подхлъзва и други хора.
Невъзможно е сам да се освободиш от такова състояние, още по-малко, когато не разбираш, че се нуждаеш от помощ. Затова моля приятелите ми християни да се молим за него Господ да го освободи, възстанови и използва за Своя слава, а не да служи на противниковата армия.

Ефесяни 6:12  Защото нашата борба не е срещу кръв и плът, а срещу началствата, срещу властите, срещу световните управители на тази тъмнота, срещу духовните сили на нечестието в небесните места.



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Чудя ти се Благовесте???!
26.10.2012 13:09
Тоя не го бие сачмата, ами гюлле .
Ако Минчо беше Мюнхаузен, струва си да му се возим на гюллето.
Ама тоя си е ачик Михлюзхаузен, не си заслужава поста ти…
цитирай
2. blackpredator - селска работа е тая "одобр...
26.10.2012 13:11
селска работа е тая "одобряяваща модерация"
много е минчовска
смени си калибъра на джепането...
цитирай
3. blagovestie - За модерацията - сори,
26.10.2012 13:15
бях забравила, че съм я сложила.

За другото - това е натоварен човек. Не заслужава подигравателно отношение, има нужда от помощ...

ПП: "Джепане" не фигурира в моя речник :)) Но ти винаги ми го обогатяваш всъщност
цитирай
4. blackpredator - Нищо де, да ти напомня.;))
26.10.2012 13:52
В титула на твоето Аз, си писала „Моят виртуален храм“.
В храм, освен да прочетеш литургията на жрицата, трябва да се сложи и НЕБРОЕНА лепта от коментари. Кой златна пара, кой от яйчени черупки…
Но модерацията прави храма, като ония кич-сувенири от детството ми, разклатиш ли ги, пада сняг. Пасторален символ на менталното…
Храмът е храм! И по руините пак се познава…

Права си, натоварен е човека. И лекарството не са подигравките.
Но аз си мисля, не се ли товари Съзнателно сам?
Тогава, натовари го още…

Аз като дядо Вазов, имам си още джепане в кемера.;)
цитирай
5. blagovestie - Аха, повторението било майка на знанието и пр. ;))
26.10.2012 14:15
Хайдеее, джепането го открих (Гугъл всичко знае!), ама сега новите думички (за мен) станаха две, а от турцизмът "кемер" сега само един мост им е останал, при това доста екзотичен :)))

ПП: Не е съзнателно, вярва си, или по-точно вярва на това, което му се струва. Темата е много сериозна и не я преувеличавам.

ПП 2: В моя храм жрици и жреци няма. Един Бог е там... :))), ноо разни хора, разни храмове би възкликнал Щастливеца, ако бе тук днес ;)

ПП 3: Внимавай в чий храм с какво джепане и какви намерения влизаш, викам аз. Че светилници и свещи... навсякъде :))
цитирай
6. blackpredator - Ще ми утилизираш целия арсенал. ;)
26.10.2012 15:02
Абе не съм съвсем съгласен. И аз не преувеличавам. Човекът си намерил ниша да го забелязват, ама проповедничеството нещо куца…

Ама както го описваш, това не е храм, а спалня.:P
Кой Щастливец? Оня дето е написал „Страст“?:)
Тоя пише по-добре за пороците, отколкото за пророците. Аресвам го! :P

Внимавам. Между светилниците и свещите…;)
цитирай
7. blagovestie - Хехехех, това със спалнята трябва сам да анализираш откъде ти хрумна,
26.10.2012 15:27
имам няколко идеи, но дълбочинната психоанализа изисква време и детайлно познаване на случая :р

Сигурно има някаква връзка с предпочитанията към пролетта. То и на мен ми е любим сезон, де :))

Щастливеца е същия. Ама това със зависимостите... страшна работа е, да знаеш :))) Никак не те правят щастлив. Или е за една цигара време...

Колкото до поста ми - това не е ниша, а поле. И бая души падат без да се усещат даже.

Абе, колкото пъти прочета коментара ти, толкова пъти прихвам да се смея. А на завършека ти направо не смея да тълкувам собственото ми разбиране, че и Фройд би си прехапал езика... ;)
цитирай
8. sartorium - Докато Крион от Галактическата Магнитна служба диктуваше на наш Минча ,
26.10.2012 20:00
какво да ни сподели , беше горе-долу добре . Откакто , обаче , тая работа я взе в ръцете си сам Господ-Бог , нещата взеха да се изплъзват от контрол .
Чувствам се виновен за състоянието на Минчо , защото той заряза бедния Крион, именно след като аз му разказах една случка , която преживях в централата на Галактическата федерация . Тогава Минчо ми заяви на лични , че е разочарован от Магнитната служба и вече ще си приказва само с Господ и с жена си - Ганка Минчева (второто не било по негов избор , писа ми той) .
цитирай
9. blagovestie - Така е, като се заеме и набърка човек с окултизъм!
27.10.2012 13:15
Отваря едни вратички и възможности да се напълни с какви ли не заблуди и гадости.

Но явно положението е по-сериозно отколкото смятах на пръв поглед...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2888177
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди