Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.08.2016 21:57 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов /1/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Въведение

      Намирах се в моя спортен клуб и изведнъж внезапно получих видение. То беше толкова ясно и потресаващо, че ми се наложи да изоставя всичко, с което се занимавах и да се оттегля настрани. Това, което Святия Дух започна да ми показва, ме шокира.

Видях огромен гигант, лежащ на Земното кълбо, обърнат с гръб към Земята и вързан с дебели въжета. Тогава даже малко възразих и напомних на Святия Дух, че бях чувал за това откровение от Дейвид Уилкерсън  и Боб Джонс! Но Святият Дух ми каза, че ще ми покаже абсолютно друга страна на това откровение. Във видението си започнах да се приближавам с голяма скорост към този гигант. Гигантът, това беше Неговата Църква. Господ концентрира вниманието ми не на гиганта, а на въжетата.

Въжетата бяха много дебели и силно пристегнати. Гигантът се опитваше да се вдигне, но колкото и да се опитваше, въжетата го държаха здраво.

Във видението Господ ме поведе към едно от въжетата и аз Го попитах: „Какво е това?“. Той ми отговори: “Тези въжета са демоничните лъжи и изопачаване на истината”.

Даже в известна степен останах учуден, че църквата не я задържат греха или болестите, а незнанието за Божиите закони и истини.

Господ конкретно и ясно ми проговори в моя дух, че в един период от време Той ще ми дава видения, откровения и даже тълкуването на тези видения, които ще явяват Неговата истина за църквата. Всяко от тези видения ще бъде предназначено  да разкъса поредното въже. Господ ми каза, че тези, които приемат това със своя дух ще се освободят, а тези които се опитат да разберат това с разума си, ще попаднат в още повече проблеми, защото духовното може да бъде разбрано само от духовният.

И така, представям на вашето внимание първа и втора част на откровенията „Освобождаване чрез истината“.

              ДА ПОБЕДИШ И ДА УДЪРЖИШ

        В тази книга бих искал да ви разкрия много интересна тема и това ще бъде преди всичко поучение. Тази тема е нужна на всички без изключение.

Тя е за християните, които са във война с врага и със своята плът. Тя е една от темите, които доста дълго се намираха в моето сърце и Господ понякога ми ги  разкриваше на части. Затова искам сега да споделя с вас първата от темите, които Господ ми е разкрил. Нарекох темата : „Да победиш и да удържиш“.

Знаете ли какво означава истинска победа? Дяволът толкова много присъства в нечии животи, че ние сме забравили, че сме победители, концентрирайки се на някоя сфера в живота ни, която още не е победена. Дяволът преначертава целия ни живот, всичките ни подвизи, целия ни успех и цялото ни благословение само чрез една неправилна постъпка. Дяволът държи християнството в лъжа.

Бях толкова учуден, наблюдавайки колко усилено се подготвят за съревнованието си боксьорите. Бях учуден, когато видях докторите, които се приготвят за поредната сложна операция. Бях учуден колко много се отделят от всичко хората, само за да се концентрират на това, към което се стремят и то да бъде успешно. За да може това, което правят, да бъде истинско. Аз спортувам и знам колко е нужно да се вложи, за да се получи успех и да има резултат. За да имаш успех в дадено нещо, ти трябва да се подготвиш и да вложиш всичко от себе си. Започнах да наблюдавам християните и бях учуден, че християнството въобще не се подготвя. Чувате ли ме? Те въобще не се подготвят! И когато идва поредния удар в живота ти, ти просто се разлепваш и падаш и ти се струва, че всичко в живота ти се срутва.  И после се чудим: “О, Господи, какво се е случило с мен“.

Ние с вас висим върху Божията благодат, защото така, както живее днес църквата, се учудвам как въобще съществува. Толкова е ниско нивото на християнската ни подготовка. Т.е, ние воюваме, когато не трябва, и се отпускаме, тъкмо когато трябва да впрегнем всичките си сили. И след това, когато връхлита поредния удар в живота ни, ние губим, защото не знаем как да воюваме. Започнах да задавам на Бог въпроси: „Защо християнството губи? Защо в живота им съществуват крепости, какво е товаИскам да ви обясня, какво е крепост, как да се борим с тези крепости и защо ги има в нашия живот. Искаме или не, но всеки от нас се намира на периферия. Ние сме на война, на полесражението. Никой от вас не се намира в тила, даже ако си е затворил очите и като щраус си е скрил главата си в пясъка. Никъде не можеш да се скриеш и това, че главата ти е в пясъка, няма да помогне за победата ти. Поради това тези неща трябва да се знаят от всички. На всеки християнин, който ходи с Бога и се опитва да стане победител, искам конкретно и качествено да предам това, което Господ ми показа.

Аз бях учуден, скъпи мои, колко леко се справя дявола с църквата. Знаете ли, че когато иска да отнеме нещо, просто отива и го взима. И никой не се опитва да върне обратно това, което дяволът е откраднал. В продължение на две хиляди години и даже сега дяволът е изсмукал от църквата всички дарби, цялото  помазание, цялата сила, целия огън, всичко, което може да се вземе. И всичко, което е останало след това, той е нарекъл християнство. Нищожно християнство! И когато Бог връща обратно цялата красота, талантите, ние казваме: „Това не е от Бога, братко“. Какво? Обрали са те, излъгали са те, че това е  християнството и сега не дай  Боже да възнегодуваш.

Небесното царство прилича на квас, който една жена взе и замеси в три мери брашно, докато втаса всичкото”. (Мат. 13:33).

Кажете ми, какво прави кваса с тестото
? Докато не втаса никой няма да избяга, никой.

Няма нищо по-голямо от църквата с властта на Исус Христос. Няма. Всичко останало е фалшификат. Защо те действат с власт ли? Защото Църквата още не се е вдигнала. Защо властват, защо управляват? Защото църквата още не се е повдигнала. Всичко, което виждате, не е църква! Това е шега на дявола. И ние с вас се намираме в това време, когато Бог възражда  НОВАТА ЦЪРКВА.

Последното е по-добро от първото. Наблюдавайки християните, дявола, църквата, мога да кажа, че предаваме твърде лесно нашите позиции. Четейки историята, книгите за Божиите генерали, виждам колко много съживления е имало на земята. Знаете ли, че в някои места на щата Вашингтон е имало големи съживления, които са записани в историята на човечеството, но къде са тези съживления сега, къде са? Да завоюваш – това означава едно нещо, но да задържиш завоюваното и да го предадеш на следващото поколение..., о, това е съвсем друга война. Тук ще предадеш живота си. Християнството си мисли, че трябва нещо да отвоюва. Добре са го отвоювали, но трябва и да се задържи. Кой ще отстоява позицията? Кой ще издържи до край? Чувате ли, кой?  

(следва продължение поради ограниченията в блога)





Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887863
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди