Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2016 22:03 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов /3/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 (Продължение от /2/)

Аз съм Му отдаден напълно, без уговорки, завинаги. Но в живота ми може да има неща, например както при Павел: “И за да  не се превъзнасям поради премногото откровения, даде ми се трън в плътта, пратеник от Сатана, да ме мъчи, за да не се превъзнасям. Затова три пъти се молех на Господа да го отстрани от мене и Той ми каза: Стига ти Моята благодат, защото силата Ми в немощ се показва съвършена. И тъй с преголяма радост по-добре ще се похваля с немощите си, за да се всели в мене Христовата сила. Затова намирам удоволствие в немощи, в укори, в лишения, в гонения, в притеснения за Христа, защото когато съм немощен, тогава съм силен“

 / 2 Коринт. 12 : 7-10/

  Има неща, които трябва да разберем. Бог ги държи до определено време. Какво прави дявола? Той създава крепост в главата ти. Той ти казва, че ти не можеш да победиш това. Знаете ли как? С твоята постоянна загуба. Година след година не можеш да превземеш тази област от живота ти и в теб се натрупва такова мнение, че ние християните не можем да победим тези области. Повярвайте ми, всеки си има своите области: някои не мога да следят за езика си, някои не могат да престанат да лъжат, някои не могат да престанат да крадат, постоянно имат в джоба си нещо не свое, някои не могат да престанат да гледат настрани, да ходят там, или да правят това. И дяволът ти казва, че тази област е  непобедима. И ти падаш, и падаш, и падаш. Знаеш ли какво правиш? Разочароваш се! И християнството е разочаровано в Бога. Аз мразя проповедите, които лъжат! Защото ти се струва, че проповедника, който говори зад катедрата е вече свят и той няма проблеми. Това е лъжаВсички имаме области, с които воюваме. Просто някои воюват като войници, а Бог иска да ни научи да воюваме като генерали.

Какво прави сатана, ако си войник? Ти не виждаш нищо, и той ти казва: ето тази област. И през целия си живот стреляш! Бягаш, прострелват те, взимат те, пак си изцелен, възстановил си се, пак бягаш, стрелят, прострелват те, взимат те. И така много години. Какво е това? Това е лъжата на дявола! Той те лъже! Той се опитва да създаде крепост. Но, когато Бог ми каза: “Отиди настрана, синко”, аз отидох. И пак ми казва: Сега погледни сам отстрани. Аз бях учуден колко по-различно се вижда от страната на генералаВие знаете, че генералите не воюват с гранати и автомати. Генералът се намира в бункера и там е връзката му с цялата армия. Той вижда къде губят в момента и къде окупират. Той вижда накъде да отправи войската си. Бог ми каза: “Престани да воюваш с дявола като войник, ти винаги ще губиш! Това, което ви казвам, трябва да укрепи живота ви и вие ще дишате по-леко, ще виждате по-добре, ще започнете да общувате с Бога абсолютно по-друг начин.  

Знаете ли кое е най-страшното? Твоето отделяне от Бога! Това е най-страшното! Мислиш си, че грехът, в който си попаднал, или грешката, която си допуснал, ще те раздели с Бога? Това ще те раздели с Бога, но няма да раздели Бога с теб! Адам се е криел, защото е видял, че е гол! И ние гледаме с вас и не можем да разберем какво е това? Ти неправилно воюваш! Трябва да виждаш полето на битката и да го виждаш отстрани! Да виждаш къде дяволът ти нанася поражение, къде в живота ти има атаки! На нас ни се струва, че всичко трябва да бъде превзето веднага, победата трябва да е във всички области. Но това е пълна лъжа. Защо? Защото няма да можеш да контролираш всички победени сфери! Ние с вас разбираме какъв лъжец е дявола. Всичко, което прави, е да насочи вниманието ти върху мъничка област от живота ти, която сега не е толкова важна, защото сега още не си готов да влезеш там, можеш да се възгордееш и той ще те унищожи.  

С някои области от живота ми, Бог ми позволи да се справя чак след десет години. Защо?   Когато стигах до определената област, Бог ме учеше на друго: завързвах езика си, научих се да се моля и да постя, напълно се укрепих в ходенето ми с Бога. И после, когато паднах, а след това победих тази област, чак тогава разбрах: ето защо сега Ти ми разреши да се справям с нея. По-рано нямаше да мога да я победя.

Мислиш си: аз не мога да постя, аз не мога да се моля, аз не мога да устоявам, в себе си имам още толкова много заблуди, демонични, религиозни, имам какъв ли не боклук в главата си. Бог ще го изчисти и ще ти помогне да завоюваш територията си крачка след крачка. Знаете ли, че дяволът не го интересува твоята победа? Абсолютно. Него го интересува дали можеш да издържиш? Ако си издържал, вече си победител. Благодарен съм на Бога за някои филми за войната, които гледах, за тактиката, за стратегията. Благодаря даже на нашето поколение за историята. Аз благодаря на Бога за много неща, които са ми се случвали в живота, защото това ме научи да виждам. Ние с вас сме във война. Ако аз и вие сме на конкретна жестока война, това означава, че трябва да подхождаме към нея като ГЛАВНОКОМАНДВАЩИ.

Бог изчиства и ти разрешава да завоюваш своята територия крачка след крачка. Не съществува нито един човек, който да каже, че няма никакви проблеми! А при нас християните, защо ли това се намира в главата ни пожизнено! Ние с вас защо ли се стремим към някакво съвършенство! Съвършенството се достига по друг път! Не по такъв, какъвто си мислиш! На нас ни се струва: аз не съм победил, аз загубих! Знаете ли, че на дяволът не го вълнува твоята победа? Бог ми каза: “Знаеш ли защо дяволът се справя толкова лесно с вас? Защото воюваш като войник, а е нужно да се  отделиш от войната като  генерал: той е отделен от войната. Да се отделиш от войната – означава да седнеш в бункера, да се затвориш и да погледнеш на твоя живот“. Когато се случват някои поражения, не трябва въобще да се концентрирате върху тях! Отвоювайте ги и вървете по-нататък! И от моя гледна точка – ние сме ПОБЕДИТЕЛИ.

 Например, ти виждаш малка църква, малка група в Сиатъл, щата Вашингтон. А някога виждал ли си какво Бог прави глобално? Ще видиш съвсем друга картинаЗащо? Защото ние не гледаме като генерали, а виждаме всичко като войници. А войника не вижда нищо повече освен своя автомат, малкия си окоп и палатка.  Той е във войната и в нея вече е загубил. Защото той си има един отсек и една линия. Но когато се отделяш настрани, виждаш всичко.

Същото се случва и с твоя живот. Вие трябва да разберете едно, че вашият живот  това е огромна страна, която трябва да завладеете. Животът това е страна! Трябва да мислиш като воин, като генерал, главнокомандващ. Това е страна, която трябва да завладея и сега всяка сфера в живота ми това са градовете в моята страна. Не трябва да завладееш цялата страна само с едно размахване. И това никога не се е случвало нито при един главнокомандващ.  Страната се завладява град след град, крачка след крачка, село след село, човек след човек, дом след дом, улица след улица. Завладява се територията.

(следва продължение до края на 1 глава)




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894753
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди