Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.08.2016 21:06 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 2 /5/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 769 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ПРОКЛEЛИТЕ УСПЕХА

Глава 2

    Бог ми разкри едно нещо, което не можех да споделя докато не получа подтвърждение. Бях слушал пророчествата за Църквата на Христос на Боб Джонс и Дейвид Уилкерсон и на още няколко помазани пророци и учители. Сигурен съм, че всеки от вас е чувал пророчество като: „Църквата лежи върху земята, прикована е към нея и не може да стане, защото нещо я държи на земята. Тя е прикована към земята с някакви канапи и въжета“.

 Неотдавна и аз имах същото видение, но се учудих: защо и на мен Бог трябва да го показва. Вече го знаех, вече го бях видял, бях чел за него и напълно  бях съгласен с това откровение. Но Бог ме съсредоточи не върху гиганта, не върху тази църква, която лежеше на земята, а върху тези ДЕБЕЛИ ВЪЖЕТА, с които гигантът беше прикован към земята. Това бяха точно едни черни въжета и аз видях съвсем друга част от видението, върху която Бог съсредоточи вниманието ми. Попитах: “Господи, какви за тези черни въжета?” Святия Дух ми каза уникално и интересно нещо: “Въжетата – това са лъжите на дявола, това са неправилните разбирания, това е неистинското ходене и това са неизпълнените Божии духовни  закони на духовния свят, които църквата не знае и не разбира, тъй като тя живее в лъжа. Все още дяволът е способен да държи църквата в лъжа. Аз ще ви предоставям теми, които една по една ще режат и разрушават тези въжета”.  Точно това е тази серия от теми, която Бог  ми даде в процес на определено време. Точно тя ще освобождава църквата и ще се късат тези въжета.  Тези теми не се отнасят към общото ми служение. Те не се отнасят към онези неща, в които аз се движа конкретно. Бог ми каза, че трябва да освободя тези теми в духовния свят и да направя това, защото е нужно да ги чуят и видят стотици и стотици хиляди хора.

Святият Дух конкретно ми каза: “Ще идвам при теб в определено време и ще ти разкривам тези теми в духа”. Вечерта, когато подготвях поредната тема за неделното служение, имах абсолютно друга тема. Но Святият Дух дойде в моята тайна стая и започна да излива тези неща в духа ми. Даже не успявах да записвам, молих се и му казах: “Святи Душе, дай ми възможността в моите ръце и в моя разум да не бъде загубено нищо”.

  Искам да ви кажа, че никога не бих говорил за това, ако Святият Дух не бе ме водил. Той ми каза: “Ще те посещавам от време на време и ще ти давам следващата истина, която Църквата е готова да приеме в определен момент. Навярно знаете, че дяволът иска да държи Църквата парализирана. Той иска да спре Църквата и има едно от най-добрите оръжия, което може да използва за тази цел – това е второто оръжие; а първото оръжие, с което той държи църквата – това е лъжата, че ти си победен. Темата “Да победиш и да удържиш” - това е един от камъните, с които Бог сега възстановява в основата на Своята Църква. Това е едно от силните дебели въжета, с които дяволът държи Църквата и ние с вас ще режем следващото въже. Тези теми са предназначени за една  единствена цел: да освободят твоя разум, да освободят твоя дух. И когато идва истината – то ти наистина ставаш свободен, защото тя те освобождава. Навярно знаете, че в последните времена точно истината ще освобождава Църквата. Не някакъв си пастор или отделна деноминация или служител. Именно истината, която Бог връща на земята, тя ще освобождава тялото на Исус Христос. Ние с вас можем да се повдигнем като Църква само след някои моменти, след някои контретни неща, след истините и след като Бог пререже всички въжета на лъжата на дявола. Когато писах темата Да победиш и да удържишникога не бях преживявал такова чувство. Видях дявола, който стоеше разярен и скърцаше със зъби. Той скърцаше със зъби, защото Бог освобождава точно тези теми. Бог търси хора, на които иска да даде своята истина. Но много хора не са способни да я предадат само по една причина, защото в някои области те самите не са свободни. Не разбирах, защо Бог ме държеше свободен в някои сфери? За да мога сега да говоря за това свободно. И така, темата се казва Проклелите успеха. Истината, която Бог връща на Земята, ще освободи тялото Христово. Ние с вас можем да се повдигнем само след като Бог пререже всички въжета на лъжите на дявола. Видях разярения дявол, който скърцаше със зъби заради това, което Бог щеше да направи в процеса на тези теми. Видях хората, на които Бог иска да даде Своите Истини, но тези хора не бяха способни да ги предадат, защото сами не бяха свободни в някои области.  Сатана трябва да спре Църквата и едно от най-успешните му оръжия е да използува силата на нашите негативни думи срещу самите нас. Християните, неразбирайки този закон, проклинат, хулят и така спират самите себе си.  Това е един от най-важните духовни закони, който като го нарушим, навличаме върху себе си проклятие и разруха. Бог ми каза: “Моите деца сами са се лишили от Моята слава, и тези теми не се отнасят за всички, а по-голямата част от Църквата не познава духовните закони и истини”.

  Ако искате да чуете Бога, дайте Му време да поговори с вас. Когато говоря с Бог, аз повече мълча. Знаете ли, какво означава да говориш с Бога? Това е когато задавам един въпрос и след това чакам Неговия отговор седмица, две седмици, понякога година и получавам отговор. Когато четете тази книга, Святият Дух ще ви даде да знаете, че това се отнася точно за вас. Искам да ви разкрия защо успехът и Божията слава си отиват от Църквата. Още нито един помазаник, който ходи в Божията слава и успех, но проклина друго помазание, не е просъществувал дълго. Всеки път, когато се изказваш негативно против помазаника и помазанието, което е върху него, който и да си, и каквото и той да е направил, ти огорчаваш Святия Дух и нанасяш проклятие на своя собствен успех. Така ти в духовния свят оскърбяваш и хулиш успеха.

В моето видение видях успеха като жива материя. Успехът - това е  духовно нещо. Видях успеха на  помазанието и благословението като жива материя. Ще се постарая да ви предам точно това, което видях. Преди много години обещах на Бога, че ще говоря на Църквата точно това, което Той ми е казал и показал и никога няма да скрия нищо. Аз видях успеха на помазанието и благословението, като жива материя, които Църквата е проклела и се е отрекла от тях. Не разбирах какво е това и Бог ми каза: “Моите деца със своята уста са проклели успеха и благословението в своя живот. Моите деца са изгонили и избутали помазанието и успеха, и на тяхно място са дошли неудовлетворението, разочарованието и проклятието. Ние сме направили това, защото не сме изпълнили някои духовни принципи и закони, които са заложени в основата на Църквата и в основата на Вселената. И когато ги нарушаваме, унищожаваме собствения си живот. Аз съм чел за това в Библията, но никога не съм му придавал особено значение, че това означава да хулиш и да проклинаш помазанието и Божиите помазаници.  Бъдете особено внимателни, защото някои хора, не разбирайки, злословят против мен и казват ти атакуваш  помазаниците. Чуйте! Никога в живота ми не се е случвало да кажа нещо против Божи помазаник и неговото помазание. Ако бях казал това, Бог никога нямаше да ми даде нещата, които ви говоря. АЗ АТАКУВАМ РЕЛИГИЯТА. Това е дух на смъртта и на робството. Ние разрушаваме демоничното чудовище, а не някой си пастор или църква, защото те са Божии деца, нуждаещи се от освобождение.  Те не разбират, слепи са и нямат откровения от Бога, но те също са Божии деца.  В никакъв случай не атакуваме тях, и не дай Боже някой от нас да прави това. И това е доста сериозно. Когато писах тази тема бях изпълнен със страх и трепет.  Даже не разбирах какво се случва с мен и започнах да питам: “Господи, напомни ми поне за един помазаник, против който съм казал нещо, или за поне едно помазание, което съм оскърбил”. Но не намерих нито един и прославих Бога за това, че относно помазанието от устата ми не е излязло нито едно проклятие. Бог ми каза, че това е толкова сериозно и точно то лишава Църквата от помазание. И много помазаници, които са били в помазание, точно сега са лишени от Неговата Слава.  Защото не могат да държат езика си зад зъбите и се изказват негативно по адрес на служението на този или онзи проповедник: “При този там се смеят, при другия падат, а у този събират злато, при тях виждат и пророкуват…”. Видях в духа един пастор: той просто започна да се подиграва на помазанието на  помазаник. Видях това нещо в духовния свят. Това ме шокира и ужаси. Видях точно как от него си отиваше успеха, а успехът е жива материя, това е живо същество. Когато видях това, така се развълнувах и реших да не казвам никога никаква негативна дума или забележка против някой помазаник или помазание. Видях как от този пастор и от цялата му църква се вдига облака на Славата, защото това е живо и може да си отиде. Видях, че се вдигат успеха и помазанието, които са приговени за тази църква. Бог ми показа цяла деноминация, където всички са против един помазаник и Божията слава напълно си е отишла от нея. Видях, че само върху определени хора  от тази деноминация още трепти огънче. Защото те не са се съгласили с тези хора, които са се изказали против този помазаник.






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2888326
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди