Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.08.2016 22:04 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 3 /9/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 558 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мутация НА ТЯЛОТО ХРИСТОВО

 


Глава 3

Както ние, така и всички християни, трябва да преминем на друго ниво. И за това няма предел. Тъкмо си мислиш, че този човек е помазаник и край, това е предела. Но не е така, защото това не е предела. Тъкмо искаш да го догониш, а той е избягал и ти си оставаш в някаква си традиция. Ние трябва да разберем, че има неща, през които Бог ни прекарва. Независимо от мненията на хората, Той се движи на тази земя.

 На Бог Му е все едно чрез кой ще се движи! Той даже и камъните ще възкреси, които ще Го славят, ако Неговите деца се отрекат и не ходят с Него.  Скъпи мои, искам да бъда от тези хора, които не ги вълнува нищо друго, освен Божията воля и Неговата цел за живота ми. Не ме вълнуват човешките мнения и никога не са ме интересували. Защо? Защото често губим призванието си, тъй като се съгласяваме с нечие мнение.

 Сега ще ви кажа неща, които ме шокираха, всичко това е обединено от една цел. Бог ми каза, че в същото време ще ми дава откровения, които ще освобождават Църквата. Аз ще ти показвам истините, които ще режат тези въжета, с които Тялото Христово е завързано за земята, греха и бездействието. И това, което видях, ме шокира.

Скъпи мои, нали знаете колко ненавиждам второкачественото християнство, второкачествените пастори, второкачествените проповеди, второкачествените  песни, второкачествения живот. БОГ НИ Е СЪЗДАЛ ОРИГИНАЛИ!  Всеки от нас трябва да заеме своето място. Ако си второкачествен полуфабрикат, ти не заемаш своето място и не се намираш в своята позиция. Какво означава второкачествен живот, лидерство, откровение и движение? Второкачествените хора винаги живеят със завист (първо), корист (второ), и трето – в съперничество. Запознати ли сте с тези три неща? Само оригиналът никога и с никой не се съревновава. Защо? ЗАЩОТО ТОЙ Е ОРИГИНАЛ!  Някои ми звънят и ми казват: “Пасторе, копират твоите проповеди ги и проповядват, без да те питат”. Аз им отговарям: “Не се притеснявайте, копието доказва само това, че ти си оригинал”. Животът ни не зависи от това дали се храним от някой. Моят живот зависи от това да намеря своето място в Тялото Христово и да бъда съвършенна, уникална индивидуалност със своя ярко изразен характер и откровение. Всеки от вас има място в Бога, което още никой не е заел. Ако казваш: “Ето този човек е на моето място”. Знай, че това не е твоето място. Никой не може да заеме твоето място.

Ще ви разкажа за лъжите на дявола, които ме шокираха. В това видение бях пренесен в стаята, където наблюдавах съвета на дявола. Бях шокиран! Затова нарекох тази глава: “Мутация на Тялото Христово”. Видях съвета на дявола и до него стоеше един от главните генерали на демоничната му армия. Те имаха доста интелигентен и мъдър разговор. Никой на никого не се ядосваше, никой на никого не ръмжеше, и никой нямаше опашки. Това беше интелигентна армия, която доста сериозно са занимаваше с разрушението на Църквата. Забелязах едно: запомнете, дяволът няма друга цел, освен една – да спре Църквата на Христос! Всичко останало въобще не го вълнува. Всичко останало: света… това не го интересува въобще. Него го вълнува само едно нещо, което го заплашва. Неговото съществуване е под заплаха и това е истинската жива огнена Църква, Църквата на Исус Христос. Скъпи мои, съвсем не искам да наскърбя или обидя някой, просто искам всички да видите реалната картина на духовното ни състояние. И не говоря за отделни църкви, нито за отделни лидери, никога. Сега говоря за общата Църква на Христос, за това какво какво е  положението при нас. И Господ ми показа изход от това нелепо положение.

Целта на Сатана винаги е била ти да не стоиш на мястото си и целия ти живот да те държи в разочарование. Той не може да те спре, но може да те направлява да минеш към друга позиция. Бог ми показа един уникален момент, който ме шокира. Много ме учуди това, за което се говореше в тази стая и какво решение взе дявола. Бог ми показа, че Църквата е мутирала, тя е парализирана. Повярвайте ми, за това унищожение дяволът е използвал много малко сили. Всичко, което излиза от дявола, това е ИДЕЯТА. С вас трябва да разберем ролята на Сатана. Той няма право да се намесва. Знаете ли как се превежда името на дявола? От гръцки «dia», и «bolus» - подхвърлящ идея, това е неговото име „дявол“. Ние разбираме, че той не може да управлява, той подхвърля идея, подхвърля идея, подхвърля идея до тогава, докато тя не стане твоя собствена и ти не започнеш да я прилагаш. Дяволът прекрасно знае твоята натура, като натура на творец, и ако нещо доста дълго се върти в разума ти, то става част от живота ти и започваш да живееш с него. Когато Бог ми показа Тялото Христово,  и как изглежда в настоящия момент, бях шокиран. Никога не можех и да си помисля, че Тялото Христово е мутирало толкова много, че то е придобило форма на някакво странно същество. Повтарям: дяволът никога не може да спре Църквата, това е безполезно. Винаги ще се намера някой, който ще бъде огнен, ще проповядва и ще върви напред. Затова до този момент имаме Словото, говорим за Бога: някой ни го е предал. И ние с вас разбираме, че дяволът не може да спре живата Църква.

Бог ми показа, че ние не воюваме с глупав враг! Дяволът e мъдро същество. Често Сатана приема съвети от генералите си, които действуват във въздуха, и на които са подчинени началства и власти. И всички тези  решения, които се приемат там, те осъществяват чрез подчинените си. По такъв начин се опитват да разрушат и отслабят тялото Христово. Видях това тяло и ми изглеждаше доста странно. Ако видим човек във  физическия свят с извадени очи, с отрязан език или отрязани уши, казваме, че той е ранен. Но аз видях, че в течение на много години тялото Христово е станало толкова уродливо, че там, където трябва да са очите, няма нищо. Там, където трябва да са ушите, няма нищо. Църквата е сляпа! Църквата не може да говори, да вижда, да чува. Ние трябва да разберем коварния план на дявола. Бог ми каза: “Този мутант не е направен от дявола, той е създаден от самата църква. Църквата е мутирала, отрекла се е от всички духовни ценности, отрекла се е от движението на Святия Дух. Църквата сама е изгонила пророчествата, виденията, силата на Святия Дух, разпознаването на духовете и т.н.”.

Много хора, които четат тези редове, няма да могат да ме разберат. Ще те посъветвам: затвори се в стаята си, вземи 40 дневен пост и кажи: “Господи, открий ми за какво говори този човек”, и аз ти давам гаранция, че Бог ще ти разкрие. Ние не виждаме, защото не търсим и не искаме да виждаме. А аз искам да виждам, защото моята нация живее в лъжа!!! А аз искам да знам защо църквата, Вселенската Църква е бездействаща и дяволът властва на земята. Нали ние сме стопаните на земята. Защо?

Защо Бог ми дава това откровение? Може би защото повече от всичко мразя дяволаНе мога да кажа. Може би защото повече от всичко друго искам да разбера истината. Може би защото повече от всичко друго ми е омръзнало да гледам разрушените семейства и унищожените Божии деца, които вместо да властват, се намират в мръсотия. Нашата борба никога не е била против човека, нашата борба е против дявола и коварните му планове. И когато Павел ни казваше: “Ние знаем неговите замисли” (2Кор.2:11), и ние казваме, ние знаем. Та на нас нищо не ни е известно!






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894016
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди