Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2016 20:44 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл.4 /14/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2016 20:48


 
 
Канал  на  Духовния  свят

 Това е четвъртата тема от поредицата Освобождаване чрез истината”. Знаете, че църквата все още не може да се движи  в силата си, защото хиляди години дяволът толкова много я е тровил, че постепенно трупайки лъжа след лъжа, е смесвал всякакви доктрини и небивалици. Църквата е преживяла  помазание и огън, но се е съсредоточила върху плътското и е престанала да бъде тази, която трябва да бъде на земята. Църквата е свръхестествен организъм, това е свръхестественото тяло на Христос, което се намира на Земята. И ние сме този източник, който Бог използува, Той използува нас.

 Ние като църква сме свикнали всички да хленчим пред Бога, ние сме църква просaкиня, постоянно искаме нещо от Бога: дай ми, чакам, може би, някога и на моята улица ще бъде празник, аз мечтая, моля се, вече десет години съм във вярата. Тези теми не ги чувам и преживявам, а ги виждам. И затова с течение на времето Бог ще разкрива доста неща. Просто ви разказвам картини и знам, че Святият Дух ще договори останалото. И така: “Канал на духовния свят”.

 Видях, че ти си този канал, чрез който Бог донася всичко на тази земя.  Видях това в духовния свят. Просто ти казвам: аз съм този канал и не искам да добавям нищо свое. Ако Бог ми е показал царевица, ще ти разкажа за царевицата. Не искам да редактирам Божиите откровения, за да изглеждат красиво и да ги лиша от сила, смисъл и помазание. Това, което виждам, често не разбирам, но Бог ми го обяснява след известно време. Следващата картина: пак бях в Неговото присъствие и бях шокиран от това, което Бог ми показа.   След това прехапах устни и завинаги се отрекох да прося нещо от Бога, това е неправилна молитва, това е неправилна доктрина. Вижте, ще ви разкажа какво точно видях. Бог ми каза: "Ти си този канал, чрез който Аз действувам на тази земя". Видях доста новородени хора, видях един период от време. понякога учениците не можеха да опишат точно какво са видeли. Те са видели въртолет, а са писали, че това е огнен дракон и има нещо там на опашката. Когато съвременниците ни преведоха това откровение, разбраха, че това е съвременен боен въртолет, който изстрелва огън. На опашката си има жило, но това не е жило, а е бил автомат.

Учениците не са знаели какво е това. Те са казали, че на земята лети скорпион и бълва огън... И затова приемете ме като човек, който ще ви обяснява нещата, които вижда, но до края може и да не се разбират. Видях множество от хора, тълпи новородени и всеки един беше свързан с небето чрез въже. Как да ви обясня? Напълно съединение с небето, всичките ние с вас сме тялото Христово и всичките сме съединени с небето. След това се пренесох по-близо до видението и видях, че това бяха канали, приличащи на светъл, прозрачен маркуч, който е включен някъде в гърба. И точно по този канал всичко идваше на земята. Видях как много малко хора отваряха този канал и чрез тях протичаше славата  и подхранваше всичко наоколо.  Видях още повече хора, на които този канал беше запушен, замърсен със своите доктрини и неправилни разбирания. Те като че ли пропускаха част от светлината, но бяха добавили доста свое. Видях как към всеки човек беше присъединен канал. Мислех си, че това е въже, но след като се доближих по-близо видях, че цялото Тяло Христово беше свързано с небето. Но повечето от хората бяха напълно затворени и се явяваха като запушалки  и Бог не можеше да работи и да действува на това място, където живеят. По този начин Бог не можеше да освободи и даде нищо на земята. Защо? Те самите задържаха това, което Бог се опитваше да излее чрез тях. Първото, което ги задържаше беше страха, защото нещата, които Бог открива и казва, са шокиращи. Спомняте ли си, че преди Исус Навин никой не обикалял около стените и при никой те не са падали. Бог винаги и във всички времена избира някой, на който да се довери и ще каже: аз ще правя това, което ми покажеш и ми кажеш. На мен ми е все едно какво мислят. Тук аз танцувам или рисувам пророчески картини.  На теб трябва да ти е все едно! Стани канал за Бога! Стани канал, чрез който Той ще може да излива благословенията си на тази земя. СТАНИ КАНАЛ ЗА БОГА! 

И какво видях? Хората бяха съединени с небето към огромна цистерна. И видях, че в нея се намираха милиарди долари, части на тялото, благословения, и видях също видения, които още никой не е получавал. Всичко се съхранява в някакъв огромен резервоар, който даже не можеш да обхванеш. Там има толкова много неща... Причината, поради която това не действува на земята, това е църквата на Христос, която не пуска тези благословения. Бог ми каза:  "Сине мой, виждаш ли? Сега обясни на децата ми, че всичко, за което помолят
, вече го има и ги чака. И то е там в такива големи количества, че няма да се изчерпа за целия ти живот".

Има неща, които Бог ми показа. Не искам никого да обиждам, но Той казва, че хората ще възлагат ръце върху главите и косата на хората ще расте, ще се възстановява косата на плешивите. Видях зъби, челюсти, пломби. Видях части на тялото, палци, нокти, нервни окончания, гръбначни стълбове, там има всичко. Бог просто иска да освободи това чрез някой канал. На Него му е нужен някой, който ще се довери и ще каже: "Аз, Господи! Каквото и да ми кажеш, ще го направя и повече няма да се страхувам, повече няма да обръщам  внимание на хората, които цял живот ми говореха как да живея и какво да правя". Знаете ли, разбрах едно: Небесния ни Отец е огорчен, много огорчен. Той казва: "Моите деца не Ми се доверяват. Те молят, но не взимат, те не отвaрят този кран, те не Ми вярват". Всеки път, когато помолим Бог за нещо, то вече съществува. Знаете ли колко глупаво изглеждаме? Видях как дяволът отдели някои помазаници и ги издигна. Дяволът направи това, за да може всички да хвалят помазаниците. Когато видях това видение в него нямаше отделящи се хора от цялата тълпа, нямаше специални памазаници. Бог ми каза: "Там са тези, които са се научили да освобождават славата.  Всичките вие сте мои деца, всичките имате същото, което има този помазаник. Просто той е отворил крана и то си тече". Всичките ние сме ИЗТОЧНИЦИ на  Бога на тази земя. Ние с вас сме като слушалки, канали. Видях, че ВСИЧКО се съдържа в Бога, но никой от нас да носи всичко това, което е в Бога. Всеки  от нас е канал на някаквo особено важно оригинално откровение.






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2898477
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди