Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2016 20:54 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 4 /16/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Познавате ли служението на Хантерови? Ако крака е по-къс, те поставят човека да седна на стола и разтягат крака. Знаете ли, че Бог ще ви открие вашия метод. Знаете ли, защо Исус плю върху земята и направи материал от кал? Защото в очната ябълка не е имало нищо, и Той е направил материал, тъй като човешкото тяло се състои от земя. Той не е направил материала просто за да му замаже лицето с кал. Не! Той е взел тази кал, поставил я е в очната ябълка, защото там е било празно. Бог ще ти казва да правиш доста странни неща. И ти трябва да правиш това! Ти си КАНАЛ на БОГА!!! Ако рисуваш пророчески  картини, просто вземи молив и дай на Святия Дух да се възползува от твоите пръсти. Бог ми каза, че ще дава на своите деца да рисуват такива картини, до които като се докосват хора и ще получават изцеляване. Така ми се иска да пораснем с вас, Църква! Това е вярата, която се освобождава на земята.

Помните ли какво е написано в Библията? Бог е казал: "Направете тази медна змия" и естествено после са я превърнали в идол. До Исус са се докосвали просто до дрехата му. До Исус? Не, до дрехата. Нима дрехата е идол? Не, това е освобождаване на вярата. Исус е казвал: "Вярата ти те спаси". О, църква! Научите се да освобождавате вярата си. Защо Исус отиде при своите и те не Го приеха? Защото неговите са казали: "Ние не пием от този кран. Ние го познаваме. Той ми направи табуретка преди две години. Та Той е син на дърводелеца".

И мен също не ме възприемат. Защо? Защото знаят моите подвизи. И аз имах доста такива. Но ние вече сме други. Ако си поет - пиш
и песни. Ако си музикант - музика. Дай на твоя дух да чуе мелодията или стиховете. Аз просто предавах това, което Господ ми казваше. А какво ще бъде в сърцето ви, това вече Святият Дух сам ще го направи. Това вече не го правя аз. Бог освобождава помазанието си чрез теб. Ти си източника! Аз съм източникът на освобождаването на Божието чудо. Аз не съм създателят, създателят е Той. Аз просто съм присъединен към небето и чрез този канал излизат Неговите неща. На някой това не му харесва. Но това си е твоя работа. Бог е използувал такъв извит кран. Знаете ли, че има прости кранове, а има и яки кранове. Знаете ли къде е проблемът? Всичките гледат крана. Някой ще каже: "Аз няма да пия от него". Защо? Той не ми харесва, там има някакви си нещица, които толкова странно се отвъртат. А гледам на този, той е някак си непонятен. Затова и се наложи да се пожертвуват някои неща. Не обръщай внимание на крана. Тече ли? Просто приемай водичката. Ако не възприемаш на видео, слушай аудио. Ако не възприемаш аудио, вземи материала на хартия. Най-важното е -  пий вода! Ние всички имаме.

Друг ще каже: "На мен този кран не ми харесва. Аз ще търся този, който ми хареса". Това е следващата лъжа на дявола, която ръзрушава разума ти. Престани да тичаш след помазаниците, престани да чакаш на опашка. Дошъл си, взел си и започвай да практикуваш. Практикувай, практикувай, докато тръгне. И ще се учудиш: хората ще пият и цялата слава ще отдават на Бога. Аз съм просто кран.  На крана не отдават слава, на крана благодарят, че не се е затворил. Слава на Боа за водата. СТАНИ ИЗТОЧНИК! Дай на Бог да тече чрез теб!

Всички, които ще рисуват картини, ще виждат видения, ще чуват пророчество или бъдещето: когато Бог ви говори, НЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ ДА
РЕДАКТИРАТЕ! Бог е казал: "Аз ще изисквам, защото Моите деца получават словото Ми и изрязват неща, които не се поместват в разума им". Аз също можех да изрежа: но какво е тогава това откровение, някакви тръбички стърчат от гърба? А на мен ми е все едно! Каквото съм получил, това съм и предал. Затова Бог ми каза: "Кажи на Моите деца, когато получат нещо, да не го редактират!".

Ето това ще изрежем, и ето това място от Библията няма да четем, тук трябва да е малко по-тихо. И това е всичко: в тази тема Бог повече не присъства. Бог е казал: "Моите деца просто трябва да се научат да Ми се доверяват, защото когато
Ме молят за хляб, Аз Небесният им Татко, ще се погрижа за това никога да не получат камък". Затова ако казваш: "Искам сега да получа от Бог, то взимай и получавай". Видял си във видение някаква царевица, това и кажи: видях царевица. Нима някой може да каже: "Това  откровение ли е?" Точно заблуждение е. А там, на другия край на света, един човек е казал: "Ако някой каже царевица, то точно тук е Бог". Ето това е, някой е покрит, паднал е, лежи и си мисли: не разбирам, покрит съм с царевица.

Господ каза на Исус Навин: "Около Ерихонската стена да ходите седем дни". - "Господи, та ние ще станем за позор". - "А аз искам точно това, напълно да се опозорите".  Но на седмия ден шегите им са се свършили.
Дай на Бог да те използува и нищо не смесвай. Както си видял
, така и предавай. Както си получил, така и предавай. Не се бой, не се страхувай, не се притеснявай. Защото това не е твое. Защо? Защото Бог няма да ти даде камък!

Всеки път, когато сядам да пиша поредната тема, казвам: това, което получа сега, ще променя стотици хиляди хора. Аз пиша, и така и става. Аз вярвам! Аз вярвам! Аз вярвам! И знам, че Бог се движи на тази земя само чрез
Своето тяло. Извън тялото Той не се движи! Ето така, през толкова хора, Той можеше да премине, да пробие и да излее, и точно там Бог ще действува.


Задавам въпрос: "Защо в едни градове се лее, а в други не?" Нима Бог е лицеприятен? Не. Бог върви и говори: "Търсех човек, който ще застане в прoлом за този град, и не намерих. И така, ще излея гнева
Си". Т.е. Той търси източник, който ше застане в отбрана и ще каже: не Господи! Аз заставам в прoлом, аз ще се моля за тях, запази душите им. Помните ли Ниневия? Всичко, което е било нужно на Йона е да отиде и да разкаже за пророчеството на Бога. Самия Йона не е вярвал в това, което е разказвал. Той седнал до храста и е зачакал докато дойде краят на всичките. И когато Бог им е простил, защото се покаяли, то Йона се разстроил: "Ето, Господи! Аз си и знаех, че ще им простиш". И така се обидил, че чак поискал да умре. Можете ли да си представите! Ще кажеш: "Точно чрез това Бог няма да действа!" Но Той действа.

Знаете ли защо? Бог просто е взел и е използувал този канал, макар и да е бил доста странен. Скъпи мои! Бог търси канал, който ще приема и ще отдава.  На мен  също Господ ми каза, че това ще отнеме известно време. Нека никой от вас не си мисли, че изведнъж всичко ще потече. Точно тук дяволът ни засича, когато започва да върви нещо наше или неправилно. Бог ми показа картината: кой се е научил да ходи веднага? Никой. Кой веднага се е научил да се храни? Кой веднага се е научил правилно да ходи до тоалетна? Никой. Това е голям процес. Нужно е време и после ще има резултат.

Вие знаете, че кръщението в Святия Дух със знамението на други езици работи точно така? Знаеш ли какво правиш? Просто сега не използуваш главата си, а откъде тогава идват езиците. Кажи ми, напрягаш ли се какво ще бъде следващата дума? Не. То просто си тече. То върви, може да продължи час, два, докато не го покриеш цялото.

Бог е казал: "Принципът във всички дарби е напълно същият". Отваряш си устата, взимаш химикалка, китара, взимаш четка, компютър, както аз взимам, и това е всичко, и започваш да освобождаваш. От къде?  Със сигурност не е от мозъка, защото той всичко ще развали. Както винаги. Ние с вас сме длъжни да се научим всичко да доставяме от духовния свят. Как така? С вяра! С дела! Искам още и още веднъж да забия този гвоздей, още една истина, конкретна истина - вие сте източника, чрез който Бог се движи на тази земя.  Нито той, нито тя, а ВИЕ! И когато казваш: Боже, аз искам...
Не трябва да търсиш и да  да се луташ в търсене. Просто седни и дай на Бог да проговори в сърцето ти и чуй за какво те призовава. Зоват ли те гладните или те зоват бедните, може би трибуната те зове, хвалението, музиката, пророчеството. Просто кажи: "Господи, какво трябва да правя?" Може би да направя приют? Спомнете си майка Тереза. При нея това е било заложено в самото начало. Тя е прибирала деца от боклуците! Помагала е на бедните.

Какво трябва да правиш ти? Когато намираш призванието си, то започва да те призовава. Някои си мислят, че ако това е от Бог, то веднъж, два пъти, три пъти, и няма да сгрешиш! Ето тук дяволът ни е излъгал всичките. Дяволът е казал, че това е лесно. А Бог казва: "Не, защото той използва плътта, а плътта трябва да се затегне". Плътта трябва да свикне! Спомняте ли си това място: "
Твърдата храна е за пълнолетните, които чрез упражнение са обучили чувствата си да разпознават доброто и злото". (Евр. 5:14) А това означава: пробваш, пробваш, и намираш, и тръгва. И това, което с вас наричаме: Ето това е помазание, ето това е сила! - е просто човек, който все повече и повече започва да прилича на Христос! И практически чрез него тече само Бог. Ние се учудваме на тези хора. А Бог иска да ни доведе точно до тази позиция. Знаете ли, че когато започнах да получавам тези видения, се учудих колко е просто всичко. Представете си: никакви доктрини, ти знаеш всичко, то е в Библията. Всичко е вече там; толкова е просто и понятно. И Той ми казва: "Това, което правищ е дарба. Същото е като да се молиш на други езици, да свириш - взимаш и тръгваш. Не мисли за следващия акорд. Тренирай! И то тръгва". А ти си в шок, записал си песен и тя е станала шедьовър. На мен понякога ми е доста тъжно. Знаете ли защо? Защото всеки всеки от вас притежава голямо откровение. Всеки, разбирате ли това? Преди си мислех, че Бог може да постави друг, но Бог не може да постави друг, защото  откровението е единствено, и то е предназначено само за теб. А за друг - има друго. Бог не може да замени един с друг, защото за всяка позиция при Него е родил Свой човек със своя талант и със своята ярко изразена личност.

Някои хора се учудват: откъде знаеш всичко това, откъде разбираш всичко това, откъде правиш всичко това? Ще ви кажа веднага: аз нищо не знам. И така ми харесва повече. Защото нищо не приготвям. Някои излизат и казват: следващите пет теми ще бъдат за това. Аз не знам колко ще бъдат следващите теми и за какво ще бъдат. Защото чакам Неговото слово. Ако има - ще ви кажа. Ако няма - повече ще попеем.

Божието Слово казва: "И така, който наруши една от тези най-малки заповеди и научи така човеците, най-малък ще се нарече в Небесното Царство; а който ги изпълни и научи така човеците, той ще се нарече велик в Небесното Царство". ( Мат. 5:19) Наруши - в друг превод означава да повреди. Да повредиш една от заповедите, да прибавиш, да изопачи
ш, да прилепиш. Той казва... този ще се нарече най-малък... Но, следващия цитат казва: "... а който ги изпълни..."  Всичките вие сте творци, и аз съм творец. Какво правя сега? Сега творя всички тези теми. Как така? С това, че съм присъединен към цистерна, изцеждам от нея тези откровения и ги давам на вас. Сега творя. Точно сега творя. Скоро и твоето време ще настане да твориш - върху музикалния инструмент, върху паното. Твоето време да твориш е когато виждаш, чуваш, усещаш и т.н. Ние всичките сме творци. "... а който ги изпълни..." ще създаде Църквата. "... и научи, този ще се нарече велик в Небесното Царство".

Който създаде, той ще стане източник, творец. Ще започнеш да даваш и Бог ще започне да се движи и всичко на тази земя ще се променя. Бог казва: този ще се нарече ВЕЛИК на тази земя. Ти трябва да станеш канал на
Бога на тази земя.

"Защото както тялото отделено о
т духа е мъртво, така и вярата, отделена от дела, е мъртва". (Як. 2:26) Разбирате ли колко сериозно е това? Тялото не може да съществува без духа, точно така и вярата е мъртва без дела.

Точно толкова, колкото позволиш на Бог да те използува и се отвориш, прекрачвайки през страха, през зависта, точно толкова ще бъде направено на тази земя. Няма на какво да завиждаш, ти имаш нещо, което никой няма, никога не е имал, и никога няма да има. ТИ СИ ОРИГИНАЛ. Отвори своя източник. Ако се затвориш, няма да бъде направено нищо. Това просто ми и го каза и
ми показа Господ. Всичко е в твоите ръце. Всичко е в ръцете на Църквата. Тази тема както ме учуди, както ме шокира, така и ме ободри. И Бог ми каза: "Синко мой, всичко зависи от вас, няма граница за отварянето на този източник: колкото го отвориш, толкова и той ще върви по-далеч и по широко.  Той просто ще се излива, а ти ще се удивляваш, какво ще правя Аз чрез тебе. Това не си ти, това съм Аз. Но Аз чрез теб го правя".




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2898324
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди