Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.01.2013 19:27 - Духовна война - Денис Пийкок, брилянт в християнската библиотека
Автор: blagovestie Категория: Хоби   
Прочетен: 2324 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За прочит (за желаещите): 
www.scribd.com/doc/99169791/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81-%D0%9F%D0%B8%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%BA-%D0%94%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0



Извадка на нещо, което ме грабна днес, но се разбира по пълно, ако се чете заедно с всичко друго, в контекста на вече обясненото, тъй като това не е художествена литература и изисква вникване, наред с познаването на Божието Слово...

... " Но ето какво каза Той /Господ/: “Заклевам се в живота Си, че ще се напълни целия свят с Господната слава”. Той не каза, че всеки ще бъде спасен, нали? Не каза, че всеки ще се изпълни със Святия Дух, нали? Какво каза: “Заклевам се в живота Си, че планетата земя ще се изпълни с моята Слава.” Кой е Божията слава? Божията слава е Исус Христос, а Неговата слава е църквата. ...
...
Ако дяволът може да попречи на Бога да изпълни Своята воля на земята чрез децата Си, тогава дяволът е спечелил войната. Защото върховен атрибут на Бога е, че Той не може да бъде отделен от словото Си.
 
       Разберете, че колкото по-зрели ставаме в Духа, толкова повече нашите думи и нашето същество стават едно. Исус поучаваше като някой, който има власт, защото нямаше разлика между Неговия живот и Неговото слово. Колко от вас наблюдават Господа, когато сближава вас и думите ви. Бог не може да бъде разделен от Своето слово.

Тази битка се води пред голям облак от свидетели, като съдийско жури, които оценяват битката. Библията не ни казва кой е в това множество. Просто казва, че сме оценявани пред облак от свидетели.

Ако Бог не може да постигне на земята това, което е обявил, тогава Той е изгубил войната. Това трябва да влезе във вашия ум. Причината, поради която то трябва да влезе, е че ако вие ще воювате, в крайна сметка вашето духовно воюване ще бъде за слава на Бога. Вашите мотиви трябва да бъдат – по никакъв начин това няма да стане чрез мен, но ще оставя Бог да донесе слава на земята чрез мен, защото не искам да ставам съучастник на богохулствата на Неговото име и на сриването Му, защото Той е моя Спасител, моя Господар, моя Герой и всичко за мен и аз съм пушечно месо за Неговите цели и не ме е грижа. Искам да ти кажа приятелю: аз съм пушечно месо за Исус. Не ми казвай, колко съм ценен за Него, аз съм ценен за Него, защото съм Негов крепостен роб, аз съм ценен за Него, защото съм пушечно месо. Той не се отнася към мен като към пушечно месо, но може да ме уволни по всякакъв начин.

След като веднъж разберете към какво се стреми дявола, да не атакува Бога. Той не атакува Исус. Исус вече не е тук, за да бъде атакуван. Исус се е върнал у дома и седи отдясно на Бога Отца. И Отец казва: “Сине, сега продължението на тази битка е, че Аз искам Ти да екипираш Своите хора така, че Моята слава да дойде на земята чрез тях. Ти имаш Святия Дух, чрез Когото да го направиш. Имаш Библията, с която да го направиш. Имаш петкратното служение, чрез което да го направиш, имаш дарбите на Святия Дух, с които да го направиш. Давам ти екипиране, с което да го направиш.”

Тогава какъв е проблемът? Децата /вярващите, ние/ не знаят посланието. Те не разбират, че Бог иска да доведе Своето царство и Своята воля чрез нас. Ето затова Исус каза, когато се молите, молете се да дойде Твоето царство, да бъде Твоята воля на земята, защото залогът е репутацията на Моя Баща.”

Тази атака най-вече е насочена да ни накара да се оттеглим. Напомням ви в посланието на Юда, 6 стих, се казва за ангелите, че те напуснаха собственото си жилище, че се оттеглиха. Това е точно същият дух, който сега е покрил голяма част от Христовото тяло. Христовото тяло се е оттеглило от планетата Земя: “Ние няма да се бием за земята, нас не ни е грижа за земята, защото “...тази земя не е моят дом, аз само преминавам от тук.” И дяволът може да я притежава, антихрист може да я притежава, светските активисти могат да я притежават, всеки, който иска може да я притежава, не ме интересува.”  Приятелю, това е духовно воюване на най-високото ниво. Защото Бог е заложил Своето име: “Заклевам се в живота Си, че цялата земя ще се изпълни с Моята слава.” Исус заложи Своето име в Йоан 17:21 “да бъдат всички едно; както Ти Отче Си в Мене и Аз в Тебе, тъй и те да бъдат в Нас, за да повярва светът, че Ти Си Ме пратил.” Това не е в милениума. Езикът там говори за света в пространството и времето.

Кой участва в тази война? Бог, архангелите, ангелите и изкупеното човечество. Дяволът, който е бог на светската система, началствата – Ефесяни 6:12, които са заблуждаващите обществото военачалници; властите, които са демонични князе, ограничени в географски области; паднали човешки същества, които управляват създадените от Бога власти с бунтовна идеология, по-низше стоящи демони на похот, обвинение, убийство и т.н.

Тази война се води на три нива.

Третото ниво е личното духовно воюване. Там е мястото, където хората или биват спасени, или изгубени като човешки същества, като личности.
По-голямата част от духовната война на земята се е водила в църквата досега на третото ниво. Ние сме се борили да спасяваме хората като личности. Никога не сме воювали на второ ниво.

На второто ниво войната се води за идеологии. Това е пророческа война за поставените от Бога институции на управление. Съветите за действие в градовете са предназначени да воюват срещу демоничните идеологии, които контролират нашите градове. Гражданското правителство е станало тиранин, присвоявайки си власт за себе си под идеологията на централизма. Това не е човешка идеология, това е демонично вдъхновена идеология. Точно за това говори Павел във 2 Коринтяни 10:3-5, където той говори за събаряне на помисли и всичко, което се издига високо против познанието на Бога. Семействата в Америка са под демонична атака, себеконтролът е под демонична атака, свободното предприемачество е под демонична атака. Цялата тази идеология, която е демонична по своя произход, контролира обществото в Америка.

На първото ниво войната се води с духовни същества. Това са тези бунтовни духове, които са още на тази планета и създават лъжливите идеологии и пленяват хората.

Могат ли Божиите хора да влязат във война на всичките три нива? Не мога да стигна до второ ниво, ако не съм наистина победител на трето ниво. Ако искаме да водим война в голям мащаб, ние ще трябва да освободим достатъчно себе си, за да го направим. Ще имаме нужда от напълно нов тип християни. Християни, които са достатъчно свободни, че наистина да могат да подгонят обществените заблуди и демоничните началства и власти по такъв начин, че когато дяволът дойде срещу вас лично на трето ниво, да не ви повали.

Ето затова вярвам, че Святият Дух ме е упълномощил да проповядвам върху духовното воюване. Цената е първото ниво. Целта е да достигнем първото ниво, където в действителност ще вземем власт над падналите власти. Защото докато не се справим с падналите власти, ние няма да можем да променим нещо, да не говорим за цялото поле. За да достигнем до падналите власти, ще трябва да демаскираме падналите идеологии. Ще трябва да покажем на хората заблудата на тази идеология и нейния провал и това, че е демонично повлияна.

Колко от вас, ако оприличите това на игра, биха искали да вярват, че Бог ви е призовал да играете на най-високото ниво, на което играта се води. За да стигнете   до най-високото ниво, което е да можете да се справите с духовните сили във вашия град или във вашата нация, да можете да се справите с идеологиите в процеса на вземане на решения на земята, не на небето, но на земята. За да стигнем до това ниво, трябва да станем достатъчно обучени в личното си воюване, за да успеем да пробием до това ниво на игра. Проблемът е, че повечето от нас като казват: “Дяволе, ето идвам!”, започваме тази битка от трето ниво, но сме толкова далеч от реалността, че не можем да стигнем до второ ниво, да не говорим за първото ниво. Защото врагът има толкова много неща в нас, че ни поразява много лесно.

Искам да ви напомня, че Исус каза в Йоан 14:30

...защото идва князът на този свят. Той няма нищо в Мене.

Той /Христос/ каза: “Причината, поради която мога да отида на Голгота, причината, Моята кръв да може да освободи цяла раса е, че Аз мога да стигна до първо ниво, защото вече Съм победил на трето и второ ниво.”
Ето в това се състои духовното воюване."




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2883961
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди