Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.09.2010 15:22 - Прилагателно...
Автор: blagovestie Категория: Изкуство   
Прочетен: 3873 Коментари: 24 Гласове:
23

Последна промяна: 08.09.2010 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светло. Топло. И сияйно. Волно. Толкова омайно. Нежно. Свежо. Неизбежно. Синьо. Бездънно. Безбрежно. Любимо. Любимо! Любимо...


vbox7.com/play:7a254435 - с превод



Тагове:   очакване,


Гласувай:
23



1. blondstyle - Прекрасна разходка по залез, бл...
08.09.2010 15:43
Прекрасна разходка по залез, благодаря Люси!
Хубав и усмихнат ден ти желая! :)
цитирай
2. анонимен - От Камо Сутров
08.09.2010 18:18
Ще пропише, Благовестие хайку...мдаааа...
цитирай
3. blagovestie - Блондстайл,
08.09.2010 18:33
така го усещам ;))))
Хубава вечер, миличка! :*
цитирай
4. blagovestie - Катана,
08.09.2010 18:34
това би трябвало да е добре, нали така? ;)))

Весело да ти е, приятелче! :РР
цитирай
5. elinora - Благовестие,
08.09.2010 19:35
тези красиви прилагателни някак ми напомнят на сини очи, м? :)))***
цитирай
6. анонимен - Ще има да черпиш Камо Сутров
08.09.2010 19:40
blagovestie написа:
това би трябвало да е добре, нали така? ;)))

Весело да ти е, приятелче! :РР

Имаш безрезервната му подкрепа и одобрителното му сумтене. Пак не ми дава химикалката, да я подържа, поне. Точи я пак и не казва ..
цитирай
7. blagovestie - Ах ти, Ели,
09.09.2010 11:26
прегръдки, миличка!
Слънчево-лазурен да е денят ти и много радост и пълнота. Ще бъде, ще видиш! :**
цитирай
8. blagovestie - Катана,
09.09.2010 11:26
аз съм толкова послушно дете, няма проблем :))))
А на теб и приятелчето Камо - хубав ден :РР
цитирай
9. blagovestie - Блондстайл ми е изчезнала :(((
09.09.2010 12:10
(първи коментар)

Слънце, дано е временно, вече ми липсваш!
Прегръдки и те очаквам да се върнеш скоро! Блогът има нужда от интелигентни хора, като теб. А аз - от такива приятели! :**
цитирай
10. ckarlet - Много топло, синьо и много красиво. ...
09.09.2010 12:26
Много топло, синьо и много красиво...
Хубав ден, Люси!
цитирай
11. blagovestie - Така си е, Скарлетче :)))
09.09.2010 13:10
Вълшебно-хубав ден и на теб, приятелко!
цитирай
12. анонимен - Здрасти, слънце :) Тук съм и си те ...
09.09.2010 14:23
Здрасти, слънце :)
Тук съм и си те чета, но няма да поддържам блог повече. Не ми харесва сайта, което си е лично мнение. Тъпотията и мрънкането са прекалено много и може да е заразно :) Ще ти коментирам анонимно... о боже, още един анонимен при теб, ужаса няма край! :)))
Хубав ден и целувки :)
цитирай
13. анонимен - Уникалния ми подпис ще е BS Reborn ...
09.09.2010 14:25
Уникалния ми подпис ще е BS Reborn :)))))
цитирай
14. blagovestie - BS Reborn,
09.09.2010 18:36
готвех се за кръстоносен поход, ако не се беше деактивирала сама ;)))
Надявам се, че ще размислиш и пак ще си поддържаш блога, когато почувстваш смисъл и нужда. И определено се радвам, че ще се засичаме, миличка!

ПП: Добре, че си пуснах анонимните от днес. Дай Боже всички да са като теб, ама надали.. ;)) :**
цитирай
15. анонимен - Да не се уплаши от Химикалката на Камо Сутров?
09.09.2010 20:21
blagovestie написа:
готвех се за кръстоносен поход, ако не се беше деактивирала сама ;)))
Надявам се, че ще размислиш и пак ще си поддържаш блога, когато почувстваш смисъл и нужда. И определено се радвам, че ще се засичаме, миличка!

ПП: Добре, че си пуснах анонимните от днес. Дай Боже всички да са като теб, ама надали.. ;)) :**

Камо каза, че Блондито е страхопъзла!
цитирай
16. анонимен - Страхопъзла ли? Камо, ай да излезем ...
09.09.2010 21:26
Страхопъзла ли? Камо, ай да излезем навън от бара и да се разберем като мъже? :P :))
Хаха, нали моят блог беше образец на дълбоката мисъл как няма да го поддържам :))) Омръзна ми тук. Предпочитам местата, където като се скарате с някой единия от вас умира в рамките на 2-3 минути ;) :**
цитирай
17. анонимен - Камо Сутров каза, че
10.09.2010 08:17
анонимен написа:
Страхопъзла ли? Камо, ай да излезем навън от бара и да се разберем като мъже? :P :))
Хаха, нали моят блог беше образец на дълбоката мисъл как няма да го поддържам :))) Омръзна ми тук. Предпочитам местата, където като се скарате с някой единия от вас умира в рамките на 2-3 минути ;) :**

за безумството на храбрите се пеят песни.:-) Рече още, че никога не би боднал жена с химикалката. Има си други неща за бодене. Така де. Но е съгласен, че 100 кила виртуално уиски не могат да заместят една малка гроздова. /пие ямболска и ми е пресушил запасите/.
цитирай
18. blagovestie - Камо, няма да ми
10.09.2010 09:46
плашиш Блондстайл с химикалки или каквото и да е. Ако трябва ще почерпим, само мир да е ;))))

ПП: Слънчице, а как се тълкува този начин за саморазправа, който си описала. Поне не е злопаметен и дребнав, решава проблемите с последния удар и толкоз :))) Прегръщам те, миличка! Хубав и ползотворен ден :**
цитирай
19. анонимен - Камо Сутров си е заслужил почерпката
10.09.2010 13:11
blagovestie написа:
плашиш Блондстайл с химикалки или каквото и да е. Ако трябва ще почерпим, само мир да е ;))))

ПП: Слънчице, а как се тълкува този начин за саморазправа, който си описала. Поне не е злопаметен и дребнав, решава проблемите с последния удар и толкоз :))) Прегръщам те, миличка! Хубав и ползотворен ден :**

Що нещо изпизписа, за да насочи скрития лиричен герой в правилната посока. Как се задълба в дебрите на твоите рими, за да извади на показ необходимото и да му го навре под носа. А когато онзи се правеше на тапа, му се караше и го ...ъъъ.. посритваше, де. Сега, мъже сме... трябва да ни сритват по някой път, че ... /последното да не се чете/.
цитирай
20. blagovestie - Няма да се стискам
10.09.2010 13:29
за заслужена почерпка и туй то.
Аз и на Блондстайл съм длъжница, така че давайте да организираме направо една блогърска среща в идните месеци и да минем по същество - ямболска, бейлис и сок - нещо от този порядък :)))
цитирай
21. анонимен - blagovestie,
10.09.2010 13:45
за игрите онлайн говоря, слънце. Там някой като ти каже, че майка ти е хамстер, а ти си дъщеря на неизвестен орк и се почва мелето. Единия вади самурайския меч, другия го прасва с някаква поразяваща магия, отъркалвате се и някой се озовава в гробището . Kолко клавиатури са потрошени по тоя начин... Но идва време когато освен виртуално трябва и реално "богатство и слава" да трупаш :))) След време може с децата си да поразцъкваме :D
Хубав ден и негово величество Клиентът да се завърне ако обича. Лятото свърши! :)
цитирай
22. blagovestie - Блондстайл, аз
10.09.2010 13:59
те разбрах, точно това имах предвид. Добавих само, че след виртуалната победа всеки продължава без излишни драматизации и без омраза, прехвърляна на поколенията. Един начин да се разтовариш и продължиш напред, освободен от агресията :))))
А Клиентите и аз ги чакам. Обичат не обичат - крайно време е.
За жалост лятото свършва, наред със свободното време :***

ПП: Тази обида, че майка ти е хамстер, а ти един вид мишленце, не я знаех, много ме изкефи :)) :РР
ПП 2: Между другото малките хамстерчета се раждат чисто голи и напълно слепи, като червейчета са. Често при тях се среща канибализъм, но да не се отклонявам толкова ;))) Цун, цун
цитирай
23. анонимен - Блондистайл да се обади, че да конкретизираме ... жаждата си.
10.09.2010 15:26
blagovestie написа:
за заслужена почерпка и туй то.
Аз и на Блондстайл съм длъжница, така че давайте да организираме направо една блогърска среща в идните месеци и да минем по същество - ямболска, бейлис и сок - нещо от този порядък :)))

Ако Камо не дойде, аз ще пия и за него... :-))) Вярно, време е за среща.
цитирай
24. blagovestie - Блондстайл ми липсва,
28.09.2010 09:03
съвсем изчезна :(

Дано поне си прекарва добре в Реала и се чувства напълно удовлетворена и щастлива! :**
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2888368
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди