Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.10.2009 23:04 - Разголване
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 8 Гласове:
10



Сигурно ви се е случвало. Иначе няма да сте хора.
Разголвате душата си. Бързо или постепенно - няма значение.
И я виждате. Нея - горката ви душа.
Изцапана, объркана и крехка.
Търси.
Понякога намира.
Понякога намира не това, което търси.
Друг път намира направо това, което не търси.
Но вечно се нуждае да се опознава, да бъде докосвана и да докосва другите, онези - близките (които после приема за даденост и се случва да забрави...)
В такива моменти ме е срам от мен самата.
Докато си има покривало, душата ми ми изглежда що-годе прилично.
Но падне ли последния воал...
Безсрамно ще е някак, ако не се засрамя, а?
В друг случай бих намесила и Бог в този пост. Дори би се получило красиво, повярвайте ми, защото Той има централно място в темата за душите.
Но.. тази вечер е само на мен, на разголената ми, объркана душа.
До утре.
Тогава ще съм нова.
Надявам се по-чиста и добра. По-силна. И по-малко гола. :)))

Приятна вечер, приятели!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мила!
05.10.2009 23:19
Само смелият човек може да разголи душата си и да покаже част от нея на показ...
Само смелият и чистият може да говори за себе си, без да се страхува, че ще бъде наранен... защото няма какво и от кого да крие... казва моят професор по философия.
Е, малко парафразирах словата, но смисълът е този!:)

Борбата е всекидневна, мила - между плътта и духа... непрестанна.
Така че това е съвсем нормално човешко състояние... Няма как - облечени сме в материя и тя винаги ще иска да върши противното на духа...но наспи се!
Утре всичко ще ти изглежда по различен начин!
Спокойна нощ!:)
цитирай
2. blagovestie - :))), славейче,
05.10.2009 23:23
Винаги знаеш какво точно да напишеш, и толкова добронамерено го правиш, и мъдро.
Благодаря ти още веднъж!
цитирай
3. elinora - Ей,душичке нежна,
05.10.2009 23:46
утре да не си сложиш поло и най-дългата риза...Красивата душа и гола си я бива.
цитирай
4. blagovestie - Даа, идва ми да потъна вдън земя от мен самата,
05.10.2009 23:51
но няма как. Красива, гола, некрасива - моя си е.
Пък ще я дооформям, доколкото са ми силите :)))
С Божията помощ. Тук това ще се махне, там друго ще се прибави, няма да се излагаме, я!
цитирай
5. pontis - Душа с очите на дете...
06.10.2009 09:00
...
цитирай
6. blagovestie - Добре звучи,
06.10.2009 09:51
но на моменти се трансформира. Ту развитие, ту връщане назад. Но се стреми. :)))
Има само една посока - напред и нагоре! :)))
цитирай
7. panazea - Случвало ми се е
06.10.2009 13:53
да разголя душата си . Знаеш ли ? Най-много боли , когато тя е гола , а не те разберат ! И вместо да те подкрепят , ти търсят кусури. И тогава душата си слага броня и не е толкова нежна и крехка .
Привет , нежна душа!
цитирай
8. blagovestie - Така е, panazea,
06.10.2009 14:01
понякога много боли. Добре, че душата е от вечна субстанция и има способността да се възражда дори от пепелта.
Но броните хем предпазват, хем много тежат, миличка. Ще ги слагаме само на война, а после обратно в килера...
Хубав и усмихнат ден ти пожелавам, пак заповядай :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895835
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди