Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.11.2009 12:04 - "Аз никога"
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1441 Коментари: 6 Гласове:
2



Когато казваме "Аз никога..." май активираме цялата демонична армия, сякаш им даваме ключ към нашия свят, който смятаме за доста стабилен и добре устроен, и целият пъкъл започва да работи в посока да ни докаже, че нямаме право на такова изявление.   Псалом 94:11 11. ГОСПОД познава мислите на човека, че те са суета.

Примерни заричания:
"Никога не бих откраднал/а!"
"Никога не бих убил/а!"
"Никога не бих изневерил/а"
"Никога не бих излъгал/а!"
"Никога не бих пожелал/а някой да умре!"
Не бих завидял/а, не бих станал/а алчна, не бих залитнал/а, не бих сторила туй или онуй, не  и по този начин... И така до безкрайност.
Защото обстоятелствата се променят и не можем да предвидим в каква ситуация бихме могли да изпаднем.
Затова и сам Господ ни предупреждава да не съдим и да гледаме себе си, собствените си недостатъци, да се стремим да се усъвършенстваме и да следваме пътя си, защото отговорността в духовно отношение е индивидуална, лична, не можем да я прехвърляме или да взимаме от чуждата. Не толелирам греховете, това да е ясно, трябва да се борим с тях, но да не се имаме за недосегаеми за тях. Да сме бдителни, да ги избягваме, да се борим – това е животът. Ами по принцип не крада, но ако остана без работа и децата ми са гладни, май – май бих се простила с всичките си принципи... И не съм масов убиец, но ако някой застраши животът на мой близък, бе... знам ли. С изневерите е по-сложно, мнооого сложно, има и различни видове, но ... я да не се заричаме, че любовта е сляпа. За лъгането темата е широка и дълбока, за висока – не е, доста се принизяваме. И всеки лъже, съзнателно или не, малко или много.   Христос ни показа Неговият стандарт – Божия. За да разберем колко е съвършен, ослепително  чист, неземно, над-човешки висок.   Исая 55:9. Защото, както небесата са по-високи от земята, така Моите пътища са по-високи от вашите пътища и Моите помисли — от вашите помисли.   Хората, които знаеха наизуст пророчествата и Писанията разпънаха Самият Бог, вярвайки, че Му принадлежат и Му служат. Та... не се заричайте, не съдете, не критикувайте. Вслушвайте се в себе си, вглеждайте се в околните и обичайте. Когато е с Любов – всичко е простено. Защото е чрез Него.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - Опитвам се,
23.11.2009 12:38
но е трудно.
Поздрави )
цитирай
2. blagovestie - Трудно е и за мен, lubopitstvo,
23.11.2009 12:46
така си го припомням и се мотивирам да не спирам с опитите ;)
цитирай
3. elinora - Изпитала съм го това на свой гръб
23.11.2009 19:32
,,Аз никога...,, и винаги е ставало обратното. Много мъдри думи, Благовестие.
цитирай
4. blagovestie - Така е, Ели,
23.11.2009 19:43
когато го изпитаме на свой гръб като че ли имаме най-голямо право да говорим по въпроса, да споделим...
Приятна вечер, миличка! :))
цитирай
5. galinabg - Мдааа
24.11.2009 22:14
Май и аз, за каквото съм си казала ::"Това не може да е така. Това не е истина" и хоп, току животът ми ми го поднесе , че и с панделка.....
Много ме размисли!
цитирай
6. blagovestie - Затова, Галя,
24.11.2009 22:21
да приемаме лимоните, правейки си от тях лимонада, че и в чисти, кристални чаши да си я сипваме.
И доколкото може - без да се имаме за съвършени.
Така ще станем почти... недосегаеми. Почти. ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887739
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди