Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.12.2009 19:31 - Изпитвайте (се)
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 03.12.2009 19:32


Сега пък се размислих за причините да се отдалечаваме от Христос и вярата ни да намалява.
Не съм фанатичка, но вярвам, че Сатана съществува, както и че битката между Доброто и Злото е непрестанна и ние - волно или неволно, взимаме участие на страната на някоя от двете страни, дори когато привидно нямаме позиция.
И целия демоничен свят се стреми да ни отдалечава от Бог, защото тогава ставаме беззащитни и слаби и лесно попадаме в армията на Злото.
Вярвам, че Сатана има стратегия и за нейното осъществяване са впрегнати доста сили. Тъй като ни познава и знае слабите ни места, лесно ни заблуждава и подхлъзва. Често така завоалира нещата, че можем дори да си мислим, че вършим добро, а именно тогава всъщност да сме най-далече от Христос.
Вярвам, че трябва да изпитваме внимателно себе си, решенията си, мотивите си и обстоятелствата, когато вършим неща, особено нещата за Господ. И да изчистваме умовете и сърцата си от гордост, завист, алчност, гняв и всякакви други гадости, които - учудващо, възникват много лесно в нас  и се таят дълго време, очаквайки възможност да избуят и да се прояват.
Няма да изпадам в подробности, решила съм да наблегна на кратките постове, пък вие ще си добавите останалото (ако искате) и според вашите си разбирания и ситуации.
Ето моето пожелание днес за вас, приятели:
Солунци 5:16-23

16. Винаги се радвайте.

17. Непрестанно се молете.

18. За всичко благодарете, защото това е Божията воля за вас в Христос Иисус.

19. Не угасяйте Духа.

20. Пророчества не презирайте,

21. но изпитвайте всичко; дръжте доброто.

22. Въздържайте се от всякакво зло.

23. И Сам Бог на мира да ви освети напълно; и дано се запазят непокътнати вашият дух, душа и тяло без порок...

Бъдете изобилно благословени! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Знаеш ли,
03.12.2009 19:46
винаги научавам нещо хубаво в твоя блог - Дръжте доброто...Благодаря ти.
цитирай
2. blagovestie - Аз ти благодаря, Ели,
03.12.2009 19:49
за посещенията, за коментарите, за това, че намирам сходни на мен хора и в твое лице!
Приятна вечер :)))
цитирай
3. elinora - Приятна
03.12.2009 19:54
и на теб, винаги ще идвам тук...
цитирай
4. blagovestie - Винаги се радвам,
03.12.2009 19:58
когато наминеш, много си мила и внимателна, и постоянна :)))
цитирай
5. lubopitstvo - Да,
03.12.2009 21:15
звучат толкова простичко, а се толкова трудни за изпълнение..:)
цитирай
6. blagovestie - Труднички са,
03.12.2009 22:30
особено през цялото време, че и настроенията си да пренебрегваме, а пък и дразнители като има, които сякаш нарочно ни карат да се чувстваме е да правим именно обратното...
И на мен ми е трудно, lubopitstvo, но си падам тъпа и упорита, не ми се ще да се откажа...
Особено ме затруднява винаги да се радвам, какво да ти кажа, все намирам кое да ме дразни; с благодаренето ми се получава, ама в повечето случаи след като е минала бурята и съм осъзнала ползата; за изпитването - сякаш така съм устроена, непрекъснато анализирам, това уморява най-любимите ми хора обаче, пък и за мен се явява изтощително доста често; да държа доброто - май успявам, но понякога не го откривам в себе си, колкото и да ровя и търся, и Диоген не може да ми помогне в такива моменти; от зло не успявам да се въздържам, особено по Божия стандарт - примерно твърде често се гневя, понякога лъжа, случва се да съм лицемерна (всичко почти неумишлено) и пр. и пр.
Тази вечер ми идва да се разнища, сори, че улучваш такъв момент...
Всичко добро! :)
цитирай
7. slavei - Предизвикваш дълбоки размисли с постовете си...
07.12.2009 13:17
Благодаря ти за успешно и ползотворното размърдване на нашите неврони!:)
Нуждаем се от това!
Прегръщам те!:)
цитирай
8. blagovestie - Благодаря, че намина, Пепи,
07.12.2009 13:23
благословен ден, сърдечни прегръдки и пожелание за много радост и любов! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895798
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди