Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.02.2010 19:06 - Еее, хайде стига плюхме блога!
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2208 Коментари: 12 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От известно време попадам на различни постове и мнения, свързани с това как нещата в блога не вървят или не изнасят на някой.
Имам "новина" - ами то всички ние правим блога такъв, какъвто е.
Администраторите му само гледат всичко да работи коректно (като софтуер) и не винаги отреагират навреме за нечии простотии, но и блогърите не сме малко.
Преди време видях постове как нещата са скучни, че не се случва нищо ново.
Сега пък зърнах поне няколко поста против промените.
Схващате, нали?
Все ще има недоволни, не може да се угоди на няколко хиляди човека едновременно, и то с различни вкусове и изисквания.
На мен блог бг си ми харесва. Това е единствената причина да съм тук. Да чета, понякога да пиша, да контактувам, макар и виртуално с хора, с които си пасвам.
В крайна сметка всичко е безплатно за нас и никой от нас не е незаменим, че да хленчим или да се гневим как нещо не ни е по вкуса.
На всички ви пожелавам приятни минути, забавлявайте се, оставяйте и по някоя следа, намирайте сродни души и хора с общи на вашите интереси, усмихвайте се, насърчавайте, споделяйте, разтоварвайте се, изявете се, търсете това, което ви докосва и вълнува - установила съм, че в блог бг има от всичко. 
И по-малко критика, когато не помагаме с нищо, моля ви, просто е излишно!

Приятна вечер на всички :)))





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Права си!
11.02.2010 19:24
Критика е нужна, но да е градивна. Такава има и явно си изиграва ролята. А за нередности в блога вече има и бутон Сигнализирай за нередност. Надявам се това да е от полза.
Приятна вечер!
цитирай
2. elinora - Благовестие,
11.02.2010 19:32
абсолютно съм съгласна с теб. Не разбирам хората, които от всичко правят проблеми и все нещо не им е по вкуса. Всички сме различни, като манталитет, нагласа, възпитание и т.н Ми всеки да си общува само с тези, които му харесват и това е. А з лично правя така и ти си ми една от фаворитките:)))Приятна вечер и много усмивки ти изпращам!
цитирай
3. blagovestie - mamas,
11.02.2010 19:39
предложения можем да правим, ако тях наричаме градивна критика, да даваме идеи :)))
На мен промените ми харесват, някой мисли и се труди, за да ни е удобно.
Хубава и забавна вечер и на теб :))
цитирай
4. blagovestie - Ели, слънчице,
11.02.2010 19:41
благодаря ти, че намина :))
Както винаги мненията и чувствата ни съвпадат...
Да ти е светло - влюбено, миличка!
цитирай
5. mikaela19 - ЗмиЯрник е в блога:)
11.02.2010 21:18
Аз обичам шареното и съм бунтарка:))))))))))
цитирай
6. blagovestie - Стига, бе, Жана!
11.02.2010 21:23
Аз само на готини хора съм попадала + няколко злостни анонимни коментара :)))
Шарена китка сме, де, и за всеки има почва.
цитирай
7. mikaela19 - Готини сте когато поискаме:))))
11.02.2010 21:28
Те Неготините ги отвя вятъра още есента:)))))
цитирай
8. elinora - Обаче,
11.02.2010 21:55
забелязах, че злостните коментари много каляват психиката.В началото ми беше обидно и гадно да чета, когато ме нападат незаслужено, но сега вече с изненада осъзнавам, че и аз мога да отговарям с лошо:)))
цитирай
9. blagovestie - Жана, хубаво е,
11.02.2010 22:00
че имаме избор да контактуваме само с тези, които ни харесват, лесно е :)))
цитирай
10. blagovestie - Ели, не съм
11.02.2010 22:01
станала свидетел на твои лоши реплики, но има ситуации, когато не е нужно да мълчиш, и аз уста на заем не взимам. Когато се наложи и си струва, де :)))
цитирай
11. elinora - Благовестие,
11.02.2010 22:28
ми все в разни чужди блогове ме нападат, пък аз вече хич не им мълча. Пък ти умееш много добре да отговаряш на заядливците, знам:)))
цитирай
12. blagovestie - Ама я ходи където ти е
11.02.2010 22:33
хубаво и весело, не се натоварвай с глупости, Ели!
Предполагам, че се сблъскваш с тактиката "Атаката е най-добрата самозащита"...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887561
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди