Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.05.2010 22:55 - От вътрешната ми стаичка...
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1357 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 31.05.2010 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Ръката Си към мен протяга, но аз отдръпвам се, залисана от дребни мои грижи. Погалва ме, Десницата полага и благославя ме. Обича чисто, просто – насила нищо не налага. Очиства ме, дори когато бягам и се крия. И бди над мен – от ставане до лягане. Задъхвам се от бързане и често изнемогвам, опори и посоки губя, да Го хваля и да Му благодаря от егото не смогвам, дори предавам Го, но Той е свикнал – пак  до мен стои. Прибързвам и по острието плъзгам се. Пак чака ме – към кой ли друг да се обърна. Подхлъзвам се и падам често. И плача. Без сълзи почти. Прегръща ме тогава и чувствам Неговите сЪлзи по страните ми. От тях така ме пари и боли. Затварям позасрамена очите си затворена във клетката ми с моя собствен гняв, тогава Той мълчи – със обич кротка, 
познава ме каква съм и отново чака
да проумея, че съм нищо, а за мен умря. И чак когато дълго тичал е след мене и носил ме е изтощена и сломена, тогава пак усещам Неговата непорочна кръв по себе си, проникваща през порите – на едри молекули от Духа Му, свещени, изобилно благословени, изтичащи на капчици Живот и Слово, всепобеждаващи и всепроникващи, нетленни.
Понеже все забравям да го кажа
и не успявам, че съм Негова да се докажа благодаря Му именно сега, за всичко, както и за най-важното – това, че държи ме във дланта Си, и ме носи, с Любов и опрощение.

Матей 6:6.  А ти, когато се молиш, влез във вътрешната си стаичка и като си затвориш вратата, помоли се на своя Отец, Който е в тайно;


Тагове:   на колене,


Гласувай:
11



1. cveti933 - Здравеейй :р
30.05.2010 23:08
Страхотно е... Пак чака ме – към кой ли друг да се обърна.
"Подхлъзвам се и падам често.
И плача. Без сълзи почти.
Прегръща ме тогава
и чувствам Неговите сЪлзи по страните ми.
От тях така ме пари и боли.
Затварям позасрамена очите си
затворена във клетката ми с моя собствен гняв,
тогава Той мълчи – със обич кротка,
познава ме каква съм и отново чака
да проумея, че съм нищо".. тази част най-много ми хареса... най-много въздейства :))
цитирай
2. priqtel12 - Да, така е...Хубаво е да чувстваш всеопрощаващата десница
30.05.2010 23:10

и нека и аз се спра за миг тук при теб в забързания си ритъм и да кажа и аз с твоите думи:
"Понеже все забравям да го кажа
и не успявам, че съм Негова да се докажа
благодаря Му именно сега, за всичко....",
Благодаря и на теб!
цитирай
3. blagovestie - Благодаря, че си усетила, Цвети!
30.05.2010 23:11
Спокойна нощ :)
цитирай
4. blagovestie - Приятелче,
30.05.2010 23:13
благодаря, че намина и че Му благодарим заедно :)

Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
5. queerfish - Широко е отворена твоята вътрешна ...
31.05.2010 17:40
Широко е отворена твоята вътрешна вратица
и от там прозира искрена душица. Поздрави!
цитирай
6. blagovestie - Нещо съм станала
31.05.2010 17:42
прекомерно дребна, ако трябва да съм докрай искрена, queerfish...
Благодаря ти, мила! Приятна и спокойна да е вечерта ти :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894007
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди