Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.08.2010 13:31 - Всепроникващо... (не-стих)
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8487 Коментари: 41 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всепроникващи са думите ти
заедно с енергията,
която кипи във тях
с искрици светлина,
нетленен огън в мен разгарящи,
прогонващи и сенките, и мрака,
без да отслабват,
без да допускат студа
и без да доизгарят...

Всепроникващо е умилението,
когато долавям
как ме обгръщаш с очи
и докосваш наяве душата ми.

Всепроникваща е радостта,
когато си представям
усмивката ти,
поникваща по устните
докато мислиш за мен.

Всепроникващо
чувствата ти
навлизат и осветяват
като в храм,
безкрайно нежно и внимателно
моята същност.

И всичко това безпрекословно ме учи,
че всъщност
Любовта е най-красивото нещо,
което притежавам,
което ми е (без)ценно,
и неизменно
представлява онова,
което мога единствено да ДАВАМ,
докато те запълвам
и превземам
(без да притежавам)
отвътре
и при това
се получава именно така -
всепроникващо...

vbox7.com/play:affaaf57&al=1&vid=






Гласувай:
33




1. freyja - Последната "строфа"
23.08.2010 13:56
е... завладяваща!
Много ми хареса, миличка!

Успешна седмица, Блага Вестителко :-*
цитирай
2. edinman - ...и докосваш наяве душата ми
23.08.2010 14:50
Люси,а ти галиш душите с думите си!
цитирай
3. blagovestie - freyja,
23.08.2010 15:30
здравей, миличка. Всъщност си извадила универсалното, надличностно послание. Зная, че в това отношение мислим еднакво, слънчице! :))
Радвам се, че отново си тук. И че усещаш...

Благословена седмица! :*
цитирай
4. blagovestie - Митак,
23.08.2010 15:32
винаги се впечатлявам, когато именно мъж извади най-отгоре и почувства най-дълбоко над-тленното, както направи ти. Благодаря ти!

Усмихната и светла седмица! :))
цитирай
5. blagovestie - alav,
23.08.2010 15:34
привет, мила!
Радвам се, че споделянето намира почва :)))

Безгрижна седмица! :)
цитирай
6. stela50 - Докосващо ,завладяващо...нежно.
23.08.2010 15:57
Поздрави и за музикалния избор .
Хубав ден !
цитирай
7. blagovestie - Добре дошла, stela50,
23.08.2010 16:20
благодаря за нежния повей от душата ти, който дойде заедно с теб, мила! :))
цитирай
8. henzelski - Едно такова
23.08.2010 16:51
всепроникващо ми е днес... Проникна слънцето във мен и изгори ме! Дъждът подире му и той - подгизнах! Мъгла за миг надникна в мен и ми загуби целия ден! И га във твоя блог влезнах, веднага аз се осъзнах, какво е станало със мен през този всепроникващ ден...;)))

:***
цитирай
9. blagovestie - Хахаха,
23.08.2010 16:56
важното е, че накрая се е прояснило времето в теб, Краси.
Интересна сюжетна линия на усещанията с присъствието на всички стихии :РР

Ако пък за това съм допринесла макар и мъничко, значи и за мен днес е един страхотен ден, че и всепроникващ като допълнителна екстра ;)))

:***
цитирай
10. hristam - Звучи като увертюра
23.08.2010 18:40
към моето днешно "Обичал ли си някога така". И е прекрасно!
Поздравявам те!
цитирай
11. blagovestie - За мен е
23.08.2010 19:42
чест изказването ти, Христам!
Благодаря!
Особено да е свързано с твоето стихотворение, което страшно ми хареса (взех си го в блог-рола след прочита) :))
цитирай
12. анонимен - Малко по-късно ще направя анализ,
24.08.2010 09:41
какво е искала да каже лиричната героиня с това нестихотворение. Може да не мога да редя рими, но пък за римокритик ме бива. Още повече, да отгатвам какво са искали да кажат лиричните герои....
цитирай
13. blagovestie - Катана,
24.08.2010 09:44
да знаеш, че си в условия на страховита конкуренция в това отношение. Очаквам да дадеш най-доброто от себе си ;)))
И усмихнат ден, приятелю! :)))
цитирай
14. basta - всепроникващите преживявания си ...
24.08.2010 09:58
всепроникващите преживявания си заслужават :)))
цитирай
15. blagovestie - Привет, Баста,
24.08.2010 09:59
то и без това останалото само се плъзва по повърхността почти безследно...
цитирай
16. анонимен - То се знае, че ще приложа всичките си умения
24.08.2010 10:16
blagovestie написа:
да знаеш, че си в условия на страховита конкуренция в това отношение. Очаквам да дадеш най-доброто от себе си ;)))
И усмихнат ден, приятелю! :)))

и знания в областта на римите, римознанието, римологията и римокатолицизма.
цитирай
17. blagovestie - Не се и съмнявам,
24.08.2010 10:20
само ще допълня, че ми се ще да използваш и онази извечна философия, която пропусна, а именно римовицизмът и вицопознанието, пръкващи се именно от бездната на вицологията, в чийто дълбини си плувал и продължаваш да плуваш, докато други само плюват... ;)))
цитирай
18. ckarlet - Люси, любовта е най-красивото н...
24.08.2010 10:26
Люси, любовта е най-красивото нещо, което притежаваме и което можем да даваме в огромни количества!
Поздрави и от мен!

цитирай
19. ckarlet - Пропуснах да отбележа, че си изб...
24.08.2010 10:30
Пропуснах да отбележа, че си избрала един от любимите ми певци, чиито песни носят най-нежното послание за любовта!
Романтичен летен ден ти желая, Люси!
цитирай
20. blagovestie - Поздрави, Скарлетче,
24.08.2010 11:03
да ти се връща - романтично-споделено-влюбен ден, миличка! :))
Знаех си, че ще ме разбереш.
цитирай
21. анонимен - Нелитературен анализ на не-стих
24.08.2010 12:15
Заедно с колегата ми Камо Сутров, който е виден римодетектив и голям откривател на телета под волове и друг едър, среден и дребен рогат добитък от мъжки род, направихме бърз анализ на това произведение. Прочетохме го два пъти. Дори си го преписахме по веднъж. И в един глас възкликнахме /Камо Сутров каза и други думички/ по адрес на обекта на този лиричен думопад. „Абе, будала! Кьорав ли си?! Не можеш да четеш ли!?!? Като ги говориш едни такива, вземи, че си довърши делото!!! Само на думи ли си всепроникващ, а?”
В думата „Всепроникващ” е заровено кучето на лиричната героиня. Много добре си е описала какво е чула и какво е разбрала от дърдоренето на скрития лиричен герой / Камо Сутров още мрънка по негов адрес, но няма да го цитирам/. Лиричната героиня очаква от него, да се хване в ръце /нея да я хване/ и да млъкне за известно време, след като се отдаде на други дейности, да продължи да говори. Стига да му е останала душа за това.
Лиричната героиня си го е казала в прав текст /чети бе, кьорчо!/:
… „и неизменно
представлява онова,
което мога единствено да ДАВАМ,”
И очаква от скрития лиричен герой да събере смелост и да пристъпи към активни действия. На всичкото отгоре и му дава напътствия /ама кой да чете…/
„…отвътре
и при това
се получава именно така -
всепроникващо...”
цитирай
22. blagovestie - Баси труда си си направил, Катана,
24.08.2010 12:25
направо не знам дали го заслужавам :))))))))))))))))))))))))(

Опитах се да оставя някои неща на въображението на очарования читател, а ти сега прасна всичко на масата и не остана много-много загадъчност.
Другото ще го измисля хептен завоалирано и без особено насочващи и крайно недвусмислени думи, за да ви затормозя тотално - теб и уважаемия господин Кама Сутров. Поне 96 часа анализ и разглеждане на метафорите ще ви е необходим, ха да видите ;))) :РР
цитирай
23. анонимен - Нищо не може да ни се опъне
24.08.2010 12:37
blagovestie написа:
направо не знам дали го заслужавам :))))))))))))))))))))))))(

Опитах се да оставя някои неща на въображението на очарования читател, а ти сега прасна всичко на масата и не остана много-много загадъчност.
Другото ще го измисля хептен завоалирано и без особено насочващи и крайно недвусмислени думи, за да ви затормозя тотално - теб и уважаемия господин Кама Сутров. Поне 96 часа анализ и разглеждане на метафорите ще ви е необходим, ха да видите ;))) :РР

на нас. Колегата Камо Сутров е професионалист. :-)))) Скоро една ни пробва с деветостъпен ямб на санскрит. Анализът на г-н Сутров /който пратих леко редактиран/ я накара да пропише в стил Маяковски и то на езика на племето сиукси.
цитирай
24. queerfish - Всепроникващо обичам твоите не...
24.08.2010 14:03
Всепроникващо обичам твоите не-стихове, слънчице! :)
Тук съм си вече и наминавам да си видя любимците! Успешна и творческа седмица от мен! :*
цитирай
25. blagovestie - Еее, Снежке,
24.08.2010 14:09
липсваше ми, съкровище! Цун, цун, цун.
Чакам да прочета най-важното - как се чувстваш след релакса, да усетя заряда ;))) :**

Страшно ме зарадва, миличка! :))
цитирай
26. queerfish - Уф не ми се връщаше, не мога още да се ...
24.08.2010 14:15
Уф не ми се връщаше, не мога още да се приземя! Искааааааааааам още! :)
цитирай
27. dolsineq - :))))))
24.08.2010 15:25
Катана, ще пропиша стихове само заради римоанализите ти, всепроникващи и обстойни...;-))))))))
...................................
Люси, голямо предизвикателство е тоя Катана. Извинявай, че почнах с него първо, а не с коментар по твоето стихотворение. И аз мисля, че истинската любов е всепроникваща - чрез усмивката, думите, жеста.Кара те да даваш и още, и още и никога да притежаваш. Истинската любов не се страхува, че не владее физически възлюбления си.Тя е щастлива, че е в сърцето му...:)
цитирай
28. elinora - Благовестие,
24.08.2010 16:02
:)* всепроникваща!
цитирай
29. анонимен - Снежинке,
24.08.2010 16:55
не бъди алчна. Някои и толкова нямаха ;)) :РР

цитирай
30. анонимен - dolsineq,
24.08.2010 16:57
оставям те да си лафиш с Катана.
Остави ме мене, при наличието на римоанализатор аз се свивам далече в сенките на ъглите :РРР ;)))
цитирай
31. анонимен - Ех, значи, да му се не види и блог-бъговете
24.08.2010 16:58
Коментари 30 и 31 са си мои - Благовестие
цитирай
32. анонимен - Ели,
24.08.2010 16:59
какво ти всепроникващо - собственият ми блог ме обезличава и ме показва като анонимен (при забранени анонимни коментари...)
Но си те прегръщам и :*, казах ти вече - липсваше ми ведрото ти присъствие :))
Благовестие
цитирай
33. анонимен - За Благовестие от Камо Сутров
24.08.2010 17:24
анонимен написа:
Коментари 30 и 31 са си мои - Благовестие

Благовестие, изразявайте се по-експресивно и авангардно. Изброяването на бъдещи действия с роднините на програмистите и модераторите винаги има ефект.
цитирай
34. blagovestie - Катана,
25.08.2010 08:17
не виждам да има ефект... :(
Надявам се поне да се правят нови придобивки за блога или да се изчистват грешките от сегашните.

Хубав ти ден, приятелю! :))
Благовестие
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Прекрасно е, нещо като сливане с ...
25.08.2010 11:12
Прекрасно е, нещо като сливане с душата на любимия, а егото се е изпарило някъде, поздравления.
цитирай
36. blagovestie - Чудесен прочит,
25.08.2010 11:14
kasnaprolet9999!
Благословен ден, мила! :))
цитирай
37. анонимен - Има, има... ефект :-)))
25.08.2010 12:14
blagovestie написа:
не виждам да има ефект... :(
Надявам се поне да се правят нови придобивки за блога или да се изчистват грешките от сегашните.

Хубав ти ден, приятелю! :))
Благовестие

Камо Сутров пита, дали онзи кьорав серсемин е прочел анализа на нестихотворението. Ако още не е... ще му изстине мястото... И Камо Сутров ще злобее много.
Седи тук, до мене и ме ръчка да ти пишна един виц.
Съпруг се прибира внезапно в къщи и ...заварва мъж в леглото си. Отива до гардероба, отваря го и казва: Скъпа моя, в гардероба трабва да влиза той, а не ти...
Познай естествения цвят на косата на съпругата му.
цитирай
38. blagovestie - Катана, видя ли
25.08.2010 14:34
новите визуални промени,
предполагам те са били причината
за моите никови проблеми
и се надявам каквото било
да е отминало,
да е било до сега,
тепърва да си блогувам с лекота ;))))

ПП: Тенкс за напишания виц :РРР
ПП 2: Не е била брюнетка ;))
цитирай
39. анонимен - новите визуални промени, предп...
25.08.2010 17:01
blagovestie написа:
новите визуални промени,
предполагам те са били причината
за моите никови проблеми
и се надявам каквото било
да е отминало,
да е било до сега,
тепърва да си блогувам с лекота ;))))

ПП: Тенкс за напишания виц :РРР
ПП 2: Не е била брюнетка ;))

А така. Никакво изрусяване, че ще станат сакатлъци.
цитирай
40. blagovestie - Само на части,
25.08.2010 17:07
за... разнообразие ;)))

Хубава вечер, Катана :)))
цитирай
41. анонимен - за. . . разнообразие ;))) Ху...
25.08.2010 18:10
blagovestie написа:
за... разнообразие ;)))

Хубава вечер, Катана :)))

Туй то... Идеалната маскировка. Да се чудят хората какво си... :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887528
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди