Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.02.2013 11:36 - Днес...
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 726 Коментари: 4 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

Днес ми е особен, специален ден. Мисля, че е извоюван в битка от последния няма и месец.
Бог е велик! Велик и свят. Свят и всемогъщ. Жив е моят Господ!

... Разтърсва ме отвътре. Показа ми някои неща за разчистване. Още.
Смекчава сърцето ми. Прави рохкава почва, в която да се засажда, за да даде Свой плод в мен. (Стига само мои си плодове...)

... Чувствам в себе си странна, нова, различна твърдост, която винаги ми е липсвала... Вкусвам я. Станиолова. Всъщност сега си я припомням. Не ми е непозната. Просто я бях загубила някога някъде, а сега отново се открихме.

Чувствам се по-себе си и по-цяла. С нея.
Затова исках да си отбележа днешния ден. Дойдоха много и възжелани промени.
Бог с мен!






Гласувай:
19



1. karaiany - Личните ни победи и са наши върхове ...
01.02.2013 16:08
Личните ни победи са наши върхове !
Те стоят горди в облаците за всеки да ги види !
Тогава обичаш себe си така както никога не си обичала.
Не можеш да обичаш другите , ако не обичаш себе си ! Факт . Никога не споря с факти , особено когато са изживяни ! Така се пише когато си във високото . Ясно и артикулирано . Тогава думите имат стoйност и сила . Пълни са със съдържание и Говорят !
Не можеш да внушаваш идеи със сбор от от събрани думи без ред и смисъл ! Думите оживяват , гогато душата ти диша в тях !
Тук дишаш , Лу ! Несъмнено е !
цитирай
2. blagovestie - Адри...
01.02.2013 16:41
Знаеш колко се лутах и замотавах. Победата над нас самите е най-голямата победа. Винаги. Защото обикновено ние сме и най-големите си врагове, когато допускаме да се спъваме.

Няма да повярваш кое промени същността ми :) Освен момента, който този път не пропуснах. Беше ми жизненоважно. Ти ще разбереш, че не преувеличавам. Едно-единствено изречение от християнска книжка. Имам го в постинг назад. То се заби като свещ в съзнанието ми. Обгаряше сърцето ми няколко дни. Караше ме да се връщам на него, да си го повтарям. Навлизаше в мен, измествайки други неща. Изобличи ме за лицемерието да казвам неща, които наистина исках, но не успявах да постигна, защото проявявах слабост, подхлъзвайки се на едно и също стъпало, всеки път. Години наред бях лоша ученичка - провалях се на един и същи изпит. Слаба памет и много инат...

Не знам дали друг би разбрал това изречение, както се отрази на мен, но го копирам, пък дано е полезно още някой да преоткрие себе си, да отхвърли игото на свои навици, илюзии или слабости:

"Разберете, че колкото по-зрели ставаме в Духа, толкова повече нашите думи и нашето същество стават едно."

за пояснение:
- "Исус поучаваше като някой, който има власт, защото нямаше разлика между Неговия живот и Неговото слово"
- "В Йоан 14:30 Христос казва:
...защото идва князът на този свят. Той няма нищо в Мене."

И един цитат от Словото, който винаги е бил мой изконен принцип в отношенията ми с другите, но дълго време не го спазвах спрямо мен самата:
Матей 5:37 Но говорът ви да бъде: "Да" - да! "Не" - не! А каквото е повече от това, е от лукавия.

Научавам се отново да държа на обещанията си! Хубаво е...

Прегръдки, Приятелю! :)
Благодаря ти!
цитирай
3. mariniki - с Божията помощ...
01.02.2013 20:01
намираме и най-трудния пътя към себе си, когато сме се изгубили...
такъв е този свят... със загуби и победи, които ни правят
по-силни... късмет и успех ти пожелавам, от сърце..
песента е прекрасна..
цитирай
4. blagovestie - Права си, миличка!
01.02.2013 20:08
С Божията помощ и участие от наша страна (воля, осъзнаване, устояване) - всичко е възможно.
А всяка стъпка ни изгражда и оформя облика ни. Така ставаме това, което сме...

Благословена вечер, Маги! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2900584
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди