Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.01.2014 20:22 - "Престолът на благодатта" /Mercy seat/
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1818 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Да ТИЧАМЕ към престолът на Благодатта. Това е.

А песента е изумителна и пасва идеално на размислите и състоянията ми в последно време, на всички изводи, до които Господ ме е довел след десетилетия...

Вчера, докато се прибирах, се молех и отново ме прониза Божията милост. Не знаете от какви неща и избори ме е измъквал Бог.

Избори, които съм била на крачка да направя, а са щели да съсипят не само мен, не само взаимоотношенията ми с Него, но и най-близките ми, онези, които Той ми е поверил и очаква да съм вярна и в най-малкото, да Му върна преумножено посятото :))

Господ е... все не ми стигат думите, дори за бегло описание. Няма такива думи просто. Не и такива, които да се побират в тленните ни съзнания и тела.

И чак сега, след скорошно преживяна моя вътрешна криза и сух период, проумях как Бог е подредил всичко. И как ме доведе до тези неща. До по-близки взаимоотношения с Него, до търпение (а това бе много трудно, казвам ви - повече от много, с мен), как ме научи по моят начин - лично да се убедя, че Неговият план и път са най-най-най-доброто.

За пръв път през живота имам мир. Вътрешен тотален мир. И особено смирение да се оставя в Ръката Му. Всичко мое. По всяко време. Във всяка ситуация.

Господ ми показа всички форми и облици, под които съм Го търсела, но не е имало начин да Го намеря там. Намирах части от Него, затова и не ми стигаше, затова и не се насищах, гладът оставаше, а аз се обърквах и забърквах предостатъчно пъти.

А сега да кажа основното, преобладаващо чувство от последните дни, което тази песен изкара като взрив. На пръв поглед не е толкова свързано, но с моите асоциации и усещания, е.

Исус ще повели много настоятелно и ще пресее Своите Си. Ще ни се наложи да правим избори. Крайни избори. Избори, от които едновременно ще боли, но ако сме с Него, ще е истинското щастие.

Исус ще ни привлече могъщо. Ще ни СЕ ТИЧА към Него.

Не само за благодат, макар че там тя ще е много, както никога досега.

Но ще има и друго. Гледали ли сте Кинг Конг?
Там има една сцена, в която жената избяга от Кинг Конг и искаше да стигне до своите хора, но я пресрещнаха три динозавъра. И когато бяха на крачки от нея, готови да я разкъсат и погълнат, зад нея изскочи величествен и разгневен, но за да я измъкне, Кинг Конг. Изправи се срещу трите огромни чудовища, потупа се по гърдите, изрева. Жената бе между всички тях. Огромни страшни сили.

И трябваше спешно да направи изборът си. Започна бавно да отстъпва назад към Кинг Конг, докато не опря в лапата му. Избра го. Въпреки страхът и неизвестността.
Е, той разгроми динозаврите и я спаси без драскотина.....
А накрая и умря заради нея.

Не мога да повярвам какъв пример дадох с този филм :))

Но ситуацията ще е много като в него, на духовно ниво, разбира се.

Вече не просто ще трябва да ходим в/с Христос. А да тичаме към/до/чрез/във Него. Това ще е животът и Животът...






Гласувай:
4



1. erato7 - Смирение, търпение, силна вяра и ...
26.01.2014 10:23
Смирение, търпение, силна вяра и голяма любов!
А изборът си е наш.
Прегръщам те, Люсинка!
цитирай
2. blagovestie - Изборът е наш, миличка!
27.01.2014 10:15
Прегръдки и много Светлина за теб!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894777
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди