Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.10.2010 21:31 - Важно за деактивирането на блогове!!!
Автор: blagovestie Категория: Новини   
Прочетен: 7565 Коментари: 44 Гласове:
51

Последна промяна: 08.10.2010 21:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И за да не загубя още някой от приятелите си в блога, който вместо във ваканция от тук да отиде в блогърското небитие - бързам да ви предупредя, че ако цените блога си и искате да го запазите, да съхраните съдържанието му, както и да запазите ника си – НЕ ГО ДЕАКТИВИРАЙТЕ, защото по този начин го губите и после няма връщане назад. Поне засега! Освен това някой друг може да регистрира вашият ник и да си направи нов блог с него. А, да не пропусна, и губите всичко – теми, коментари, лични съобщения – абе блога си :((   Приятен предстоящ уикенд на всички вас, приятели! Бъдете щастливи! :*



Гласувай:
54



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Не е вярно
08.10.2010 21:36
Системата позволява деактивация, с повторно зареждане на блога напълно безпроблемно (изпитано), там където се вдигна патардията последните дни проблемът е съвсем друг.
цитирай
2. blagovestie - Радо, сори,
08.10.2010 21:36
информацията ти вече е остаряла...
Това е най-новото, пострадаха ми Вихра и Батето :(
цитирай
3. анонимен - валсадоре, може ли да те питам нещо?
08.10.2010 21:42
как става номера да се коригират анонимните коментари? знаеш ли?
цитирай
4. goby3 - Деактивация???Какво ще рече, мен ...
08.10.2010 21:42
Деактивация???Какво ще рече,мен отдавна ме няма и съм попропуснала :(
цитирай
5. blagovestie - Гоби,
08.10.2010 21:44
щом си с ника си, не си се деактивирала, и по-добре... :)
цитирай
6. goby3 - Ми...ок...тенкс :)
08.10.2010 21:46
Ми...ок...тенкс :)
цитирай
7. valsodar - Става, що да не става
08.10.2010 21:54
анонимен написа:
как става номера да се коригират анонимните коментари? знаеш ли?


- Нали и аз така им лазих лекинко по нервите на някои по-упорито коментиращи спамъри в блога ми, калпавият софтуер позволява както триенето на реплики на регистрирани потребители, така и корекция във всички изписани реплики, от създаването на сайта насам. :)))

Което компроментира напълно и изцяло целият сайт естествено.
цитирай
8. valsodar - Мда-а-а-а, като масонска ложа е сайта вече - никой не знае какво става в него.
08.10.2010 21:56
blagovestie написа:
информацията ти вече е остаряла...
Това е най-новото, пострадаха ми Вихра и Батето :(


Е, явно дните на този сайт са напълно преброени.
цитирай
9. анонимен - Люси, тенкс! :)
08.10.2010 21:56
Само да кажа на Радо: Бе...ти ходи в Цивилизацията, па реши, че и Тук е така! :Р
Нема такова нещо - деактивирах си блога и като реших да пробвам да се върна - насреща ми излезе един Чепат! :РРР
Требваше наново да се регна...за да съм тук сега!
Интересното е, че без никви задръжки...си ми дадоха и ник, и парола!!! Са остава да кажеш, че...са ме познали???
:))))))))))))))))))))
цитирай
10. valsodar - Има си хас да не те разпознаят, освен ...
08.10.2010 22:02
Има си хас да не те разпознаят, освен ако не искат да се къпят със студена вода цялата зима - гневът ти е страшен, знаем... знаем! :)))
цитирай
11. vishnichka - 9. bateto
08.10.2010 22:06
На мен ми се случи същото, след постинга ми от новия ми блог и официалното ми запитване до администрацията на ЛС, получих отговор от блог.бг, че не е от сайта и ме посъветваха да си сменя паролата. Опитай, при теб може да се получи, аз не успях. Системата също като теб, ме възприе като съвсем нов потребител, а и всичките ми предишни коментари из другите блогове си останаха анонимни, макар че потребителското ми име е старото...
Чудя се, ако деактивирам новия си блог и после пак, дали пък няма да цъфна със стария си блог, който изобщо не ми се вярва някой умишлено да е изтрил!;)
Поздрави!
цитирай
12. blogena - това някъв вирус ли е?
08.10.2010 22:27
какво ви тресна съчмата да го правите?

нямам думи направо ...
цитирай
13. blogena - Батеее
09.10.2010 00:24
хич та няма пак :(
пфу...
цитирай
14. анонимен - Псалм 142 - 3:7
09.10.2010 02:40
3 Когато духът ми изнемогваше в мене, тогава Ти знаеше пътя ми. Примка скриха за мене на пътя, по който ходех.
4 Погледни надясно ми и виж, че никой не иска да знае за мене; Избавление няма вече за мене; никой не се грижи за живота ми.
5 Към Тебе, Господи, извиках; Рекох: Ти си мое прибежище, Дял мой в земята на живите.
6 Внимавай на вика ми, защото съм много унижен; Избави ме от гонителите ми, защото са по-силни от мене.
7 Изведи из тъмница душата ми, за да слави името Ти; Праведните ще се съберат около мене, Защото ще постъпваш щедро към мене.
цитирай
15. mglishev - Сайтът
09.10.2010 05:19
наистина е тъпо направен, зле поддържан и безобразно модериран.

Не възнамерявам така или иначе да си деактивирам блога, но нищо чудно да ни изподеактивират лека полека ;)
цитирай
16. blagovestie - Хора, наивно ли е
09.10.2010 10:06
все още да се надявам този бъг да бъде оправен и всичко да влезне в ритъм. Ако не - поне хората да знаят, защото да си загубиш всичко, поддържано с години...
Дано е възстановяемо!
Лек ден на всички!
цитирай
17. mikino - все още да се надявам този бъг да бъде ...
09.10.2010 10:13
blagovestie написа:
все още да се надявам този бъг да бъде оправен и всичко да влезне в ритъм. Ако не - поне хората да знаят, защото да си загубиш всичко, поддържано с години...
Дано е възстановяемо!
Лек ден на всички!
Просто решение е да си направиш папка с материалите, които публикуваш тук и като дойдат по-добри времена да си публикуваш нещата наново. Аме не искам да съм черногледа и се надявам нещата да се оправят!
цитирай
18. blagovestie - Микино,
09.10.2010 10:19
ще си запазиш писмените материали, ок, и това е нещо. Но губиш:
лични съобщения, приятелите, коментари, линкове = безброй емоции, времето, мислите, настроенията, хронологията, блога си. И когато си го обичаш...
Вихра и Батето са тук от много време, може би едни от първите блогъри, а кой знае още колко има...
Приятен ден, мила! :)
цитирай
19. mikino - ще си запазиш писмените материали, ...
09.10.2010 10:36
blagovestie написа:
ще си запазиш писмените материали, ок, и това е нещо. Но губиш:
лични съобщения, приятелите, коментари, линкове = безброй емоции, времето, мислите, настроенията, хронологията, блога си. И когато си го обичаш...
Вихра и Батето са тук от много време, може би едни от първите блогъри, а кой знае още колко има...
Приятен ден, мила! :)

Не отричам, че е отвратително! Просто се опитвам да си разиграя най-лошия вариант. Аз бих се ядосвала! Такива своеволия хич не ми допадат! Весел и слънчев ден и на теб!
цитирай
20. blagovestie - Даже не са своеволия,
09.10.2010 10:42
просто грешка, която трябва да бъде поправена или поне хората да бъдат информирани. А не да решиш да изчезнеш за малко по твои си причини и изведнъж да стане все едно не те е имало.
И ме е яд, че не пуснах темата още преди Панто да се опита да вземе профила на Ведрин, (че и да успее за известно време) и стана късно за някои приятели, които не знаеха за проблема...
цитирай
21. haralanov - Здравей!
09.10.2010 12:27
Може и да е наивно от моя страна но не разбирам,защо трябва да си деактивирам блога?Ако искам да го напусна,просто си го изоставям и...Останалото е ясно.
цитирай
22. анонимен - !
09.10.2010 13:09
Каква загуба ще бъде за световното културно наследство деактивирането на блог като този - скучен и лигав до безобразие
я опитай точно сега една деактивация, да видим ще се озовеш ли в небитието заедно с всичките си коментари и лични съобщения
цитирай
23. blogbg - Деактивиране на блога и възстан...
09.10.2010 13:46
Деактивиране на блога и възстановяването му работи.
Моля, бъдете коректни

Поздрави
Blog.bg
цитирай
24. ckarlet - Дано вече никой да няма проблеми, ...
09.10.2010 13:50
Дано вече никой да няма проблеми, Люси!
Хубави почивни дни за всички!
цитирай
25. blagovestie - Хараланов, абсолютно си прав!
09.10.2010 14:00
И го казвам след като преди време самата аз деактивирах блога си, защото ми беше причерняло пред очите. После всичко си беше наред. Логнах си и всичко бе ок.
Но сега знам лично за 3 случая, в които съблогъри остават без блог и все едно започват от нулата... Реших, че трябва да се знае.

И никакво деактивиране!

Светъл ден, приятелю! :))
цитирай
26. blagovestie - Анонимен 22.,
09.10.2010 14:03
за твое нещастие обаче това зависи изцяло от мен :РРР
цитирай
27. blagovestie - Блог.БГ,
09.10.2010 14:06
опитвам се да съм коректна - именно затова се занимавам с това. За подробности вижте vishnichka, vihra13 и bateto.
Решават да си деактивират блога. Правят го. При опит да го върнат системата им дава, че няма такъв потребител, че името е свободно и ти остава възможността само да си направиш чисто нов блог, губейки всичко от предишния.
А дори може някой вече да използва да си направи свой блог с твоя ник...
Проверете!
Ако проблемът е решен - махам веднага темата, тъй като ще е ненужна!
Приятен ден!
цитирай
28. blagovestie - Дано, Скарлетче,
09.10.2010 14:08
светъл и обичен уикенд и за теб, мила! :))
цитирай
29. tutankhamon661 - blagovestie
09.10.2010 16:30
Това е необясним недостатък на сайта. След като не е изтрит профилът, би трябвало името да стои заето. Освен ако не е направено нарочно, за да генерират нови скандали.
цитирай
30. blagovestie - От Модераторите
09.10.2010 16:38
виждаш, че не се разбра - грeшка ли е, поправимо ли е, даже не ми вярват, че съществува като проблем. Въпросът поне е повече блогъри да разберат, за да не си губят блоговете ей така.
Видях, че бяха взели и ника на Гробаря.
Вчера Панто беше станал Ведрин.
Днес един се представи за Батето...
Тролчетата се опитват да се развихрят, а Модераторите ще имат повече работа. Но дано в крайна сметка блоговете бъдат възстановени, както си е редно.
Хубав ден, Тутанкамоне :))
цитирай
31. elinora - Благовестие,
09.10.2010 19:17
дано модовете да са оправили проблема с деактивацията.
Обаче ей сега за проба опитах да намеря блога на вихра и тц, не става! :(
цитирай
32. анонимен - hohohoho, super
09.10.2010 22:01
hohohoho, super
цитирай
33. blagovestie - Здрасти, Ели,
09.10.2010 22:38
Вихра си е тука, но с чисто нов блог...
Прегръдки, миличка, спокойна вечер :*
цитирай
34. blagovestie - Анонимен хохохо
09.10.2010 22:39
и кое е супер?
цитирай
35. анонимен - и кое е супер? Е, как кое - изт...
10.10.2010 06:14
blagovestie написа:
и кое е супер?


Е, как кое - изтриването на досадни блогченценца.
цитирай
36. blagovestie - Затова ли си
10.10.2010 08:50
анонимен ;))))
Но някои хора нямат комплекси да застанат зад лицето си и това, което пишат и излъчват. В случая те са важните ;)
цитирай
37. анонимен - Да, и ти си като апостолофф. :)))))
10.10.2010 09:11
Да, и ти си като апостолофф. :)))))
цитирай
38. blagovestie - Започвам хич
10.10.2010 09:27
да не те разбирам, но знаеш ли - не ми пука от това... ;)
цитирай
39. panto - Анонимни, покайте се, грешници! Не ...
11.10.2010 12:05
Анонимни, покайте се, грешници! Не бъдете като мен! И внимавайте като си деактивирате блоговете.
Панто, разкаялият се трол.
цитирай
40. blagovestie - :)))))
11.10.2010 12:18
Сигурна съм, че все някога се покайват... :*
цитирай
41. candysays - Темата наистина е важна..
11.10.2010 15:15
И браво на теб, Люси, че я нищиш тук. Нужно е..
Нямам представа дали това "изчезване" се случва само на блогъри, деактивирали блоговете си или не.. :( Във всеки случай е много кофти да изчезнат всичките ти думи и часове, прекарани в блога - тук наистина обменяме опит и емоции.. И е хубаво те да бъдат съхранявани или ако не - то да бъдат изтривани само и единствено при изричното желание на своя "собственик".
И аз като теб се надявам да се оправи системата и да не се случват повече такива неща! Дано.. Че иначе много лошо :( Особено за блогъри като мен, с натрупани доста време (години!) и постинги тук..
Поздрави, мила!
цитирай
42. blagovestie - Здравей, Крис,
11.10.2010 15:23
надявам се хората да са разбрали, за да не изпитват горчивината на това да си запилееш всичко, влагано тук с една деактивация.

А междувременно Модераторите имат работа за вършене...

Благословен ден, миличка! :))) :*
цитирай
43. 0rth0d0x - Не го ли оправиха това?
15.10.2010 16:17
???
цитирай
44. blagovestie - Казва ли ти някой, Ортодокс...
15.10.2010 16:23
На мен не. Вихра и Батето имат само новите си блогове. Никой не се е похвалил, че си е възстановил изгубения след деактивация блог.
Поздрави! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2888190
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди