Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.02.2013 15:22 - Буквално...
Автор: blagovestie Категория: Поезия   
Прочетен: 1144 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

Не знам дали съм споменавала…
Сънувам много.
И винаги, когато ми се случи
насън да се потапям във вода
при мене идва
нетърсена и неповикана,
непреднамерено
и толкова различно,
любовта.

Преди години, някога,
отдавна
сънувах
яростно море,
в което
безнадеждно и сред мрак
се давех.

Бе бурно и неукротимо,
водите се издигаха сурови,
като стени
и бяха тъмни, безпрогледно тъмни,
с проточили се водорасли
посред тях.

И едновременно
ме плашеха и очароваха,
привличайки ме
мазохистично
към дълбините им.

Едва преди да се събудя
успях
да се измъкна
нещастна, изморена и отчаяна,
строполявайки се сам-самичка
на брега.

Преди месеци
отново ми се присъни
една неповторима гледка:
след бягане, преследване
и страх
(не се оплаквам от недостиг
на въображение
и образност)
достигнах неописуем бряг.
Пред мен, в нозете ми
се разпростираше кристално чист
и кротък океан.

Водата бе толкова прозрачна и небесно синя,
че виждах дъното,
а някъде отляво
ухаеше на нард
и на ванилия
и бледо жълтите огромни (във съня ми) цветове
на второто
буквално ме омая.
Да си призная за нард не бях и чувала,
но чух в съня си думата,
изречена от вятъра,
и с изумление по-късно я открих,
като налична…

Не влязох в океана…

Съзерцавах го.
Разглеждах го.
Със облекчение и радостна наслада.

И мисля,
че тогава
се пося.
Неосъзнато.
Като зачатие на океан. Във мен.

И трябваше да чакам
дълги месеци,
докато чак сега
започвам да разбирам
какво е тълкуванието. Май…




Гласувай:
9



1. mariniki - любов... като зачатие на океан...
14.02.2013 15:31
вятърът знае, прошепнал ти е най-красивата думичка...
прекрасна е твоята поетична приказка за сънищата, чувствата....
и още нещо... бъди щастлива мила Люси...
дъждовна прегръдка за теб...
цитирай
2. karaiany - Така и аз прочетох съня ти. В океана ...
15.02.2013 09:12
Така и аз прочетох съня ти .
В океана на Неговата любов .
И не е нужно човек да бъде Юнг , за да го види ! :)
цитирай
3. faktifakti - сънищата са пътуване на душата извън тялото.
15.02.2013 22:00
осъзнаването им е раждане..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2901114
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди