Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.02.2013 21:31 - Живо(то)пис...
Автор: blagovestie Категория: Поезия   
Прочетен: 909 Коментари: 5 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

В момента, когато съумях
да се намеря в тишината,
изтръсках
със замах сърцето си.

Мастилото се разпиля
и оцвети лИста на изгрелия ден.
За  щастие
не съм способна на пестене.

От този миг
емоции, илюзии, мечти и цЕли
се плъзват волни и неукротими.
На табуни. Без ред и без предели.

Хрумна ми,
че вече не съм
и няма как да стана
отново
табула раса.

Макар че още не знам
много,
като че ли
всеки ден
разбирам достатъчно.

Или поне колкото
да стъпя във следващия си
привидно невинно-прозрачен лист,
който да изрисувам и да изпиша
с непонятни драскулки и грижливо извезвани знаци,
кодирали същността ми.

И определено
дълбоко в себе си осъзнавам
как с всяка мисъл и щрих,
които добавям, откривам и уплътнявам,
загубвам
безвъзвратно
бялото знаме.

Но пък себе си –
на парченца и вдъхове
точно така
неизбежно събирам.

В танца
с удивителни, въпросителни, многоточия, точки и пламъци.
Без чужди кавички.
Наречен Живот.

Вероятно
ще ми е ненаситно и ярко
поне до деня,
когато ще скъсам всичките рамки и граници
и ще се прислоня
напълно свободна и цяла
в нозете на Бог.

image



Тагове:   blagovestie,   животопис,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Поздрави!
17.02.2013 22:04
http://www.youtube.com/watch?v=YO_-TZBcHdk
цитирай
2. faktifakti - финалът е невероятен
17.02.2013 23:25
Вероятно
ще ми е ненаситно и ярко
поне до деня,
когато ще скъсам всичките рамки и граници
и ще се прислоня
напълно свободна и цяла
в нозете на Бог.
цитирай
3. mariniki - и мен ме грабна финалът...
18.02.2013 20:40
а и целият стих... прочетох го
с душата си..
цитирай
4. karaiany - Свободата заслyжава скъсването. ...
19.02.2013 07:58
Свободата заслyжава скъсването .
Само тези които вярват , разбират свободата !
Поздрави , Лу !
цитирай
5. blagovestie - Хей
20.02.2013 10:52
прегръщам ви...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895763
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди