Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.02.2018 15:07 - Без Безвремие
Автор: blagovestie Категория: Поезия   
Прочетен: 850 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 30.12.2019 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сънувах сън. Кошмар.
Във който се събуждах...

Там бе Адам. Посърнал. Свит. Смален.
А раменете му прекършени, прегърбени.

Надолу гледаше.
Към прашната земя.

Очите му не виждах, но зная – бяха тъмни.

И втори път поиска отговор Баща му.
И пак потърси сметка. Строго. За грехът.
- Жената, която Ти ми даде, е виновна!
– само каза.
И млъкна. 

Една голяма капка се стече по лицето на Твореца.
Въздъхна. С болка. И очерта го с
` знак. 
За връщане. В калта.
Отвъд Градината. Далече от Едем.
И даже май преди да стане Светлина.

Пък Ева - жалка, недовършена.
Без кръв. И без завет. Неистинска.
– мълвеше някакви безсмислици.
- Аз… аз… Оставих се и змеят ме подмами,
истина е.
Какво очакваше… Какво очаквах… Знам ли…
Та аз и без това съм само
глътка Вятър,
негово ребро
и Твоя глина…

- Пробождате Ме. Тука Ме пробождате. –
посочи Господ.
Повика агнето Си,
и пред очите им,
на тяхно място,
Го закла.
И отбеляза този миг със вечна стигма.

От този плод,
от този бунт, 
от тази скръб, 
от тази смърт, 
от безлюбовие
светът, 
и те, 
и всяко зло, 
се смесиха.
Прибавиха се срам, вина и страхове.
Оказаха се недостатъчни,
незащитени
и съвсем оголени.

И хукнаха да търсят място за утеха хората, 
които станаха отделни, 
със твърди, сухи граници,
даже посред сливането.
Което позволяваше на тъмнината да ги подлъгва и поробва.
Да им се нахвърля. Ограбвайки ги. 
Да ги накъсва. Да препъва. Да ги има.

Изгони ги...

А след това 
им пусна Времето.

Да ги преследва.
И да ги застига...




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2883977
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди