Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.12.2012 17:17 - Psalm 51
Автор: blagovestie Категория: Регионални   
Прочетен: 979 Коментари: 5 Гласове:
2



За много години, Приятели! Удовлетворително изпращане на старата календарна година и весело посрещане, с добро и усмивка, на идващата!
С нами Бог! Обичам ви! :)

Псалми 51:1-19

(По слав. 50) За първия певец. Псалм на Давид, когато пророк Натан отиде при него, след като той беше влязъл при Витсавее.
  1.  Смили се над мен, Боже, според милостта Си; според величието на милосърдието Си изличи престъпленията ми!
  2. Измий ме съвършено от беззаконието ми и очисти ме от греха ми!
  3. Защото аз признавам престъпленията си и грехът ми е винаги пред мен.
  4.  На Теб, само на Теб съгреших, и извърших това, което е зло в очите Ти - за да бъдеш оправдан, когато говориш, и безукорен, когато съдиш.
  5. Ето, родих се в нечестие и в грях ме зачена майка ми.
  6. Ето, Ти желаеш истина вътре в човека, и в тайното на сърцето ми ще ме научиш на мъдрост.
  7. Очисти ме с исоп, и ще бъда чист; измий ме, и ще бъда по-бял от сняг!
  8. Дай ми да чуя радост и веселие, за да ликуват костите, които си строшил.
  9. Скрий лицето Си от греховете ми и изличи всичките ми беззакония!
  10. Сътвори ми чисто сърце, Боже, и непоклатим дух обновявай вътре в мен!
  11. Не ме отхвърляй от лицето Си и не отнемай Светия Си Дух от мен!
  12. Върни ми радостта на спасението Си и ме поддържай с дух свободен.
  13. Тогава ще науча отстъпници на Твоите пътища и грешници към Теб ще се обърнат.
  14. Избави ме от вината за кръвта, о, Боже, Боже на спасението ми, и езикът ми с радост ще пее за Твоята правда.
  15. Господи, отвори устните ми, и устата ми ще разгласят Твоята възхвала.
  16. Защото не желаеш жертва, иначе бих принесъл; всеизгаряне не Ти е угодно.
  17. Жертви, благоугодни на Бога, са дух съкрушен; съкрушено и разкаяно сърце, Боже, Ти няма да презреш.
  18. Стори добро на Сион според благоволението Си, съгради стените на Ерусалим!
  19. Тогава ще се наслаждаваш в жертви на правда, във всеизгаряния и приноси; тогава ще принасят юнци на олтара Ти.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Щастлива Нова година, Блага Вест !
31.12.2012 17:20
... 10. Сътвори ми чисто сърце, Боже, и непоклатим дух обновявай вътре в мен!...
Амин !
цитирай
2. blagovestie - Амин! Дай Боже за всички ни, Таня!
31.12.2012 17:27
Специални благословения за теб и домът ти, мила!
Благодаря за приятелството! :)
цитирай
3. karaiany - За много години, Благост ! Бъди ...
05.01.2013 15:18
За много години , Благост !
Бъди все такава . Голямо е смирението ти . Смирява и мен ...
цитирай
4. blagovestie - За много и все добротворни години, Адри! :))
05.01.2013 18:27
ПП: Не е смирение, приятелю, не е. По-скоро беше слабост, защото позволих да стана уязвима и забравих да съм недостъпна/недостижима, както бях постигнала да бъда. Моя грешка, за чието поправяне ми бе нужно време. И дистанция. Знаеш как е с локвите. Ако не искаш кал, не влизаш в тях...

Връщам се, защото имам някои обещания, свързани с този блог, които забравих в момент на себецентриране, но те не ме забравиха. Тук е Благовестие(то ми) и няма мърдане! :))
цитирай
5. karaiany - ПП: Не е смирение, приятелю, не е. ...
07.01.2013 09:07
blagovestie написа:
ПП: Не е смирение, приятелю, не е. По-скоро беше слабост, защото позволих да стана уязвима и забравих да съм недостъпна/недостижима, както бях постигнала да бъда. Моя грешка, за чието поправяне ми бе нужно време. И дистанция. Знаеш как е с локвите. Ако не искаш кал, не влизаш в тях...

Връщам се, защото имам някои обещания, свързани с този блог, които забравих в момент на себецентриране, но те не ме забравиха. Тук е Благовестие(то ми) и няма мърдане! :))

Лу ,
Там има много голяма болка . Само те знаят колко голяма е....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2899899
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди