Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.08.2010 13:30 - Целувам те... (не-стих)
Автор: blagovestie Категория: Тя и той   
Прочетен: 10399 Коментари: 43 Гласове:
28

Последна промяна: 30.08.2010 13:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Целувам те
по два пъти поне
по всяка мъничка целувчица...
И обгръщам
душата ти
плътно, топло, отвсякъде...
Целувам по пръстите,
с които ме галиш...
Целувам сърцето,
където уютно
и гостоприемно
ме приютяваш...
Целувам по брадичката,
по скулите
и по носа...
Целувам по очите,
с които наблюдаваш
със тази нежна ненаситност
чертите ми...
Целувам всяка твоя мисъл,
с която ме докосваш
и врязваш се във мен.
И даже неизказаните,
прозиращи във дрезгавия тон,
когато от силата, си мъничко (поне) смутен...
Целувам всяка
тиха или ярка емоция,
която вече си ми отделил,
която тепърва ще се ражда
от същността ти
и която ще ми кажеш после...
Целувам всяко чувство,
което си ми споделил...
Целувам още от сега
и всяка бъдеща вълна,
която в нас ще се надига
и ще изживяваме...
Защото ще са много,
ще са неземни,
море и океан.
Зная го!
Знам...





Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Нежност и копнеж ...любов .
30.08.2010 16:55
Целувам сърцето,
където уютно
и гостоприемно
ме приютяваш...
Поздравления !
цитирай
2. henzelski - Люси,
30.08.2010 17:03
когато вместо коментар мога да мина само с линк, минавам...;)))

http://www.youtube.com/watch?v=KLdc63UKx_Q
цитирай
3. miaa - Прекрасен стих Блага Вест! Копн...
30.08.2010 20:20
Прекрасен стих Блага Вест! Копнежен, изпълнен с много обич!
цитирай
4. yuliya2006 - ЛУ, ПРОСТО СИ.... ДЖУЛ
30.08.2010 22:08
ЛУ, ПРОСТО СИ....

ДЖУЛ
цитирай
5. анонимен - От Камо Сутров
31.08.2010 00:36
Еееей, скритият лиричен герой най-сетне вдяна за какво иде реч. След толкова целуване тук и там /и по другото "там"/ взе, че се надигна. Браво бе! Всички се надигнахме още преди 4 стихотворения ти, чак сега. Направо не можем да повярваме! Ако за едното повдигане Благовестие изписа толкова думи, то, за свършена работа, цяла "Илиада" ще очакваме.Хеле, пък ако и повтори.. И Одисеята не ни мърда. Хайде бе, човече! Напрегни се! Молиме ти се! Подкрепяме те! Не те крепим, това си е твоя работа, ама, хааайде де!
На, чети бе, будала такъв!
"Целувам още от сега
и всяка бъдеща вълна,
която в нас ще се надига
и ще изживяваме..."
Ако трябва и фен клуб ще организираме! Само не се заплесвай по други обекти!
Благовестие, твоя скрит лиричен герой ни озадачава! Ама,че тиква се извъди! С Камо Сутров ще му организираме курс на тема " "Какво се прави с жена и как да и спестим многото писане". Курс с картинки и визуални пособия. Филмчета, снимки, натюр /ако трябва/.
Камо Сутров още мрънка нервозно. Спестявам ти някои негови някои думи.
цитирай
6. dolsineq - ". . . Целувай ме дълго, цел...
31.08.2010 06:16
"...Целувай ме дълго,
целувай ме мълком,
пред целият свят ме целувай,
пред този свят, който е свикнал в живота
да лъже и да се преструва..."
http://vbox7.com/play:6b41bbdd

Колкото повече, толкова повече. /Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед. / ... казал мечо Пух... последното е за Катана и неговият герой....:)



цитирай
7. blagovestie - Добро утро, stela50!
31.08.2010 09:08
Хубаво е, че намина и почувства. Благодаря ти и успешен, изпълнен с много споделена нежност ден, мила! :))
цитирай
8. blagovestie - Краси,
31.08.2010 09:09
по-интересно ми става, като няма линк какво ще ми оставиш ;)))
Иначе минава, няма как, че и добре минава даже :***
цитирай
9. blagovestie - Миа,
31.08.2010 09:10
благодаря ти, лъчезарна жено!
Обичен ден от мен :))
цитирай
10. blagovestie - Джу,
31.08.2010 09:10
хубаво е, че те има и усещаш, приятелче :))
цитирай
11. blagovestie - Катана,
31.08.2010 09:11
сложих си памперса преди да те чета :))))
И имаше защо...

Благодаря ти, че успяваш да ме развеселиш! Както и за времето, което отделяш за анализ на скромните ми "произведения" ;))) :Р
цитирай
12. blagovestie - Снежи,
31.08.2010 09:13
много си е прав Мечо Пух, но нали говорим не за количество, а за качество ;РР

Ще чета лафовете ви с Катана с удоволствие и нетърпение ;)
цитирай
13. анонимен - Камо Сутров се възгорда неимоверно
31.08.2010 12:05
blagovestie написа:
сложих си памперса преди да те чета :))))
И имаше защо...

Благодаря ти, че успяваш да ме развеселиш! Както и за времето, което отделяш за анализ на скромните ми "произведения" ;))) :Р

От както разбра, че неговите анализи имат еквивалент на бирата /не те е срам да му кажеш, че ти се припишква от прочитането им!!!/, сега ми иска по 1,20 лв. за всяко прочитане. /Нахалник, бе! Твърди,че са като Старопрамен и обмисля да качи цената/. Заряза анализите и смята как да открие бирария. Ама и аз съм хитър. Пратих го за бира и ще проведа тест. От четенето на анализите му или от бирата ще ни се припикае най-напред. Ще кажа за резултатите от проведения експеримент.
цитирай
14. dolsineq - 13. katana
31.08.2010 12:44
- Къде остана романтиката, Люси? ... Край на целувките! ... И сега ако кажа:
- "Катана, дай една бира!... какво ще получа - бира или целувка, а?...;)
цитирай
15. ckarlet - Много любвеобилно, Люси! Люб...
31.08.2010 12:45
Много любвеобилно, Люси!
Любовта ти е в изобилие, но никога не е достатъчна:)))
Продължавай да даваш двойно!
Поздрави и от мен!
цитирай
16. анонимен - Виж, dolsineq
31.08.2010 13:44
dolsineq написа:
- Къде остана романтиката, Люси? ... Край на целувките! ... И сега ако кажа:
- "Катана, дай една бира!... какво ще получа - бира или целувка, а?...;)

С Камо Сутров сме си разпределили интересите. Той мрънка и диктува, а аз му редактирам пиперливите изрази. Колкото до въпросът ти... Зависи от интонацията и времето, когато ще поискаш бирата. Ако е сутрин и гласът ти е дрезгав, бирата ще е животоспасяваща и ще има приоритет. През останалото време е въпрос на тълкуване.. Я, бира, я целувка, я нещо друго. :-))) Едо гарантираме. Няма да пеем и да пишем рими. Не го умеем.
цитирай
17. blagovestie - Катана и Дулсинея,
31.08.2010 14:49
виждам как искрите от целуването ми взе да се разрастват и дори разпростират. Току-виж станали блог-вълна, обхващаща все повече целуващи се хора.
По-добре от това, здраве му кажи!
Ха на здраве!
И - обичайте се! За да ви обичам и аз :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. blagovestie - Продължавам, Скарлетче,
31.08.2010 14:51
дано ми се получава...
Хубав споделено-влюбен ден, мила! :)
цитирай
19. henzelski - Люси,
31.08.2010 15:14
ако нямаше линк, щях да ти оставя един лирически герой, специално за Катана, да се не мъчи той, а да се мъчат двама...;)))
Което иначе минава, то си заминава, Люси...;)) Но щом добре минава даже, времето ще си покаже, за добро ли минало е ил' за зло, кой да ти каже, Люси, кога да ти каже...;)))
цитирай
20. blagovestie - Ха такаа!
31.08.2010 15:22
Баси готината компанийка си заформихме ;)))

А кой да каже как е минало и как е било, освен аз :))
Ако намериш и линк - аз съм тука, Краси :***
цитирай
21. monaliza121 - Е, като става въпрос за целуване...
31.08.2010 16:18
Компанийките бързо се заформят, но поле... пак толкова бързо се разтурват.:))))))
Поздрав, Благовестие!
цитирай
22. blagovestie - Ахаха, monaliza121,
31.08.2010 16:21
аз рекох компанийка за лаф-моабет, ама за миг забравих темата :)))))
Благодаря, страшно ме развесели!
Спорен ден, мила!
цитирай
23. анонимен - Давайте го този лиричиски герой
31.08.2010 16:26
henzelski написа:
ако нямаше линк, щях да ти оставя един лирически герой, специално за Катана, да се не мъчи той, а да се мъчат двама...;)))
Което иначе минава, то си заминава, Люси...;)) Но щом добре минава даже, времето ще си покаже, за добро ли минало е ил' за зло, кой да ти каже, Люси, кога да ти каже...;)))

Няма да го оставим без... бира.
цитирай
24. blagovestie - Е, досега се целувахте къде тайно, къде явно в блога ми,
31.08.2010 16:32
сега ще вземете да се опиянчите ;))
Ама, моля ви се, това е Благовестие все пак, могат да четат и малки тинейджъри, какъв пример им даваме: аз ги подкокоросвам да се целуват като полудели, вие редувате я бира, я целуване, я други неща... Ама къде остана благо-приличието, ве :РР
цитирай
25. henzelski - Аааааааааа,
31.08.2010 17:06
ама кат' ще има бира, пък и ако е на корем плюс тройка кебапчета три пъти с една сливова в началото за отскок и шопска салата за гарнитура, нищо против нямам аз да съм лирическият герой, че и място за спане у вас, Катана, ако се намери, ще остана до зимата и все лирически герой ще съм, пък ако към спането се прибави и безплатна домашна храна, и епически герой мога да го играя, ти решаваш, Катана...;)))
цитирай
26. анонимен - Много блогоприлично си се държим, даже
31.08.2010 18:12
blagovestie написа:
сега ще вземете да се опиянчите ;))
Ама, моля ви се, това е Благовестие все пак, могат да четат и малки тинейджъри, какъв пример им даваме: аз ги подкокоросвам да се целуват като полудели, вие редувате я бира, я целуване, я други неща... Ама къде остана благо-приличието, ве :РР

защото не давам на Камо Сутров да пише. Ако той се обади... леле мале...
цитирай
27. анонимен - Камо Сутров каза
31.08.2010 18:14
henzelski написа:
ама кат' ще има бира, пък и ако е на корем плюс тройка кебапчета три пъти с една сливова в началото за отскок и шопска салата за гарнитура, нищо против нямам аз да съм лирическият герой, че и място за спане у вас, Катана, ако се намери, ще остана до зимата и все лирически герой ще съм, пък ако към спането се прибави и безплатна домашна храна, и епически герой мога да го играя, ти решаваш, Катана...;)))

"виж го пък тоя, колко е скромен. Само едно нещо е изпуснал да си пожелае". :-)))
цитирай
28. dolsineq - - Къде остана романтиката, Люси?. . ...
31.08.2010 18:36
katana написа:
dolsineq написа:
- Къде остана романтиката, Люси? ... Край на целувките! ... И сега ако кажа:
- "Катана, дай една бира!... какво ще получа - бира или целувка, а?...;)

С Камо Сутров сме си разпределили интересите. Той мрънка и диктува, а аз му редактирам пиперливите изрази. Колкото до въпросът ти... Зависи от интонацията и времето, когато ще поискаш бирата. Ако е сутрин и гласът ти е дрезгав, бирата ще е животоспасяваща и ще има приоритет. През останалото време е въпрос на тълкуване.. Я, бира, я целувка, я нещо друго. :-))) Едо гарантираме. Няма да пеем и да пишем рими. Не го умеем.


За бирата и целувката все някак си, ще се споразумеем, Катана, но за другото нещо ще си помисля...;-))))))))
цитирай
29. elinora - Благовестие, целувам те! :)
31.08.2010 18:51
А гласувалите отрицателно за този хубав стих ( не е не-стих, тц) целувки да не видят скоро! :)))))

пп последните коментиращи нещо яко са се ... зацелували! :)))))
цитирай
30. blagovestie - Катана 26.
31.08.2010 19:00
не го пускай онзи плебей тогаз, моля те, ще ми окепази напълно блога.
После няма да мога да спомена повече ни целуване, ни... нищо :)))) ;))
цитирай
31. blagovestie - Катана 27.
31.08.2010 19:01
нали?
И аз това си помислих ;)))
Направо ощетена се чувствам... :РР
цитирай
32. blagovestie - Ели,
31.08.2010 19:44
имай милост, ве. Горката жена... ;))))

ПП: Аве, заразно е явно това с любовта ;))
Прегръдки и целувки и на теб, приятелче, и хубава вечер!
цитирай
33. dolsineq - А гласувалите отрицателно за този ...
31.08.2010 20:06
elinora написа:
А гласувалите отрицателно за този хубав стих ( не е не-стих, тц) целувки да не видят скоро! :)))))

пп последните коментиращи нещо яко са се ... зацелували! :)))))


Искаш да кажеш запили ...;) Ели, сезонът е такъв. Бирен...;-))))
цитирай
34. анонимен - А гласувалите отрицателно за този ...
31.08.2010 20:07
elinora написа:
А гласувалите отрицателно за този хубав стих ( не е не-стих, тц) целувки да не видят скоро! :)))))

пп последните коментиращи нещо яко са се ... зацелували! :)))))

Камо Сутров обира мераците. Ще го питам как ги прави тези неща. Мрънка нещо и търси къде да си забие... химикалката.
цитирай
35. анонимен - не го пускай онзи плебей тогаз, моля ...
31.08.2010 20:10
blagovestie написа:
не го пускай онзи плебей тогаз, моля те, ще ми окепази напълно блога.
После няма да мога да спомена повече ни целуване, ни... нищо :)))) ;))

Камо Сутров ми казва да ти кажа, че можеш спокойно да пропуснеш бирата, но целувките и "нищото" в никакъв случай. Нямало да мрънка, направо щял да ревне и да пипне скрития лиричен герой за врата и да го насочи в правилната посока. С ритник.
цитирай
36. dolsineq - А гласувалите отрицателно за този ...
31.08.2010 20:36
katana написа:
elinora написа:
А гласувалите отрицателно за този хубав стих ( не е не-стих, тц) целувки да не видят скоро! :)))))

пп последните коментиращи нещо яко са се ... зацелували! :)))))

Камо Сутров обира мераците. Ще го питам как ги прави тези неща. Мрънка нещо и търси къде да си забие... химикалката.


Бирата в химикалка ли вече ти се привижда, Катана?...;)
цитирай
37. blagovestie - Приятели,
01.09.2010 09:07
добре ми дошли и успешен, весел ден!
:)))
цитирай
38. basta - и аз, така, музика да подаря. . . че не ...
01.09.2010 10:12
и аз, така, музика да подаря...
че не ми достигат слова :))
http://www.youtube.com/watch?v=uZH5AZLEru4
цитирай
39. blagovestie - Ей, Баста,
01.09.2010 10:28
какви слънчица ми подаряваш, благодаря, точно имах нужда, че навън е едно облачно и хладно. Освежих се.
Слънчево да ти е, миличка :)))
цитирай
40. анонимен - Камо Сутров е озадачен, много поетеса, много нещо. Че и поети има.
01.09.2010 12:00
Сега пък си прави списък с поетеси, които да анализира и е направил заявка за химикалки на едро. Обмисля и своя страничка да направи.
цитирай
41. blagovestie - Пууу, ама и ненаситника, значи :)))
01.09.2010 12:08
Внос от Китай, с ТИР предполагам, чака завалията ;))
Ако ми се загуби от погледа - знам къде да го издиря и да го подканя да се върне в правия път :РР
цитирай
42. cveti933 - супер е
01.09.2010 22:31
кой ги е дал тези 7 отрицателни глааса???
цитирай
43. blagovestie - Цвети, дълга история,
03.09.2010 10:26
важното е, че емоцията ти е допаднала :))) Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895841
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди