Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.08.2011 21:16 - "Конвейрът на смъртта - Никотин"
Автор: blagovestie Категория: Видео   
Прочетен: 9769 Коментари: 49 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 
 
 
Драги ми пушачи,
знам, че ще се присмеете, ще оплюете и ще пренебрегнете този филм. За жалост. Но се надявам поне някои от вас да го доизгледат, да го осмислят и дори да се замислят.

Освен, че е отрова и ви инвалидизира (по-бързо или по-бавно, в зависимост от много индивидуални фактори), цигарите ви правят зависими. Роби. Несвободни. Давате парите си, лишавайки се от далеч по-важни и ценни неща, за да се самоотравяте. Нещо повече - да тровите тези около вас, които може би не правят вашия избор, но им се налага да дишат...

Пушачи,
вие сте безподобни егоисти, които обаче не обичат достатъчно себе си, защото очевидно ви е все едно какво си причинявате.

Надявам се да се повлияте благоприятно. Да имате воля и сили. Да имате необходимия разум и ... знаете.
Заповядайте от моята страна :РРР







Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alchemist - Никотина в цигарите
27.08.2011 21:58
е най-малкото зло. Много по-вредни са продуктите от горенето на цигарата.
цитирай
2. blagovestie - Така е, alchemist :)))
27.08.2011 22:03
Но именно никотинът предизвиква зависимост...

Изобщо - гадост.

Ти пушиш ли?
цитирай
3. mt46 - Да, цигарите са вредни -
27.08.2011 22:06
затова ги унищожавам... :)
цитирай
4. blagovestie - Хахаха, Марине,
27.08.2011 22:11
ценя чувството ти за хумор, но май те унищожават онези, които ги консумират...

Естествено, животът и тялото принадлежи на всеки от нас и сами избираме какво да вкарваме в себе си.

Интересно, ти не си се подразнил или поне не го показа :))) А аз потривах ръце как ще ми наскачат разни заклети пушачи. То не е късно, де. Я колко време има :)))
цитирай
5. alchemist - blagovestie
27.08.2011 22:20
Не пуша, ако това е въпроса. За мен пушенето, пиенето и изобщо наркоманиите са един вид естествен отбор сред представителите на Homo Sapiens. Единствено много ме е яд, че от тези неща се пристрастяват и деца.
цитирай
6. blagovestie - Я, съмишленик!
27.08.2011 22:24
alchemist. Страхотно! :))

Децата винаги са най-големите жертви. Поради неопитност, беззащитност, незрялост и доверие към това, което правят възрастните...
цитирай
7. dolsineq - Най-много се дразня, ако самата ...
27.08.2011 22:31
Най-много се дразня, ако самата майка не може да се въздържа и пуши пред децата си.
цитирай
8. blagovestie - Невежество или безотговорност,
27.08.2011 22:40
не знам кое преобладава, ама е гадно.

Ами пушещите бременни! - хора, моля ви, мислете за децата си. Нищо, освен здравето им не е от значение. А пушенето е адски вредно! Няма безопасни дози.

Снежи, приятна вечер! :)))
цитирай
9. yotovava - Никога не съм пушила, а също съм и трезвеник -
27.08.2011 23:42
моите съждения са следните - нито едно животно не пие и не пуши, а след като и човекът е животно, то следователно също не би трябвало да пие и да пуши.
Хубава вечер.
Валя
цитирай
10. mt46 - Люси,
27.08.2011 23:45
кой ти сложи минусче?... Някоя заклета пушачка?... :))
цитирай
11. анонимен - Пушачите са лишени от разум и чувство за дълг същества.
28.08.2011 00:17
Те погубват и себе си, и другите.
По същество са престъпници и трябва да ги затварят като побойниците на стадионите.
цитирай
12. inel379 - Изкушение, към което пристрастяването става лесно!
28.08.2011 01:34
Жалко, че е толкова масово и сред възрастните, и сред подрастващите!
Пъстър свят. Хора всякакви. Избират за себе си да бъдат пушачи. Тяхно право е.Това, което винаги ме е учудвало обаче е, че отказват да се съобразяват с правото на останалите да не го правят и обикновено ги превръщат в пасивни пушачи. Пушат и у дома, в присъствието на децата си, като дори не им минава и през ум, че им вредят. Въпрос на възпитание.Примерът е важен. Средата също. Рано или късно законово нещата ще бъдат регулирани. Хубаво е обаче по вътрешно убеждение да бъде направен здравословен избор. Цивилизованият свят се стреми към него. Спортът и подходящите хобита много помагат.
Важни са нагласата, желанието и решението.
Филмът е добър.
Поздрав!
цитирай
13. apostapostoloff - Няма нито едно достоверно доказателство
28.08.2011 05:02
за това, че има връзка между тютюна и болестите. Тази басня е съчинена от болния мозък на Хитлер. А "пасивно пушене" НЯМА! И това е измишльотина на нацистите!
цитирай
14. blagovestie - Здравей, Валя! :))
28.08.2011 07:05
Имам абсолютно същата логика.

Поздрави :))
цитирай
15. blagovestie - Марине,
28.08.2011 07:06
на бас, хахахаха :))))
Сигурно съм му/й обърнала всичко с тази досада... ;)

Усмихнат ден!
цитирай
16. blagovestie - Полигор,
28.08.2011 07:08
поне да ги ограничат, пак ще съм доволна, но най-добре би било ако престанат да се самоунищожават по толкова глупав начин.

:))
цитирай
17. blagovestie - Здравей, inel379! :)))
28.08.2011 07:11
Абсолютно си права. За свободата на избора, за човешките слабости, за това, че би било чудесно, ако хората просто се самоубедят да не пушат. За целта трябва да са информирани. И да се противодейства на рекламата на цигарите с истината за тях. Защото в този бизнес (нали никой не се съмнява, че това е бизнес?!), освен всичко останало, става въпрос за много пари и много съдби...

Светъл ден, мила! :))
цитирай
18. blagovestie - apostapostoloff,
28.08.2011 07:14
хахаха

Верно ли? ;)

ПП: За пасивното пушене лично аз съм си доказателство, както и пряк свидетел на десетки случаи на болнави деца, защото около тях се пушеше още от най-крехката им възраст. Така че... поне ги намали или си пуши сам :Р
цитирай
19. mt46 - Добро утро, Люси!
28.08.2011 07:26
Проблемът не е в цигарите - а в безбожно високата им цена!... :))
цитирай
20. blagovestie - Според мен пък
28.08.2011 07:37
цената им е нечовешки ниска и достъпна ;)
Охооо, сега има да ми горят ушите :))

Но недостъпността им би била един регулиращ количеството им метод. Същото важи и за алкохолът. И както сме в последните редици на икономиката... като нищо всички ще сме трезвеници и непушачи. Малко принудително, но... ;)

Шегувам се. Знам, че това няма да спре пушачите. Въпросът е тази зависимост да бъде преодоляна с вяра. Вяра, че човешкото тяло не е нещо, което може да третираме безогледно. Бе можем, ама не е безнаказано. Та не е лошо да подхождаме отговорно, защото експериментите в тази посока обикновено са с необратим ефект.

Тука някой би гракнал, че цигарите, видиш ли, въобще не пречат на здравето и това са бабини девитини, че еди кой си живял, пушейки по 3 кутии цигари на ден, до 100 години. Е, може и да има единични случаи. Но пък колко други умират от рак под 50. Да не говорим за нарушеното КАЧЕСТВО на живот. Защото понякога не е най-страшното да умреш, а как жвееш през това време.
Стана малко мрачно. Извинявам се!

Добро е утрото, Марине :)) Благословен ден!
цитирай
21. mt46 - Люси,
28.08.2011 08:02
цигарите имат и положителен ефект... Развиват въображението... Сега всмуквам поредната цигара и си представям, че... те целувам... :)))
цитирай
22. ckarlet - Бях пушач, но вече не, но и сега, к...
28.08.2011 08:35
Бях пушач, но вече не съм. За съжаление и сега, когато усетя дима на хубава цигара, ми харесва...
Хубава тема, Люси!
Поздрави!
цитирай
23. silwiqna - Поздрави Люси!
28.08.2011 11:43
За съжаление съм пушач (нали няма да ми се караш много ;) )... е знам всичко за никотина, правила съм опити многократно, но волята - тя ми е малко, и ината - женския. Поздравления за поста и хубав ден ти желая, и да взема да се мотивирам най-накрая! :)))
цитирай
24. vostroto - :)Благовести
28.08.2011 13:22
Солидарен съм! И аз пушех цигари иначе до преди десет години, но ги спрях, защото започнаха да ми пречат на спортуването, защото станаха с много ниско качество, и висока цена. Всъщност сега се чудя, как въобще съм я правил тази глупост цели 20 години!
Привет!:)
цитирай
25. blagovestie - mt46,
28.08.2011 19:12
неведоми са пътищата на ... въображението, Марине :))), от вредата от тютюнопушенето, та чак до целуването стига траекторията му, кой може да го проследи... :)))))

ПП: Хайде да не се обиждаме на въображение сА. Че какво му е на моето :РР
цитирай
26. blagovestie - Скарлетче, пушенето изобщо не се
28.08.2011 19:15
връзва с представата ми за теб :)))

Радвам се, че си ги спряла тези пущини и хич не ти трябват.

Никога през живота ми не съм пушила. Веднъж в 6-ти клас си дръпнах тайно от цигарата на майка ми. "Арда". Беше мнооого отдавна. За малко да умра от кашлица и ми се стори, че очите ми изскачат от орбитите. От тогава опити не съм правила. Но пък се нагълтах с предостатъчно дим от всички около мен...
Чак сега, в семейството, което аз създадох, никой не пуши ;)

Прегръдки, миличка! :))
цитирай
27. blagovestie - Силви, веднага да ги спираш :))))
28.08.2011 19:17
Във филма също казват - цигарите състаряват, особено зле се отразяват на женската кожа. В името на здравето и красотата ти - време е да се мотивираш и да се наложиш. Човек е по-силен от разни зависимости, стига да поиска истински ;)))

Прегръщам те, миличка! :*
цитирай
28. blagovestie - Браво на теб, Вострото!
28.08.2011 19:18
Опомнил си се и си имал волята. Поздрави! :)))
Ей те на сега за пример на толкова много заблудени люде ;)))

ПП: А иначе като ни мине (каквото и да е от този род), винаги се чудим как сме били толкова глупави, че... :)))
цитирай
29. silwiqna - :) Люси,
28.08.2011 19:32
това ще бъде моята най-голяма победа на духа! Много бързо се разубеждавам и всякакви мотиви побеждавам. Може би ще си задам и аз въпроса - 'Животните защо не пушат?' Усмивки :)) :*
цитирай
30. blagovestie - Пожелавам ти я, Силви!
28.08.2011 19:34
Много хора са я постигнали. Ти няма да си изключение. Само се реши напълно, убеди се, че наистина трябва и да видиш чудеса :)))
цитирай
31. silwiqna - Благодаря Люси!
28.08.2011 19:43
Ако наистина се получи и при мен - е вярвам си де, ще имаш малко 'вина';) и ти! Надявам се да се похваля по нататък! :))
цитирай
32. blagovestie - Очаквам в най-скоро време да го прочета и
28.08.2011 19:46
ще те подкрепя с молитва :)))
цитирай
33. silwiqna - Добре :)
28.08.2011 19:50
Благодаря! :))
цитирай
34. toxic - Здравей, Люси!
28.08.2011 22:00
да си призная аз съм ту от твоята страна, ту от другата :)) Изглежда още не съм избрала истински. Цигарите са адски коварно нещо - пристрастяване към хероин се предолява по-лесно от това към никотин. Никотинът има стимулиращ ефект - пушачите се справят с интелектуални задачи по-добре от непушачи след цигара, ако не са пушили обаче - постиженията им са по-лоши от тези на непушачите.
Лесно ги отказвам, но след няколко месеца мотивацията ми спада, защото съм забравила колко гадно е да се пуши и си спомням само хубавите неща около тях. Типично :)))
цитирай
35. dmv - Никакъв филм няма да сме идвам там, ...
29.08.2011 09:02
Никакъв филм няма да сме идвам там, при не пушачите имам предвид ахахаххаха, биензоперен и други перини да има, а това за пасивното пушене е толкова вярно, колкото аз съм "трамвай желание" ;Р Това дето го дишаш в големия град всеки ден, е хиляда пъти по-смъртоносна комбинация, както и това, което ядеш, не ме карай да давам примери, учил съм няколко химии, че даже и органична, та доколкото си спомням има много по-лоши съединения в смога и изкуствениите,които приемаме, та със здраве и по случая една цигарка ша запаля ахахахахах:Р
цитирай
36. blagovestie - Привет, Токси :)))
30.08.2011 10:48
Гадно е, когато около теб се пуши и това дразни апетита ти, но съм убедена, че лично за теб, със или без никотин, се справяш перфектно и просто е въпрос на внушение и подтик, за да не ги откажеш окончателно :)))


Прегръдки и хубав ден, слънчева! :*
цитирай
37. blagovestie - ДВМ,
30.08.2011 10:52
това, което дишам навън е въпрос на принуда, а твоята цигарка е въпрос на личен избор. Едното не мога да избегна, а другото... А с изкуствениите също се справям, доколкото е възможно естествено :РР

Усмихнат ден, трамвай желание! ;))

ПП: Ако зависи от мен - няма да има замърсявания от коли и индустрии и животът би бил значително опростен и върнат към природата. Както и храната би била по-истинска, възможно най-истинска, като от време оно. Ама... не зависи от мен, ахахахха
цитирай
38. elinora - А не, по-тази тема няма да взема участие,
30.08.2011 15:56
защото ме е срам! Пуша, ама съм ги намалила много :)

пп отвратителен и вреден навик е, но понякога е толкова приятно да запалиш хубава цигара с кафето :)))
цитирай
39. blagovestie - Срамът оправя нещата, простено да ти е :))))
30.08.2011 16:14
Здравей, слънце! Понякога и намаляването е постижение. Ще дойде и времето да ги спреш. Пожелавам ти го :***
цитирай
40. henzelski - Трудно се отказват
30.08.2011 17:56
най-вече заради навика...
цитирай
41. blagovestie - Но не и невъзможно.
30.08.2011 18:02
Зависи само от мотивацията...

Здравей, Краси! :))
цитирай
42. henzelski - Е, да! :))
30.08.2011 18:31
Здравей, Люси!
цитирай
43. hristo27 - От раз печелиш кастинг за рекламно ...
31.08.2011 10:06
От раз печелиш кастинг за рекламно лице на "Табекс"!
Шегувам се, постинга ти наистина е стойностен.
цитирай
44. pevetsa - Отказах цигарите в 00:00часа на 01. ...
31.08.2011 12:05
Отказах цигарите в 00:00часа на 01.01.1978г. за това че имах дъщеричка, а цялата компания по посрещането на новата година, димяха като дизелов локомотив. Та им рекох, аз отказвам цигарите, и в моя дом вече не се пуши.
Трудно беше в началото, но трябва да се откажат цигарите от раз, и дали с воля, или прословут Български инат, всеки може да ги откаже, и да купи с порите на децата си сладолед!
цитирай
45. karaiany - Аз все още считам отказването на ...
31.08.2011 14:13
Аз все още считам отказването на цигарите като една от най-големите победи над себе си !
През септември 2000 година кацнах на аерогарата в Los Angeles на път за New York след 14 часов полет от Sydney. По онова време на аерогарата имаше едно малко pome6tenie-10x10 метра , а вътре се бяха скупчили над 50 пушачи. За 15 минути изпуших 4 цигари една след друга(никотинов глад) , излязох и почти припаднах на стола отвън. Това бе решаващия момент и тогава ги отказах. Бях загубил 35% от обема на белите си дробове и лекарите ме предупредиха , че има опасност да развия емфизема. Препоръчвам отказване на всеки , който е готов да чуе....от собствен опит знам , че отказването става само и единствено ако си убеден, иначе провалът е сигурен.Общоприето е , че отказването на цигари е равно или дори по- трудно от отказване на херойна , но не е невъзможно.Аз пушех по 35-40 цигари нa ден и ставах дори през ноща да пуша,а аз пушех от най-силните-16 мг.
Един пакет цигари тук в Австралия струва $16 , което е $17 USD и постоянно се покачват. Пожелавам успех на всеки , който е готов да го направи ! Много полезен пост , Лу ! :)
цитирай
46. lelya - Аз съм пушачка, но съм ги и отказвала ...
31.08.2011 15:17
Аз съм пушачка, но съм ги и отказвала така, че смятам, че съм и от двете страни. Този плач за децата на майки пушачки е фалшив, защото тези майки все пак не са убийци и съм убедена, внимават, но по-големия проблем е какво ядат децата ни, защото с осигуряването на относително чист въздух горе долу ще се справим. За постинга си признавам, че слагам минусче, защото темата е скучна, не е актуална, няма новина, проблема е личностен, а не обществен и мога още много да изреждам. Световната кампания против тютюнопушенето според мен е лобистка и политическа, повече се тревожа за пристрастените към наркотици, а не към никотин - все пак признайте, че те по-бързичко напускат този свят.
цитирай
47. pontis - Никой не целува благовестие. Изпуши си фаса.
01.09.2011 00:31
mt46 написа:
цигарите имат и положителен ефект... Развиват въображението... Сега всмуквам поредната цигара и си представям, че... те целувам... :)))

цитирай
48. alexs - Браво полезен постинг!
06.09.2011 23:44
Браво полезен постинг!
цитирай
49. анонимен - Пушенето калява волята,
08.09.2011 20:47
а качественият наркотик стимулира въображението.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2897564
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди