Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.05.2010 09:34 - Парченце от пъзела на Бог (15)
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 9215 Коментари: 54 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Благословен ден!  


Тагове:   божие творение,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . oooO…...
26.05.2010 09:50
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ………..
..………. ТУК ……...

цитирай
2. alexiev63 - Благословен да бъде!
26.05.2010 09:51
Благословен да бъде!
цитирай
3. blagovestie - Вярно, важно е да оставяме
26.05.2010 10:02
следи, Борисе, иначе плъзгането по повърхността е загуба на време!
Осъзнат ден! :)))
цитирай
4. blagovestie - Алекс,
26.05.2010 10:03
спациални благодарности, приятелю!
Слънце в душата ти пожелавам :))
цитирай
5. анонимен - чудесна си Люси,
26.05.2010 10:18
чудесен блог!
удоволствие за читателите:))
Приятен ден!
Сн С
цитирай
6. blagovestie - Снежи,
26.05.2010 10:27
благодаря за приятната компания, която ми осигуряваш :)) :*
цитирай
7. pontis - хахха, виждам, че при теб е весело ...
26.05.2010 10:33
наистина парченца от пъзела, а после имало еволюция... има, ама пак с дискриминация ...
цитирай
8. blagovestie - Pontis,
26.05.2010 10:39
завиждаш на птичките ли :)))))))
Наистина са красиви. И могат да летят... То и аз понякога искам да съм птица.
Весело, весело, колко да е весело ;)
цитирай
9. sunny2 - Скъпо Blagovestie! Благодаря ...
26.05.2010 11:19
Ти си най-благата вест в блога! Бъди благословена ! :))
цитирай
10. blagovestie - sunny2,
26.05.2010 11:23
Слънце, благодаря ти, радвам се, че си тук.
Не винаги съм блага, но това е, защото започнах да се нагласям спрямо действителността ни :)))
Бъди изобилно благословен! Лек ден от мен.
цитирай
11. pontis - нямах предвид птичките, а коментарите...
26.05.2010 11:28
шарен свят, не знам кой го е създал, но явно го привличаш като магнит.
цитирай
12. blagovestie - Pontis,
26.05.2010 11:38
не е с магнит, просто ме дразнят, когато акат в други блогове, и нали не мога да си затварям голямата уста и да подминавам, та после си ги влача и тук :))
цитирай
13. feq - Този ден наистина E за мен благословен, Люси!
26.05.2010 13:03
Да бъде БЛАГОСЛОВЕН и за всички надникнали ТУК!
...
:)))
цитирай
14. blagovestie - Дано, Феичке!
26.05.2010 13:06
Благодаря ти, че ти надникна :))
цитирай
15. mikino - Да бъде БЛАГОСЛОВЕН и за всички н...
26.05.2010 15:43
feq написа:
Да бъде БЛАГОСЛОВЕН и за всички надникнали ТУК!
...
:)))
АМИН!
БОГ ДА Е С НАС! БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
16. elinora - Аз се питам защо
26.05.2010 18:56
птичките са с различен цвят на човките? :))) И коя е женската птичка тук? :)))
Благовестие, целувки! :)
цитирай
17. blagovestie - Eли,
26.05.2010 19:10
предполагам, че са мъжка и женска и че мъжкият е този със синята човка...
Прегръдка, целувка и пожелание за страхотна вечер! :))
цитирай
18. waterway - Добър вечер,Blagovestie :)
26.05.2010 20:23
Да споделя: идвам си от работа, включвам компа и какво да видя - само няколко места те делят от Първото в Най-Популярни. И си казвам: "Я да дам едно рамо!"Знам ли, може пък да искаш да си по-напред и по- нагоре по спиралата...Е, ако съм сгрешила, прости ми. А сега, докато си хапна сандвича за вечеря, ще влизам и излизам от блога ти, за да се навъртят малко повече посетители...може пък да успея да ти помогна :)

P.S. 1/ Тъкмо, ако се появи някой зоолог, ще попитам за пола на птичките, щото гледам, че това е от особено важно значение тук :)
2/ Благодаря, денят не беше много благословен, ама поне привършва :)
3/ Шегичка :)

цитирай
19. blagovestie - Остричка си, както винаги, waterway,
26.05.2010 20:29
но пък аз това ти харесвам, (защото и друго не знам, де).
Да ти призная на уше, имаше едни анонимни, с тях навъртяхме коментарите, замалко да счупим брояча, ама преди малко ми дойде друго настроение и ги изтрих.

Приятен апетит! Ако не съм закъсняла с пожеланието...

И вечер, каквато пожелаеш, според твоята настройка и нагласа! Без майтап :)
цитирай
20. waterway - Blagovestie...скъпа :)
26.05.2010 20:36
Толкова съжалявам, че се намесих като слон в стъкларски магазин :((...току що те снеха...защо...аз ли съм виновна :(...извинявай..:(...а още не бях приключила с вечерята...;(
P.S.Няма вече да помагам, без да си ме помолила! Обещавам!
цитирай
21. waterway - Остричка ли съм?! :)
26.05.2010 20:42
Не бях забелязала :) А си мислех, че с жегите ледът ще спре да реже. Мамка му ( извинявай ! ), ще пусна климатика на горещо!
P.S. Секна ми апетита, а трябва да се храня редовно, защото съм малко слабичка. Така е, грешките се заплащат :(
И да ти кажа не знаех, че категория най-популярни съдържа постинги с много коментари :) . Мислех си, че това зависи от броя на посещенията. Ей, много съм заблудена! Такава си влязох в този блог, такава си останах!
Без майтап!
цитирай
22. blagovestie - Виждам,
26.05.2010 20:59
че се опитваш пак да ме вкараш там - чрез количество коментари :))

Ледът си е лед, нищо не може да го промени.
Ако се промени - то той минава в друго състояние, т.е. вече не е същото... ;)
цитирай
23. анонимен - Аз съм :)
26.05.2010 21:27
Това ще се брои ли ? :)
waterway
;)
цитирай
24. ckarlet - Благословен ден и прекрасна вечер, ...
26.05.2010 21:31
Благословен ден и прекрасна вечер, Вlagovestie!
цитирай
25. blagovestie - Благодаря ти, Скарлет,
26.05.2010 21:35
и за теб, мила :))
цитирай
26. blagovestie - Мисля, че се брои 23.,
26.05.2010 21:36
но не очаквай да черпя :))
цитирай
27. scarletpearl - А за мен ще има ли ''мила'' :)
26.05.2010 22:48
и мисля, че ще се брои!...ако е благословен денят в 22.48?)
;P
цитирай
28. rosepearl - Е, и аз ще се присъединя :)
26.05.2010 22:51
може да стигнете и още по нагоре! :) Приятелите са за това! :)
цитирай
29. blagovestie - Само ако се държиш
26.05.2010 22:53
мило :РРР
цитирай
30. desertwater9 - Wow! :)
26.05.2010 22:54
Чак до пустинята стигна този призив! И ето ме, зарязах оазиса и съм тук...дано помогна! :)
цитирай
31. scarletpearl1 - Приятно ми е :)
26.05.2010 22:56
И винаги съм мила :)
АмелИ Пулен
;P
цитирай
32. blagovestie - Хахааха,
26.05.2010 22:57
развесели ме, сега вече съм ти длъжница ;))
Не знам кое точно те провокира да се развихриш така, но щом те разтоварва...
Благословена вечер, или по-точно нощ! :)

ПС: Сигурно desert означава някакъв завършек, без значение от вкуса, нали?
цитирай
33. viviann - Извинете ме, г-це Blagovestie
26.05.2010 23:03
Не се познаваме.Аз съм доста колеблив човек, но при тази подкрепа, която ви оказват толкова знайни и незнайни приятели, прецених, че мога да Ви подкрепя. Това не би ми коствало нищо повече от 1-2 минути без размисъл.
Надявам се, че не се натрапих.
Благодаря Ви. Харесвам поезията Ви. Но бих искала, ако ми разрешите да попитам, защо я поразмесвате с някои...ще спестя квалификациите. Мисля, че Бог е казал - Не съди...или нещо подобно.
Приятна вечер.
(без цун, гуш, хехе, хаха. хихи и други подобни, ако може...а може и без отговор...аз така и няма да дойда пак скоро, за да го прочета )
цитирай
34. blagovestie - Ами, именно защото не се
26.05.2010 23:13
познаваме, затова ви глождат толкова много ненужни въпроси.
Избирам си да пускам каквото ми харесва вероятно защото това е моят блог, в който се чувствам у дома си, от където пък не бих могла, а и не съм длъжна, да се съобразявам с всички - само с когото искам.
Приеми този отговор за всичките си никове, за да не ме изстреляш във висините на всякакви класации.
Тук ще си позволя едно хахаха и ще кажа лека нощ, waterway!
цитирай
35. blagovestie - Ти ми разби представата
26.05.2010 23:16
за броя на блогърите. По едно време имаше статистика, че са около 2500, а накрая ще се окажем шепа хора ;)
Всъщност важното е, че познавам онази част от тях, които намирам за стойностни и интересни.
ПП: Благодаря за поздрава! Факт е, че имаш вкус за музиката.
цитирай
36. waterway - И за да е пълна веселбата :)
26.05.2010 23:21
Нещо мое
от много време
стои
отлежава
уви
вино не става :)

Много е дълго и ще ти го пусна в няколко коментара...И за да напреднеш :)...но не надминавай divna8, моля те, че ще вземе да НЕ ме поздрави :)...а и Котьо Пух е един клюкар :)

25.08.2008
Прозаично

Като вещ непотребна,
изхвърлена на тавана,
не модерна, неактуална
не добре вече подбрана,
стоя в ъгъла,прашна и смешна,
И се питам.
Къде сбърках, приятелю,нещо?
Информация няма как от мен
да получиш никога вече.
Как,питаш се, да се домогнеш
До Нея?
Много елементарно е.
Има други “доверени”,
лягаш в леглото на някоя…
И стават нещата просто и лесно—
2 в 1.
И с усмивка на мачо
философски ми звъниш
понякога вечер.
Свързан си с мен, казваш,
емоционално.
С Нея също.
С другата—чисто сакрално.
3 в 1 ставаме обаче вече.
Не е ли твърде неиздържано,
приятелю вечен?
( следва )
:)
цитирай
37. waterway - Казват—жената трябва да бъде ...
26.05.2010 23:23
Казват—жената трябва да бъде
красива,глупава,весела,жизнена,
за да я обичат мъжете.
Е,аз съм умна,тъжна,уморена,
изхвърлена на тавана
парцалена кукла,
безобразно изглеждаща,
безогледно “нахална”.
Не пасвам някак
като дъга над тебе..
Затуй търсиш стъкмистика в снимката,
където дъгата, дето те пази, съм аз,
а торнадото е все още далече.
Не си ми длъжен с нищо,приятелю.
Знам това.
И ако съм мъничко по-мъдра,
ще свия платната си без пристанище.

( следва )
:)
цитирай
38. waterway - Но, мили мой, “ловецо”, вкопчена в ...
26.05.2010 23:24
Но,мили мой, “ловецо”,
вкопчена в теб съм
само заради сърцето.
Онуй, дето страдаше преди година.
И аз,уж умната,
се впрегнах парченцата да събирам.
Събрах ги,слепих ги по аптекарски—с лепенка.
Но така и не отчетох,
че ти си естет като Нея
и не искаш белези,
а нещо ново,макар да е от стомана вече.
Отвън облечено с блестящи доспехи.
Отвътре…на кой му пука вече—
ти си мачо,фрай фогел, ловецо.
Искаш такъв да бъдеш.
И да ме забравиш.
Някак си да ме нараниш нежно,
за да си ида сама..
Но пък забравяш,
че да изглеждаш добър,
не е толкова елементарно.
Аз те познавам донякъде…
Но е достатъчна и онази твоя частица,
която остави във мене.
Мъдра няма да стана.
Поне тези няколко месеца.
После—каквото е писано.
Може би няма да остана,
за да не те мъча,
за да не те натъжавам.
Усмихни се, ми казваш.
Опитвам се, но не се получава.
Твърде ясно, интуитивно,
някак си несъзнателно,
не умно,
но прорицателно,
виждам накъде отиват нещата.

( следва )
цитирай
39. waterway - Нищо не е вечно, Все някога си отива, ...
26.05.2010 23:24
Нищо не е вечно,
Все някога си отива,
каза веднъж ти.
Но после,след няколко дни
каза ми друго:
“Не мога да приключа емоционално никога с тебе,
…нито с някоя друга.”
Е, кое е вярно от двете,
приятелю нежен?
Усмивката ти сърдечна
или
стоманеното сърце небрежно???
Обърка ме.
Но и ти си объркан в гората.
Изход има, но и двамата май
не намираме пътя във мрака.
И ако някой някога го намери,
бъди сигурен,
че аз ще го споделя,
а ти—не.
Съвети не даваш,
изводите за себе си пазиш,
истината премълчаваш,
за да не нараняваш.

( следва )
цитирай
40. waterway - Ти каза “Спри дотук. ” Какво значи ...
26.05.2010 23:27
Ти каза “Спри дотук.”
Какво значи това?
Че уцелих с последните реплики
скритото зад боклука от думи?
Само че,знаеш ли, мили?
Хармонията се нарушава.
Имаме само един мазохист
в мое лице,
а садистът го няма.
Скрил се е някъде зад смълчаните мигове,
Притаен, уж съпричастен,
а някак дистантен—личи в тона.
Та, аз съм започнала…и ще карам докрая.
Даже с цената на това да замлъкнеш
за известно време.
Нали зная,
че и това можеш да правиш.
И да не обясняваш.
Много пъти съм слушала
как разсъждаваш за този подход,
и как го прилагаш към другите край теб,
когато започнат примката около теб да затягат.
Ей,интересно е с тебе, приятелю.
Но твърде болезнено.
Сърцето ридае—отсреща мълчание.
Монолог тежък—отсреща въздишка.
Чудя се—съпричастност или отегчение?
Лутам се, питам, опитвам—мълча.
Все същото—мълчание или въздишка.
Съпричастност или отегчение?
Ей,знаеш ли,
премълчаната истина за нас с теб лъжа беше.
Но защо аршинът ти е различен вече.
Още не знам.
Не си виновен.
Не молиш за нищо.
Сам се справяш.
Патерицата ти е излишна.
Издигаш се над нещата.
Принизяваш се,когато е нужно.
Удари под кръста не понасяш…
И успяваш да ги пропуснеш.
Пропускаш обаче и други неща,ловецо.
Е,може би, защото едва ли са важни за тебе вече.
Пое глътката въздух..
Беше доста мощно.
Може би още издържаш,
Защото отнел си и чуждия,
моя дъх…без да искаш.
Как?
Съвсем неумишлено.
Още повече,че аз ти го дадох-
доброволно,съзнателно,сърдечно.
Даже с усмивка.
Да спра ли дотук?
Засега спирам.
….и ще ти звънна…
за да чуя …
въздишка…

КРАЙ

P.S Отивам да видя как е класацията на първа :)
Ако сме преди divna8 ,ще изтрия всичко, защото вярвам в Кармата ( не съм прочела поста й...засега
цитирай
41. waterway - Слава Богу! След нея сме :)
26.05.2010 23:32
P.S. 1/ Горната случка :) е по истински случай ( НЕ блогов ), но това не й попречи да се повтори в блогов полувариант тук :)

Blagovestie :)...ти си знаеш защо ти го казвам, нали ! Разбира се, за да си на първа....

Лека нощ.
Благодаря ти, че ме изтърпя. Утре няма да помниш нищо...уверявам те...
цитирай
42. blagovestie - А дали посланието ти
26.05.2010 23:37
ще стигне до този, за който е насочено...
Творбата ти ми хареса, защото е истинска. Горчива и истинска. Или точно заради това.
цитирай
43. waterway - Скъпа :)
26.05.2010 23:49
Мислиш ли, че търся оценка за ''творбата си'' ?
Литературните преценки остави на поетите и критиците. Това тук(?) е животът.
А посланието беше за теб. Ти ме нарече''остричка''...мислиш ли, че след тоновете любовна лирика, която изписах :) , бих премълчала това пред този, за когото е било и тук и навън :)
...
Лека нощ!( стига подкрепа :)...а друг път, ако имаш нужда, се обади на Скарлет О'Хара...:)
Поздрави приятелките си, скъпа.
( не от мен )
цитирай
44. blagovestie - Аз приятелите си ги посещавам и поздравявам
26.05.2010 23:56
редовно, нямам нужда от подсещане.
Вероятно, защото не забравям толкова бързо, както ти безпочвено предполагаш.
Разбрах те повече, отколкото дори предполагаш, waterway.
Ще го приемеш за богохулство, но познавам и болката ти, и натрупания гняв, и сарказмът, който става удобен от един момент натам, всичко.
Знам, че нямаш нужда от разбирането ми и подчертавам, че то е абсолютно неангажиращо и нищо незначещо, но ... разбирам те.
цитирай
45. waterway - Не търся разбиране, blagovestie ;)
27.05.2010 00:10
Достатъчно ли ще е, ако кажа, че това е писано за приятел...18 години приятелство.
Идеята ми е маааалко по- не така повърхностна :) ...извини ме...
P.S. Боже, пази ме от приятелите, а от враговете си сама ще се пазя.
От приятелите боли повече....много повече...но когато има интереси,за моя голяма, ама много ГОЛЯМА изненада, се оказа, че толкова афишираното приятелство, просто се оказва мълчание...
Както и да е...не обучавам...и не помагам...просто вярвам в Кармата...и нейните уроци...това е...ако не се научиш сега, има Време...:) ...дано останат сили...
Сбогом, Blagovestie...
( все се питам, защо си си избрала този ник ?...и не ми отговаряй...защото вече е утре...а утре няма да помниш нищо...
цитирай
46. blagovestie - Зная, зная... никакво разбиране,
27.05.2010 00:26
никаква близост, нищо...
Съжалявам, че си толкова разочарована и огорчена. Умеем да се нараняваме. Хората. Особено най-близките, най-значимите за всеки от нас.
Не вярвам в кармата, това противоречи на християнството. Животът е един и от това как го живеем предопределяме веднъж завинаги къде ще прекара вечността душата ни. Уроците са друго. И не са случайни. Казват, че Бог не товари магарето с повече, отколкото може да носи, но имам подозрение, че това мое изказване може да те вбеси. Ама нали негласно сме си обещали нелицемерие, не се стърпях.
Благословен да е денят ти, Waterway, защото той настъпи. И макар, че е още много тъмно, светлината ще надделее заедно с изгревът.
А сега си лягам, стана доста късно...
цитирай
47. osi4kata - ох,
27.05.2010 02:42
че е сладурско! :)

цитирай
48. divna8 - :))))))))))) Включвам се и аз, за да надминем тая divna8, барабар с Котьо-Пух и котешкото войнство...Какво се кипрят все на първа??? Аааа :)))))))))))
27.05.2010 08:43
Много е дълго и ще ти го пусна в няколко коментара...И за да напреднеш :)...но не надминавай divna8, моля те, че ще вземе да НЕ ме поздрави :)...а и Котьо Пух е един клюкар :)
*********************************************************************
waterway е права, Благовестие... Та ще се включвам и аз с няколко коментара, даже и още 2-3 блога ще направя... :))) Добра идея!!! Отивам да възпитавам Котьо-Пух, но преди това да спомена, че много харесвам Парченцата от Пъзела на БОГ: наистина си БЛАГА ВЕСТ за всички тук!!!
Поздрави на теб и специално на waterway, че ми отвори очите за поразиите на котешкият ми любимец :))))))))))))))))))))))))
цитирай
49. andi2 - красиво е :)
27.05.2010 09:42
красиво е
:)
цитирай
50. kotyopuh - Благовестие, ето ме и мен :)))
27.05.2010 10:01
Специално за теб ще гласувам,
обещавам много да не лудувам,
че усети ли ме, милата waterway -
като вятър и мъгла ще ме отвей :)))
Хайде, до скоро, че ме чакат нови срещи...
И в другият ти постинг ще напиша нещо :)))
цитирай
51. blagovestie - Дивна, смятам,
27.05.2010 10:30
че отделихме твърде много внимание и време на Waterway, и заради нея си въведох модерация на блога току-що, защото не мога да се похваля с наличието на голямо търпение, особено когато спра да намирам смисъл да го проявявам към някой, който очевидно не схваща и злоупотребява...
Не го приемай лично, то бе изцяло насочено към мен, ти просто се оказа заедно с мен в едни класации, които явно вълнуват някои хора повече от всичко останало. Светъл ден, Дима! :))
цитирай
52. blagovestie - Waterway, (или което и друго лице да си избереш от цялата плеяда, с която разполагаш)
27.05.2010 10:33
да те похваля и аз - ти постигна това, което куп анонимни простаци не успяха, поздравления - въведох си модерация. Сега разбрах и защо има такава в твоя блог, беше ми странно предвид това, че пускаш само музика...
И междувпрочем - позволявам си да ти пожелая благословен ден! Защото всеки ден тук ни е подарък, независимо от това как го приемаме и изживяваме ;)
цитирай
53. divna8 - Благовестие, приемам всичко като една шега :)))))))))
27.05.2010 13:02
Ни най-малко не съм се засегнала или обидила. Отдавна имам идея да отделя "котешката" поезия от лириката - разговорът тук просто финализира решението ми!!!
Бъди жива и здрава и не прави драстични промени заради някой, за когото е по-лесно да коментира трети лица в чужд блог!
Усмихни се, светът е по-красив с твоята усмивка, въпреки всичко :):):)
Но пък да си призная: отлежалата творба на waterwway ми хареса. Поздрави и за двете ви :):):)
цитирай
54. blagovestie - Дима,
27.05.2010 13:09
благодаря и от нейно име, че я поздрави, явно това е от изключително голямо значение...
Усмихвам се, винаги :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887853
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди