Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.07.2011 12:53 - Последните дни от историята на човечеството според Божието слово (2 част)
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 5278 Коментари: 33 Гласове:
13

Последна промяна: 16.07.2011 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

·        Нарастване на престъпността и незачитане на Божия закон

Това всъщност се случва още от самото Сътворение и действително нараства до ден днешен, а през последния век увеличаването на начините, по които грешим и богоборството ни (да, ние се противим на Бога – осъзнато или не!), са направо главоломни. Никой, освен Бог Отец, не знае коя ще е тънката червена линия; пре_достатъчното натрупване на критична маса, след която всичко ще се промени – този свят ще бъде унищожен и на негово място Господ ще сътвори новия свят, по съвършения му първоначален замисъл, неомърсен от зло, деформации и пороци. Божия модел за чист, хармоничен, лишен от зло, болести, страдания, грях и смърт, щастлив свят. 

В известен смисъл всички ние престъпваме Божиите закони. Така е дори когато го отричаме. И Бог ни познава, Приятели. Не забравяйте - Бог вижда ВЪТРЕ в сърцата ни. А в сърцата са мислите и чувствата ни. Представяте ли си?! Не бих желала да съм на Негово място нито за момент...

           
За ширещата се престъпност не е нужно аз да ви давам каквито и да е примери. Те са навсякъде. Шокиращи, фрапантни и... притъпяващи чувствителността ни. Свикваме с тях. А това вероятно е най-сериозното престъпление – амбивалентността и безучастието.

Препратки по темата: Мат. 24:12, 37-39; Лука 17:26-30; 18:8; 1Тим. 4:1; 2 Тим. 3:1-8

Мат. 24:12, 37-39
12 Но понеже ще се умножи беззаконието, любовта на мнозинството ще охладнее.
37 И като стана в Ноевите дни, така ще бъде пришествието на Човешкия Син. 38 Защото, както и в онези дни преди потопа, ядяха и пиеха, женеха се и се омъжваха, до деня до когато Ной влезе в ковчега, 39 и не усетиха, до като дойде потопът и завлече всички, така ще бъде и пришествието на Човешкия Син.

Лука 17:26-30
26 И както стана в Ноевите дни, така ще бъде и в дните на Човешкия Син;  27 ядяха, пиеха, женеха се и се  омъжваха до деня, когато Ной влезе в ковчега, и дойде потопът, и ги погуби всички. 28 Така стана и в дните на Лот; ядяха, пиеха, купуваха, продаваха, садяха и градяха, 29 а в деня, когато Лот излезе от Содом, от небет валя огън и сяра и ги погубиха всички. 30 Подобно на това ще бъде и в деня, когато Човешкият Син ще се яви.

Лука 18:8
8 Казвам ви, че ще им отдаде правото скоро. Обаче, когато дойде Човешкият Син ще намери ли вяра на земята?

1Тим. 4:1
1 А Духът изрично казва, че във времена, които идат, някои ще отстъпят от вярата и ще слушат измамни духове и бесовски учения  13 Докато дойда, внимавай в прочитането, в увещаването и в поучаването.

2Тим. 3:1-8
1 А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена. 2 Защото човеците ще бъдат себелюбиви, сребролюбиви, надменни, горделиви, хулители, непокорни на родителите, неблагодарни, нечестиви, 3 без семейна обич, непримирими, клеветници, невъздържани, свирепи, неприятели на доброто, 4 предатели, буйни, надути, повече сластолюбиви, а не боголюбиви, 5 имащи вид на благочестие, но отречени от силата му; също такива отбягвай. 6 Защото от тях са онези, които се вмъкват в домовете и подмамват обременени с грехове жени, водени от различни страсти, 7 които все се учат, а никога не могат да достигнат до познание на истината. 8 И както Яний и Ямврий се възпротивиха на Моисей, така и те се противят на истината, човеци с покварен ум, чужди на вярата.

            Малко уточнения, предимно за 2Тим. 3:1-8: последните дни включват цялата християнска епоха, но Павел, под въздействието на Святия Дух пророкува, че колкото повече наближава краят, толкова повече ще се влошава положението. Тези времена ще бъдат белязани с все по-голямо нечестие в света; със срив на нравствените принципи за сметка на умножаването на лъжливите вярващи и вярвания. Апостол Павел не пропуска да окуражи тогавашните служители и техните църкви, а с това и нас след 20 века, да останем предани на Христос. Забележете, че това е времето, когато да си християнин е било смъртоносно – съвсем буквално...

Всъщност всички изброени в този откъс грехове в основата си представляват... самолюбие. И това фактически е нарушаване с един грях на основните Божии заповеди, сведени от Христос само до две, а именно Мат. 22:37-40
 37 А Той (Христос) му рече:Да възлюбиш Господа, твоя Бог, с цялото си сърце, с цялата си душа и с всичкия си ум. 38 Това е най-голямата и първа заповед. 39 А втора, подобна на нея, е тази: "Да възлюбиш ближния си, както себе си". 40 На тия две заповеди се крепят целият закон и пророците.

Не звучи толкова сложно и неизпълнимо, нали? Но опитайте се да ги следвате. В този свят. При тези условия... А само ако ги изпълним – какви благословения ни очакват, да се потапяме в присъствието на Бог, да благоухаем пред Него...

Вижте, преди повече от повече от 1900 години, Павел говори, че вярващите трябва да са готови през последните дни да се изправят лице в лице с лавина от нечестие и отклонения. Твърди, че Сатана ще причини голямо опустошение на семейството. Децата ще бъдат непокорни на родителите, а мъжете и жените – без семейна обич и привързаност (оригиналния израз означава също когато майка се отказва от детето си или убива бебето си).

Днес всички ние сме свидетели на проблеми в обществото ни, коренящи се в тотално разстроени, изкривени или направо несъществуващи семейни принципи и взаимоотношения. Трудно е, но все още можем да запазваме децата си от влиянието на порочната светска система, която би ги обработила, пречупила и смляла. Длъжни сме да го правим, ако искаме да ги запазим – от света, който е гибелен, и в духовния аспект, спасение за вечността.

            Знаете ли кои са Яний и Ямврий (Мамврий) – египетските влъхви на Фараон, които са се противили на Моисей и Аарон, правейки с магиите и номерата си подобни на Божиите чудеса, докато не се стига до смъртта на всички първородни в Египет и пускането на народа на израил от египетско робство.

Значи до тук знаците за подготовката на края на този свят в редът, в който са ни дадени в Библията, са:

  • Нарастване броя на лъжеучителите и компромисите с религията вътре в Църквата
  • Нарастване на престъпността и незачитане на Божия закон


Засега толкова.

Благословен ден, Приятели!

Схемата, която следвам е съставена изцяло и подробно от Словото и е взета от “Библия - Пълноценен живот в Святия Дух”, издание на Българско Библейско дружество, 2002 г. Bulgarian Full Life Study Bible ISBN 0-7361-0361-9)




Гласувай:
13



1. alchemist - И само
16.07.2011 13:24
Бог знае кога, ще настъпят последните дни. Само Той и никой друг.
цитирай
2. blagovestie - Така е, alchemist!
16.07.2011 13:28
Само Бог Отец.
:)
цитирай
3. wasteland - Кога ще дойде тоя келеш, че такъв бой ...
16.07.2011 14:24
Кога ще дойде тоя келеш, че такъв бой го чака...
цитирай
4. blagovestie - wasteland,
16.07.2011 14:28
това виц ли е?

Знаеш ли, че ако имаше известно познание и поне малко въображение, за да си Го представиш - този виц нямаше да ти е забавен ;)
цитирай
5. raders - Какво значи "Само Бог!" ...
16.07.2011 14:31
Какво значи "Само Бог!" Това да не е футболен отбор. Проблемът е, че самите божи служители не знаят що е това Бог и какво иска от нас. И се мешат там където не им е работа.
цитирай
6. blagovestie - raders,
16.07.2011 14:36
това значи, че много пъти хората са се опитвали да предвидят и предскажат въпросната дата. Неуспешно, естествено. И един от начините да разпознаваш фалшив пророк според Библията е, ако твърди че знае точния ден, в който ще настъпи Пришествието ;) Пише, че това знае само Бог Отец. Не е скандиране, а уточнение. Макар че ако трябва нещо да се скандира, може би това е най-силния отбор, за който си струва да викаш :)))

Проблемът, ако питаш мен, е че и в Църквата сме преди всичко хора. При това най-обикновени ;) А ти недей да обобщаваш на ангро, защото... абе пише го в Матей 7 гл., ти ще го намериш, ако те интересува :)))
цитирай
7. chalgaria - Цялата концепция на Бог в христи...
16.07.2011 23:54
Цялата концепция на Бог в християнството е плод на човешка манипулация. Така че истината е някъде там. Но не и в Библията не и в църквата. Какво е това несъответствие между рождество на христос и празнуването му от човеци? И кога Исус е казвал да му се празнува нещо негово. В църквата има всичко друго но не и Божии хора. Актьори - да, но не и добри. И откога Бог дели хората на повярвали и неверници в сина му, а не на добри и зли? Помазъникът беше отхвърлен. Точка. Това е истината. Оттам нататък другото е суета.
цитирай
8. blagovestie - хеххех, чалгария,
17.07.2011 19:00
ако мислиш, че ще подхвърляш наслуки неаргументирани, провокативни за темите ми свои твърдения, а аз ще тичам да ти обяснявам наблюденията и позицията си, значи си надценил най-малко свободното ми време ;) Ще те улесня - отговорите на всичките ти въпроси, отправени към мен, са точно там - в Библията, така че никак няма да е излишно да си я прочетеш :))))

ПП: От всичко, което си ми написал, бих те разбрала, ако признаеш, че си около 15 годишен фарисей...
цитирай
9. chalgaria - няма нужда да ме разбираш. защото не ...
17.07.2011 19:44
няма нужда да ме разбираш. защото не си се стремяла към истината никога. а аз нея прокламирам. а истината не прави път на лъжата а я атакува, и после си отива ако не е разбрана, не се натрапва. колкото до библията тя не е истинското божие слово а божий изпит е. дали ще суетничиш и да вземеш да се помислиш за избрана от създаването на земята. Тя е факти сглобени от дявола яхве, който пише не убивай а 20 години след като е заповядал иска същото за отплата на някакви народи възстанали разбираш ли срещу избрания народ. Няма избран, има човек който се е вързал че е избран. Но ти това не искаш да го проумееш. защото са те промили в църквата ти. бог каза така бог каза унака. а когато никой не ги гледа те правят своето си. защо другите хора извън църквата успяват и то доста по добре от тези в църквата? елементарната логика ще ти подскаже, че нещо не е вред на тази религия.
цитирай
10. blagovestie - Един бърз въпрос, като синтез и кулминация на всичките ти твърдения -
17.07.2011 20:14
в какво успяват повече хората от света в сравнение с хората от Църквата? Пропуснал си да отбележиш в бързината да ме о_съдиш :)))

Познаваме ли се лично, че си така категоричен относно характерът и личността ми, към предпочитанията ми към истината или самозаблудите, към начинът ми на живот? ;)

И, признавам те, ти наистина ме изненада! Никога никъде не бях чела следното словосъчетание "дявола Яхве"!
цитирай
11. blagovestie - Danailvdimitrov,
17.07.2011 20:24
за хора като чалгария няма Бог, няма нищо свято, няма и отвъдно. От тях може да се очаква абсолютно всичко.

А това, че вярващите са избрани, отделени и по-специални (Чалгария, чу ли? - и аз съм избрана, абсолютно!), направо ги взривява, въпреки, че отричат да вярват в каквото и да е от нашите "наивни приумици";)
Убедена съм, че той сам ще докаже изказването ми :)))
цитирай
12. chalgaria - Вие прочетохте ли ми блога бе смирени хора
17.07.2011 22:19
Или сте смирени само в храма. Чалгария сте вие в българия. Аз избягах от гнездото с оси.
Демона яхве е демон лъжец. Той лъже и мами. Не ми ги е говорил никакви. Яхве що за име е. Да не е име на дете на светлината? Ако сам си избираш името и такова тъмно си го избереш не се ли замисляш кой е способен такова име да си избере?
цитирай
13. blagovestie - Чалгария, оставам с убеждението,
18.07.2011 14:35
че точно сега си се загнездил в осарника... Внимавай, човече! Сериозно и добронамерено ти го казвам.
цитирай
14. chalgaria - добре вярвай си че си избрана
18.07.2011 16:03
от между няколко трилярда човека за вечен живот. но недей ми говори с тези български преднамерени фрази, като “сега си се загнездил в осарника“ битте.
цитирай
15. blagovestie - Ами ще вярвам, я! Та нали го пише в Божието слово :))))
18.07.2011 17:19
Йоан 6:44
44 Никой не може да дойде при Мене, ако не го привлече Отец, Който Ме е пратил и Аз ще го възкреся в последния ден.


Нещо против българските фрази ли имаш? ;)))
Радвай се, че съм християнка, иначе можеше да те изпроводя с една доста звучна българска фраза, хихихи

Ако не искаш да ти отговарям, спри да пишеш, чалгария. Ако пък ми се ядосваш, потърси причината, онази - истинската, дълбоката, фундаменталната, която се открива с помощните въпроси от типа каква е разликата... :)))

И накрая, имам добра новина. Само не се взривявай. От моята страна има много място. За всеки ;) Стига да поиска :)))
цитирай
16. chalgaria - Няма обещавам :(
18.07.2011 20:03
Не госпожо, опитвам се да те вразумя и да те накарам да разбереш, че това с чадата на господа е изпит за суета. Че не може хората преди исус да страдат в вечни мъки само защото са се родили в старовремeнни времена. И да имам против българските фрази, обичаи, кухня, народопсихология и всичко останало с което там, в подножието на ориента се гордеете. Против тебе не мога и нямам нищо против понеже не те познавам. Но виждам на снимката на профила ти една пречупена жена. Бих казал и смазана даже. От битовизмите на родината ти сигурно е това. А може и от емоция по време на снимката да се е получило така. Незнам. Но не изглеждаш на западна жена -европейка разбирай.
цитирай
17. blagovestie - Къде видя това, че хората преди Исус страдат във вечни мъки?
18.07.2011 20:15
Странно четеш Библията, чалгария. Според моя прочит пише, че са заспивали, че са се прибирали при народа си. Май тогава критериите за спасение са били други. Имало е цяла система от жертвоприношения. И ясно казани правила кое е добро и кое не. Всъщност ти доста пъти се изказа като старозаветен, аз затова те оприличих с 15 годишен фарисей :)))))

За проблемите ти с всичко българско едва ли мога да ти помогна, явно си разочарован и озлобен, а с това всеки трябва да се справя сам...

оо, не е нужно да ме познаваш реално, за да се настроиш против мен и това се вижда от всичките ти коментари, но няма проблем, това не ме притеснява. Колкото до опитът ти да ме вразумяваш, веднага бързам да ти кажа, че си предварително обречен на неуспех. Просто не подлежа на вразумяване и съм го доказвала много пъти точно в това пространство. Ако някой може да ме вразуми - това сме Бог и аз :))))))

Не мога и не искам да влияя на преценката ти за мен по снимката на аватара. Не е задължително да будя всеобщи симпатии и не ми е цел, чалгария ;) Бъди здрав и не толкова краен, защото независимо дали си даваш сметка или не, ти си вързания. И един ден ще го разбереш. Дано да е още докато можеш да променяш нещата, докато имаш избор...
Всичко добро!
цитирай
18. chalgaria - не ти пак не си прочела. пеше че само ...
18.07.2011 20:42
не ти пак не си прочела. пеше че само евреи се спасяват, защото са избрания народ. еми аз ако съм от етиопия и не съм чувал за яхве за кво ме е родил, после да ме мъчи ли? не ти си в грешка. бог не мъчи. бог не се казва яхве. истината не е за твоите уши госпожо. и все се засягаш бе, или се изкарваш жертва. писах ти че снимката от профила ти прилича на съсипана жена защото бях видял и една твоя снимка от по млади години. от друга статия е била. това е сравнение а не осъждане госпожо.
цитирай
19. blagovestie - Абе знам си аз, че искаш сега да ме изкараш
18.07.2011 20:47
нарцистично настроена и затова диалогът ни взе да се върти около моята особа :)))

За хората, които не са чували за Бог е ясно, че не подлежат на осъждане заради това, чалгария. Там критериите са заложени в ценностната им система, чието спазване се ръководи предимно от съвестта им, а познай от къде идва тя, дори без да са чували за Христос или именно тогава ;) А ако има цели племена и народи, които принасят в жертва бебета или избиват безцелно други хора, които не разграничават половете си и са пропити от жестокост - къде, мислиш че е редно, да отидат...

Каква жертва, бе, аз твърдя, че съм Божие дете и избрана - хайде сега да не си противоречиш :)))

Ако ще си лафим мога ли да помоля да се изказваш по въпросите в моите коментари, пробудени от твоите. Само така може да има обратна връзка. Нали не съм на изпит, господине?
цитирай
20. chalgaria - Ф
18.07.2011 21:42
Ти че си на изпит на изпит си, ама бог ти е изпитващия. аз не искам да те изпитвам на знания, нито на нищо, защото си се заблудила в църквата. заблудила си се, че си от групичката на христос за влизане в рая. Рай няма има небеса, там може би ти се чини че има рай ама няма. а не само, че няма рай ами и ад няма. има един голям и тъмен ров на сатаната в който нито се мъчат хора нито можеби ще се мъчат. но и да има ад ти мисля си за него. не защото си грешна кой знае колко, а че позориш бога и си повярвала, че има избрани и неизбрани негови творения. има добри и зли. ни повече ни по малко. дявола обаче те лъже тебе че си избрана, и че видиш ли 2000 паднали ангели ни връзват живота всеки ден и всяко наше действие те искат разбираш ли да контролират. най голямата лъжа с която те мамят в църквата е, че дявола, лично те връзва, и стои срещу тебе независимо какво предприемаш. неговата позиция е такава на противник. противника е винаги против нещо. той не се интересува от твоята личност. мога да те уверя. той клевети хората не личности. племе, а не членове на племе. ти един исус не си разбрала закакво е дошъл а чакаш рай.
защото там в новия завет пише, да продадеш имуществото си и парите да ги дадеш на сиромасите. и пише, че който не спази една от тези заповеди не е достоен за отца. не е ли така?

17 Да не мислите, че съм дошъл да разруша закона или пророците; не съм дошъл да разруша но да изпълня.
18 Защото истина ви казвам: Докле премине небето и земята, ни една йота, ни една точка от закона няма да премине, докато всичко не се сбъдне.
19 И тъй, който наруши една от тия най-малки заповеди, и научи така човеците, най-малък ще се нарече в небесното царство; а който ги изпълни и научи така човеците, той ще се нарече велик в небесното царство.
20 Защото казвам ви, че ако вашата правда не надмине правдата на книжниците и фарисеите, никак няма да влезете в небесното царство.

хайде сега госпожо да не почнеш да ми шикалкавиш: ма то такова, ма то не е така...
цитирай
21. chalgaria - между другото
18.07.2011 21:56
ако толкова много искаш да вървиш срещу себе си, разбирай да вярваш че си зибрана пред мен примерно, хайде да не е мен, че много суетно става така примерно пред роднина, аз мога да ти помогна. ма да. аз мога да ти помогна. има една много хубава проповед за християнския мироглед в интернет. и мога още да ти помогна има един сайт само за християнски клипове в интернет госпожо. той е български там има проповеди хваление служби от евангелски църкви конферентни кадри. сайта е bibliata.tv
заповядай и една красива песен, красива не означава истинна да уточня: http://bibliata.tv/search_result.php?query=%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D0%B8&type=videos&submit=Search
... мога да съм ти полезен от гледна точка на медия на християнска тематика
има един сайт за хвалбна музика: http://hvalenie.com/
от там много си харесвам тази песен: Моят Бог е велик и мощен
заповядайте грешно разбрала госпожо

P.S. ето и проповедта забравих я да ти я покажа: http://bibliata.tv/watch_video.php?v=d015ccae3b77dbe
цитирай
22. blagovestie - Чалгария 22.
19.07.2011 14:37
Къде говоря за моята църква, би ли ми посочил, защото вече неколкократно го казваш как там са ме заблудили и са ми промили мозъка. Ето това, Чалгария, е един от най-разпространените и посредствени предразсъдъци - ходиш на църква, значи си ограничен и с промит мозък, както и следствието някой ти се струва по-настойчив във вярата си, значи ходи на църква, където са му го набили в главата. Не се гордея с това, но от почти 3 години не посещавам църквата си. Ами сега?

Дали съм се заблудила незнам - аз никъде не твърдя, че отивам в Рая. Но относно съществуването на Рай и Ад съм категорична, че има, защото го пише пак там - в Божието Слово и защото вече има свидетелства, а и научни данни, че тези места съществуват. Само не ме карай да ти смилам информацията и да ти я предоставям наготово, не е трудно да стигнеш до нея и сам.

Относно останалата част от натрупания ти коментар, той ме наведе на няколко извода за теб: чувството ти за хумор е закърняло; взимаш се твърде насериозно; бръкнала съм ти в здравето с вярата си; нервиш ми се, че не ти се връзвам на тона и глупостите; чудиш се с какво да ме засипеш, но не отговаряш на моите аргументи, докато ръсиш произволно своите; опитваш се да изместиш твоето специфично отношение към християнството (не го наричам неверие, но в основата си е точно това, или поне страшна обърквация) към личността ми, което обаче не води до никъде и затова няма как да се получи :))

Под връзване и осарник имах предвид собствените ти тесногръди разбирания за вярата, Бог и останалите хора. Както и очевидно хаотичните ти разбирания за всичко това. Всъщност още отначало ти не обсъждаш поста ми, нито отговаряш за своята позиция докато коментираме. Имаш сериозен пропуск във възпитанието, въпреки претенциите ти за над_български финес. Това, братче, говори за сериозни комплекси, но можеш да ги победиш, стига да мислиш по въпроса не на първосигнална, а в перспектива.

Естествено, че не зная всичко, нямам и такива претенции.
...
цитирай
23. blagovestie - ...
19.07.2011 14:47
Позволи ми обаче да не научавам за Христос от теб, а да търся други източници...

Цитатът нямам представа откъде ти дойде да ми лепнеш, защото не умея да чета мисли. Може да не отговарям както искаш, може дори да не отговарям правилно, но пък за шикалкавене нямаш никакво основание да ми говориш, освен ако не си прехвърляш взаимоотношенията с някой друг, към мен ;)

Колкото до Библията ком - мисля, че е на първо място в блог-ролът ми така че едва ли има какво да добавям повече, но ти благодаря :)) Странно ми е обаче къде намери в тези проповеди и госпъл, че Христос е отхвърлен от всички и останалите неща, които изтърси тези дни?

Чалгария, нямаш причина да роптаеш срещу мен. Ако мислиш различно - обоснови се с доводи и без излишни емоции. Това би спестило да те разбирам погрешно...

Добър да е денят ти!

ПП: Песента е страхотна, благодаря! :)
цитирай
24. blagovestie - В началото на посочената проповед съм,
19.07.2011 15:49
но те моля да ми отговориш - Авраам беше ли избран от Бога? Ами Моисей, пророците, Давид, Соломон, Ной, отделните народи, които да покровителства заради тяхното покорство или заради Негово обещание?

Ами Христос избра ли учениците си?

Не, че са го заслужили или са нещо повече. Ще помоля да не ми извърташ думите. Просто отговори според Словото, моля! :)
цитирай
25. chalgaria - авраам е избран за начало след по...
19.07.2011 19:48
авраам е избран за начало след потопа родоначалник колежке. не да е адам ами авраам да бъде. разбираш ли? той е баща на всички. разбираш ли? твой мой. не го пише в библията че е баща на българи сърби египтяни. не. но я ти ми кажи да не би евреите за 6000 години да са се изпородили толкова, че ако някой може морския пясък да преброи и евреите ще преброи. разбираш ли нещо не се връзва логиката. затова от обещанието на бог следва, че той е на мястото на адам авраам. защо ной не е родоначалник? мисля че той прокле ханаан. а проклятието води до оттегляне от бог.няма много истини в библията. малко са. тази е една от тях. защо знам и съм обеден? не питай.
цитирай
26. chalgaria - колкото до моят въпрос госпожо
19.07.2011 19:50
ще ми кажете ли основателна причина поради която не сте си продали имуществото и дарили получените пари на бедните? или искате наймалка в божието царство да се наречете?
цитирай
27. blagovestie - Оф, да ти кажа тзи вечер нещо ми е изморено,
19.07.2011 20:04
пък и тотално загубих дори и най-далечната логика, която бих открила в това, което ми пишеш.
Адам Аврааам?! - човече, къде ги чуваш или четеш тези неща, умът ми не го побира! Мислех, че шедьовърът ти е "дяволът Яхве", но ти достигаш нови върхове.
Виж, не питам, само отбелязвам...

Така и не отговОри на въпроса ми. Или не го зададох ясно и конкретно, или не ти се отговаря, защото би значело да се съгласиш с мен, или си толкова объркан, че вече сам не знаеш.

Хубава вечер, Чалгария!

28. "ще ми кажете ли основателна причина, поради която не сте си продали имуществото и дарили на бедните? или искате най-малка в Божието царство да се наречете?" - Да, веднага ти казвам. Отговорът, Чалгария, е кратък и ясен - защото не съм луда. Защото да си вярващ не значи да си побъркан. Ок?! Дори ще се въздържа да го обяснявам в детайли, макар че малко се изкушавам да го направя, защото на моменти ми идва да ти затворя устата, и по принцип не е да не го мога, ама ще се стърпя. Този път ;)

ПП: След редакцията стана малко по-понятно.
Всички народи са произлезли от Ной комай след Потопа, колега, ако следваме тази логика. А Авра(а)м - на израилтяните.
Ако правиш още корекции и съвсем разбера написаното, ще съм благодарна, направо помислих, че не схващам абсолютно нищо...
цитирай
28. chalgaria - “ще ми кажете ли основателна при...
19.07.2011 20:24
“ще ми кажете ли основателна причина, поради която не сте си продали имуществото и дарили на бедните? или искате най-малка в Божието царство да се наречете?" - Да, веднага ти казвам. Отговорът, Чалгария, е кратък и ясен - защото не съм луда.“

исус обаче не го интересува това дали си луда или не. пише го в евангелието да го
направиш. значи никаква християнка не си
цитирай
29. blagovestie - Ахахаха,
19.07.2011 20:34
подценяваш ме от където и да се погледне, Чалгария ;))))
Голи провокации с толкова безцветна плувка - няма начин...

Пробвай с друга тактика. Жокер - освен това не съм буквалистка :)

Христос също така е казал да ядем плътта Му и да пием кръвта Му - голям препъни камък и недостатък за легалистите, от който, слава Богу, съм лишена :))
цитирай
30. chalgaria - Не си лишена
19.07.2011 20:46
а много ти е угодно да се изсулваш под камуфлажа на друго слово. Не драга пише си го това и си е баш буквално. Натъкмяваш си собствени правила. Нали знаеш каква е присъдата за нарушаване на тия наймалките работи. По горе съм ти постнал стиха госпожо. Християнството не е молитва и вяра а е жертва. И не жертва на време а саможертва. Ти защо си мислиш защо исус имаше в начало само 12 ученици. Защото много тежко е това учение. Не си християнка. Ти си само една жена която си мисли че е християнка.
цитирай
31. blagovestie - След тези толкова "основателни и добре аргументирани твърдения"
19.07.2011 21:00
аз няма какво да добавя :))))))))))))))))))))))))))

А най-странното от всичко е, че обяснявам всички тези неща в постинг за последните дни.
Бе тук за кое спориш, Чалгария, дали, до колко процента и що за християнка ли съм? Познаваш ли ме? Къде видя да пиша, че съм най-голямата, да не кажем единствената християнка на света.

Ако трябва да се държа според твоето поведение в блога ми, спокойно мога да ти кажа, точно след последния ти коментар, ни в клин, ни в ръкав, нито основано на каквито и да е факти следното: "Чалгария, ти си афро-американец!"
Схващаш ли?

Замисли се и озапти антипатията си, pls, няма да отговарям повече на хаотичните ти подхвърляния, изсмукани от пръстите ти или от твоята представа какво смятам аз! Ако имаш антитеза - слушам те, ако ще си хвърляме Божието име и ще си губим времето - нека го вложим в по-важни, приятни и смислени неща...
цитирай
32. chalgaria - Имам какво да добавя
19.07.2011 21:13
Все извърташ нещата бе госпожо. Има разлика от християнка до християнка. И маите са писали за края на света и за апокалипсис но какво от това. И ти знаеш името на христос, но не спазваш нвговите заповеди, защото ти сама пишеш че не си толкова луда да си продадеш имота и полученото да раздадеш за прехрана на бедните. А пише там в закона на христос че такива коитп не си продадат имота и учат другуте така наймалки в божието царство ще бъдат наричани. Господ ти е съдник нали знавш, аз само ти казвам че ти не си християнка.
цитирай
33. blagovestie - Не ми отговори
19.07.2011 21:21
дали си афро-американец? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2897461
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди