Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.07.2012 13:44 - За вярата...
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 2147 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

Благодаря Ти, Господи,
че си ме призовал.
Че си благословил живота ми
със Себе Си!
Че си избрал
да ти принадлежа,
още преди да ми дадеш Духа Си
да тупка и вибрира
някъде
в средата на плътта ми.

Благодаря Ти,
че си предузнал каква ще бъда.
Според волята Ти.
Благодаря Ти за нетленния и незаслужен дар
да Те познавам,
като ме врежеш
незаличимо
в дланите Си.

Благодаря, че си възлюбил съществото ми;
за отреденото – да Те живея на земята,
сред прахта,
във студ и пек,
минавайки през огън и вода,
във радост и беди. Докрай.
Докато стане време,
да се върна
в присъствието Ти
в Небето.

Благодаря Ти, Татко,
за благословението,
което ме спасява -
за Чудото на Чудесата,
за драгоценното и най-значимото,
което си ми подарил –
за вярата ми в Теб,
за знанието за Христос,
за силите,
за милостта и опрощението,
за хапките любов (за да съм 100% жива);
и за уроците, които ме съграждат и променят.

Благословен Си
и бъди благословен,
величествен, добър и святий Боже,
от началото на времената,
сега и завинаги!
Амин!

                      За четене евангелието, написано от Йоан
                      под въздействието на Святия Дух, 17 глава –
                      едно велико и необикновено откровение!





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Йоан 17:1-26
11.07.2012 13:45
1. Като изрече това, Исус вдигна очите Си към небето и каза: Отче, настана часът; прослави Сина Си, за да Те прослави и Синът Ти,
2. както си Му дал власт над всяко създание да даде вечен живот на всички, които си Му дал.
3. А това е вечен живот, да познаят Теб, единствения истинен Бог, и Исус Христос, Когото си изпратил.
4. Аз те прославих на земята, като извърших делото, което Ти Ми даде да върша.
5. И сега, прослави Ме, Отче, у Себе Си със славата, която имах у Тебе преди създанието на света.
6. Изявих името Ти на човеците, които Ми даде от света. Те бяха Твои и Ти ги даде на Мен, и те опазиха Твоето слово.
7. Сега знаят, че всичко, което си Ми дал, е от Тебе;
8. защото думите, които Ми даде Ти, Аз ги предадох на тях и те ги приеха; и наистина знаят, че излязох от Теб, и вярват, че Ти си Ме пратил.
9. Аз за тях се моля; не се моля за света, а за тези, които си Ми дал, защото са Твои.
10. И всичко Мое е Твое, и Твоето - Мое, и Аз се прославям в тях.
11. Не съм вече на света, а тези са на света; и Аз идвам при Теб, Отче святи; опази в името Си тези, които си Ми дал, за да бъдат едно, както сме и Ние едно.
12. Докато бях с тях, Аз пазех в Твоето име тези, които Ми даде, опазих ги и нито един от тях не погина, освен сина на погибелта, за да се изпълни Писанието.
13. А сега идвам при Тебе; но докато съм още на света, казвам това, за да имат Моята радост пълна в себе си.
14. Аз им предадох Твоето слово; и светът ги намрази, защото те не са от света, както и Аз не съм от него.
15. Не се моля да ги вземеш от света, но да ги пазиш от лукавия.
16. Те не са от света, както и Аз не съм от света.
17. Освети ги чрез истината; Твоето слово е истина.
18. Както Ти прати Мене в света, така и Аз пратих тях в света;
19. и заради тях Аз освещавам Себе Си, за да бъдат и те осветени чрез истината.
20. И не само за тях се моля, но и за онези, които биха повярвали в Мене чрез тяхното учение,
цитирай
2. blagovestie - ...
11.07.2012 13:46
21. да бъдат всички едно; както Ти, Отче, си в Мен и Аз в Тебе, така и те да бъдат в Нас едно, за да повярва светът, че Ти си Ме пратил.
22. И славата, която Ти Ми даде, Аз я дадох на тях; за да бъдат едно, както и Ние сме едно;
23. Аз в тях и Ти в Мене, за да бъдат съвършени в единство; за да познае светът, че Ти си Ме пратил и си възлюбил тях, както си възлюбил Мен.
24. Отче, желая където съм Аз, да бъдат с Мен и тези, които си Ми дал, за да гледат Моята слава, която си Ми дал; защото си Ме възлюбил преди създанието на света.
25. Отче праведни, светът не Те е познал, но Аз Те познах; и тези познаха, че Ти си Ме пратил.
26. И им изявих Твоето име и ще им го изявя, та любовта, с която си Ме възлюбил, да бъде в тях и Аз в тях.
цитирай
3. jabalka - ...!!!
11.07.2012 13:54
Благодаря!
цитирай
4. feq - А аз си мисля - трябва ли вярата да се афишира?
11.07.2012 14:18
Не е ли и тя /вярата/ нещо много лично и неприкосвено?
цитирай
5. blagovestie - Здравей, Ябълчице! :))
11.07.2012 14:20
Светъл ден!
цитирай
6. blagovestie - Не се афишира, а споделя :))
11.07.2012 14:26
Хем е нещо лично, хем не. Ако апостолите бяха си замълчали, нямаше дори да знаем за Христос ;)

Деяния 1:8
8. Но ще приемете сила, когато дойде върху вас Святият Дух, и ще бъдете свидетели за Мене както в Йерусалим, така и в цяла Юдея и Самария, и до края на земята.

Но всеки действа, както е воден. Ако на теб не ти се говори за вярата ти - това е твоят избор. Талантите са си твои...

Аз пък се чудя как някаква новина къде продават портокали или домати на промоция се споделя с лекота, а за вярата и спасението - се мълчи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2887507
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21459
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди