Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.11.2012 18:02 - Псалм 27
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 1361 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 21.11.2012 18:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Псалми 27
  1. ГОСПОД е светлина моя и спасение мое - от кого ще се уплаша? ГОСПОД е крепост на живота ми - от кого ще се ужася?
  2. Когато злодеите се приближиха срещу мен, за да изядат плътта ми - противниците ми и враговете ми - те се спънаха и паднаха.
  3. Дори войска да се разположи на стан срещу мен, сърцето ми няма да се уплаши; дори и война да се надигне против мен, и при това ще имам увереност.
  4. Едно поисках от ГОСПОДА, това ще търся - да живея в дома на ГОСПОДА през всичките дни на живота си, за да съзерцавам прелестта на ГОСПОДА и да размишлявам в Неговия храм.
  5. Защото в злия ден Той ще ме скрие в скинията Си, ще ме прикрие в скривалището на шатъра Си, ще ме издигне на канара.
  6. И сега главата ми ще се издигне над враговете ми, които ме обкръжават. И жертви на тържествуващ вик ще принеса в скинията Му; ще пея, ще пея псалми на ГОСПОДА!
  7. Чуй, ГОСПОДИ, викам с гласа си! Смили се над мен и ме послушай!
  8. Сърцето Ми ти казва: Търсете лицето Ми! Лицето Ти ще търся, ГОСПОДИ.
  9. Не скривай от мен лицето Си, не отхвърляй в гняв слугата Си! Ти си ми бил помощта; не ме напускай и не ме изоставяй, Боже, Спасителю мой!
  10. И ако баща ми и майка ми ме оставят, ГОСПОД ще ме приеме.
  11. Научи ме на пътя Си, ГОСПОДИ, и ме води по равна пътека заради враговете ми.
  12. Не ме предавай на волята на притеснителите ми, защото лъжливи свидетели са се вдигнали против мен и този, които издиша насилие.
  13. Ако не бях повярвал, че ще видя добротата на ГОСПОДА в земята на живите...!
  14. Чакай ГОСПОДА, бъди смел и нека се укрепи сърцето ти! Да! Чакай ГОСПОДА!





Гласувай:
6



1. casadi - Това е един вълшебен псалм, който ...
23.11.2012 08:07
Това е един вълшебен псалм, който винаги чета със затаен дъх...

Виждам, че си подчертала стих 4 :))) Това е есенцията на вечния живот - наслада от присъствието на Бога, наслада от общуването с Него...защото това е наградата за вечността - Той самият! Не благата на Божието царство, не вечния живот сам по себе си...но ТОЙ! И Давид го е разбрал... А аз го копнея...и то много.

Поздрав! И Бог с теб!
цитирай
2. blagovestie - Да, Давид, който
23.11.2012 18:02
бе по Божието сърце, го проумя...

Докато не опознаем същността на Господ, Го търсим в моменти на трудност или когато искаме, когато молим да ни се даде или осигури нещо. А истинската вяра произтича от сърцето, права си. "Както еленът пръхти за водните потоци...".

В стих 4 има сила. Отдаване. Посвещение.
Има нещо, което съкрушава човешкото.

Прегръдки и за теб, мила! Нека Бог е с всички ни и ние с Него! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2896715
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди