Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2016 22:06 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов /4/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 (Продължение от /3/)

Знаете ли какво означава да си обладан? Обладаност това е този град, който повече не можеш да контролираш. Това е много опасно. Трябва винаги да държите врага под напрежение и да не предавате нито една територия, даже ако  не сте я завзели. Никога не трябва да отстъпвате, чувате ли - НИКОГА!

Чрез видение Бог ми каза да направя карта на живота си. Попитах: Защо?” И Бог започна да ме учи да гледам на живота си като главнокомандващ. Бог ми каза: “Нарисувай кръг и направи диаграма. Това ще бъде всяка област. Сега напиши всички области на живота си: сферата на душата, сферата на емоциите, сексуалната сфера, сфера на заеми, интереси. След това в проценти определи доколко тази сфера прижадлежи и е обхваната от Исус.“  Когато направих това, бях щокиран какъв лъжец е дявола. Моя и твоя живот, практически целия, трябва да принадлежи на Исус! Всички сфери, всичките  99,9%  принадлежат на  Бога. И една малка област, която даже не е доминираща понякога ме човърка. В тази област дяволът е издигнал крепост и те е направил роб и потърпевш, можете ли да си представите, каква лъжа е това? Начертай си диаграма и ще видиш цялата истинаСлед това Бог ми каза: “Oтдели се и подчини съвестта си под влиянието и властта на Исус Христос”. Знаете ли, че съвестта ни е много силно поразена от демони, бесове, от плътта и от духа на религия, постоянно ни огорчава. Въобще съвестта трябва да замълчи и да се подчини на Христос!

Да се върнем към войната. Попада стрела в мен, изваждам я, моля Бога за прошка, прибирам я и я връщам обратно. Ти някога плачеш ли, губиш ли, падаш ли, отстъпваш ли? Да! Имал ли си депресия? Никога в живота! Защо? Аз не съм войник на моето полесражение, АЗ СЪМ ГЕНЕРАЛ! Сега получавате много силна информация и ако пропуснете този урок, още десет години ще живеете в робство, в поражение, в проклятие. Съвестта ще ви гризе, когато вървите по улицата, в къщи, на работата. Кажи: “Съвест, млъкни в името на Исус Христос, аз те подчинявам на Исус и само това, което е написано, ще бъде закон в моя живот. Писано е: Вие сте деца на Всевишния и нито косъм няма да падне от главата ви”. Ти си победител, когато си отдал живота си на Исус!

Искам да ви въодушевя! След като прочетеш тази книга, вече ще бъдеш свободен в своя разум и в своя дух, не трябва даже и да се моля за теб!

Знаете ли какво представлява лъжатаТова е неправилна информация. Знаете ли какво е истинататова е правилна информация. И когато в живота ти попада  информация от Святия Дух, тя разрушава лъжата на дявола. Вие всички сте победители! Просто никога  не сте гледали на живота си през очите на Бога и през очите на генерала. Променете гледната си точка!

 Когато писах тази тема, дяволът не искаше  да бъде напечатана и Църквата да я чуе! Даже не си и представяте! Когато я писах, реално чувствах демона, който стоеше около мен, мръщеше се и ръмжеше, но нищо не можеше да направи. Защото това слово трябва да чуят ВСИЧКИ. И затова, когато човек чуе тази тема, който е християнин и е концентрирал целия си живот върху някаква си дреболия, неговия живот ще се промени чрез получената информация от Святия Дух.  Бог ми каза: “Ще ти помагам да побеждаваш. Без Мен нищо няма да победиш”. А аз попитах: “Какво да правя, Исусе?” Той ми каза: “Отпусни се и ме прославяй”. Когато падам, веднага ставам, моля за прошка и продължавам напред. Имам си аптечка, която се нарича Кръвта на моя Бог”. Исусовата кръв е съвършенна и това означава, че аз съм освободен  и от следващите греховe. Това може да го разбере само духовно израсналия, а подрастващия ще каже: “Значи сега аз мога да греша? - Не. Ела тук: Ще се помоля за теб и духът на глупост ще излезе от теб! Това означава, че когато пoлучавам някаква рана, призовавам кръвта на Исус и тя се изцелява веднага. А дяволът така прави, че ти седмица, месец, година се концентрираш само върху едно нещо и не знаеш, че там Бог го няма. Бог ти казва: Eла при Мен, синко, Аз те чакам, забрави тази глупост”. Бог никога не се е отдалечавал от теб заради греха ти, твоя грях те е отдалечавал от Бога. Ще попиташ: “Тогава какво да правя?” Даже когато падаш, никога не си отивай!  Никога! А какво да правя, когато сгреша? Помоли за прошка и продължавай напред! Ами ако това се случи седемдесет пъти през деня? Моли за прошка седемдесет пъти и продължавай напред. Дяволът ще поспре да те хапе!

От мен Сатана се дръпна назад още преди много години, защото Исус ми каза да направя това. Но чак сега ми разреши да споделя това с вас. Вие всички сте победители, просто никога не сте гледали на живота си чрез очите на Бога и като генерал. Войникът никога не е способен да победи генерала, но генерал да победи генерала може и още как. Искам да разберете, че нашият дух е неприкосновен за Сатана.

Знаете  ли кой съм аз? Аз съм ДУХОВЕН ЧОВЕКАко аз съм духовен човек, отдръпвам се настрана, а полесражението е още моето тяло, моята плът, моите неправилни постъпки. Ти си ДУХОВНО СЪЩЕСТВО и престани да бъдеш животно. Отиди настрана и кажи: “Господи, ще дойде победата”. Знаете ли кога печелим? Когато не се концентрираме върху куршумите, а върху завоюването на територия.  Във всяка война някой загива, във всяка война някъде ще отстъпиш, някой ще е ранен. Но какъв е този воин без рани? В нашето християнство дяволът е поднесъл такава лъжа: безгрешност, пълна святост след покаянието. А ако нещо в теб се прояви, значи не си се покаял. Лъжа от ада, религиозен фарс! Практически всички области в живота ни са запълнени от Бога, всички. И всичко, което се изисква от теб, това е да победиш няколко малки области, които Бог е оставил. ЗащоЗа да станеш воин и победител!  Библията ни разкрива, че даже апостолите са продължавали да попадат в проблеми. Но сянката изцелявала ли е? Изцелявала е! А Петър лицемерничал ли е? Лицемерничал е! Животът е такъв. Как е възможно това?

 О, Исусе, какво е това? Защо всеки ден църквата води такава ожесточена войнаЗащото воюват само с победителите. С победените няма вече какво да се воюва, те вече са унищожени. Ако с теб воюват, значи имаш колан на шампион. Ако против тебе са роднините ти, бесовете, религията и всички братя и сестри в кавички, знай, че си ШАМПИОН! Не предавай колана си, не предавай позицията си, защото ТИ СИ ШАМПИОН!

Ще ви дам примери от Божието Слово и ще ви покажа, че точно това е тактиката на Бог. Спомнете си Исус Навин, когато Бог му каза да отиде и да завладее цялата земя. Знаете ли, че Ханаан от тази страна на Йордан, целия е принадлежал на Израел. Тогава защо Бог не е дал цялата земя на Исус Навин? Исус Навин не е бил способен да удържи цялата завладяна територия. Например: десет хиляди града и десет хилядна армия. Когато бъде завладяна цялата територия ще могат ли десет хиляди души да контролират десет хиляди града? Не! Не и не. Бог дава деветдесет процента от победата, защото тези деветдесет ти ще можеш да контролираш, а всичките сто никога няма да можеш да контролираш. Защо?

Второзаконие 7 глава  от 21 стих: “Да не се уплашиш от тях, защото Господ, твоят Бог е сред теб, Бог велик и страшен”.

Първо, което Бог ти казва на войната е АЗ СЪМ С ТЕБ. Каквото и да се случи с теб, и да те ранят и да не те ранят, дяволът ти казва вече, че ти си никой. Имаш малка област от живота ти, с която не можеш да се справиш, и вече си разбит.  Дяволът те лъже: ТИ СИ ПОБЕДИТЕЛ! Винаги казвай: “Всичко ще постигна, няма къде да отида и ти, дяволе, махай се. Бог просто позволява това да се случва в живота ми. Той ме тренира, защото когато завладея тази територия - да мога да я удържа”.

22 “И Господ, твоят Бог, ще изгони тези народи пред теб малко по малко...  

Защо,  Господи? Аз искам всичко и веднага”. Няма да издържиш, не трябва всичко да става веднага. Бог ти казва: крачка след крачка, град след град, територия след територия. Защо Той прави това?

22 И Господ, твоят Бог, ще изгони тези народи пред теб малко по малко; няма да можеш да ги унищожиш изведнъж, за да не се умножат против теб полските зверове. 

Първо Йерихон, след това друг, след това друг град, трети, четвърти. Отрязвам града и го превземам. Всяка от вашите области е отделен град, който трябва да превземете в своето време. Престанете да воювате като войници: вие винаги ще губите. Вашия живот  е битка, и тя е жестока.

23 Но Господ, твоят Бог, ще ги предаде пред теб и ще ги хвърли в голямо объркване, докато се изтребят.

Кой води битката? Бог води битката. Да не би Той нещо да не е извършил? Той е извършил всичко. Но ние, които не сме обновили разума си, водим битката неправилно. В главата ни се върти лъжата на дявола и съвестта ни не говори тези неща, които трябва. Но когато се отдръпнеш настрани, заглушиш съвестта ти и я подчиниш в послушание на Христос, когато тя напълно се съединява със Словото, сега духа ти контролира живота ти,  а не плътта ти.  Защо страдаш? Защото плътта ти контролира целия ти живот. Затова когато стрелата попада в плътта ти, ти плачеш. Престани да бъдеш плътски, стани ДУХОВЕН ЧОВЕК! Ти си НОВОРОДЕНА ЛИЧНОСТ! На много хора ще им трябват години, за да разберат това и да не се асоциират с нашето полесражение, което се явява твоята плът и живот. Аз не се асоциирам, аз просто превземам, аз побеждавам. Бог го казва за тези, които ще приемат това като злато, като принципи на живота си. Аз съм го приел, вече знам истината и тя ме е направила ДУХОВЕН.  Аз съм дух, който има душа и живее в плът. Да, в тялото ти още живее плътта, която е родена от дявола и затова той постоянно те поразява чрез нея. Затова, когато си завоювал нещо в живота си, не бързай. Съсредоточи се върху цялата битка. Престани да превземаш градове, когато още не си завладял най-близките до теб, не се самозалъгвай.

ТИ ТРЯБВА НАПЪЛНО ДА СЕ ОТДЕЛИШ ОТ ПЛЪТТА И ДА ЖИВЕЕШ ПО ДУХ, ЗАЩОТО ДУХЪТ НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОРАЗЕН
!!!


(После следва Глава 2)



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2896059
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди