Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.08.2016 22:47 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 3 /13/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Скъпи мои! 
Църквата трябва да израсне. Да израсне, това означава да престане да търси позиции, а да намери тази, за която ти си роден. Там е твоята наслада, там е твоето благословение, там е твоята успешна битка и там е твоята победа! На твоето си място!

О, по-добре да бъда професионален ходатай, помазан от Бога да извоювам.  И всеки път, заставайки в пролом или в ходатайствена молитва,  аз ще се наслаждавам, отколкото да съм просто полуфабрикат и второсортен проповедник. Знаете, че няма лоши проповедници.  Има такива, които не са на своето си място и това е всичко. Това означава, че той не е проповедник, той е просто друга част на тялото, на която й се е приискало да говори.

… Не може окото да каже на ръката: ти не си ми нужна; или също главата на краката: вие не сте ми нужни. Напротив, частите на тялото, които се оказват по-слаби, в дйствителност са по-нужни…” По-нужни. Окото може ли нещо да вдигне? Може ръката. А ако ти извадят окото? Какво ще вдигнат ръцете? Нищо! Човекът няма да знае къде да тича, какво да докосвазначи няма очи. Знаете ли, че когато лишат човека от още едно нещо, той започва да мутира. И сега ръката гледа, и чува, и докосва, и се храни, прави всичко. По такъв начин ръката се превръща в хибрид. Тя не трябва да прави всичко, а прави всичко. Разбирате ли плана на дявола? И сега пасторът се опитва и да проповядва, и да пророкува, и да се моли, и да пътува, да говори словото, да увещава, да помазва, и след това на 30 год. вече издиша. Защо? Ръката се опитва да прави всичко. Всички казват: аз също искам да бъда пастор, та той е навсякъде. Той не трябва да бъде навсякъде, тъй като другите части на тялото трябва да правят всичко останало.

"Точно обратното - частите на тялото, които изглеждат слаби, са най-необходими. 23 И към частите, които зачитаме по-малко, ние се отнасяме с по-голямо уважение. И към тези части, които не са представителни, се отнасяме със специално внимание, 24 защото нашите по-представителни части нямат нужда от такова отношение. Бог е създал тялото по такъв начин, че да даде по-голяма почит на по-несъвършените части, които са лишени от нея"..  
Разбирате ли какъв уникален план има Бог? Какъв уникален план има Бог!

"за да няма разделения в тялото, а различните части да се грижат еднакво една за друга. 26 Ако една част от тялото страда, всички други страдат заедно с нея. Ако на една част се окаже почит, всички части споделят радостта й. 27 Така вие сте тялото на Христос и всеки от вас е част от него. 28 Бог постави в църквата първо апостолите, след това пророците, после учителите, после хората със сила да вършат чудеса, после хората с дарба да лекуват, после хората, които помагат с делата си, хората с дарба да ръководят и хората с дарба да говорят други езици."
Кажете ми, къде е тази дарба? Църква, разбирате ли, че всичките нас са ни окрали и си мислим, че просто една позиция заменя всичките. Бог връща в Църквата СВОИТЕ ПОДАРЪЦИ! О, Исусе! Знаете ли, че когато виждам пророка да си е на мястото, той взривява разума ми. Толкова съм шокиран, когато слушам Рик Джойнер, Боб Джонсън, Дейвид Уилкерсън. О, моля ви да разберете плана на Бога!

 "Така вие сте тялото на Христос и всеки от вас е част от него. 28 Бог постави в църквата първо апостолите, след това пророците, после учителите, после хората със сила да вършат чудеса, после хората с дарба да лекуват, после хората, които помагат с делата си, хората с дарба да ръководят и хората с дарба да говорят други езици."

Различни езици – това са езиците на други народи, това не са други езици, за да не ги бъркате.  

"други езици. Нима всички са апостоли? Нима всички са пророци? Нима всички са учители? Нима всички вършат чудеса? 30 Нима всички имат дарбата да лекуват? Нима всички говорят други езици?."

Имам впредвид други наречия.

"Нима всички обясняват езици? 31 Но трябва да се стремите към по-големите дарби и сега ще ви покажа най-добрия път."

Също така Бог ми каза последното откровение; то ме уплаши повече от всичко. Той ми показа, че някои лидери, пастори и служители трябва да предадат своите позиции, защото точно те се явяват запушалката за покаянието на градовете им, селата и районите! Бог ми каза: “Ако те не предадат позициите си, кръвта на тези села, райони, области и народи е върху главата на тези пастори”.  Бях толкова шокиран, че сам почти не се махнах от пасторството.  И попитах: “Господи, аз пастор ли съм?” – “Ти си пастор, отпусни се”. Църква, уплаших се! Не искам да отговарям за нечия кръв. По-добре да си се моля тихичко, да пея и да хваля Бога, отколкото да отговарям за града си, в който ти си заел нечие място, изгонил си Божието помазание  и върху теб е кръвта  на този народ. Аз се страхувам, Църква!

И аз видях съда и стоящите около него лидери на огромни църкви. И точно когато дойде ред на съда над градовете, то ГРАДОВЕТЕ СЪДЕХА ТЯХ! Това ме потресе и още веднъж коленичих като попитах: “Господи, аз дали съм на мястото си?” Бог ми каза: “Сине! Ти си на своето място. Кажи на Моите деца, че ако не се намират на мястото си, нека се боят да бъдат там”.

Разбирате ли, Църква, каква отговорност?! Влезте в това, точно за което сте родени. Вашето място не е заето от никой и чака, и призовава именно вас. Когато го заемете, точно там ще свърши целия ви ужас и търсене, защото където влезете, ще се наслаждавате в него!

- Господи, моля Те, моля Те, възкреси Своите Дарби и тези, които ги притежават. Аз се моля: нека в Твоята Църква всичко да се движи! Всичко, за което е писал Павел и ни дай още по-превъзходен път, Исусе! Аз те моля, издигни тези, за които току що четохме; хора, които виждат, чуват, разбират, пророкуват, рисуват, говорят, пеят, пишат стихове, и променят всичко наоколо. Аз те моля Исусе, издигни Своята Църква. Когато Църквата започне да вижда и да чува, на дявола ще му бъде невъзможно да я вземе. Амин!




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2898443
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди