Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2016 20:52 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов, гл. 4 /15/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0



 
 
Обръщам се към зрелите хора, на които им е омръзнало да се люлеят между помазаниците. Ти си точно такъв помазаник. Сам полагай ръце върху главата си. Разбра ли? Ти си източник! Кранът се приближава до друг кран и казва: "Дай ми вода". Какво е това? Ето ви още една още по-лоша картина: събрали са се двеста крана и пият вода от един кран. Какво ще бъде следващото откровение? Бог ми каза: "Разруши тази дяволска лъжа. Всичките вие сте Мои деца".
След новорождението цялото небе живее в теб. Ти си присъединен към същия източник като мен, като него, като нея! Цялото наше задружно семейство. Но Бог е казал: "Никой не може завладее трона на Бог, защото Той е Всезнаещ и Всемогъщ. И от Него излизат тези тръбички или въжета. И всяка една от тях е индивидуална част от Бога. И всичките ние сме малки богове на тази земя, донасящи една част от откровенията на Живия Бог с голяма буква". Не се заблуждавайте, котките раждат котки, магаретата - магарета, а Бог кого ражда? БОГОВЕ!

Бог казва: "Аз съм Цар на царете и Бог на боговете". Бог не говори за култа и за техните богове. Бог няма техни богове. Бог на боговете и Цар на царете. Ние с вас сме боговете на тази земя. Само че аз нося част от словото, ти носиш музиката, ти носиш пророчества, а ти видения. И всичките ние се наричаме тяло Христово.
Знаете ли, че понякога Бог и по време на нашата духовна кома ни дава откровения. Например: събрали сте се на домашната групата и ти задават въпрос. И внезапно ти идва отговора от Духа. Той не излиза от главата, а от
Духа. И ти го казваш. Този, който ти е задал въпроса е шокиран, а ти си двойно по-шокиран. Случвало ли ви се е? Знаете ли защо? Бог казва: "Не искаш да изливаш така водата, Аз сам просто ще я излея, докато ти просто си разговаряш и не знаеш какво да кажеш." Къде е тук тайната? Отвори си устата. Отвори източника: вземи китарата, седни зад клавишите. Ти ще кажеш: "Ама аз не съм талантлив". На Бог не Му е нужен твоя талант. На Бог е нужна просто твоята способност. Способност да свириш.  

Разказвам ви просто моята тайна. Казвам: "Татко, нужно ми е слово". Когато се включих към този резервоар аз го видях...Много хора казват: той скоро ще се изчерпи. Никога! А защо? Там има толкова много, ще стигне за всичките. Вие всеки ден ще идвате с нови откровения и никой от вас за целия ви живот няма да се изчерпи. Това, което видях още веднъж ме убеди: отпуснете се и просто отдавайте това, което Бог ви дава, защото следващото ще е още по-голямо. Благодаря ти
, Исус!
Запомнете едно просто нещо, за да не искате, Той моментално ви отговаря и ви дава. Сега въпросът е в това, как да се предаде всичко? Много хора се страхуват: какво ще си помислят когато кажа за видението ми или започна да рисувам картини, които виждам в духа и просто ги прехвърля на пано. Какво ще стане ако взема знамето и започна да провъзгласявам изцеляване, освобождение. Всъщност, всяко знаме си има своето значение. А вие знаете, че Бог има много имена и знамена - това са имената на Бог. И когато го издигаш, казваш: знамето на изцеляването. Неговото име е изцеление и ти говориш чрез знамето: изцеление. Какъв талант имаш? Бог притежава незчерпаем източник, само се присъедини към Него и кажи: "Боже, моля Те, отвори този кран. Ще престана да тичам след следващата проповед  или след някое откровение. Аз искам от
Теб да черпя моите откровения". Разбирам, че ние се храним един друг: аз храня вас, а вие трябва да ме шокирате с някакво ново откровение, защото клетката се възстановява чрез клетка. И ние знаем, че тялото работи, възстановява се, расте, развива се и всеки член помага един на друг. С вас трябва да разберем това.
Ние трябва да се научим да ползваме нашия кран. Научете се да бъдете Негов източник! Павел казва: "И вече не аз живея, a Христос живее в мен. И животът, който живея в тялото, живея го с вярата, която е в Божия Син, Който ме възлюби и предаде Себе си за мен". (Гал.2:20) Какво имаш
е впредвид? Той казва: "Аз вече не давам всичко, това го дава Исус".
Исус казва: "Истина, истина ви казвам: Синът не може да върши от Себе Си нищо освен това, което вижда, че върши Отец, понеже каквото върши Той, същото върши и Синът." (Йоан 5:19)

Татко е отворил крана. Синът е отворил. Татко е казал да плюе в очите, и Исус е взел, че го е направил; ако е благословение, значи е благословение. А какво ще си помислят хората? А какво значение има какво ще си помислят? Той прогледнал ли е? Прогледнал е! Отпусни се! Ти си канал и нека бъде според вярата ти! Жената се е приближила, докоснала е края на дрехата Му и от този канал е потекло! Исус се е обърнал и пита
л: Кой ме докосна? И някои християни си ходят и казват: "Не е Божията воля да се излекувам, това е моят кръст". Не, това не е кръст, това е глупост! Кръста не е твоята болест. Болестта е проклятие! В Исая 53:4 е написано: "Но Той взе на Себе Си нашите немощи и понесе нашите болести; а ние Го счетохме за ударен, поразен от Бога и наскърбен". Той чрез тялото Си понесе на кръста  всички наши болести!!! Това е глупост, че това е твоят кръст! Отречи се от болестите и кажи: "Аз взимам своето изцеление" и се излекувай точно сега и кажи: "Аз взимам моето изцеление точно сега", и го получи.

"Затова ви казвам: всичко, каквото поискате в молитва, вярвайте, че сте го получили и ще се сбъдне.
(Марк 11:24) Ако искаш да напишеш песен, взимаш и започваш да пишеш, а какво ще се случи, това не трябва да те интересува. Знаете ли как получавам всички тези откровения? Естествено, че трябва да бъдеш с Бога, трябва да се усамотиш като Исус, който е ходил в уединение, а след това се е връщал и е раздавал. Аз се уединявам и казвам: "Господи, ето химикалката, ето тетрадката, ето Библията ми, аз съм готов". И в същaта секунда започвам да пиша.

Можеш да кажеш: "Това е твоя талант". Не! Аз просто съм се научил да  използувам своя канал. Ти имаш точно същия канал и точно същия източник. Това е първото, което трябва да разберете в тази тема. Мисълта, която искам да ви предам, е че вие сте източника, който трябва да се отвори! Започни да се отваряш! Ще изплюеш ръжда, нищо
- ще потърпим. Ще нарисуваш нещо неясно - нищо! Ще ни кажеш, кое е от Бога, а кое е твое. Започни, отваряй, прави, движи се!!! Вярата е осъществяване на очакваното! Всичко, което поискате в молитва - вярвайте, че сте го получили и ще ви бъде дадено!!! На кого Исус е казвал това? На всички нас!

Църквата въобще е напълно окрадена!  В духовния свят вече всичко е приготвено и те чака. Ако си учител или  проповедник, то вече имаш откровение. Не трябва да ги чакаш.  Знаете ли защо ние чакаме? Защото още не сме се научили да отваряме правилно този източник. Ние чакаме, чакаме, а после някъде пропуска. След това ще бъдеш като Павел - "и вече не аз" - аз вървя, а сянката изцелява. Защо? Защото в тази сянка не се намира вече Павел. Това е чистия източник на Исус! Ето защо Павел е имал трън в плътта, за да не се възгордее с прекалено много
то откровения, за да не каже крана: "Погледнете как изливам!!!"

Знаете ли какво е трън в плътта? За някои смирени мъже това е плешивостта. Знам това, защото много мъже ми са се изповядвали. Някои ги държи в смирение по-късия малък пръст на ръката или крака и те го крият. Понякога Бог ви държи в смирение с такива неща, че ще бъдем шокирани. Някои казват: "
На мен в смирение ме държи грехът" - ЛЪЖА! Бог никога не вкарва в грях. Ако си пророк, то словото отдавна вече стои и чака твоята команда. Ако си призован да изцеляваш, то просто трябва да се научиш да доставяш частите на тялото от духовния свят. Трябва да попиташ: "Отче, как да изцелявам?"




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2899095
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди