Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2016 20:58 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов, гл. 5 /17/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
2



 
 
НЕДОРАЗВИТАТА ЦЪРКВА

Трябва да знаем, че ако Бог ни открива нещо, ние непременно трябва да го предадем. Някои хора се чудят защо Бог не ги използува? Можеш ли да ми отговориш на въпроса: ще предадеш ли всичко точно така, както Бог ти е го казал? Много смятат, че Бог не иска да ги използува. Не, ние не искаме да бъдем използувани от Бог, защото това, което Той ни казва, понякога не се побира в нашия разум и тогава ние изоставяме нашето служение и чакаме нещо меко, пухкаво, което никога не настъпва.

Благодаря на Бог за тази серия от теми, защото не съм ги писал аз. Аз просто виждам видение и го предавам. Бог ми показва видението и после ми обяснява това, което ми е показал. Чудесен метод, никога не съм преживявал такова нещо. И така – това е петото видение с уникалното название: “Недоразвитата Църква”. Не говоря за ненормална Църква, не говоря за някаква объркана църква, не. Говоря за недоразвитата църква. Знаете ли какво означава недоразвита? Недоразвита на английски звучи така: “undeveloped”, което означава незавършена или още не е на този стадий, където трябва да се намира, или изостанала. Ще ви кажа направо: аз не назовавам темите. Названието идва заедно с видението и затова моля Бог понякога така: “Господи, със сигурност ли искаш така да я нарека? Може би някак си да посмекчим малко названието?” Господ казва: ”Не, точно така. Защото точно названието съдържа същността на тази тема”.

Бог ми каза: Ще ти давам такива видения, които ще унищoжават лъжата на дявола. Ние ще режем въжетата на дявола, въжетата на лъжите на дявола; лъжата, която е била натрупвана стотици и стотици години. И Бог иска да освободи Църквата от това. Преди да започне да лекува пациента, докторът трябва да установи диагнозата, какво не е наред с пациента? И така, скъпи мои, тези теми не са предназначени за някакво си особено развитие, те са за диагноза. Диагнозата, която Бог иска да постави на Църквата и да ни даде да разберем: от къде и как трябва да започнем. Къде са ни проблемите? В какво дяволът ни държи с лъжите си?

Всеки път, когато получавам поредното видение, падам просто на колене и казвам: Боже мой, бъди близо до мен, искам да бъда близо единствено с Теб, защото лъжата на дявола е невъзможно да се разпознае без близкото ходене със Святия Дух. Ти ще попаднеш в поредната мрежа на дявола, ако не ходиш с Бога много близо. Без Него ние можем също да попаднем на поредната сатанинска заблуда или на какви ли не неща. Затова ви умолявам: бъдете близо до Бога. Това не е времето, където ти ще си живееш, а Бог за теб е някак си като хоби. Хоби – това означава веднъж седмично, два пъти седмично. Това време свърши. Сега ти трябва да си потопен в Бога. Защото сега дойде времето Църквата да стане. Просто трябва да кажеш: “Затварям разума си, запушвам ушите си за лъжата на дявола и Те моля, Святи Дух, Ти ми открий къде е истината и къде е лъжата?” Бъдете много внимателни.

И така,Недоразвитата Църква.
Това не е нещо странно, ненормално. Недоразвитост, това е неразвита личност. Сега ще ви разкажа за видението, което ме шокира. Бог ми каза: “Ще ти показвам Църквата от различни страни”. И Той ми показа Тялото от страната на дарбите, помазанието и силата. После ме отведе настрани и ми паказа Тялото от абсолютно друга страна. Показа ми Своята Църква от страната на развитието, от страната на това, къде трябва да бъде и каква трябва да бъде сега.

Аз сключих с Бог завет и казах: Моля Те, Господи, не ми показвай нищо, което не мога да изтълкувам. Ако не мога да изтълкувам нещо или да го обясня, никога да не говоря зa това, защото не искам да заблудя никой за някакви си непонятни неща, които някой измисля.

Видях голямо тяло на възрастен човек. Но като се вгледах видях мъж, който отдалече изглеждаше съвсем нормално, беше красиво облечен възрастен мъж на възраст около 40 години, облечен доста стилно с костюм и вратовръзка. Отначало не разбрах какво иска да ми покаже Бог, но приближавайки се по-близо, видях недоразвит възрастен мъж и отдалече не можеше да се види, че има нещо ненормално в него. Отдалече той изглеждаше абсолютно нормално: красив, сресан, обръснат, просто красавец. Но приближавайки се по-близо, видях, че той си играе: течаха му лиги от устата, издаваше детски звуци, правеше балончета”. Той седеше, игреше си и се наакваше и напикваше в костюма си.

На пръв поглед това може да ви се струва странно, може би смешно, но то ме шокира. Аз казах на Господ: “Господи, точно така ли искаш да го разкажа? Господ ми отговаря: “Да, точно така го разкажи”. Аз се ужасих и попитах: “Какво е това?” Святият Дух ми каза: “Това е още едно от откровенията за Моята Църква. Той ми каза, че тези качества са присъщи на младенците и в това няма нищо странно, докато е дете. 






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894733
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди