Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2016 21:03 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 5 /20/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Аз знам едно, скъпи мои, че ние трябва да строим върху фундамента на апостолите. Бог ми каза, че дяволът е разбрал точно това нещо и затова се е появил план, новия план на дявола. Той си е казал: “Не може да се спре християнството, християнството може да се държи винаги в детско състояние”. Сега всички ще се борят за забрадки, за икони, повярвайте ми, това се отнася за всички. Видях, че Църквата е намразила знанията, откровенията и прогреса и е обикнала традициите. Разбрах, че точнo това се явява план и мрежа на Сатана за Църквата на последното време. Разбрах, че Църквата толкова много е искала да предаде неповреденото Слово, че точно тук е сгрешила. Тя се е опитала да го предаде точно така, а в следващото поколение това вече е било мъртво!

Църквата съвсем не се е опитвала да се заблуждава. Преди нас Църквата е била обединение на истински християни и в тяхното поколение са били истински. Проблемът е в това, че е бил прерязан канала и ние не сме могли да строим върху опита на живота им. Всичко е било скрито от дявола, изгорено, унищожено и затворено, и никой нищо не е знаел. Знаете ли какво сме знаели? Отделни откъси на някои служители: този е страдал за Исус, слава на Бога, този човек е бил изгорен, този човек е бил разпънат, този е сварен в кипящо масло. На нас са ни говорили само за отделни красиви и ярки фрагменти на помазаниците. Но ние не можем да строим върху ярки фаргменти! Не можем! Ние трябва да строим върху цялата платформа.

Харесва ми цар Давид. Целият му живот е описан, от греховете до успеха. И затова се наслаждавам, когато наблюдавам цар Давид. Защо? Защото той е писал за себе си и за него са писали като за реален човек. И върху неговия фундамент просто може да се строи.

Сатана винаги се е грижел за това, всичко да се изгаря и унищожава и да не се предава по-нататък в никакъв случай. Ето защо досега не можем да достигнем нивото на апостолите, да не говорим да отидем по-далече. Видях, че Сатана много внимателно се грижи да се предават само традициите, само това което е било във всички поколения, нации и народи. Дяволът, знаейки духовния принцип и закон, че в следващото поколение това вече ще бъде мъртво, се е погрижил добре да се предава точно това.

Дяволът е бил задействан в това, всичко да се предава точно и неповредено, неприкосновено, за да не може нищо да се промени. А това вече е била смъртта и раковия хематом, защото за следващото поколение Бог има съвършено други откровения. И не те трябва да те учат, а Бог трябва да те учи.

И всеки път, когато Бог ми разкрива поредния план на Сатана и лъжата, която отсичаме, идвам при Бог и казвам: Господи, искам да бъда още по-близо до Теб .

Скъпи мои, в тези дни Църквата се издига! О, Църквата се издига! Повече няма да бъдем недоразвити, няма повече да правим тези неща, които сме правили – това вече е направено и ние вървим по-нататък.

Бях шокиран от това, какво предава дяволът на следващото поколение и то се явява препъващ камък. Видях, че във всички поколения, нации и народи, Сатана се е погрижил много внимателно за това да се предават само традициите на това поколение, което е живяло, и точно те са се изпълнявали строго: правила, закони. И да се предават по-нататък като истина и фундамент, а това е бил само фрагмент в живота на тази църква, тази нация и това време, а сега Бог има съвсем друго.

О! Знаете ли защо съм доволен? Още един удар на дявола! И за човека, който точно търси истината - това се явява за него хляб, защото той ще види, че Бог е дошъл да освободи своята Църква от лъжата на дявола. Аз не искам да живея в лъжа! Аз не искам да продължавам да се храня с лъжа! И аз моля моя Бог да ми разкрие всички тайни, истини, какво е Църквата? И до къде тя трябва да стигне?

Видях, че когато се ражда ново движение на Святия Дух и се издига нещо ново, Сатана веднага създава нов пакет от традиции и устави. И видях, че всяка деноминация има свой пакет, видях всички тези икони, свещи, обичаи, поклонения. После се е издигнало ново поколение, което не е вярвало в това, те вече са имали други обичаи, започнали са умиванията, забрадките и т.н. … Да ви разкрия ли тайната, какво се явява сега уловката за Църквата на последното време? Знаете ли, че Църквата на последното време има доста ужасен идол. Искате ли да знаете? Това са ПОМАЗАНИЦИТЕ!

Църквата на последното време е много умна, тя е премахнала всички традиции. Дяволът е направил така, че сега Църквата на последното време да се покланя на помазаниците. Църквата осветява някои личности и цял живот тича след тях. А това в очите на Бог е култ и това Му е противно. Ти можеш да прочетеш за тях, да затвориш книгата и да кажеш: “Благодаря, и да вървиш към Бога, защото Той те ревнува! Разбирам, че предишното поколение е имало всякакви форми, песни, забрадки, всякакви там разрези, облекла и всичко останало. Преди това поколение е съществувал пакет от традиции, които са били материални, видими. Всичко е трябвало да бъде видимо, да може да се докосва и т.н. И аз попитах Бога: “Ами сега, какъв е?” Той казва: “Това поколение е много умно и дяволът гo върти на малкия си пръст професионално. Той е направил култ на поклонение не на икони, а на ПОМАЗАНИЦИ”.

А Бог ревнува! Бог ревнува, Църква! Той не се е канел да те дава на никакъв помазаник. Не се е канел. Ти Му принадлежиш и трябва да търсиш само Него. Бог няма нищо против памазаниците.

Бог иска да разпознаете тази лъжа. Видях, че практически всички движения или деноминации си имат своя демоничен пакет от традиции. Между теб и Бог не може да има нищо друго освен Бог! Нищо! Нито личност, нито човек, нито помазаник, нито служение. Трябва да бъдеш само ти и Бог. Само това признава Той, Той иска само теб и това е всичко.

Да, ти си се покаял чрез помазаника. Кажи му: “Благодаря, слава на Бога! и върви след Бог. Бог ненавижда култа. Бог разрушава култа. Затова понякога се допуска помазаниците да паднат. Знаете ли защо се допуска помазаниците да паднат? На мен Бог ми каза: “Допуска се да паднат помазаниците само поради една единствена причина: защото хората са превърнали помазаника в бог”. О, Исусе, дай ни да видим лъжата на Сатана. Моля Те, свали покривалото от очите ни. Дай ни да виждаме ясно: кои сме ние, къде отиваме и в какви проблеми се намираме.

Видях как зад всеки пакет от традиции бяха поставени специални демони. Бог винаги създава нещо ново. И ако в предишното поколение този пакет е работел, то в следващото поколение това е вече червясала манна. Дяволът, знаейки този духовен закон, внимателно се грижи за това, да се предава от поколение на поколение един и същ пакет от традиции. Към всеки такъв пакет са представени свои демони, които никой не е виждал, и естествено никой не е изгонвал, защото не е знаел даже самия факт за съществуването на този пакет. Това не хората, а духът на религията казва: “Ти си отстъпил от вярата на бащите си, ти си захвърлил, ти си предал”. Аз съм предал червея и пакета на традициите, аз не съм предавал Бога! Аз съм влюбен в моя Бог! Аз съм влюбен в моя Бог, никога, никога не съм предавал Бога, аз съм влюбен в моя Бог! Аз съм предал червеите! И те моля да се отречеш от традициите и да намериш Този, който говори сега в това време. Намери Този, който сега се движи, точно сега и именно на Него служи.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895877
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди