Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.08.2010 06:53 - Неутронно...
Автор: blagovestie Категория: Изкуство   
Прочетен: 9949 Коментари: 60 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Изгрявам...
Някъде от центъра на слънцето...
В момента ярко - светла съм.
С лъчите му светкавично
при теб пристигам.
Погалвам те и стоплям всяка твоя част
със снопове,
от себе си...

Започвам от очите.
Влизам в тях до заслепяване.
До яростно оранжево...

Преградите стопяваме.

Кръвта под кожата ти пламва,
вулканно,
кипнала до бяло
и пееща във вените...

Докосвам и лицето с пръсти очертавам
със нежни топли длани,
слънчови...
Като през призма, с всички цветове=
И огледални.

Задържам се в косата,
на врата ти
и плъзгам ги надолу по гърба ти.
Навсякъде по тебе продължавам.
За дълго.
Сладко - бавно е...
И слънчеви следи оставям.

На раменете връщам се.
Допрени сме безумно плътно...

В гърдите ти прониквам,
малко вляво.
Не спирам да докосвам и да галя...

Притискам те до себе си.
Потъваш по-дълбоко в мен
и става още по-горещо...
Взривяваме се и разпадаме
до нещо
общо...

Ръцете ти към мен се вдигат.
По цялата ми дължина и форми,
(въпреки топлината)
успяват да достигат.
Почти като молитва,
но не е...

Устните ни,
които до сега немееха,
прошепват нещо
непонятно за умът,
задъхано,
накъсано на срички,
изпълващо и двама ни
до пръсване.

Прилепваме един към друг.
И влажно – тупкащо е всичко...

А заслепените очи
отварят се широко.
Удивени.
От ставащото.
От факта, че се случваме...

Минават шеметни и бързи кадри.
Душата НИ кипи.
Запечатваме
до болка
всеки миг.
И сливаме се.
Неутронно.

Със изгревът.
На нас...

                     (на този, който вижда слънцето в мен...)



Тагове:   неутронно,


Гласувай:
34



1. zabavnata - Страхотно е!
16.08.2010 07:51
Нека това слънце грее винаги и само за теб!
Много любов!
цитирай
2. erato7 - Поздравления!:)))
16.08.2010 08:09
Поздравления!:)))
цитирай
3. vilidimova - Чудесно е! Поздравления!
16.08.2010 09:05
Чудесно е! Поздравления!
цитирай
4. elinora - Добро утро,
16.08.2010 09:46
Слънце! :)*
цитирай
5. ckarlet - Колко много любов можеш да дадеш, ...
16.08.2010 10:27
Колко много любов можеш да дадеш, Люси! Нека винаги си като волна птица, с полет към небето. Не спирай да я даряваш тази любов, с онзи силен копнеж за любимия човек!
Бъди за него винаги изгряващото Слънчице!
Поздрави за хубавото стихотворение!
цитирай
6. henzelski - Топлят
16.08.2010 10:37
като слънчице думите ти, Люси! И парят, без да изгарят...;)*
цитирай
7. blagovestie - zabavnata,
16.08.2010 12:40
и за теб така от този, който сгрява и освежава душата ти :)))
Благодаря!
цитирай
8. blagovestie - erato7,
16.08.2010 12:42
благодаря ти, миличка!
Сияйно-вълшебни дни ти пожелавам! :))
цитирай
9. hope17 - Щом идваш от
16.08.2010 12:44
самото сърце на слънцето, щом чувствата се потопят в него, факта "че се случвате" е толкова изригващо неуправляем, че може да е само прекрасен....единствен и неподлежащ на думи, само на усещания !
:)
цитирай
10. blagovestie - Добро да е на теб, слънчева Ели!
16.08.2010 12:48
Прегръщам си те и благословена да е седмицата ти, приятелко! :*
цитирай
11. blagovestie - Скарлетче,
16.08.2010 12:49
винаги си толкова великодушна към мен, че просто ме смайваш...
Благодаря ти, миличка!

Лъчезарно-осветена седмица! :))
цитирай
12. blagovestie - Благодаря ти,
16.08.2010 12:50
vilidimova!
Успешна и слънчева нова седмица! :)
цитирай
13. blagovestie - Така си е,
16.08.2010 12:52
Краси, за тези, които имат сетива и познание :))) :***
цитирай
14. blagovestie - Привет, Хоуп,
16.08.2010 12:54
радвам се на присъствието ти!

Нещата са прекрасни, когато идват от и са насочени към ... центъра... И вярно, думите просто не достигат :)))

Усмихната седмица, мила!
цитирай
15. womanly - Поздравления!!!
16.08.2010 13:53
Огнено - чувствен и разпалващ стих озаряващ със светлина душата на читателя!
цитирай
16. blagovestie - Ей, womanly,
16.08.2010 13:55
ти ме разбиваш до неутронност, ве :)))
Стихът ти много ми хареса, да знаеш, но нещо ме мързи да пиша коментари :*
Огнено-сияен ден, миличка!
цитирай
17. stela50 - Поздравления ,Блага Вест !
16.08.2010 14:17
Чудесно е .
Светъл и вълнуващ ден !
цитирай
18. blagovestie - Дай Боже
16.08.2010 14:18
и за теб да е такъв, stela50!
Благодаря ти от сърце! :)))
цитирай
19. monaliza121 - Някъде от центъра на слънцето...
16.08.2010 14:45
Неземно горещо сливане. Взривяване със изгрева...
От така любов светът се ражда и живее!
Поздрави Благовестие!
цитирай
20. анонимен - Слънчо
16.08.2010 15:34
много ти гърмящо стихотворението.:-)))) Някога, когато измислиха неутронната бомба излезе следния виц /неутронната бомба гърми леко - сравнително леко. Трепи всичко живо и има малък радус на поражение. Разрушения, де/. Та ето ти и неутронен виц. Спец подарък за тебе и едно на ум за ухажьорите ти. :-)))

Обяснява Чапаев, що е неутронна бомба и има ли почва за приложение. Войската го зяпа с тъпо недоумение. В края на лекцията пита : Има ли въпроси?
Става Петка и казва: Чапай, ама нищичко не разбрахме! Кажи го простичко!
Другари, казал Чапай, Абе..представате си Червения площад. Представихте ли си го? ДААААА!-ревнала войската. Представете си,че е отрупан с водка, сельодка и други мезета.. Представихте ли си го? ДАААААААА! ревнала войската още по мощно. Е...и няма никой, който да отвори една бутилка... НЯМА,БЕ!
цитирай
21. blagovestie - Поздрави и на теб, monaliza121,
16.08.2010 15:46
коментара ти е светъл и прекрасен и от душа ти благодаря за него! :))
цитирай
22. blagovestie - Катана,
16.08.2010 15:50
мерси за вица, готин е. С черно чувство за хумор, ама готин :))))))
Виж кое ме вдъхнови извън вдъхновителя ми:

"Неутрон - Реакции

При ядрените реакции за да взаимодействат заредени частици (ядра на атоми), те могат да се доближат само при много високи температури (скорости), тъй като трябва да преодолеят кулоновата сила на отблъскване.

Неутрона достига ядрата свободно и поради това реакциите от тип неутрон+ядро протичат при произволна температура и имат важно практическо значение.

При сблъсък с ядро неутрона може да бъде отразен еластично, да се слее с ядрото или в резултат на сблъсъка да се получат няколко нови ядра или частици.
Практически реакции:

Най-използваната реакция с неутрони е верижната реакция на делене на ядрено гориво. В ядрените реактори и атомните бомби тя е основният източник за получаване на енергия.

Друга важна реакция е сливането на неутрон с ядро. Така се получават изотопи на химическите елементи, някои от които - радиоактивни, поради неустойчивостта си се разпадат." ;))))

Хубава седмица, Катана! :*
цитирай
23. анонимен - мерси за вица, готин е. С черно чу...
16.08.2010 16:12
blagovestie написа:
мерси за вица, готин е. С черно чувство за хумор, ама готин :))))))
Виж кое ме вдъхнови извън вдъхновителя ми:

"Неутрон - Реакции

При ядрените реакции за да взаимодействат заредени частици (ядра на атоми), те могат да се доближат само при много високи температури (скорости), тъй като трябва да преодолеят кулоновата сила на отблъскване.

Неутрона достига ядрата свободно и поради това реакциите от тип неутрон+ядро протичат при произволна температура и имат важно практическо значение.

При сблъсък с ядро неутрона може да бъде отразен еластично, да се слее с ядрото или в резултат на сблъсъка да се получат няколко нови ядра или частици.
Практически реакции:

Най-използваната реакция с неутрони е верижната реакция на делене на ядрено гориво. В ядрените реактори и атомните бомби тя е основният източник за получаване на енергия.

Друга важна реакция е сливането на неутрон с ядро. Така се получават изотопи на химическите елементи, някои от които - радиоактивни, поради неустойчивостта си се разпадат." ;))))

Хубава седмица, Катана! :*

Много уики, много нещо... :-))) Аз намеквах за нещо друго. Че Лю като думне в емоционалнохормонален аспект, пораженията са си ... добри. /следва разбиращо намигване и широка усмивка/.:-)))
цитирай
24. blagovestie - ;))) съвсем разбиращо при това
16.08.2010 16:45
+ :DDD, Катана :)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
25. анонимен - + :DDD, Катана :))))))))))))))...
16.08.2010 16:57
blagovestie написа:
+ :DDD, Катана :)))))))))))))))))))))))))))

Смей се ти.... :-)))
цитирай
26. blagovestie - Още не съм
16.08.2010 21:28
спряла, Катана :)))))
Хубава да е вечерта ти! ;))
цитирай
27. blagovestie - alav,
16.08.2010 21:29
добре дошла :))
И много ти благодаря!
Хубава вечер! :)))
цитирай
28. анонимен - амааааа амаааааааааааа ...
16.08.2010 21:46
амааааа

амаааааааааааа
амаааааааааааааааааааа
АМА многоооо хубаво това, ейййй! ЕЙЙЙЙ, хубаво е!
цитирай
29. анонимен - ан 29 съм аз
16.08.2010 21:48
не знам защо излизам анонимна - goodbye
цитирай
30. yuliya2006 - ЕТО, ТОВА СИ ТИ ЛЮСИ! ПОЕЗИЯ ПИСАНА ...
16.08.2010 22:12
ЕТО ,ТОВА СИ ТИ ЛЮСИ! ПОЕЗИЯ ПИСАНА НА ЕДИН ДЪХ И ПОКОРЯВА И....БЕЗ ПОВЕЧЕ ДУМИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
31. dolsineq - Люси, де го криеш тоя заряд? Отпу...
16.08.2010 23:17
Люси, де го криеш тоя заряд? Отпушвай по-малко, като камикадзе си...;)))
цитирай
32. blagovestie - goodbye,
17.08.2010 07:07
така ме зарадва... :)))

ПП: Относно показването като анонимен, когато си логнат, смятах че се случва предимно на мен. Особено вечер се логвам по няколко пъти и пиша по няколко коментара и аз. В моя блог анонимните са ограничени и е хубаво, че уточни, че си ти.
Хубав ден, мила! :))
цитирай
33. blagovestie - Ей, Джу,
17.08.2010 07:09
а това си ти - с тези вдъхновяващи коментари, от които на хората им поникват криле и им се иска да пишат, да творят, докато летят из висините!
Благодаря ти, слънце! :))
Прегръщам си те, приятелко! :*
цитирай
34. blagovestie - Снежи,
17.08.2010 07:11
отвътре ми идва заряда, така и не се научих да го контролирам и да пускам на дози...
Надявам се да не съм камикадзе обаче ;))))
цитирай
35. анонимен - Всички в блога те наблюдаваме,
17.08.2010 08:27
да не го подкараш и термоядрено. Че ще я втасаме.....
цитирай
36. blagovestie - Хахаха,
17.08.2010 08:32
Катана, споко ве :))))))
Този ми ефект важи единствено за онзи, който съм описала в скобките под стихото ;))) Той да му мисли.
Публично заявявам и тържествено обещавам - всички останали са и ще са незасегнати и в пълна безопасност ;)))

ПП: Ни мъ плаши с всеобщо наблюдение, ще ме гепи параноята направо :)))
цитирай
37. анонимен - Виж сега
17.08.2010 09:22
blagovestie написа:
Катана, споко ве :))))))
Този ми ефект важи единствено за онзи, който съм описала в скобките под стихото ;))) Той да му мисли.
Публично заявявам и тържествено обещавам - всички останали са и ще са незасегнати и в пълна безопасност ;)))

ПП: Ни мъ плаши с всеобщо наблюдение, ще ме гепи параноята направо :)))

Персоналният ти сапьор да си ти бере гайлето. Някъде ще ръчне, другаде ще бучне... И няма страшно. Ние обаче наблюдаваме за вторични белези и показания. Ако се чуе съскане, пукане и спонтанно подскачане, да имаме готовност за спешно покриване и окопаване. Едно неутронно "БУУУМ" не пита кой е добър и кой лош... Кара наред... :-))))))))) Така де.. Опитни мъже сме..
цитирай
38. blagovestie - Ей това опитното
17.08.2010 09:32
човек не може и за миг да му приспи вниманието ;))) :Р

Исках да те накарам да се почувстваш в безопасност, ама ти разваляш нещата сА ;)

ПП: Оглеждам се за камери, ще ги издиря и горко ти тогава. Да му мислят вторичните белези и показа/тели/ния... :РР
цитирай
39. анонимен - Сега е 21 век,
17.08.2010 10:00
blagovestie написа:
човек не може и за миг да му приспи вниманието ;))) :Р

Исках да те накарам да се почувстваш в безопасност, ама ти разваляш нещата сА ;)

ПП: Оглеждам се за камери, ще ги издиря и горко ти тогава. Да му мислят вторичните белези и показа/тели/ния... :РР

бе , еееей! Нанотехнологии, ситни средства за наблюдение и най-вече... изострена интуиция и перфектно познаване на боеприпасите. За това и сме оцелели..Е, за сега.... :-)))))))))))))))))
цитирай
40. blagovestie - Светът е оцелял
17.08.2010 10:05
и защото се е смял, а ти допринасяш за оцеляването му блестящо, Катана :)))))
Хубав ден, приятелю! :))
цитирай
41. анонимен - и защото се е смял, а ти допринасяш за ...
17.08.2010 10:09
blagovestie написа:
и защото се е смял, а ти допринасяш за оцеляването му блестящо, Катана :)))))
Хубав ден, приятелю! :))

Светът е доста весело място, Лю. Куп народ се грижи да ни е забавно и весело, особено, като се взима на сериозно и ни размахва егото си.
цитирай
42. blagovestie - Много си прав, Катана :)))
17.08.2010 10:57
То и аз подмятам по някое парченце от време на време, за да не стане твърде скучно ;))))) :РР
цитирай
43. анонимен - То и аз подмятам по някое парченце от ...
17.08.2010 11:07
blagovestie написа:
То и аз подмятам по някое парченце от време на време, за да не стане твърде скучно ;))))) :РР

Твоите парченца его са си стръв за рибки копърки... Метни нещо по - едро, че само дребни рибета се хващат. :-))))))))))) Нещо са се умълчали, досадниците. Липсват ми... :-)))
цитирай
44. blagovestie - А на мен не ми липсват,
17.08.2010 11:17
бяха усмърдели блога. Сега се диша по-лесно и определено е по-приятно :РР

Някои бяха поразени с модераторски светкавици (за което аз лично БЛАГОДАРЯ!!!), а други вероятно просто ... изпушиха ;)))

Ти сега да не загубиш трениг се притесняваш, знам аз. Това - уменията - трябва да се упражняват непрестанно :)))
цитирай
45. анонимен - Това, хората не са хич религиозни...
17.08.2010 11:23
което е лошо. Мноооогооооо лошо... Хич не спазват 11-та Божа заповед.
цитирай
46. blagovestie - В "моята" Библия са
17.08.2010 11:35
едва 10, а в твоята коя следва? :))))))

ПП: Повече вярващи люде са нужни, и аз това пропагандирам ;)
цитирай
47. анонимен - Давай да ставаме проповедници
17.08.2010 12:01
blagovestie написа:
едва 10, а в твоята коя следва? :))))))

ПП: Повече вярващи люде са нужни, и аз това пропагандирам ;)

11-та Божа заповед - АКО СИ ТЪП, ТРАЙ СИ!
:-)
цитирай
48. blagovestie - Катана,
17.08.2010 12:23
сигурна съм, че трябва да я впишат в Словото, но имам известни подозрения дали ще бъде схваната и приложена именно от когото трябва ;)))
То не е за всеки да разбира като чете, вЕрвай ми...

:)))
цитирай
49. анонимен - сигурна съм, че трябва да я впишат в ...
17.08.2010 12:36
blagovestie написа:
сигурна съм, че трябва да я впишат в Словото, но имам известни подозрения дали ще бъде схваната и приложена именно от когото трябва ;)))
То не е за всеки да разбира като чете, вЕрвай ми...

:)))

За това и ще основем една секта. Проповедниците на 11-тата Божа заповед. Основни методи за проповядване ще са : "Со кротце, со благо и со малце кютек". За особено невъзприемчиви люде, как да се изразя по-мекичко... тук е пълно с дами, които знаят как да приготвят вкусно меню от тъпанари. Хем и някой римувана проповед ще тръснат.
цитирай
50. blagovestie - Ха!
17.08.2010 13:02
Каква секта, ве, Катана.
То това си е баш според Истината, Пътя и Живота - на никой не е позволено да е умишлено... не-умен.

:)))))

ПП: Македонския ти е ... внушителен ;)))
цитирай
51. анонимен - Каква секта, ве, Катана. То това си е ...
17.08.2010 14:02
blagovestie написа:
Каква секта, ве, Катана.
То това си е баш според Истината, Пътя и Живота - на никой не е позволено да е умишлено... не-умен.

:)))))

ПП: Македонския ти е ... внушителен ;)))

Секта, секта... Че съм против "Не пожелавай жената на ближния си". :-)))
цитирай
52. blagovestie - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
17.08.2010 14:08
за магарето обаче какво смяташ, м? ;)))))
Ще подбира той, ама ха!
Сектантин такъв :РРР

ПП: Като всеобщо призната евангелска протестантка и мен ме смятат за сектантка, макар че половината християни в света, при това най-активната половина от вярващите, са такива. Само някой да е гъкнал да ми противоречи, ще му разкажа... църковната история направо :РРР

ПП 2: Но твоето верно си е сектантско, държа да подчертая, при това дебело ;))
цитирай
53. анонимен - за магарето обаче какво смяташ, м? ...
17.08.2010 16:02
blagovestie написа:
за магарето обаче какво смяташ, м? ;)))))
Ще подбира той, ама ха!
Сектантин такъв :РРР

ПП: Като всеобщо призната евангелска протестантка и мен ме смятат за сектантка, макар че половината християни в света, при това най-активната половина от вярващите, са такива. Само някой да е гъкнал да ми противоречи, ще му разкажа... църковната история направо :РРР

ПП 2: Но твоето верно си е сектантско, държа да подчертая, при това дебело ;))

Изобщо нямам представа, какво ще правя с едно магаре. Хеле пък с воловете и робите... С робините, иди дойди..ще измисля нещо. Освен това, имам и против "Не прелюбодействай".
ПП1: Влизаш в час! С методиката за .. убеждаване... :-))
ПП2: Нали това ти казвах? :-)))
цитирай
54. blagovestie - Хихихихи,
17.08.2010 16:10
ще фалирам покрай блога и образи като тебе :)))))))

ПП: Винаги съм била в час ;)))

ПП 2: Аз да доуточня... за всеки случай :РРР
цитирай
55. анонимен - ще фалирам покрай блога и образи ...
17.08.2010 16:26
blagovestie написа:
ще фалирам покрай блога и образи като тебе :)))))))

ПП: Винаги съм била в час ;)))

ПП 2: Аз да доуточня... за всеки случай :РРР

Не съм ти крив, че сте толкоз готини и умни. Разпределяй си времето рационално. Демек, в добро настроение се бачка по-ефективно.
ПП1: В час била тя... Ама трябва ние да ви ловим тъпчовците. Поне ги гответе вкусно.
ПП2: На път съм да преразгледам някои основни религиозни догми и да ги трансформирам както ми изнася.
ПП2+: Както и хипотезите за НЛО, Зелените човечета и 77-те начина за приготвяне на задушено.
цитирай
56. blagovestie - Катана,
17.08.2010 16:30
ще пробвам, макар че много ме затрудняваш :)))))

ПП: Ами как е било от хиляди години, ве - мъжете ловят, жените готвят :РРР

ПП 2: То всички го правим къде повече, къде по-малко...

ПП 3: Хахахаах, очаквам с нетърпение крайните изводи и окончателните съставки :РР
цитирай
57. анонимен - ще пробвам, макар че много ме зат...
17.08.2010 16:48
blagovestie написа:
ще пробвам, макар че много ме затрудняваш :)))))

ПП: Ами как е било от хиляди години, ве - мъжете ловят, жените готвят :РРР

ПП 2: То всички го правим къде повече, къде по-малко...

ПП 3: Хахахаах, очаквам с нетърпение крайните изводи и окончателните съставки :РР

Направо ще напиша катехизис и готварска книга. Ъ... ъъъ, описание на суровините..
цитирай
58. freyja - Вълшебница на думите-
17.08.2010 18:25
това си Ти, Блага Вест!

Поздрави :-*
цитирай
59. blagovestie - Катана,
18.08.2010 07:23
добро ти утро. Готварската книга непременно ще прочета ;)))
Усмихнато да ти е днес, приятелче!
цитирай
60. blagovestie - freyja,
18.08.2010 07:25
след стъпките ти тук винаги остава звезден прах и светлина, за което от сърце благодаря , миличка :*

Прохладно-слънчев ден от мен! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895930
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди