Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.06.2011 16:12 - Хей, как лети времето - цели две години тук :))
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6865 Коментари: 39 Гласове:
31

Последна промяна: 30.06.2011 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
 
Искам днес да благодаря на всички онези, които ми осигурихте мотивация да съм тук, да сме заедно и да обменяме - идеи, настроения, емоции, истини, впечатления... частици от нас самите.

Признателна съм ви, че ми отделяхте от най-ценното, което притежавате - време, мисли и чувства!

Благодаря, че ви има, Приятели!  Бъдете благословени!

ПП: Пак пропуснах точната дата, но... такава съм. Харесва ми обаче цифрата за прочитите на този блог:

Прочетен от създаването: 223322






Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - И все така blagovestie продължавай ...
30.06.2011 17:01
И все така blagovestie продължавай да бъдеш каквато си: носеща обичта, желанието, вярата , надеждата в по-доброто и любовта към приятелите си и живота, с поглед напред !
Винаги, здрава и носеща положителната енергия със себе си или както всички я наричаме, светлината! :)
цитирай
2. blagovestie - Ей, Слънчо, трогваш ме за пореден път!
30.06.2011 17:10
Дано заслужа всички тези хубави определения. Някога :))

И ти благодаря специално, защото ти си един от най-позитивните и лъчезарни хора, които познавам. Неизменно окуражаваш и насърчаваш, Слънчево момче.

И нека ти е пулсиращо и ярко златисто-розово-червено... ;)

http://3.bp.blogspot.com/_O68rabXUGyY/S4EUFVJmJgI/AAAAAAAACA0/uvHvKtyqP8M/s400/lrg-1583-1920sunflower_1002.jpg
цитирай
3. henzelski - Че и броят
30.06.2011 17:37
на прочитите е едно тайнство, което очаквам Благата вест да разкрие пред нас... :)
Честито, слънчице! И както ти обичаш да казваш: Посоката е само напред! :))
цитирай
4. blagovestie - Привет, Краси! :))
30.06.2011 17:45
Като на всеки "рожден ден" и аз си нахвърлях една равносметка.
Ама какви две години бяха това!!! Преломни. Рушащо-изграждащи. Изкривяващи и нагласящи картината в калейдоскопа ми. Ту устремени напред. Ту съвсем без посока.

Понякога си мисля, че ако бях пропуснала блога... Но не го пропуснах. И съм тук. Въпреки триенето, деактивирането, периодите на мълчание, периодите на разголване, периодите на лутане и прекаляване :))

Да, напред! Няма друга посока. Дори Бог ни го казва ;)

Благодаря ти! За присъствието, разбирането, подкрепата и всичко, Краси! :))

http://www.youtube.com/watch?v=yv-Fk1PwVeU
цитирай
5. blagovestie - Благодаря ти, Alav!
30.06.2011 19:01
До тук бе така - стремглаво и неусетно :))

Светла вечер, мила!
цитирай
6. stela50 - Хубаво е ,че си тук ,Блага Вестичке ...
30.06.2011 19:38
Светъл и щастлив да е пътят ти напред .Времето лети ...и ние с него .
Поздрави и прегръдки ,мила !
цитирай
7. nicodima - Блогосферата учи на търпение : ))...
30.06.2011 19:56
Може би по-точно - на търпимост : )...
Бъди здрава и имай пълноценния живот, който носи идеите!
цитирай
8. blagovestie - Дай Боже, Stela50! :))
30.06.2011 19:59
Благодаря ти! И ти си от нежно-добрите души! Прегръщам те с обич!
цитирай
9. blagovestie - Привет, Nicodima! :))
30.06.2011 20:07
Блогосферата може много да ни даде или да ни отнеме, според това какво и как влагаме в нея. Разбира се, това се научава постепенно, обикновено на принципа "проба - грешка". А ако ме научи на търпение - ще е нещо, което си е цяло постижение за моя темперамент.

Важното е, че срещнах сродни души. Това е най-голямото постижение тук. Хора, които познавам отвътре и които ме разбираха. Които ме предизвикваха. Които ми показваха гледната си точка, обогатявайки моята. Които ме впечатляваха и вдъхновяваха. Които опознавах с течение на времето и заедно съпреживявахме и споделяхме разни лични и по-мащабни събития. Които почувствах наистина близки. Хора без маски, като теб. И дори да не се засичаме всеки ден, ние знаем достатъчно едни за други :))
цитирай
10. elinora - Благовестие, значи съм дошла в блогбг
30.06.2011 20:22
само 3-4 месеца след теб! Харесах си те още от първия коментар в първият ми постинг! Странно нещо е човешкото привличане! Нито веднъж не намерих повод да се разочаровам от деликатното ти и много, много сърдечно твое присъствие и отношение към мен. Благодаря ти! :)*****
цитирай
11. blagovestie - Ели, знаеш, че си
30.06.2011 20:26
от подаръците ми тук, от най-най-близките ми. А още с първия ми коментар при теб заявих, че се чувствам като у дома си. Мигновено. И си остана така, въпреки всичките случки тук и безбройните ми състояния изобщо ;))

Аз ти благодаря, слънце! Истински. От душа :***
цитирай
12. elinora - :)
30.06.2011 20:44
Скоро един блогер ме питаше за виртуалните приятелства.
Направих си бързо равносметката и установих, че вярвам безрезервно тук само на теб и на фрина. И съм напълно удовлетворена! :)
цитирай
13. blagovestie - За мен е чест
30.06.2011 20:50
и ти благодаря за удоволствието да те познавам и да ме възприемаш именно така, Ели! :))
цитирай
14. divna8 - Прегръщам те, Люси и те поздравявам ...
30.06.2011 21:27
Прегръщам те, Люси и те поздравявам - две години тук си е геройство :):):)
Пожелавам ти още много години да правиш това, което диктува сърцето ти и радва душата ти! Бъди благословена!
цитирай
15. blagovestie - Привет, Дима! :))
30.06.2011 21:30
Благодаря ти, мила! Хубаво е сред готини хора.

Изобилни благословения за теб и домът ти! :)) :*
цитирай
16. inel379 - Поздрав сърдечен и от мен!:)
30.06.2011 22:05
Времето наистина напред лети...и продължава,
но всички позитиви от общуването в теб остават!

Пожелавам ти приятни срещи с още много интересни хора!
цитирай
17. pevetsa - Честито сестричке!
30.06.2011 22:55
И си те прегръщам топло Люси, и ти благодаря, че те има, че се докоснах до твоята душа. Благодаря ти че бе до мен, и че ме подкрепи, че търсиш обичта и правиш света по-добър, че раздаваш от себе си, на този който има нужда.
БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
18. sparotok - !
01.07.2011 00:24
Честито! Хубаво е, че те има в блога, все някой трябва да защити доброто и любовта!:)
цитирай
19. karaiany - Поздрави, Лу ! Съпреживяването е ...
01.07.2011 06:22
Поздрави , Лу !
Съпреживяването е невероятен учител. Да виждаш все по- често себе си в очите на другите показва истински духовен разтеж. Има много светлина в теб , истинска е и всеки , които има очи може да те види !
Пожелавам ти много радост и щастие, darling !:)))
цитирай
20. ivankalilova - Прегръдки и от мен миличка!Радвам ...
01.07.2011 07:43
Прегръдки и от мен миличка!Радвам се, че те има, че си тук!
Просто някой, някъде и нещо.
Просто символ и вълшебство.
В този свят на думи и на вещи
да усетиш приятелско присъствие.......
Какво повече му трябва на човек!
Желая ти много здраве, светлина и обич!:)))
цитирай
21. ckarlet - Честито и от мен, Люси! Щастлива ...
01.07.2011 08:17
Честито и от мен, Люси!
Щастлива съм, че те срещнах тук!
Желая ти всички красиви мисли да станат реалност в твоя живот!
Поздрави и прекрасен ден!
цитирай
22. veninski - Бъди благословена, Люси!
01.07.2011 08:48
Бъди благословена, Люси!
цитирай
23. blagovestie - Inel379, здравей, мила!
01.07.2011 09:11
Позитивното и красивото идва от хора с твоето излъчване и послания. От обичта и към непознатия. От уважението и оценяването на другия.

Благодаря ти! :))
цитирай
24. blagovestie - Алекс,
01.07.2011 09:13
ти си от хората, които винаги ме подкрепят. Ние сме единоверци, което ни прави единодушни :))

Аз ти благодаря, приятелю!
Чувствителна, светла и нежна Душа си ти. Радвам ти се! :)
цитирай
25. blagovestie - Sparotok,
01.07.2011 09:17
благодаря ти за високата оценка. Това би значело да съм на правилната страна. Нещо, което много искам, дори когато се отклонявам :)))

Благословен ден!
цитирай
26. blagovestie - Хей, Караяни,
01.07.2011 09:18
теб открих наскоро, но наистина те чувствам близък и сроден. От там е и това усещане и разбиране, четенето между редовете.

Благодаря ти, че си такъв, какъвто си и за отношението ти към мен! :))
цитирай
27. blagovestie - IvankaNikolova,
01.07.2011 09:26
добре дошла, мила! :))

Приятелите са богатството, което остава след всичко, когато са истински. Как беше: роднините си човек не избира, но приятелите наистина са изцяло по негов вкус :))

Дори с месеци да не общуваме активно, има хора, с които веднага си откликваме, т.е. близостта не намалява, просто изчаква подходящ момент. Преди години някъде бях прочела, че с най-добрите си приятели човек се чувства добре, дори когато мълчи. Всъщност вероятно само с тях може да си го позволи. Няма ги онези "правила" за умишлено любезничене, без това да осакатява общуването ви.
И ти си от тях, за което ти благодаря!
цитирай
28. blagovestie - Скарлетче,
01.07.2011 09:31
с теб се разбирахме и обменяхме мисли и впечатление дълго време, но се почувствахме напълно близки в конкретен момент. Приятелството ни просто избухна, така да се каже, и си останахме свързани въпреки големите паузи и при двете ни. Няма случайни неща относно енергиен обмен от този порядък... :))

Благодаря ти, че си такава добронамерена и чиста Душа, Скарлетче! И че си от приятелите ми тук! :))
цитирай
29. blagovestie - И ти, приятелю Венински,
01.07.2011 09:35
бъде преблагословен!

Винаги ме радва твоето постоянство да ме посещаваш дори когато седмици не пиша и не стъпвам никъде.

Това са приятелите - не те забравят дори когато не даваш признаци за съществувание. Когато това, което пишеш не е блестящо и даже става натоварващо. Но те пак са до теб. Ето това отличава блога от литературните сайтове. Тук не просто се опитваме или успяваме да писателстваме, тук сме сред свои. И това прави това място, заради всички вас, специално за мен!

Благодаря ти от сърце! :))
цитирай
30. cefulesteven - Честито!!!
01.07.2011 11:35
Честито!!!
цитирай
31. sparotok - път
01.07.2011 12:53
blagovestie написа:
благодаря ти за високата оценка. Това би значело да съм на правилната страна. Нещо, което много искам, дори когато се отклонявам :)))

Благословен ден!


Разбира се, че си на правиланата страна! Пътят не е лек, има падане и ставане, важното обаче е да продължим да вървим към светлината въпреки всичко!

Благословен ден!
цитирай
32. cecka1504 - Люси,
01.07.2011 15:55
честито! И бъди здрава! :)
цитирай
33. erato7 - Прегръдка за теб, Люсинка! Обичам ...
01.07.2011 23:41
Прегръдка за теб, Люсинка! Обичам да те чета!
цитирай
34. yotovava - Още толкова да изкараш.
02.07.2011 10:19
:))))))))
Валя
цитирай
35. blagovestie - Благодаря ти,
02.07.2011 11:06
Стеф!

Вдъхновено-творчески ден! :))
цитирай
36. blagovestie - Спароток,
02.07.2011 11:08
прав си. И дано паданията са само от онези, които ни учат как да се изправяме и отупваме от прахта по-бързо, докато следваме Светлината :))
цитирай
37. blagovestie - Цеци,
02.07.2011 11:08
благодаря ти!

И ти бъде здрава, весела и удовлетворена! :))
цитирай
38. blagovestie - Прегръдки и за теб, слънчева Ерато!
02.07.2011 11:09
Обичам да минаваш и да усещаш. Винаги добронамерена и чувствителна, пръскаща светлина! Благодаря ти! :)) :*
цитирай
39. blagovestie - Валя, виждаш как
02.07.2011 11:10
няма скука и еднообразие в блога. Емоциите се завихрят мигновено и са в непрестанен обмен ;)

Благодаря ти! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894099
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди