Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.10.2011 07:40 - Selah "He’ll hold you"
Автор: blagovestie Категория: Музика   
Прочетен: 1541 Коментари: 5 Гласове:
14

Последна промяна: 15.10.2011 07:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 
  bibliata.tv/watch_video.php

(Selah "Той ще те държи")


Дори когато си в окото на ураганът. В епицентъра на урокът или изпитанието си.
Дори когато силите ти изнемогват и сам се пускаш. Пак.

Винаги. Неизменно. Със Сила. За спасение...

Дори когато всички други се разбягат. Той остава. До теб. В теб.
Смъмрящ бурята. Ходещ по вълните. И стъпките са само чифт, защото те носи. Лично.

Единствен. Той.
Христос!

гарантирам
... от лична опитност...

 



Гласувай:
14



1. mt46 - Добро утро, Благовестие!
15.10.2011 08:16
Наистина ли те е носил? Лично?...
Светъл ден!... :)
цитирай
2. blagovestie - Винаги, Марине,
15.10.2011 08:20
докато съм в Него. И през останалото време... :)

Благословен и преливащ от Светлина да е и за теб! :))
цитирай
3. ckarlet - Прегръщам си те, Люси! Ставаш ми все ...
15.10.2011 21:32
Прегръщам си те, Люси! Ставаш ми все по-свидна и мила...
Но може ли човек да се отдаде изцяло на тази вяра...
Навярно се иска много силен дух.

цитирай
4. blagovestie - Здравей, Скарлетче! :))
16.10.2011 08:13
Всичко е от Него, миличка! И вярата, и силата, и Духът. Всичко. По принцип. Поне хубавото, светлото.

Дори когато нещо в нас се съпротивлява. Инатим се като деца. Знаеш как е: ти му казваш да не пипа контакта, то те гледа предизвикателно и промъква пръст точно към дупчицата :)))

Отдаването е въпрос на избор. Изборът дали да се отпуснеш в мир, в почивка, в радост. Вместо в напрежение, непрестанна борба и противостоене на самият себе си. От там идва и онова перманентно неудовлетворение и натегнатост отвътре, сякаш ще се взривиш (в неприятния смисъл).

Лично на мен ми бяха нужни години и преминаването през известни обстоятелства, за да проумея същинското значение на тези думи:
Лука 4:18
18 "Духът на Господа е на Мене, Защото Ме е помазал да благовестявам на сиромасите; Прати Ме е да проглася освобождение на пленниците и проглеждане на слепите, да пусна на свобода угнетените,...
и тези:
Матей 11:28-30
28 Елате при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя.
29 Вземете Моето иго върху себе си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си.
30 Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко.

Колко трудно си даваме сметка за самите нас. За това какви вериги влачим. Как се оплитаме в спънки и се тъпчем с камъни. Понякога песъчинка по песъчинка, докато вътре в нас стане пустиня. И колко малка промяна в съзнанието е нужна, за да получим пълната свобода. Най-ценната. Онази отвътре. После остава стремежът да я съхраним. Защото не е даром. Като всичко безценно тя има своята цена. Но си струва, Скарлетче.

Стана дълго и дано ме разбереш точно какво искаш да кажа, да не съм изпаднала в прекалени подробности.

И аз те прегръщам. С много обич! Обичай и бъди щастлива от това, мила! :))
цитирай
5. henzelski - Харесах...
18.10.2011 13:55
Един човек харесва това. :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2894078
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди