Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.06.2010 21:45 - Даже искам...
Автор: blagovestie Категория: Тя и той   
Прочетен: 1063 Коментари: 6 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не си те спомням
губи ми се образа ти.
Изтривам го съзнателно като ненужен файл,
като зловреден и разяждащ вирус,
присветващ с предупредителния знак
предателство.
Боли, но нищо. Даже искам.
Да те изтрия от себе си докрай.

Замазват ми се всичките черти и форми
и непознати са ми вече и душа, и тяло.
Навярно си ми смътен от сълзите,
защото още яростно обидно е. До бяло.
Боли, но нищо. Даже искам.
И заличавам те от себе си. Изцяло.

Не помня устните ти
и не искам да ги знам,
нито вкусът ти,
нито ароматът. Забравям всичко.
Боли, но нищо. Даже искам.
За да ги нямам в себе си. До пустота и безразличност.

Да, случи ни се нещо,
но дотам -
до изборът ти, който сам направи.
Забравяй ме и ти! Не се мотай.
Боли, но нищо. Даже искам.
За да те махна от себе си. Тотално.

И знаел ли си даже
ти за мен?
Не вярвам да си проумял напълно.
Не вярвам и да можеш.
Изчерпахме се, това бе. Карай.
Исках да ти кажа само, че ме няма.
Боли, но нищо. Даже искам.
Изтръгвам те от себе си. Докрай.

 





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Трудна раздяла и силна жена ...
24.06.2010 21:54
Поздравления !
цитирай
2. elinora - Ох,
24.06.2010 21:57
остави си малко мостче поне...за връщане!
цитирай
3. razkazvachka - ... докато можеш, трябва да изтриваш, за да се съхраниш - но болката ще свърши
24.06.2010 22:08
а после има праг и след това - в хармония със себе си, откриваш, че нищо не е заличено дотолкова, че да не може да се възроди
цитирай
4. kosara2008 - настоящето е цяло, когато е
24.06.2010 22:47
напоено с минало и бъдно...ако реалността го погълне, значи...
не е бил...Той...съдбата е разделница...

в такава нощ възможни са вълшебства...
цитирай
5. sunny2 - Инстинкт за оцеляване и
24.06.2010 22:56
инстинкт за любов! До дъно. Днес Ерос ме опустоши - ураганно мина през мен, разпна ме и... възкръсна! Почти ме изличи - не нея, не нейните устни, о, не! Мене си забравих, но не и нея. Устните й са клеймото на душата ми, живец. Мен смаза Ерос. За да възкръсне. Да ме принуди да живея. Любовта е над нас, Благовестие. Страшна е силата й. Но ако някой я предаде, не заслужава любов.
цитирай
6. loran - Как успяваш. за мен е невъзможно;( ...
25.06.2010 11:48
Как успяваш.за мен е невъзможно;( Явно си силен човек.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2899137
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди