Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.02.2012 07:26 - Терапевтично...
Автор: blagovestie Категория: Тя и той   
Прочетен: 2879 Коментари: 0 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

 

             Кушетка. Слаба светлина от бежов абажур. Пациент.

“Един познат ми разказваше как дал на друг любимата си книга. Ама наистина ценна и силно любима. Онзи я задържал повече, отколкото трябвало. По-дълго, отколкото било допустимо. И накрая, когато моят познат си я изискал. Насила. Му я върнал.

Книгата била изпокъсана. С липсващи страници. С мазни петна. С всякакви отпечатъци (сладолед, шоколад, пържена риба, домати, маслини, боровинки, кафе и смокини...). Моят приятел я погледнал и се разплакал.

Сподели. С глас, който пресекваше и в който сякаш се давеше: `Върна ми я късно. Обезобразена.

Погледнах я и едва  я познах. Заболя ме. За нея. Щеше да се забива в очите ми при всяко поглеждане.
             Затова
             му я подарих`”...





Гласувай:
21



1. henzelski - Ами
16.02.2012 07:47
то така мога цяла библиотека да си направя! Ама де ги такива хора като твоя познат, де гииииии... :)))
цитирай
2. mt46 - Привет, Благовестие!
16.02.2012 08:46
Срещал съм подобни книги...
Светъл ден!
цитирай
3. fabula - Къде си?
16.02.2012 09:33
Не това е начин, не..., така само (си) препрочиташ предпочитаното от други.

ps
не мислиш ли че (им) стига благотворителност или ексхибиционизъм даром, което е все за твоя сметка.... и не само.!

[oсвен 0добренията съществуват и Oбективни мнения] :)
цитирай
4. blagovestie - Нали, Краси :))
16.02.2012 11:37
И си правят. Прашлясали библиотеки. Непрочетени. На купчини. Не, че им трябват. Просто да имат...

Усмихнат ден, съкровище!
цитирай
5. blagovestie - Привет, Марине!
16.02.2012 11:38
Никой не пази. Светът очевидно е пълен с такива книги...

Светъл да е и за теб :))
цитирай
6. blagovestie - Ето ме! :)
16.02.2012 11:42
Благодаря за обективното мнение. Щеше ми се да кажа, че написаното е пълна измислица с несъществуващи лирически герои. Бих могла. Но няма да избягам от себе си. Не, че понякога не искам. Просто не мога. Ще трябва да ми се прости :)

ПП: Стига! Права си за това. От моя страна купонът свърши. Но да видим дали всички участници мислят така. Не ми се ще да се крия, като мишле, когато ме провокират. Тогава обмяната ми се ускорява и... както и да е. Сега мирясвам :))
цитирай
7. fabula - Да,
16.02.2012 11:54
"терапията си е твоя, "приказката също. Само ти имаш права над развитието на сюжета.

Благодаря за разбирането. :)
цитирай
8. blagovestie - За нищо
16.02.2012 11:55
:)
цитирай
9. stela50 - Тъжно е , когато ти попадне такава книга в ръката ,
16.02.2012 12:29
независимо дали ти е любимата ... Всяка книга носи нещо безценно,
единствено ... Не зная дали бих я подарила и в такъв вид на човек ,
който не цени книгите ...
Светъл ден ,Блага Вест !
цитирай
10. blagovestie - И това тълкувание става, stela50 :))
16.02.2012 12:32
Все пак Животът е повече от притчи, думи и метафори. Буквалните неща определено преобладават.

Благословен да е твоя ден, мила! :)
цитирай
11. gocho52 - Добре,че не си е дал ...Любимата.
16.02.2012 16:19
Дали не е направил такава грешка?
Да му я направят дармадан...
цитирай
12. blagovestie - Спестих много детайли, за да е лесно смилаема драма :))
16.02.2012 16:50
"силно любима" ми е нещо като синоним на единствена.

Хубава вечер, Георги, и усмихната!
цитирай
13. panazea - Дам , ако някой ти задържи книгата ,
16.02.2012 18:38
по-добре му я подари и си я купи пак ! Факт !
За книга все пак може да се преживее !
Знам ,че кола и жена на заем не се дават !
Кой знае в какъв вид ще ти я върнат ! Колата де !
цитирай
14. blagovestie - хахаха, Пам,
16.02.2012 19:13
Нова, казваш. Знаеш ли? Прозвуча ми добре...

Лека вечер, мила! :)
цитирай
15. fabula - Извинявай, извинявай... :))))
16.02.2012 19:27
Ама ми е смешно нещо... като прочитам " Кушетка. Слаба светлина от бежов абажур. Пациент." - как хубавичко би могло да се прекрои в други цветове ;)

(не се сърди, но само затова се вмъкнах.... офф, а мен ще ме лишат от вечеря:))))
но не и от вино, не!
цитирай
16. blagovestie - Хей, :))
16.02.2012 19:33
Абажур с кожен цвят...
Иначе прекроявай на воля. И аз не издържам на монотонност

Не от вино и покрив искаш да кажеш, ах тииии :))

Хайде, благодатна и приятна вечер, Фабула! ;)
цитирай
17. aidriell - И кво
16.02.2012 20:56
кой му дреме за някоя книга с жълти петна ?
Бежовия абажур кушетката , смокините and at on the top
this b will get somethin
:-)
цитирай
18. diadokolio - Много болезнен спомен!
17.02.2012 07:47
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за болезненото напомняне!
Никога няма да забравя 1969г., бях в седми клас, тръгнал съм 6-т годишен, чудех се къде?
Любимата ми книга бе-"Капитани на фрегати". Дадох я, предаваха си я, но не ми я връщаха. Оплаках се на класната. Донесоха ми я с разкъсани страници и надраскани картинки.
Плаках, не не му я подарих, а винаги я слагах в библиотеката, когато се местехме.
Дъщерите растяха и местеха окъсаната книга, но винаги я изваждах отпред, за да напомня.
Да, можете да ме упрекнете, че съм скрънза, да, такъв съм!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
19. blagovestie - Да, някъде на върха. Нещо малко.
17.02.2012 07:48
aidriell написа:
кой му дреме за някоя книга с жълти петна ?
Бежовия абажур кушетката , смокините and at on the top
this b will get somethin
:-)


Това не е ли един твърде двусмислен коментар, А.?
цитирай
20. blagovestie - Дядо Кольо, Вашите спомени ме пренесоха
17.02.2012 07:51
и в моето детство, където книгите имаха специално място в сърцето ми. Живеех във тях, чрез тях и благодарение на тях.
Дано да е добротворен, благодаря Ви!

ПП: Аз вече също съм скръндза и дори се гордея с това! ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895686
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди