Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.12.2020 14:04 - Притча
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1788 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 16.03 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 https://youtu.be/CsEpDOdAeyU


Един ден Бог попита ангела на смъртта:
„Някога смял ли си се, когато си отнемал човешка душа?“
Ангела Му отговори:
„Веднъж съм се смял, веднъж съм плакал и веднъж се изплаших, Господи.“
Тогава Бог го попита:
„Какво те разсмя?“
Ангела Му отговори:
„Докато веднъж отивах да отнема душата на един човек, сварих го да поръчва на обущаря нови обувки, за да можел цяяяла година да ходи с тях…. Засмях се и му взех душата, преди да му станат готови обувките...“
„А защо си плакал?“
„Плаках, когато Ти ми беше наредил да взема душата на една жена. Намерих я в пустинята да държи новороденото си дете. Изчаках я и да стигне до средата на най - безплодното място сред пустошта. Отнех душата й докато рожбата й плачеше и никой не го чуваше…“
„А, какво те е изплашило?“
„Изплаших се, когато Ти ми беше наредил да прибера душата на един от твоите светии. Стаята му излъчваше  ярка светлина и като се приближих до прозореца, едвам я понесох, изтръпнах... Изплаших се от светлостта му, докато му вземах живота."
„А, знаеш ли кой е този човек?
Той е онова дете, което си оставил в пустинята, когато си взел майка му. Аз се грижих за него…“

Взето от нета, с леки корекции

--------------------------------------------

Никога да не се забравя, че дори целия свят да е срещу нас, да се отрече от нас и да ни забрави; дори обстоятелствата ни да изглеждат безизходни, поставяйки ни на колене, събаряйки ни до стъпкване в пръстта; дори да се отвратим от всичко, което откриваме в собствените ни, обрасли с плевели и храсталаци, безплодни сърца; дори да сме уязвени и предадени до отчаяние, до вик..... - сме и оставаме врязани по обещание в Неговите пробити на Кръста и облени  с Кръвта Му длани, а имената ни са незаличимо вписани в паметта Му...

В скръбта си извиках към Господа и Той ме послуша;
от вътрешността на преизподнята извиках
и Ти чу гласа ми.

Защото Ти ме хвърли в дълбочините,
в сърцето на морето,
и потоци ме обиколиха;
всичките Твои вълни и големи води преминаха над мен.
И аз казах:
Отхвърлен съм отпред очите Ти;
но отново ще погледна към святия Твой храм.
Водите ме обкръжиха дори до душа,
бездната ме обгърна,
морският бурен се обви около главата ми.
Слязох до дъното на планините;
земните лостове ме затвориха завинаги;
но пак Ти, Господи, Боже мой, си избавил живота ми от рова.

Като чезнеше в мене душата ми,
спомних си за Господа
и молитвата ми влезе при Тебе
в святия Ти храм...

Йона 2:2‭-‬7 РИ ББД

https://bible.com/bible/1443/jon.2.2-7.РИ ББД

TRANSLATE with x English
Arabic Hebrew Polish
Bulgarian Hindi Portuguese
Catalan Hmong Daw Romanian
Chinese Simplified Hungarian Russian
Chinese Traditional Indonesian Slovak
Czech Italian Slovenian
Danish Japanese Spanish
Dutch Klingon Swedish
English Korean Thai
Estonian Latvian Turkish
Finnish Lithuanian Ukrainian
French Malay Urdu
German Maltese Vietnamese
Greek Norwegian Welsh
Haitian Creole Persian  
  TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal Back     This page is in Malay       Translate to Bulgarian        
  • Afrikaans
  • Albanian
  • Amharic
  • Arabic
  • Armenian
  • Azerbaijani
  • Bengali
  • Bulgarian
  • Catalan
  • Croatian
  • Czech
  • Danish
  • Dutch
  • English
  • Estonian
  • Finnish
  • French
  • German
  • Greek
  • Gujarati
  • Haitian Creole
  • Hebrew
  • Hindi
  • Hungarian
  • Icelandic
  • Indonesian
  • Italian
  • Japanese
  • Kannada
  • Kazakh
  • Khmer
  • Korean
  • Kurdish (Kurmanji)
  • Lao
  • Latvian
  • Lithuanian
  • Malagasy
  • Malay
  • Malayalam
  • Maltese
  • Maori
  • Marathi
  • Myanmar (Burmese)
  • Nepali
  • Norwegian
  • Pashto
  • Persian
  • Polish
  • Portuguese
  • Punjabi
  • Romanian
  • Russian
  • Samoan
  • Simplified Chinese
  • Slovak
  • Slovenian
  • Spanish
  • Swedish
  • Tamil
  • Telugu
  • Thai
  • Traditional Chinese
  • Turkish
  • Ukrainian
  • Urdu
  • Vietnamese
  • Welsh
  Always translate Malay to BulgarianPRO
Never translate Malay
Never translate blog.bg



Тагове:   blagovestie,   йехова ире,


Гласувай:
7



1. fun1001 - а бе, кой тоз йехова???
07.12.2020 14:14
амааа, тъпооо...ние не сме Евери, а ти..!!!
какъв ужасен ужассст!
цитирай
2. blagovestie - :)))
07.12.2020 14:16
Забавна си, малка ми лутаща се самоуверена и самовлюбена Юл ;)
цитирай
3. ladylady - муции, аз знам , кой е Яхве, разб се..ти, не знаеш,КОй е, а на бас)
07.12.2020 16:58
blagovestie написа:
Забавна си, малка ми лутаща се самоуверена и самовлюбена Юл ;)

цитирай
4. roden - Да, срещал съм я тази притча...
07.12.2020 23:04
Песента, текста й, дълбоко е.
"Защото Ти ме хвърли в дълбочините,
в сърцето на морето,
и потоци ме обиколиха;
всичките Твои вълни и големи води преминаха над мен...."
Бог си знае работата, защото е Любов, а Любовта знае всичко, даже повече от fun 1001, така че това давене, но не удавяне, е свърхполезно за човека. И мразът на отхвърлянето, и залостването в непрогледни земни дълбини и онова несравнимо, неописуемо с нищо земно и небесно усещане за всеизоставеност, което дори Иисус Христос за нас изпита на Кръста, е лек. Любовта е всеобичащ хирург, който безжалостно реже тумори. Боли зверски, хвърчи кръв, лежим в безсъзнание, в амок, но после се събуждаме с усмивка... Но само за тез, които допуснат този Хирург до грешната си душа.
Може още много и много да се каже, да се опише, но се притеснявам, че предизвиквам досада. Зная, че това е неприятна тема, но спасението минава и през нея.
Бъдете здрави!
цитирай
5. blagovestie - Roden,
08.12.2020 16:23
благодаря за проникновения прочит и споделянето!

Спасението е скъп и прескъп дар и придобивка, вярно.

ПП: Господ да благослови със здраве и благодат теб и всички твои!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2901022
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди