Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.02 18:24 - Самообещание
Автор: blagovestie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 357 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 27.02 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И когато всички небета пропаднат.
И когато водите замръзнат. До корен.
И когато светлината избухне. До мрак. Всепревземащ.
(Но мракът е слаб, пък и временен. Зная.).

И когато не чувам. От бъркотия и викове в мен.
И когато пъзелът ми все е нецял. Някак крив.
(И все пак не и сломен)

И когато кафето горчи. Заради липси.
И когато новия ден се процежда. На сенки. Без танц и искри.
И когато вълците ми се разкъсват и давят в средата ми.
И когато орелът ми пак е гол. Без пера
и трепери на остра скала. В сурово очакване.
И когато посятото ражда плесен и плевели, бодили и тръни, вместо реколта.
А на трапезата ми няма нито вино, ни хляб.
И когато залитам. И умора заплита сърцето ми.
И когато всичко се схлупи. Притискащо.

Аз пак ще издрапам!


Ще се изправя. Макар да са ми нужни сили и време.
Ще вкопая копита. Ако ще да затъна в пясък и кал до над колене.
Ще напрегна сетните мускул, фибра и жила.
Ще оцелея. Даже над пропаст. Съвсем до ръба.
Чрез Него.
(Както винаги)

После ще се оставя да ме умие, закърпи, помаже и изцели.
Въпреки белезите.
И ще тръгна. Напред и нагоре.
Без криле, но и без очи на гърба.

Ще достигна моят си връх.
(Ако е волята Му)

И ще дишам. До задъхване. Вятъра. Все някога.
До сливане. До пръсване на земните правила. До Отвъд.

Поредното спъване няма да ме откаже от вярата в Голямата Истина.
В Смисълът и Целта на този кратък живот.

Ще Го достигна. Ако поиска.
Дал ми е Вяра и една-единствена заповед: Не се бой!
(Аз я спазвам)

Ще се достигна. То друго не мога.
Иначе е изгубване и пропадане.

Ще достигна и в теб. Който и да си.
След като ме откриеш и пребориш ламята. Във себе си.
И ще е Разпознаване. Спояване. Съхраняване.
Израстване и вкореняване без предел.

Ще!

А сега
с благоговение и в благодарност,
за Любовта и опазването,
Ти се покланям, мой Господарю!
Да и амин

19.12.2020 г.   

TRANSLATE with x English
Arabic Hebrew Polish
Bulgarian Hindi Portuguese
Catalan Hmong Daw Romanian
Chinese Simplified Hungarian Russian
Chinese Traditional Indonesian Slovak
Czech Italian Slovenian
Danish Japanese Spanish
Dutch Klingon Swedish
English Korean Thai
Estonian Latvian Turkish
Finnish Lithuanian Ukrainian
French Malay Urdu
German Maltese Vietnamese
Greek Norwegian Welsh
Haitian Creole Persian  
  TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal Back  


Тагове:   самообещание,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2901812
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди