Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.05.2010 22:37 - Стрела...
Автор: blagovestie Категория: Поезия   
Прочетен: 3319 Коментари: 27 Гласове:
10

Последна промяна: 14.05.2010 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Като с камшик ме удрят безмълвието

и студенината,

които пропълзяват между нас понякога.

Увива се и жили

през лицето, през очите, през устата

и парещи оставя дири.

Дори не плача вече в тези мигове.

Просто нещо в мен се свива,

ултразвуково крещи,

емоциите мачка и извива.

А барикадите ти само

още сол във раните наливат.

 

И качвам се в движение на коня огнен,

вадя лък, копие и щит

и втурвам се отново

за поредния си щурм -

див, импулсивен, неприкрит.

 

Сблъсъкът естествено е титаничен...

Ожулена, окъсана, изпотрошена,

куцукаща и малко изморена

отстъпвам малко,

но

само колкото да се подготвя и засиля

за следващата битка.

Не мога от нас да се откажа,

абсурдно е да се предам.

Дори не предполагаш колко мога да съм силна,

щом вярвам, че имам още много от себе си да дам.

Каквото съм завзела, ще браня яростно,

на всякаква цена,

всяка педя (дори с размерите на детска длан),

не мога да си позволя

да загубя или да отстъпя пак.

Защото няма път за връщане назад,

изгорих бялото знаме още отначало,

и конят ми да рухне изтощен –

ще продължа пеша,

устремена като стрела съм към целта.

Една посока има само – напред,

невъзможно много да те доближа -

да съм вътре в теб.

 

Ще ги руша – преградите,

докато срина и последния ти камък.

Ако ти си скалата, ще се превърна във вода

и пак ще я пропукам и съборя - твоята защита,

За да си целия, докрай, без страх, за мен открит.

И знаеш ли, любими мой, защо?

Защото искам да напуснеш твоя мрачен и самотен замък

и да живееш волно, светло и щастлив.

Защото с цялото си същество

и страшно силно, те обичам!

image


Тагове:   двубой,


Гласувай:
10



1. portishead - Освобождаващо до мозъка...
13.05.2010 22:45
на костите!:))
цитирай
2. yuliya2006 - ЕЙ, СТИХИЯ СИ. . ТОРНАДО И КЪДЕ ЩЕ ИДЕ ...
13.05.2010 22:49
ЕЙ, СТИХИЯ СИ..ТОРНАДО И КЪДЕ ЩЕ ИДЕ ТОЗИ КОН! ОБИЧ ЯРКА И ТОЙ КЪДЕ СЛЪНЦЕ..ПРИ ТЕБ!

СТРАХОТЕН СТИХ..КАТО ПЕСЕН..И ТРОПОТА НА КОНЯ ЧУХ И ТЕБ ВИДЯХ И ПОЗДРАВИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. анонимен - Нестих
13.05.2010 22:53
2 хубави очи-
душата на ДИВАК в 2 хубави очи.
музика,коментири...:))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. blagovestie - Благодаря ти,
13.05.2010 23:01
portishead :))
Абе не му е лесно...
цитирай
5. blagovestie - Джул, благодаря ти, миличка!
13.05.2010 23:02
Чувствително вълшебство си ми ти :)))
цитирай
6. waterway - ...
13.05.2010 23:05
Обнадеждаващо звучи
Но ми повярвай…

Бях огън

И торнадо

А после
Нежност
Ласка и вода

Не можеш

Не можеш нищо

Когато две комети се разминат

Горе

Стрелата е сама

P.S. ...но е красиво...
цитирай
7. blagovestie - Анонимен 3.
13.05.2010 23:07
Гадки, ти ли си ми, злато? :)))
Имам отново малка забележчица: твоето не е "нестих", а шантав опит за ирония, който много ме развесели, мерси.
Не забърквай Яворов. Но може би си прав, че съм си дивачка ;))
цитирай
8. анонимен - ДИВАЧКА,
13.05.2010 23:12
а защо не и -КВАЧКА!:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. анонимен - А ТОВА КАК ТИ ХАРЕСВА?
13.05.2010 23:18
ДО100ЙНА жена.:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. blagovestie - waterway,
13.05.2010 23:20
звучи тъжно, но се случва и така...

Огънят не може друго да става
само дим, пепел и парещи въглени след себе си оставя.
Торнадото пък щом утихне
и болката би трябвало да стихне...
От нежност, ласка и вода
ще има нужда винаги в света.
Кометите не трябва да се сблъскват,
не могат също успоредно да летят,
един е изходът, за да не се разминат -
да се стопят взаимно, една във друга да прелеят
в едничка цялост да се слеят :))
цитирай
11. анонимен - напускам твойто
13.05.2010 23:21
ПАДУАНСКО ЦАРСТВО.
цитирай
12. blagovestie - Анонимен 8.
13.05.2010 23:21
елементарни рими, няма какво повече да кажа, това и в първи клас го могат, че и повече :Р
цитирай
13. blagovestie - Анонимен 11. Гадски,
13.05.2010 23:22
ти не можеш и да се доближиш до моето царство ;))
цитирай
14. waterway - ...
13.05.2010 23:28
Не споря :)

НО ще питам

а кой е онзи елемент
що спойката ще създаде

когато

както каза вече някой :)
нещо

за безмълвие...
студенина...



цитирай
15. blagovestie - waterway 14.,
13.05.2010 23:33
веднага отговарям:
Любовта веднага се противопоставя и ще надвие страхът :))
(безмълвието и студенината са преувеличени, просто не понасям никаква дистанция)
цитирай
16. waterway - ...
13.05.2010 23:42
И пак
Не споря

Чия любов?
( Любовта не се противопоставя
страхът го прави)

Една стрела?
Какво е тя?
Нима тя не убива?

( бързо отговаряш?)
цитирай
17. miaa - Прекрасно е:) Усмивки:)
13.05.2010 23:51
Прекрасно е:) Усмивки:)
цитирай
18. blagovestie - :)) waterway 16.,
13.05.2010 23:54
Спориш,
търсиш,
изживяваш,
осезаваш.

И от бързане съм отговорила неправилно, хахаха
Та спойващият елемент вероятно е различен за всеки отделен случай.
"Пълна откритост" и "абсолютно принадлежане" ми звучат добре,
защото Любовта си е налице.

ПП: И не забравяй, че влюбените стават много наивни, бъди снизходителна...
цитирай
19. blagovestie - Благодаря, че намина, Миа!
13.05.2010 23:55
Усмивки и за теб. Спокойна нощ :))
цитирай
20. waterway - ''И от бързане съм отговорила не...
14.05.2010 00:02
''И от бързане съм отговорила неправилно, хахаха''

Любовта си е винаги налице, blagovestie :)
Ти би трябвало да го знаеш по-добре :)

Без хахаха
:)

P.S. Лека нощ с благодарност за споделеното, за ''спойващия елемент'' и за снизхождението :)
цитирай
21. blagovestie - А, бързам аз
14.05.2010 00:12
да се види, че не ме е шубе, а ти "Лека нощ" :)))
Това мое хахаха е самоирония, waterway, защото съм припряна и нетърпелива по рождение и не си научавам уроците... Дано не ти е прозвучало грубо.
И знам, че понякога наричаме любов други неща, или я превръщаме в друго, но тя винаги е условието, средата (за онова, за което говорихме).
Лека нощ и от мен! :))
ПП: Странно, но ми остана усещане, че съм те засегнала, дано бъркам. Беше ми приятно, че намина.
цитирай
22. waterway - Не си ме засегнала, разбира се :)
14.05.2010 00:23
Ако не бях вече waterway :) , може би :)
Но сега вече - не :)
А уроците ги учим цял живот...ако ги бяхме научили, нямаше да сме Тук, а някъде Другаде :)
А Любовта не може да се сбърка, никога не може да се сбърка. Аз поне никога не съм го правила. Но това е твърде лично за това място :), за да се коментира...а и всеки върви по своя си път. дори и когато не е сам, не мислиш ли ?
( можем да продължим дискусията :) друг път
А стихът ти беше СТИХИЯ !
НАИСТИНА!
:)
цитирай
23. blagovestie - Олекна ми, че не съм те обидила!
14.05.2010 00:37
За разговор съм на твое разположение винаги, когато имаш желание и време.
Лека и спокойна нощ, waterway! :)))

ПП: И си права - всеки има свой собствен уникален път, с камъни, реки, храсталаци и планини...
цитирай
24. waterway - И последна добавка от мен ..за ''добро утро'' - 00.49 часът Е ;)
14.05.2010 00:47
...И пустини...НО и оазиси...
( беше ми приятно да си поговорим,Blagovestie)
цитирай
25. nicodima - "Не мога от нас да се откажа..."
14.05.2010 07:49
Само заради това си струваше да се прочете!
Поздрави!
цитирай
26. blagovestie - И оазисите ни зареждат
14.05.2010 09:14
и вдъхновяват, а пустините ни правят по-силни, издръжливи и оцеляващи, както и ни помагат да осъзнаем какво именно са оазисите...
Удоволствието бе мое :))
цитирай
27. blagovestie - То само заради това
14.05.2010 09:16
си струва всичко, по принцип ...
Никакво отказване, докрай!
Поздрави и на теб, nicodima, и дано денят ти е успешен и усмихнат! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2902493
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди