Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.08.2016 21:17 - ОСВОБОЖДАВАНЕ ЧРЕЗ ИСТИНАTA - Андрей Шаповалов - гл. 2 /6/
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 464 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Тази тема не е ободряваща, а по-скоро изобличаваща и когато ви кажа това, което Святия Дух ми разкри, това може да се стовари директно върху подсъзнанието ви и да ви накара да се разкаете в прах и пепел, защото това, което видях, ме извади от моята реалност. Разбрах защо Славата Божия си тръгва от цяла деноминация: те  са наскърбили не помазаника, а помазанието. Те са проклели успеха върху него и автоматично са проклели и успеха върху себе си.

  Никой от нас, живеещ на земята не може да разбере всичко, което прави Бог. И Бог конкретно ми каза: Помазанието и успехът се хулят и унищожават в този момент, когато виждаш проявявването на Святия Дух и се изказваш против Него. Святият Дух ми каза, че това е толкова лошо, колкото хулата против Святия Дух и само Бог знае разликата. И в същото време, точно сега Бог каза: “Ако Моят народ не чуе тази тема и не приеме това в духа, то ще се освободи проклятието на Михала”. Знаетe ли какво е това проклятие? Сега цели деноминации се намират под проклятието на Михала. Не си помисляйте даже, че аз атакувам някой. Аз говоря точно това, което Бог ми каза. Неговата сила е точно в това, да предавам дума по дума всичко, което идва от небето. Затова обещах това на Бог, знаейки, че е един от ключовете на успеха. Ти предизвикваш върху себе си гняв и  проклятие, но освобождаваш помазанието и Славата Божия в живота ти, от което хората ще бъдат шокирани, като видят и чуят това слово. Повярвайте, че духовният закон е това, което Бог ни е показал по-рано във физическия момент. Против Давид са се изказвали много пъти, много хора, в много моменти. Спомняте ли си, когато Михала беше безплодна и защо се случи това? Защото точно Давид имаше помазанието на поклонник. Всичката работа е в това, че ако не засягаш помазанието, което е върху мен, то ти си оскърбил човека. Но, когато се изказваш против движението на Святия Дух, това е къде- къде по-сериозно... Аз видях хора, които се изказваха против Бени Хин, против Кетрин Кулман, против Алексей Ледяев, против много други памазаници. Почувствах как косата ми се изправяше, защото точно тогава усещах как хулят Святия Дух и помазанието си отива от тях.
     Чуй ме
!!! Ако някога в живота си си казал нещо, трябва в прах и пепел да се разкаеш, защото сега идва друго време.  Трябва да ухапеш езика си и ако нищо не разбираш, то и не трябва нищо да разбираш. Никой не ти е казал, че Бог ще се отчита пред теб за Своите действия. Бог е казал, че: «Ще бъде наказан всеки, който се изказва против Моето помазание». В Божието Слово пише: “Който засяга Моя помазаник, то засяга зеницата на окото Ми!” (Зах. 2:8) С други думи може да се каже: “който засяга Моето”. Някои не разбират, че точно това се явява запушалката в техния живот, в тяхното семейство и даже ми е смешно, че някои от тези хора си мислят, че в живота и църквата им ще дойде съживление. Ти си проклел съживлението!!! И това е едно от въжетата, което държи цялата църква и практически всички деноминации. Ако ти си недоволен лично от човека, от неговите неправилни действия или постъпки – това е един въпрос. Но ако той чрез помазанието предава нещо от Бог, то ще ти се наложи да отговаряш за това пред Бог. Не се смятайте за по-умни от Бога! Повечето от нас могат ли да обяснят как Бог действа и как не действува? Ние нищо не знаем. И само твоя новороден дух ще каже: това е Бог и то само тогава, когато си в постоянен и силен контакт с Него. Помазанието на Давид е било оскърбено от Михала и точно от нея си е отишло благословението и е паднало проклятието на безплодието. Това е духовен закон, който с вас виждаме реално. Колко много църкви или отделни хора има, които раждат духовни деца в Божието Царство?

   БОГ ПАЗИ СВОЕТО ПОМАЗАНИЕ. Ако си такъв човек, който се изказва  негативно против който и да е помазаник, тогава ще пренебрегнеш тази тема и Бог ще пренебрегне твоите въпроси, молитви, всички твои ходатайства. И още повече, ти подлежиш на проклятие, което е освободил самия Бог. Това е един от най-важните закони в духовния свят, който като го нарушат, хората попадат под проклятие. Тези, които не се подчиняват, нарушават и игнорират този закон, попадат под проклятие, успеха си отива от техния живот и Святия Дух, който дава този успех се отдръпва. И в духовния свят си отворен за атаките на демоните.   Святия Дух ми каза, че ще припомни в сърцето на своите деца всичко до най-малката подробност: момент и дата, когато си гледал телевизия, или си бил на някаква конференция, или си слушал някаква касета и си казал нещо негативно. И Той прави това, не защото иска да те осъди, а защото иска да те освободи. Църквата трябва да стане. Нашата задача е да стане цялата Църква!!! За да възкръсне Тялото Христово!!!

 Много пастори ме питат: защо Бог не дава и на мен такива откровения? Защото аз предавам на хората Словото точно така, както съм го получил. А ти? Това се явява запушалка за Божието Помазание! Колко си платил на Бог, за да получиш? Някои хора кръжат около върха и казват: на този момент  щеше да бъдеш най-богатия човек, ако взимаше поне по долар за темите си, защото целия свят те слуша. А аз им казвам, че съм богат!!! Какво имаш в предвид? С души!!!! Променени чрез Неговото име!! И хората не разбират моето богатство! Моята цел не са парите! Моята цел е още една душа. Защото след тази тема още една душа ще получи пълна свобода. Искам да ви кажа: колкото и важен да си, каквито и приятели да имаш, ако поне един път в живота от устата ти не на шега, а сериозно е излязло проклятие или хула, някакво оскърбление спрямо помазаник и нечие помазание, ти си проклел успеха си. Ти си Го проклел!!! И си му казал – вън от моя живот!




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2900278
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди