Постинг
24.07.2010 16:19 -
Песимистично...
Болно е времето, в което попаднах...
И въздухът мръсен. Зловонен моралът.
Видях със сърцето си – чистите падаха.
Сълзите не стигаха да се отмие позорът.
Където погледнех се удряше взорът -
в омраза, в завистници, в низост и злоба.
Бе страшно, бе тъмно и нараняващо грозно.
Злото вилнееше и си набавяше роби.
Времената са вълчи, раздиращи, яростни.
И заедно бързаме. Унищожаваме с радост.
Използваме. Грабим. Съсипваме масово.
А празни какво ли пък можем да даваме...
Ценностите далеч във Ъглите оставяме,
защото ни пречат...
Защото, Човече, не си гордост вече
дори и за себе си...
Харесах
цитирайФеникс ;)
цитирайblagovestie написа:
Феникс ;)
Звучи малко перверзно да съм харесал песимистичното, но кога ли ще се осъзнаят хората, кога ли ще стане светът по-добър, може би никога. Но пък силно си го написала :)
Така е и все пак "Животът не е нито тъй добър, нито тъй лош, както си мислим ние." /Ги дьо Мопасан/ С болка се раждаме, с труда си оцеляваме. Всеки сам решава по какъв начин да премине живота му. Ако иска нещо повече от него, ще се наложи и да се понапъни малко повече. :)
цитирайнапълно.
Разбрах, че споделяш написаното, че си го доловил, че го преживяваш :))
цитирайРазбрах, че споделяш написаното, че си го доловил, че го преживяваш :))
ами така е, но понякога напъните ни са в най-добрия случай безполезни, да не говорим какво могат да изкарат...
Ама и аз. Трябва да захвърля този песимизъм вече ;)
цитирайАма и аз. Трябва да захвърля този песимизъм вече ;)
Обикновено в такива случай давам сравнението с лекарите. Ако всеки лекар поставил най-лошата диагноза на един пациент, прояви малодушие и се отчая заедно с пациента си, да не казвам по тъжния вариянт, тогава ще останем без лекари, нали така? Та хубаво е да сме чувствителни и добри към околните и себе си, но идва и момента, в който трябва поне за малко да станем лоши. Без този момент не бихме оцелели, колкото и егоистично да прозвучи за някои това.
цитирайНяма и не виждам нищо лошо в песимизмът ти.Би било признак на болестно състояние човек да живее в ,,болно време,, и да е нахилен до ушите.
цитирайна мен ли ми го казваш това... ;)))
Ще кажа просто, че сме постигнали един вид единомислие значи.
цитирайЩе кажа просто, че сме постигнали един вид единомислие значи.
то всъщност си е реализъм, ама гледам да не задържам настроението :)))
Поне не съм болна и аз, като че ли...
цитирайПоне не съм болна и аз, като че ли...
Люси, не ми харвсва диагнозата ти, но ти се постарай и стани лоша...;)
цитирайвЕрвай ми ;)))
цитирай
13.
alexiev63 -
Оптимистично!
24.07.2010 17:28
24.07.2010 17:28
Ще отворим очите си
за да видим светлината
и главата ще си вдигнем
гордо над тъмата
и ще крачим
в поле от слънчогледи
грейнали в усмивка
стотици добри сърца
песни пеят
за нея
за СВОБОДА!
цитирайза да видим светлината
и главата ще си вдигнем
гордо над тъмата
и ще крачим
в поле от слънчогледи
грейнали в усмивка
стотици добри сърца
песни пеят
за нея
за СВОБОДА!
поне да следваме Светлината, и това не е малко... :))
цитирайХубав стих! Ценностите не ги забравяме, оставяме ги малко да" отлежат".
И се надяваме да ги съживим, с любов! Прекрасна си Блага Вест!
цитирайИ се надяваме да ги съживим, с любов! Прекрасна си Блага Вест!
печално е,ала "запей!небой се"
Между другото в ботевото стихотв. е "засвири небой се",но българският език напоследък малко се окепази..
цитирайМежду другото в ботевото стихотв. е "засвири небой се",но българският език напоследък малко се окепази..
Трябва да ги оживотворяваме и поддържаме...
Поздрави, миличка :))
цитирайПоздрави, миличка :))
Тъжно ми й, дядо, жално ми й,
ала засвири - не бой се, -
аз нося сърце юнашко,
глас имам меден загорски,
та`ко ме никой не чуе,
песента ще се пронесе
по гори и по долища -
горите ще я поемат,
долища ще я повторят
и тъгата ми ще мине,
тъгата, дядо, от сърце!
Пък който иска, та тегли -
тежко му нима ще кажа?
Юнакът тегло не търпи -
ала съм му думал и думам:
Блазе му, който умее
за чест и воля да мъсти -
доброму добро да прави,
лошия с ножа по глава, -
пък ще си викна песента!
Всичко е суета, гледай от кога е така... Дали продължаваме надолу обаче, как мислиш? Трябва да спрем да окепазяваме наред! :))
цитирайала засвири - не бой се, -
аз нося сърце юнашко,
глас имам меден загорски,
та`ко ме никой не чуе,
песента ще се пронесе
по гори и по долища -
горите ще я поемат,
долища ще я повторят
и тъгата ми ще мине,
тъгата, дядо, от сърце!
Пък който иска, та тегли -
тежко му нима ще кажа?
Юнакът тегло не търпи -
ала съм му думал и думам:
Блазе му, който умее
за чест и воля да мъсти -
доброму добро да прави,
лошия с ножа по глава, -
пък ще си викна песента!
Всичко е суета, гледай от кога е така... Дали продължаваме надолу обаче, как мислиш? Трябва да спрем да окепазяваме наред! :))
Ценностите не ни пречат ,мисля ,че не са малко хората ,които се опитват да ги съхранят ,да ги опазят ...А понякога и сме гневни ,иска ни се да крещим...
Изпитвам вина ,Блага вест пред всички млади хора и ги разбирам...
Поздравления !
цитирайИзпитвам вина ,Блага вест пред всички млади хора и ги разбирам...
Поздравления !
"Насила хубост не става!" е казал народа. Всъщност надявам се на децата ни. Израстнаха при други условия, не търпят да ги командват, ценят си труда и свободното време, излизат зад граница и носят по нещо от западната демокрация, а това никак не е малко. Много бавно се променя общественото съзнание, но все пак се променя. И нещо много важно животът не е само политика, както тук в България се политиканства от всички. Животът е работа, работа и работа. Има ли работа няма песимизъм...
цитирай
21.
blagovestie -
Искам да ми посочиш източника, от който крада! В противен случай ще трябва сама да признаеш това за долна клевета и пак да се изложиш!
24.07.2010 19:05
24.07.2010 19:05
xmaas написа:
поезията не е състезание,нито блогбг е бакалия,от която можеш да си напазаруваш чужди идеи и цели пасажи от стихове,като ги представяш за свои.Кражбата се вижда отдалече и вместо хората да те познават с твоят почерк и светоусещане,ще те познават от тук нататък,като безсрамна крадла.Знам добре,кой ти е учителят по кражби,но него хората от блогбг го прогониха най-позорно,същата участ те очаква и тебе,ако не си вземеш бележка.Чуждото, трябва да разбереш никога няма да стане твое,само ще се омаскаряваш все повече и повече.На пишештите хора от блога им е ясно от къде крадеш,така че ако продължаваш в същият дух,ще си имаш големи неприятности!Стиховете са носители на подпис,който не може да се сбърка никога и пишештите хора се познаваме с него дори когато не е подписано от автора.Така че,ще е по-добре е да се занимаваш с нещо по-полезно и смислено,отколкото да крадеш,като циганка из блога.Предупредена си най-дружески!
Не се бави, ако обичаш, друже.
Почерка ти ми звучи толкова познат, почти усещам вонята...
такава. Да си пожелаем друго бъдеще!
цитирай Можеш да обвиняваш, само ако посочиш доказателства, иначе написаното от теб минава за клевета...
цитирай@25. xmaas - ти ли си автора?
цитирайxmaas отправя директни заплахи, по-добре сезирай компетентните за това органи. Разбира се, най-вероятно става въпрос за психическо отклонение, но и така да е не трябва да се пренебрегва.
цитирай"...компетентните за това органи". Ми да вземе се обади на 112 най-добре.
извикайте и НС БОП.
цитирайизвикайте и НС БОП.
обвинителят - всички чакаме доказателства, най-вече аз.
Като нямаш - заври се пак в твоя блог и си трай!
цитирайКато нямаш - заври се пак в твоя блог и си трай!
твоята кауза каква е, освен като телефонен указател без връзка с написаното?
Ако няма какво да добавиш, не се чувствай длъжен да се изказваш, а?
цитирайАко няма какво да добавиш, не се чувствай длъжен да се изказваш, а?
drakulla написа:
такава. Да си пожелаем друго бъдеще!
но не само да си го пожелаем, а да го изграждаме :)))
Извинявай, че те "прескочих" за момент. Хубава да е вечерта ти!
Колкото до заплахите със сигурност става въпрос за психично отклонение, а аз явно имам "дарба" да привличам психопати. Чакам доказателствата й, че вече и на мен ми се изчерпва търпението от простотии...
Много ясно описана ситуация, в която се намираме...
Добротата е на изчезване. Всичко сочи към това.
На хората биват вменявани и натрапвани гнета, омразата, насилието...
Било то по телевизията - филми с насилие, убийства, целенасочено насаждане на омраза.
Нета - обидни реплики, заплахи, закани...
Най-лошото е, че много от хората не желаят да се променят към по-добро, явно злото е обсебило душите им.
Букет от усмивки и въздишки :)
цитирайДобротата е на изчезване. Всичко сочи към това.
На хората биват вменявани и натрапвани гнета, омразата, насилието...
Било то по телевизията - филми с насилие, убийства, целенасочено насаждане на омраза.
Нета - обидни реплики, заплахи, закани...
Най-лошото е, че много от хората не желаят да се променят към по-добро, явно злото е обсебило душите им.
Букет от усмивки и въздишки :)
xmaas написа:
Вонята се носи непоносимо от твоето плагиатство и нечистоплътност.Хората от блога вече добре те познават,така че най-добре ще е да се изнесеш час по-скоро от него.Предупредена си от автора от,който крадеш.Нещата и последиците за тебе хич не са за пренебрегване,за това не се отнасяй лекомислено и нахално!
Съхранявам ти коментарите не защото ги намирам за ценни, а за да ти напомням, че нормално важи принципа "казана дума - хвърлен камък", както и че нормалните хора, когато твърдят нещо, могат да го докажат, а сега трябва да се обосновеш откъде ти хрумна, че заимствам идеи и крада стихотворения!
Букетът от усмивки (без въздишки обаче) е необходима радост, която трябва да си доставяме взаимно всеки ден.
Не, че всичко това не е предвидено, че ще се случва, но с лошото не се привиква и от него боли. Защо така лесно избираме тъмната страна, защо се подхлъзваме и деформираме с такава лекота?
Благословена вечер! :))
цитирайНе, че всичко това не е предвидено, че ще се случва, но с лошото не се привиква и от него боли. Защо така лесно избираме тъмната страна, защо се подхлъзваме и деформираме с такава лекота?
Благословена вечер! :))
похлупако, пак ли се появи?
цитирайза тоалетна, която не може да пропусне да не използва за словесната си диария. Ама скоро ако продължава да спами без да има предвид темата, ще му прекратя достъпа :)))
цитирайХареса ми стихът ти, защото това е едно от нещата, за които си мисля много често. Светът се е превърнал в една голяма въртяща се машина за пари, суетата и властта са обсебили хората...Има и такива, които се съпротивляват, но като че ли стават по-малко от ден на ден..Дойдох в блога именно защото тук намирам хора с душа, със сърца, тук виждам, че доброто не е загубено, че има надежда все още...
Поздрав за стиха ти!
цитирайПоздрав за стиха ти!
колкото повече хора се чувстваме зле от тези факти, толкова по-голям е шанса да променяме нещата, дори и само за нашите семейства и деца, за най-близкото ни обкръжение. Всичко започва от нас и ние притежаваме огромна сила, страховит потенциал. Можем да оформяме средата, в която живеем. А това не е малко.
Ето това е надеждата :)))
Радвам се, че намина и че съм те докоснала!
цитирайЕто това е надеждата :)))
Радвам се, че намина и че съм те докоснала!
какви са тези нежни думички " словесна диария" " тоалетна".
Не си спомням да съм казал обидна и мръсна дума в блога ти, блоговестие.
Дори и такава като "говненце", която ти така обичаш.
Но ако трябва по същество за текста на поста ти - мога да ти кажа, че в никакъв случай не е поезия. Понеже "казваш" нещата, а не ги "показваш".
П.П. дракула, обади ли се на Органите? ( само му отговарям, не спамя)
цитирайНе си спомням да съм казал обидна и мръсна дума в блога ти, блоговестие.
Дори и такава като "говненце", която ти така обичаш.
Но ако трябва по същество за текста на поста ти - мога да ти кажа, че в никакъв случай не е поезия. Понеже "казваш" нещата, а не ги "показваш".
П.П. дракула, обади ли се на Органите? ( само му отговарям, не спамя)
много добре знаеш за какво става дума, няма какво да предъвкваме едни и същи неща. Няма какво да ти обяснявам и поезия ли пиша или дневник, уточни си сам понятията, аз само ще ти напомня за безброен път, че ти не ме познаваш и не можеш да ме характеризираш, въпреки склонността ти да го правиш. Само за протоколът - поезията казва нещата с думи. Другото може да е фотография или демонстриране на нещо, ти си знаеш...
ПП: Замислял ли си се да не би темата с ... хм, храносмилателната система не е провокирана от едни твои заплахи, че ще използваш люти чушки, това ми е вече асоциацията с тебе, и аз имам услужлива памет ;)
цитирайПП: Замислял ли си се да не би темата с ... хм, храносмилателната система не е провокирана от едни твои заплахи, че ще използваш люти чушки, това ми е вече асоциацията с тебе, и аз имам услужлива памет ;)
рустамчо, обадих се :)))
залости си вратите и прозорците след 12.00 тази вечер :)))
цитирайзалости си вратите и прозорците след 12.00 тази вечер :)))
е дневник. Независимо дали в него има стихчета или вицове. И в качеството на дневник достатъчно говори за личността на домакина. Това е доста сериозно основание да опознаеш някого.
Ние например не познаваме Ботев, но стиховете му са достатъчни да осмислим личността му.
В едно категорично не си права! Поезията не казва нещата! Показва ги - със символи, метафори и пр. А написаното от тебе прави обратното - все едно че човек чете някъква проровед, а не стих.
цитирайНие например не познаваме Ботев, но стиховете му са достатъчни да осмислим личността му.
В едно категорично не си права! Поезията не казва нещата! Показва ги - със символи, метафори и пр. А написаното от тебе прави обратното - все едно че човек чете някъква проровед, а не стих.
41.
анонимен -
:))))))))))))
24.07.2010 21:34
24.07.2010 21:34
xmaas написа:
поезията не е състезание,нито блогбг е бакалия,от която можеш да си напазаруваш чужди идеи и цели пасажи от стихове,като ги представяш за свои.Кражбата се вижда отдалече и вместо хората да те познават с твоят почерк и светоусещане,ще те познават от тук нататък,като безсрамна крадла.Знам добре,кой ти е учителят по кражби,но него хората от блогбг го прогониха най-позорно,същата участ те очаква и тебе,ако не си вземеш бележка.Чуждото, трябва да разбереш никога няма да стане твое,само ще се омаскаряваш все повече и повече.На пишештите хора от блога им е ясно от къде крадеш,така че ако продължаваш в същият дух,ще си имаш големи неприятности!Стиховете са носители на подпис,който не може да се сбърка никога и пишештите хора се познаваме с него дори когато не е подписано от автора.Така че,ще е по-добре е да се занимаваш с нещо по-полезно и смислено,отколкото да крадеш,като циганка из блога.Предупредена си най-дружески!
Ама ти верно си била голям виц! :)))
Викам си, може да не й работи клавишчето Щ или пък разни други, но писала дума като НЕЩО с Щ. Не знаеш ли, че нещо се пише така НЕШТО?
"пишештите хора" Чудесно е! И си запазила правописа на думата един и същ в две изречения едно след друго! Това се казва последователност или е просто поредното твое НиШТоНеказване.
не бях срещала, но и това е урок за мен, Рустам, че има и хора като теб...
А и къде пък в тази тема коментираше поста, че не видях?
Започна да си противоречиш: "В едно категорично не си права! Поезията не казва нещата! Показва ги - със символи, метафори и пр. А написаното от тебе прави обратното - все едно че човек чете някъква проровед, а не стих."
За да няма недоразумения аз твърдя, че поезията казва нещата чрез думи, метафори, символи и внушението им. Ти по-нагоре твърдеше, че ги показвала. Не налагам мнението си в постове, дори в темите ми за Бог не налагам личните си разбирания, ако не си схванал това, сори - поредното доказателство как тотално се разминаваме. Другото качество на блога е, че можеш да подминаваш хората, които не харесваш. Възползвай се!
цитирайА и къде пък в тази тема коментираше поста, че не видях?
Започна да си противоречиш: "В едно категорично не си права! Поезията не казва нещата! Показва ги - със символи, метафори и пр. А написаното от тебе прави обратното - все едно че човек чете някъква проровед, а не стих."
За да няма недоразумения аз твърдя, че поезията казва нещата чрез думи, метафори, символи и внушението им. Ти по-нагоре твърдеше, че ги показвала. Не налагам мнението си в постове, дори в темите ми за Бог не налагам личните си разбирания, ако не си схванал това, сори - поредното доказателство как тотално се разминаваме. Другото качество на блога е, че можеш да подминаваш хората, които не харесваш. Възползвай се!
Още бащата на естетиката Аристотел го е казал -
Поезията работи с "образи", които показват, за разлика от другата реч, където обикновено нещата се казват - примерче от темата ти " Ценностите далеч във Ъглите оставяме,защото ни пречат..."
За да оцениш стойностните неща,често, си струва да прочетеш и доста посредствени писаници.
цитирайПоезията работи с "образи", които показват, за разлика от другата реч, където обикновено нещата се казват - примерче от темата ти " Ценностите далеч във Ъглите оставяме,защото ни пречат..."
За да оцениш стойностните неща,често, си струва да прочетеш и доста посредствени писаници.
rustam написа:
Още бащата на естетиката Аристотел го е казал -
Поезията работи с "образи", които показват, за разлика от другата реч, където обикновено нещата се казват - примерче от темата ти " Ценностите далеч във Ъглите оставяме,защото ни пречат..."
За да оцениш стойностните неща,често, си струва да прочетеш и доста посредствени писаници.
Поезията работи с "образи", които показват, за разлика от другата реч, където обикновено нещата се казват - примерче от темата ти " Ценностите далеч във Ъглите оставяме,защото ни пречат..."
За да оцениш стойностните неща,често, си струва да прочетеш и доста посредствени писаници.
ти определено не схващаш написаното, това (по-горе) е доказателството :))
Ако издадиш нещо от контекста му и го превърнеш само в думи без връзка помежду им, можеш да си самодоказваш каквото решиш. Нямам нищо против, щом те радва. Аз няма какво да добавя. Приключих с теб. Помежду ни няма диалог, ние говорим на различни езици...
Щом си толкова на "ти" с поезията - напиши нещо свое, явно смяташ, че има какво да кажеш чрез нея ;)
45.
анонимен -
Как ще го блокираш,
24.07.2010 21:55
24.07.2010 21:55
blagovestie написа:
за тоалетна, която не може да пропусне да не използва за словесната си диария. Ама скоро ако продължава да спами без да има предвид темата, ще му прекратя достъпа :)))
че и мен ме дразни? :-/
\m/
//
За последно ще ти дам примрче и те оставям.
В някакво стихче беше писала " перо от крило". Аз ти предложих "перо от трътка"
а ти ми се подигра. А знаеш ли, че това са най-нежните и меки пера?
ето това е нещо да " покажеш", а не да "кажеш"
Както например - едно да ти кажа , че си "глупава", а съвсем друго да ти кажа , че си " голяма бяла птица", нали?
цитирайВ някакво стихче беше писала " перо от крило". Аз ти предложих "перо от трътка"
а ти ми се подигра. А знаеш ли, че това са най-нежните и меки пера?
ето това е нещо да " покажеш", а не да "кажеш"
Както например - едно да ти кажа , че си "глупава", а съвсем друго да ти кажа , че си " голяма бяла птица", нали?
хм...
чрез модерация, естествено
или игнориране
цитирайчрез модерация, естествено
или игнориране
48.
анонимен -
Няма да стане
24.07.2010 22:05
24.07.2010 22:05
blagovestie написа:
хм...
чрез модерация, естествено
или игнориране
чрез модерация, естествено
или игнориране
Аз съм му наложил "тотал игнор", но е по-нахален от конска муха...
\m/
//
поетична душо, така ме развесели, сега ще прихвам всеки път като се сетя. Намираш си твоите начини да ме поставяш в неудобни ситуации, значи :))))))))
Човече, това, което пиша, е свързано с предишни неща, тъй като се основава предимно на лични преживявания или по някакъв начин е характерно за мен. Толкова често съм използвала метафората за крилете на любовта, както и за обезкриляването съответно, че за хората, с които общувам тук, това говори достатъчно.
С перата по трътките на птиците не съм добре запозната, ще трябва да приема казаното от теб на доверие... Но в стихът, който се опитваш да цитираш най-малко ставаше дума за птичи пера, което е безпределно ясно.
Предполагам, че можеш да ме наричаш всякак, в блога ми съответно ще е още по-грубо, но ще се преживее ;)))
Човече, адиалогични сме с тебе, на различни вълни и честоти сме просто. Лети си в твоя простор, аз - в моя. Приеми го изцяло като метафора, при това съвсем добронамерена!
цитирайЧовече, това, което пиша, е свързано с предишни неща, тъй като се основава предимно на лични преживявания или по някакъв начин е характерно за мен. Толкова често съм използвала метафората за крилете на любовта, както и за обезкриляването съответно, че за хората, с които общувам тук, това говори достатъчно.
С перата по трътките на птиците не съм добре запозната, ще трябва да приема казаното от теб на доверие... Но в стихът, който се опитваш да цитираш най-малко ставаше дума за птичи пера, което е безпределно ясно.
Предполагам, че можеш да ме наричаш всякак, в блога ми съответно ще е още по-грубо, но ще се преживее ;)))
Човече, адиалогични сме с тебе, на различни вълни и честоти сме просто. Лети си в твоя простор, аз - в моя. Приеми го изцяло като метафора, при това съвсем добронамерена!
Чета и между редовете и ти кимам за подкрепа..така е..права си!
цитирайвероятно настървяваш със знака, с който завършваш коментарите си ;)
Вярно ли ти отрязаха портата като анонимен?
цитирайВярно ли ти отрязаха портата като анонимен?
52.
анонимен -
Майката ми...
24.07.2010 22:18
24.07.2010 22:18
blagovestie написа:
вероятно настървяваш със знака, с който завършваш коментарите си ;)
Вярно ли ти отрязаха портата като анонимен?
Вярно ли ти отрязаха портата като анонимен?
Пак ще страдам, види се :-(
\m/
//
и за мое съжаление, съм права...
Вълшебна нощ, миличка! :))
цитирайВълшебна нощ, миличка! :))
голямо страдание предстои, хахаха
Ама не те мързи май, а?
цитирайАма не те мързи май, а?
на всички!
И дано утрото е по-мъдро от вечерта...
ПП: По "Нова" започна "Кръстникът" :)
цитирайИ дано утрото е по-мъдро от вечерта...
ПП: По "Нова" започна "Кръстникът" :)
РУСТАМ, ПРИЯТЕЛЮ ЗА МЕН ТОВА Е ЕДНА ОТ НАЙ-ВЪЛНУВАЩАТА ПОЕЗИЯ В БЛОГА!
04.06 23:23 - Повик...Автор: blagovestie Категория: Поезия
Прочетен: 256 Коментари: 12 Гласове: 16
Последна промяна: 04.06 23:34
Красавецо, обичам да те гледам,
очите ми се плъзгат по снагата ти,
поглаждам бавно кожата ти гладка и блестяща,
с върха на пръстите си проследявам нежно
изпъкналите жили, от живот трептящи.
Нозете ти са здрави, стройни, силни.
Излъчваш топлина и буйна е кръвта ти.
Отприщваш някаква енергия обилна.
И можем да препускаме съединени
безспирно, неуморно, ден и нощ.
Усещам дивата ти преданост,
безумна волност и неимоверна мощ.
Очите ти блестят, като звезди са,
побиращи безкрая между миглите,
потъващ някъде дълбоко във зениците,
където е света на самодивите.
Докосвам ноздрите ти – толкова са меки
горещо кадифе, положено във дланите ми.
Размахваш волно буйната си грива,
понесъл си ме скоростно, в синхрон сме.
Подковите ти жадно в почвата се впиват,
политат пръски пръст и мъничко трева
със сила се оттласкваш, с лекота.
И някакъв хилядолетен древен зов
разкъртва пластовете лицемерна сдЪржаност,
изригва от дълбокото у мен
и избуява трескав ритъм нов.
Освобождава моя си, забравена, нетленна същност.
Не знам препускаме или летим.
Съединени във едно сме всъщност.
И хоризонта се стопява някъде далеч под слънцето.
Какво ни пука? Тичаме през времената,
изцеждайки последните си сили.
Оставащи неизтощими.
Изпъната съм и трептя на стремената.
А вятъра ревнува, сплита се в косите ми,
по кожата ми плъзга се и впива се в страните ми.
Но неразделни сме. Неописуемо неземно е.
Минават слети във черта дърветата.
Не виждам нищо друго, просто чувствам твоя пулс.
И вдишвам свежестта на свободата
с ухание на билките и твоя аромат
цитирай04.06 23:23 - Повик...Автор: blagovestie Категория: Поезия
Прочетен: 256 Коментари: 12 Гласове: 16
Последна промяна: 04.06 23:34
Красавецо, обичам да те гледам,
очите ми се плъзгат по снагата ти,
поглаждам бавно кожата ти гладка и блестяща,
с върха на пръстите си проследявам нежно
изпъкналите жили, от живот трептящи.
Нозете ти са здрави, стройни, силни.
Излъчваш топлина и буйна е кръвта ти.
Отприщваш някаква енергия обилна.
И можем да препускаме съединени
безспирно, неуморно, ден и нощ.
Усещам дивата ти преданост,
безумна волност и неимоверна мощ.
Очите ти блестят, като звезди са,
побиращи безкрая между миглите,
потъващ някъде дълбоко във зениците,
където е света на самодивите.
Докосвам ноздрите ти – толкова са меки
горещо кадифе, положено във дланите ми.
Размахваш волно буйната си грива,
понесъл си ме скоростно, в синхрон сме.
Подковите ти жадно в почвата се впиват,
политат пръски пръст и мъничко трева
със сила се оттласкваш, с лекота.
И някакъв хилядолетен древен зов
разкъртва пластовете лицемерна сдЪржаност,
изригва от дълбокото у мен
и избуява трескав ритъм нов.
Освобождава моя си, забравена, нетленна същност.
Не знам препускаме или летим.
Съединени във едно сме всъщност.
И хоризонта се стопява някъде далеч под слънцето.
Какво ни пука? Тичаме през времената,
изцеждайки последните си сили.
Оставащи неизтощими.
Изпъната съм и трептя на стремената.
А вятъра ревнува, сплита се в косите ми,
по кожата ми плъзга се и впива се в страните ми.
Но неразделни сме. Неописуемо неземно е.
Минават слети във черта дърветата.
Не виждам нищо друго, просто чувствам твоя пулс.
И вдишвам свежестта на свободата
с ухание на билките и твоя аромат
осъзнавайки точно това, за което пишеш, проумях един ден, че човекът в лицето на когото и да било заслужава възможната снизходителност. Всеки си носи товар :)
цитирай
58.
анонимен -
Ех , деца , деца ...
25.07.2010 02:01
25.07.2010 02:01
Блогърите , които пишат стихове или пък разкази го правят в някакъв момент на вдъхновение и го постват така както им е дошло от душата . Така че , може да се каже , че тук четем по-скоро израз на моментното емоционално състояние на хората и не толкова някаква претенциозна лирика или проза . Затова ще кажа на критиците , които веднага се "хващат" за формата , да оставят това и да се опитат да усетят съдържанието .
Това не са многократно редактирани и дълго обмисляни стихове , а моментен изблик на чувства .
И Благовестие , това за "лютите чушлета" не го е измислил рустам , а злика . Рустам никога нищо не е измислял (като изключим надменно-поучителните му глупости) . Това е всъщност най-големият му комплекс - иска да бъде оригинален и забавен , но му липсва всякакъв талант за това . Като следствие на горепосоченото се е превърнал в морално-назидателна мерудия на всяка постинг-манджа в блог.бг .
Не му обръщай внимание - като се върне djgator ще му пиша да го неутрализира :-))
цитирайТова не са многократно редактирани и дълго обмисляни стихове , а моментен изблик на чувства .
И Благовестие , това за "лютите чушлета" не го е измислил рустам , а злика . Рустам никога нищо не е измислял (като изключим надменно-поучителните му глупости) . Това е всъщност най-големият му комплекс - иска да бъде оригинален и забавен , но му липсва всякакъв талант за това . Като следствие на горепосоченото се е превърнал в морално-назидателна мерудия на всяка постинг-манджа в блог.бг .
Не му обръщай внимание - като се върне djgator ще му пиша да го неутрализира :-))
мога да го приема,като изразено мнение,но за жалост не отговаря на нито един критерий за стихотворение.Тя навярно е млад човек и не знае,че изкуствата,в които попада и поезията,са еманация на едно състояние на човека,което се нарича талант,но за съжаление малцина човеци го притежават.
цитирайНародът прост,
животът тежък, скучен.
Живот - без маска и без грим.
Озъбено, свирепо куче.
Към Ръсти магарето! И многознайко Андрей!
Уважаеми ментори, пише ви Пегас.
Убеден съм, че ако не знаехте автора на горните стихове, щяхте и него да го изтипосате! Не защищавам Благавест- Люси, защото сама го прави превъзходно!
Браво , Люси, най-вече за това, че не им режеш главите .
Физикът Сарт е прав, както винаги. Браво Сарти и на теб!
Ти си неутрален, публиката.
Тоест, Люси пише за публиката, като Сарт и като мен, а не за напомадени блогърчета, като наш Ръсти!
ЗАЩИЩАВАМ ЕДИНСТВЕНО ПРАВОТО НА ВСЕКИ ВИД ПОЕЗИЯ- КРИТИЧНА И САТИРИЧНА, ДА ВЛЕЗЕ СМЕЛО НА ПЪРВА СТРАНИЦА НА БЛОГ.БГ!
Защото: "Омръзна ми дядо, додея, за любовни песни да слушам..."
Джулия Бел цитира и превъзходно лирично стихотворение на Люси.
Така, че адмирирам стремежът на поета да разшири диапазона на чувствата и тематиката на своите поетични търсения.
Тя го може и ще го направи! Познавам я, макар и бегло, но достатъчно!
Напред , Люси! Ю кен ду ит!
цитирайживотът тежък, скучен.
Живот - без маска и без грим.
Озъбено, свирепо куче.
Към Ръсти магарето! И многознайко Андрей!
Уважаеми ментори, пише ви Пегас.
Убеден съм, че ако не знаехте автора на горните стихове, щяхте и него да го изтипосате! Не защищавам Благавест- Люси, защото сама го прави превъзходно!
Браво , Люси, най-вече за това, че не им режеш главите .
Физикът Сарт е прав, както винаги. Браво Сарти и на теб!
Ти си неутрален, публиката.
Тоест, Люси пише за публиката, като Сарт и като мен, а не за напомадени блогърчета, като наш Ръсти!
ЗАЩИЩАВАМ ЕДИНСТВЕНО ПРАВОТО НА ВСЕКИ ВИД ПОЕЗИЯ- КРИТИЧНА И САТИРИЧНА, ДА ВЛЕЗЕ СМЕЛО НА ПЪРВА СТРАНИЦА НА БЛОГ.БГ!
Защото: "Омръзна ми дядо, додея, за любовни песни да слушам..."
Джулия Бел цитира и превъзходно лирично стихотворение на Люси.
Така, че адмирирам стремежът на поета да разшири диапазона на чувствата и тематиката на своите поетични търсения.
Тя го може и ще го направи! Познавам я, макар и бегло, но достатъчно!
Напред , Люси! Ю кен ду ит!
нямаше за цел да обижда благовестие,а напротив да и кажа да не изпада в самозаблуждение,защото това нанася тежки вреди на личноста.Решението да пише или не си е нейно право.Ние от блог бг,имаме единствената възможност,да й кажем-харесваме или не написаното от нея.Та нали за това го е пуснала в блога.Ако смяташ,че трябва човек да е безкритичен,то това е друг разговор.В края на краищата,благовестие може да отиде до всяко издателство и да поиска компетентно мнение от издатели и редактори...но отговорът,който би получила там, няма да и хареса и би я наранил значително повече,отколкото моят скромен коментар.Поздрав на всички и бъдете здрави!Към тебе забележката ми е да не ме квалифицираш,както ти хрумне,защото говори зле за твоето възпитание!
цитирайкакто си го описала и ще става по-зле... Наистина е страшна тази действителност, особено за младите, които растат без ценности, оглеждайки се в обърнатото огледало на живота и харесвайки се такива, каквито са. Посредствеността е болезнена! Но знаеш ли, има малцина, които живеят в друго време, защото имат надежда и Господ за свой закрилник. В тях не живее песимизъм и те са познали истината и посрещат изгрева на Слънцето в душите си и в това е радостта им!
цитирайБолно е времето, плаче..
в шепите стиска сърце.
Колко ли "псевдо" юнаци
времето днес ще възпре?
колко ли "псведо" другари
ще се присламчат зад грим
с колко ли "псевдо"товари
ще те нагърбят незрим...
Болно е, зло и вонливо
"хили " се някой в заслон...
Болното време си идва
и си отива със взлом...
цитирайв шепите стиска сърце.
Колко ли "псевдо" юнаци
времето днес ще възпре?
колко ли "псведо" другари
ще се присламчат зад грим
с колко ли "псевдо"товари
ще те нагърбят незрим...
Болно е, зло и вонливо
"хили " се някой в заслон...
Болното време си идва
и си отива със взлом...
няма смисъл, слънце. Това е онази връзка между пишещ и четящ, която имам предвид. Спойката, себеподобността. В случая липсва. И не е задължителна, естествено. Но пък имам приятели като теб. И това ми е предостатъчно!
Лъчезарен ден, въпреки времето навън :)))
цитирайЛъчезарен ден, въпреки времето навън :)))
всъщност аз обикновено се самокритикувам, защото имам всички споменати неща - осъзнато или неосъзнато. Боря се, но не винаги успявам. Често кръгозорът ми е стеснен и не мога да погледна по-далече от себе си, не винаги успявам и да се поставям на мястото на другите.
И, да, всеки си носи кръста. А най-ценното ни постижение би било, ако във всеки наистина успяваме да видим Божията искрица, защото всички сме от Него, дори когато не всички Му принадлежим.
Благодаря ти за урока, че ми припомни. Имах нужда :))
цитирайИ, да, всеки си носи кръста. А най-ценното ни постижение би било, ако във всеки наистина успяваме да видим Божията искрица, защото всички сме от Него, дори когато не всички Му принадлежим.
Благодаря ти за урока, че ми припомни. Имах нужда :))
благодаря ти, че разбираш.
За мен това означава много. Че има хора, които схващат и за които да дават оценки не е приоритет. Хареса ми обективността ти!
Радвам се, че се "срещнахме" :))
цитирайЗа мен това означава много. Че има хора, които схващат и за които да дават оценки не е приоритет. Хареса ми обективността ти!
Радвам се, че се "срещнахме" :))
неведнъж съм заявяла, ще го повторя и тук за всеобщо успокоение: не съм поетеса, много ясно, пиша от няма и половин година, изцяло под въздействието на емоция, не редактирам, отнема ми между 10 и 30 минути, нямам претенции, просто ме кефи, правя го за собствено удоволствие. И т.н.
Оказа се обаче, че някак си докосвам някои хора, онези, с които сме еднакви, с които има обмен. Това всъщност е смисълът за мен да публикувам тук, да споделям, да разширявам кръгът от виртуални приятели, които чувствам близки.
Приятен ден!
Надявам се, че това внася яснота :))
ПП: Благодаря за критиката!
цитирайОказа се обаче, че някак си докосвам някои хора, онези, с които сме еднакви, с които има обмен. Това всъщност е смисълът за мен да публикувам тук, да споделям, да разширявам кръгът от виртуални приятели, които чувствам близки.
Приятен ден!
Надявам се, че това внася яснота :))
ПП: Благодаря за критиката!
благодаря ти!
И, знаеш ли, тези дни окончателно се убедих, че блогът наистина е просто извадка от цялото ни общество. Вече не очаквам, че тук са само един вид хора. Има от всичко.
Лично аз вече се съсредоточавам изцяло върху тези, които чувствам близки.
Светло да ти е отвътре, приятелю! :))
цитирайИ, знаеш ли, тези дни окончателно се убедих, че блогът наистина е просто извадка от цялото ни общество. Вече не очаквам, че тук са само един вид хора. Има от всичко.
Лично аз вече се съсредоточавам изцяло върху тези, които чувствам близки.
Светло да ти е отвътре, приятелю! :))
zvezdichka написа:
както си го описала и ще става по-зле... Наистина е страшна тази действителност, особено за младите, които растат без ценности, оглеждайки се в обърнатото огледало на живота и харесвайки се такива, каквито са. Посредствеността е болезнена! Но знаеш ли, има малцина, които живеят в друго време, защото имат надежда и Господ за свой закрилник. В тях не живее песимизъм и те са познали истината и посрещат изгрева на Слънцето в душите си и в това е радостта им!
Благословен да е денят ти, миличка! :))
nellnokia написа:
Болно е времето, плаче..
в шепите стиска сърце.
Колко ли "псевдо" юнаци
времето днес ще възпре?
колко ли "псведо" другари
ще се присламчат зад грим
с колко ли "псевдо"товари
ще те нагърбят незрим...
Болно е, зло и вонливо
"хили " се някой в заслон...
Болното време си идва
и си отива със взлом...
в шепите стиска сърце.
Колко ли "псевдо" юнаци
времето днес ще възпре?
колко ли "псведо" другари
ще се присламчат зад грим
с колко ли "псевдо"товари
ще те нагърбят незрим...
Болно е, зло и вонливо
"хили " се някой в заслон...
Болното време си идва
и си отива със взлом...
И да отстъпи място на духовността, човечността (в най-добрия смисъл), на любовта във всяко измерение. Вярвам, че зависи от всички нас!
Светъл ден :))
няма пресечна точка между "коментаторите" и публикацията.
"Не искай акъл от глупака. Той винаги ще ти го даде ..."
поговорка от блог.бг
цитирай"Не искай акъл от глупака. Той винаги ще ти го даде ..."
поговорка от блог.бг
написа, че поезията трябва да отговаря на някакви правила и критерии? Тя идва отвътре и не се интересува от правила. Тя е като любовта. Такива размисли ме налягат мен. Все едно да кажем на светкавицата да спазва определени правила при проявленията си. Ми да, кви са тия своеволия, всяка - различна...
цитирай:)*
пп рустам, излагаш се! :( но от друга страна чудесно онагледяваш темата за песимизма :(
цитирайпп рустам, излагаш се! :( но от друга страна чудесно онагледяваш темата за песимизма :(
xmaas, защо си изтри коментарите? Не ти ли харесват вече? Люсито си е свършила добре работата и ги е запазила, та няма как да се скриеш:
"xmaas написа:
поезията не е състезание,нито блогбг е бакалия,от която можеш да си напазаруваш чужди идеи и цели пасажи от стихове,като ги представяш за свои.Кражбата се вижда отдалече и вместо хората да те познават с твоят почерк и светоусещане,ще те познават от тук нататък,като безсрамна крадла.Знам добре,кой ти е учителят по кражби,но него хората от блогбг го прогониха най-позорно,същата участ те очаква и тебе,ако не си вземеш бележка.Чуждото, трябва да разбереш никога няма да стане твое,само ще се омаскаряваш все повече и повече.На пишештите хора от блога им е ясно от къде крадеш,така че ако продължаваш в същият дух,ще си имаш големи неприятности!Стиховете са носители на подпис,който не може да се сбърка никога и пишештите хора се познаваме с него дори когато не е подписано от автора.Така че,ще е по-добре е да се занимаваш с нещо по-полезно и смислено,отколкото да крадеш,като циганка из блога.Предупредена си най-дружески!"
..................................................................................................................
Дали ще ми повярваш xmaas или не, това си е твой проблем, но тъи като прекарах известно време с Понтис, отдаде ми се възможност да го наблюдавам как пише поезията си. Надничах скрито, само с едно око, щото Стефан е доста капризен автор и мрази любопитството. Няма кражба xmaas, колкото и да ти се иска, няма! Има един сивкавобял фон, към който Стефан почва да прибавя дума по дума. Понякога бързо, понякога бавно, но нито веднъж не се прехвърли върху чужд автор. Съжалявам xmaas, ако съм те разочаровала, но това е истината... Моля Стефан да ме извини за споделеното по-горе. xmaas предполагам ще е доволен от коментара ми.
цитирай"xmaas написа:
поезията не е състезание,нито блогбг е бакалия,от която можеш да си напазаруваш чужди идеи и цели пасажи от стихове,като ги представяш за свои.Кражбата се вижда отдалече и вместо хората да те познават с твоят почерк и светоусещане,ще те познават от тук нататък,като безсрамна крадла.Знам добре,кой ти е учителят по кражби,но него хората от блогбг го прогониха най-позорно,същата участ те очаква и тебе,ако не си вземеш бележка.Чуждото, трябва да разбереш никога няма да стане твое,само ще се омаскаряваш все повече и повече.На пишештите хора от блога им е ясно от къде крадеш,така че ако продължаваш в същият дух,ще си имаш големи неприятности!Стиховете са носители на подпис,който не може да се сбърка никога и пишештите хора се познаваме с него дори когато не е подписано от автора.Така че,ще е по-добре е да се занимаваш с нещо по-полезно и смислено,отколкото да крадеш,като циганка из блога.Предупредена си най-дружески!"
..................................................................................................................
Дали ще ми повярваш xmaas или не, това си е твой проблем, но тъи като прекарах известно време с Понтис, отдаде ми се възможност да го наблюдавам как пише поезията си. Надничах скрито, само с едно око, щото Стефан е доста капризен автор и мрази любопитството. Няма кражба xmaas, колкото и да ти се иска, няма! Има един сивкавобял фон, към който Стефан почва да прибавя дума по дума. Понякога бързо, понякога бавно, но нито веднъж не се прехвърли върху чужд автор. Съжалявам xmaas, ако съм те разочаровала, но това е истината... Моля Стефан да ме извини за споделеното по-горе. xmaas предполагам ще е доволен от коментара ми.
Аз идвам при теб, за да ти кажа: "Усмихни се!"
Животът е една голяма възможност. Можеш да станеш каквато си искаш. Защо избираш да се оплакваш и да съдиш? Нали имаше намерение да си Благовестие!?
good4you
цитирайЖивотът е една голяма възможност. Можеш да станеш каквато си искаш. Защо избираш да се оплакваш и да съдиш? Нали имаше намерение да си Благовестие!?
good4you
а "Оптимистично" ще има ли...;))
цитирайКОИ И КАКВИ СА ПОЕТИТЕ ? ЗА МЕН НАЙ-ТОЧНО ЗА ТЯХ Е КАЗАНО ОТ МЪДРЕЦА И ЕДИН ОТ ВЕЛИКИТЕ БЪЛГАРИ - ПЕТЪР ДЪНОВ
Поезията
Изкуството трябва да има две качества, които са свързани едно с друго. Първо, то трябва да представлява образец, идеал, към който човек да се стреми. Изкуството трябва да представя възвишения Живот, да събуди у човека подтик, стремеж да се приближи към Бога. Второ, една възвишена Божествена идея трябва да се въплъти в един образ и то така, че при съзерцанието на образа да изпъква в съзнанието вечната Божествена идея, тя да стане жива за него. По този начин изкуството трябва да свърже човека с Божественото, с вечните идеи. Поезията трябва да бъде такава, че като я прочете един паднал човек или един страдалец, да забрави мъките си и да добие нова идея.
Поезията изразява степента на съзнанието, на епохата, в която е дадена.
Според мене истинският поет и писател може да е написал само една дума, но с кръвта на сърцето си. Тази дума е израз на неговия дълбок вътрешен Живот. За каквото и да пишеш, трябва да си го преживял и опитал.
Всеки поет, музикант или художник е сбор от много души. За да се прояви един велик поет, трябва хиляди гениални души да се съберат на едно място и да се изявят чрез него. Когато някой пише, много напреднали Същества му помагат. Те се радват на всяко нещо, което излиза под перото му. Когато един автор пише, отгоре идват Същества, които му диктуват.
Всеки поет знае до известна степен, кога се четат съчиненията му. Ти си поет и се чувстваш радостен. Това е защото си написал нещо хубаво – като го четат, чувстваш приятност. Някой път си писал нещо лошо – като го четат, чувстваш неприятност.
Поет може да бъде само онзи, който още горе на Небето е пожелал да бъде поет. На всекиго е определено когато да е, да стане поет и то първокласен. Във Вечността има ред, условия, при кои го човек може да се прояви. Има закони за това. Ще чакаш своето време. Няма да бързаш. За всяка душа Бог е определил един момент, когато трябва да се прояви. За този момент тя трябва да чака хиляди и милиони години. Ще дойде твоят ден, когато ще ти кажат: "Излез да се проявиш!" Тогава цялото Небе ще се прояви чрез тебе. Готов ли си за този момент? Следователно, всеки от вас трябва да се готви за този велик момент.
В България за в бъдеще ще се родят големи поети.
Поезията и музиката са две страни на Живота. Музиката е външната страна, а поезията – вътрешната.
из «Изворът на доброто»
автор ПЕТЪР ДЪНОВ
цитирайПоезията
Изкуството трябва да има две качества, които са свързани едно с друго. Първо, то трябва да представлява образец, идеал, към който човек да се стреми. Изкуството трябва да представя възвишения Живот, да събуди у човека подтик, стремеж да се приближи към Бога. Второ, една възвишена Божествена идея трябва да се въплъти в един образ и то така, че при съзерцанието на образа да изпъква в съзнанието вечната Божествена идея, тя да стане жива за него. По този начин изкуството трябва да свърже човека с Божественото, с вечните идеи. Поезията трябва да бъде такава, че като я прочете един паднал човек или един страдалец, да забрави мъките си и да добие нова идея.
Поезията изразява степента на съзнанието, на епохата, в която е дадена.
Според мене истинският поет и писател може да е написал само една дума, но с кръвта на сърцето си. Тази дума е израз на неговия дълбок вътрешен Живот. За каквото и да пишеш, трябва да си го преживял и опитал.
Всеки поет, музикант или художник е сбор от много души. За да се прояви един велик поет, трябва хиляди гениални души да се съберат на едно място и да се изявят чрез него. Когато някой пише, много напреднали Същества му помагат. Те се радват на всяко нещо, което излиза под перото му. Когато един автор пише, отгоре идват Същества, които му диктуват.
Всеки поет знае до известна степен, кога се четат съчиненията му. Ти си поет и се чувстваш радостен. Това е защото си написал нещо хубаво – като го четат, чувстваш приятност. Някой път си писал нещо лошо – като го четат, чувстваш неприятност.
Поет може да бъде само онзи, който още горе на Небето е пожелал да бъде поет. На всекиго е определено когато да е, да стане поет и то първокласен. Във Вечността има ред, условия, при кои го човек може да се прояви. Има закони за това. Ще чакаш своето време. Няма да бързаш. За всяка душа Бог е определил един момент, когато трябва да се прояви. За този момент тя трябва да чака хиляди и милиони години. Ще дойде твоят ден, когато ще ти кажат: "Излез да се проявиш!" Тогава цялото Небе ще се прояви чрез тебе. Готов ли си за този момент? Следователно, всеки от вас трябва да се готви за този велик момент.
В България за в бъдеще ще се родят големи поети.
Поезията и музиката са две страни на Живота. Музиката е външната страна, а поезията – вътрешната.
из «Изворът на доброто»
автор ПЕТЪР ДЪНОВ
"Исках да пея. Казаха ми, че е по-добре да не го правя, че нямам никакъв шанс в тази сфера, че с този глас и с тази физика човек не бива да се качва на сцена. Исках да пиша и да композирам песни. Направиха всичко, за да ме накарат да се откажа. И пак беше същото - за такъв некултурен човек като мен не можело да има бъдеще в тази дисциплина. Онези, които четяха текстовете на моите песни, ме уверяваха в обратното (на първо място читателите), но ето - днес пиша своята автобиография убеден, че не съм нито писател, нито литератор. Все пак съм изживял един живот, който може би си струва да бъде разказан -да, казвам може би. Днес, когато съм на възрастта, в която човек вече не си прави много илюзии, все пак си задавам някои въпроси. Защо станах това, което съм? Времето минава бързо, сякаш колесницата на моето съществуване препуска, а аз - помъдрял и разбиращ - се опитвам да забавя своите крачки. Вече съм измислил и епитафа си: „Тук почива най-възрастният от гробището." И като казвам стар, значи стар, но наистина стар, с бръчките, с побелелите коси, с мършавото лице, но със светъл дух, с бодро настроение и със здрави нокти, за да се задържа възможно най-дълго за тази проститутка живота, който - до доказване на противното - е все още най-хубавото нещо, което познавам."
Шарл Азнавур
цитирайШарл Азнавур
да, както обикновено... Не се чете, а не се и мисли особено.
Добре, че има и изключения, естествено. Аз вече изцяло наблягам на тях. Докато мога...
цитирайДобре, че има и изключения, естествено. Аз вече изцяло наблягам на тях. Докато мога...
трябва да си бяла овца, ако си черна - сам си го избираш и си носиш последствията :)))
Аз даже не мога да дам определение на поезията по принцип, на любовта още по-малко. Или на написаното от някой, когато е нещо лично. Както писах по-горе - или се чувства или не.
Поздрави, приятелю! :*
цитирайАз даже не мога да дам определение на поезията по принцип, на любовта още по-малко. Или на написаното от някой, когато е нещо лично. Както писах по-горе - или се чувства или не.
Поздрави, приятелю! :*
ужасно много ми липсваше.
Днес вече ми се струва по-пълно и светло тук! :***
цитирайДнес вече ми се струва по-пълно и светло тук! :***
ама съм предвидлива станала, а? Явно бързо се уча...
И все пак подобни изяви те карат да се чувстваш изцапан и дискомфортно. Сега разбрах онзи лаф "Те нека изкарат, че сестра ти е ..., пък ти ходи доказвай, че нямаш сестра". Погнусяваща история е това, лигава.
цитирайИ все пак подобни изяви те карат да се чувстваш изцапан и дискомфортно. Сега разбрах онзи лаф "Те нека изкарат, че сестра ти е ..., пък ти ходи доказвай, че нямаш сестра". Погнусяваща история е това, лигава.
good4you написа:
Аз идвам при теб, за да ти кажа: "Усмихни се!"
Животът е една голяма възможност. Можеш да станеш каквато си искаш. Защо избираш да се оплакваш и да съдиш? Нали имаше намерение да си Благовестие!?
good4you
Животът е една голяма възможност. Можеш да станеш каквато си искаш. Защо избираш да се оплакваш и да съдиш? Нали имаше намерение да си Благовестие!?
good4you
само констатирам и призовавам чрез думи.
Животът е това, което си направим, което избираме да бъде.
От един стих не можеш да разбереш нечия позиция по всички въпроси.
Вчера темата тръгна съвсем спонтанно. От едно желание за прозаичност съвсем на шега, през едно стихче за "отклоненията" на живота и схватката с него, та до песимистичната гледна точка, тъй като в последно време именно тук - в блога, се изсипа доста мръсотия.
Аз правя своите избори в битието си. Не съм песимист по принцип.
Слънце в душата ти пожелавам! :))
henzelski написа:
а "Оптимистично" ще има ли...;))
Усещам полъха му, остава да ми остане и време ;)))
Усмихнат ден, приятелю! :)
дано го прочетат и със сърцето си някои люде. Дано!
От мен целувки и пожелание за ползотворно изживян ден! :)))
цитирайОт мен целувки и пожелание за ползотворно изживян ден! :)))
няма да коментирам стихотворението ти. Поначало трудно пиша коментари под стихове. Така го е почувствал пишещия, така го е написал. Да правя анализ на стихове ми е неплюбимо занимание от ученическите години.
Позабавлявах се с коментарите на на някои "всезнайковци"(Рустамчо). Като мерудия на всяка манджа е. Ама за такива, като него, има един хубав лаф - "Който може го прави, който неможе - критикува".
цитирайПозабавлявах се с коментарите на на някои "всезнайковци"(Рустамчо). Като мерудия на всяка манджа е. Ама за такива, като него, има един хубав лаф - "Който може го прави, който неможе - критикува".
си звучи страшничко, наистина :)
цитирайкакъв лаф - това е аксиома направо ;)))
Хубав ден! :))
цитирайХубав ден! :))
просто песимистично... ;)))
цитирайВиждам светлината, и как случайно и временно си била там! Много емоция и спокойствие прочитам! След дъжда изгрява слънце! Успехи!
цитирайВсякога,
неизменно
и на всяка цена:
трябва целенасочено да се стремим
изцяло
докрай
и единствено
да принадлежим
на страната на Светлината...
Благодаря! Успехи и на теб! :))
цитирайнеизменно
и на всяка цена:
трябва целенасочено да се стремим
изцяло
докрай
и единствено
да принадлежим
на страната на Светлината...
Благодаря! Успехи и на теб! :))
И тогава от небето слезе Ангел
Дрехите му бяха бели като сняг
А погледът като на...Благовестие!
Амин
цитирайДрехите му бяха бели като сняг
А погледът като на...Благовестие!
Амин
93.
blagovestie -
Изразявай се допълнително и си богохулствай в твоя блог, Рустам :)))
25.07.2010 16:50
25.07.2010 16:50
Каква е връзката с поста ми?
Моля те, не злоупотребявай!
Не съм от търпеливите. Нито от ангелите ;)
цитирайМоля те, не злоупотребявай!
Не съм от търпеливите. Нито от ангелите ;)
Люска остави ги да те разкъсват с усмивка на лице :) пиши си, те просто те удостояват с Внимание по свой си начин, може би те харесват иначе защо ще ти отделят толкова време :)
цитирайrustam написа:
И тогава от небето слезе Ангел
Дрехите му бяха бели като сняг
А погледът като на...Благовестие! ... благ, озарен от Светлината :)
Амин
Дрехите му бяха бели като сняг
А погледът като на...Благовестие! ... благ, озарен от Светлината :)
Амин
абе това не беше ли за детската градина, пък тук сме едни зрели хора...
Да си направя плитки, а?
Но ме развесели, благодаря :)))
цитирайДа си направя плитки, а?
Но ме развесели, благодаря :)))
не се ангажирам с такива образи, идва ми в повече да се нагърбвам с неприсъщи роли, но поне коментарът ми ще зарадва човека :)))
цитирайПриятелски съвет, Люси. Не ги чети - rustam, хmааs и подобните. Не си струва да си губиш времето и да им отговаряш.
цитирайно не съм сигурна дали мога...
Особено лъжите на xmaas вчера. Така мразя такива неща...
цитирайОсобено лъжите на xmaas вчера. Така мразя такива неща...
За пръв път те чета. Току що се регистрирах в блога. Не съм си направил никакви заключения още. Аз съм отворен за промяната човек и предпочитам да виждам в другите не провалите, а потенциала.
цитирай"Добре дошъл!" от мен :)))
Дано намериш тук това, което търсиш и то да е красиво и градивно!
Има го. На много места. Изобилно.
Останалото ще разбереш сам...
Приятно прекарване сред всички нас! :))
цитирайДано намериш тук това, което търсиш и то да е красиво и градивно!
Има го. На много места. Изобилно.
Останалото ще разбереш сам...
Приятно прекарване сред всички нас! :))
Миризливи превзети въшки, да ви пикам на поезията.
цитирайкъде се ходи до тоалетна. Характерно е за възраст максимум до около 2 години. След това е признак за изоставане, да не кажа малоумие...
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди