Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.06.2010 15:49 - Парченце от пъзела на Бог (27)
Автор: blagovestie Категория: Други   
Прочетен: 547 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        image

Деяния на Апостолите 7:40-50

  48. Но Всевишният не обитава в ръкотворни храмове, както казва пророкът:

  49. „Небето Ми е престол, а земята е Мое подножие. Какъв дом ще построите за Мен, казва Господ, или какво е мястото за Моя покой?

  50. Не направи ли Моята ръка всичко това?“


Благословен ден!


Тагове:   божие творение,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Аха,
22.06.2010 16:16
и аз си мисля, че Бог не държи особено да стои само в църквите и там да ни чака! :)
цитирай
2. rustam - големи сте майстори на
22.06.2010 21:46
изопачаването на Словото Божие. Еретици!

Сам Синът Божи е рекъл - " Ти Симоне си Петър( камък) и върху него ще издигна Моята Църква" Тя е Неговия дом!
цитирай
3. blagovestie - Рустам,
23.06.2010 09:43
нямам представа откъде блика интересът ти към блога ми и скромната ми особа, но за да навлезеш повече в моята гледна точка без да бързаш да ме анатемосаш, ще ти дам друг цитат, въз основа на който поставих горния пасаж от Библията.

Матей 18:20: Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.

Нямам предвид, че Църквата не означава нищо, а че не сградата прави мястото храм за Бога. Той не се нуждае от лукс, от сграда или от материални дарове. Той е навсякъде, но обитава най-вече в сърцата и там, където се почита Името Му.
Цитатът, който си приложил е за християнството и то предимно в духовен и верски аспект, а не за конкретна църковна сграда, което е пределно ясно.
Не раздавай червени картони. Ако целта ти е да си кажеш мнението си - заповядай, в спора, казват, се раждала истината. Уважавам мнението на всеки, който умее да го аргументира. Но ако просто ще "еретисваш" - кому е необходимо...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2902562
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди