Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.03.2010 17:05 - Светло е...
Автор: blagovestie Категория: Поезия   
Прочетен: 1072 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светлината ти ме докосва,
милва, обгръща, залива,
до слънчево ме изгаря,
отвътре, из началАта извира,
Светлината ни пожари разгаря,
претворява
мисли, чувства, души.
На хоризонта чертае
от нечий волен полет и дух
прозрачни, непроследими бразди.
От сърцето ни тя или идва
или я няма (а тогава боли).
Светлината ми е страст,
детска усмивка,
необуздани, буйни мечти.
Светлината ни вътреутробно тупти.
В ритъм вселенско - сърдечен.
И усещаме някакъв повик и полъх
хем познат, хем тайнствен,
някак си вечен.
Когато светлината прелива,
преобразува, трансформира, поглъща,
всичко плашещо - чуждо - тъмно.
Освобождава някаква сила,
способност да бъдем,
да сме, да изпитваме,
да пием един от друг
горчиво - сладко - бездънно.

Светлина провокираш във мен.
Всеки ден.
Щом знам,
че си някъде там,
както и вътре,
дълбоко в мен,
и ме обичаш.
Затова в светлина ти се вричам.
Дори, когато ужасно боли и ми липсваш -
пак, от душа,
безгранично, нечовешки,
ненормално, несебично,
необяснимо, горещо,
може би дори грешно -
откакто ме е имало,
изцяло и точно сега,
завинаги и просто така -
те обичам!

                                             (за теб, любов моя...)



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. queerfish - Толкова нежност и дълбочина на ч...
16.03.2010 09:39
Толкова нежност и дълбочина на чувствата!!! Представих си точно някаква течност, която прелива, кипи и сипе не пръски гореща вода, а думи най-огнени! Усмихнат ден, blagovestie!
цитирай
2. eliana - *
16.03.2010 12:21
Светло и пламенно :)*
днес и отново !
цитирай
3. blagovestie - gueerfish,
16.03.2010 12:39
благодаря ти! Да ти е светло и огнено :)))
цитирай
4. blagovestie - Eliana,
16.03.2010 12:41
и отново - нека бъде светлина, от най-хубавата, прогонваща мрака, заразително чиста, направо свята... :*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2900764
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди